Effect, zo heette hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, meer als, die touchpad stuurt één pedaal aan. Het is niet echt een pedaal, maar het is een effect ja.
Je zou er andere dingen mee aan kunnen sturen, omdat het midi is, en een hoop effects-units zijn aan te sturen met midi. Ik zou wel graag een aantal midi-triggers in m'n gitaar willen los van een pedalenbord om m'n effecten aan te sturen, kan je leuke dingen mee doen.
Pfff. Da's wel heel depressief.quote:
Dat heb ik al een week, sinds een vriend van me zat te noodlen met een looperpedaaltje dat hij gescoord had. Maar ik moet eerst m'n bureau (aka the Mountain of Madness) uitgraven om er bij te kunnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Effect, zo heette hetEn jij nu ook weer zin om je gitaar af te stoffen na Liesjes enthousiasme te horen?
ik moet dat denk ik live hebben gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
2:50 begint hij te kloten met de touchpad op z'n gitaar
Stemmen zal prima gaan, alhoewel met snaren van 20 jaar ....... Intoneren is een stap verder en moet je aan iemand overlaten die het kan en er verstand van heeft. Stemmen lijkt me even voldoende als je snaren het houden (het zou me hogelijk verbazen als ie nog op toon staat) Als je niet op gehoor kan stemmen, dan even via een tuner. Als je een smartphone hebt of een tablet ofzo dan kun je die zo downloaden en dan wijst het zichzelfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik weet alleen niet of hij goed afgesteld is. Die snaren zitten er al 20 jaar op. Kan een leek de snaren ook goed afstellen?
Of zen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfff. Da's wel heel depressief.
Ik vond het wel knap dat 'ie een nummer van Tears for Fears heeft genomen en het depressiever heeft kunnen makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfff. Da's wel heel depressief.
haha Moutain of Madness..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat heb ik al een week, sinds een vriend van me zat te noodlen met een looperpedaaltje dat hij gescoord had. Maar ik moet eerst m'n bureau (aka the Mountain of Madness) uitgraven om er bij te kunnen.
Het is vrij makkelijk om bij een Muse concert afgeleid te zijn door lichtjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik moet dat denk ik live hebben gezien.
ik was alleen te druk met alle lichtjes enzo geloof ik
Die heb ik niet maar het maakt ook niet echt uit. Ik was verrast dat het in de verte al ergens op leek na een video van 10 minuten gezien te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel, met een tuner. Maar volgens mij kan het ook met een smartphone.
Dat en een Necronomicon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha Moutain of Madness..
Stijgers , touwen en carabiners zijn aan te bevelen
Ik heb dat lesje ook gespeeld, leuk lesje inderdaad. Fijn he dat het al zo snel ergens naar klinkt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die heb ik niet maar het maakt ook niet echt uit. Ik was verrast dat het in de verte al ergens op leek na een video van 10 minuten gezien te hebben.
het was op een festival dus dan kan je wel nagaan dat ik niet bepaald nuchter wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vrij makkelijk om bij een Muse concert afgeleid te zijn door lichtjes
Ik wil ze nog steeds eens live zien, maar het verkocht altijd zo snel uit dat het niet grappig meer was
Inderdaad. Al was het nog knapper geweest om dat met een Joy Division song te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het wel knap dat 'ie een nummer van Tears for Fears heeft genomen en het depressiever heeft kunnen maken
Muse heb in in Duitsland gezien een paar jaar terug, viel live echt niet tegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef isax het volgende:
[..]
het was op een festival dus dan kan je wel nagaan dat ik niet bepaald nuchter was![]()
heb je met goede bands meestal.
Ik heb een electrische gitaar en in het verleden ramde ik er wel eens op en dan kwam er geluid uit maar geen muziek. Alleen al door dat down down up up down up begint het al een beetje op muziek te lijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat lesje ook gespeeld, leuk lesje inderdaad. Fijn he dat het al zo snel ergens naar klinkt?
Hobo, prachtig geluidquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
Gezeik over die gitaren, is er niet iemand die Hobo of Clarinet speelt of Althoorn en die daarover wat wil vertellen. Babu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |