Toch leuk om te volgen. Doet me denken aan een blauwe maandag en zeer pijnlijke vingertoppen. Kwam er achter dat ik het beter bij zingen kon laten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben echt niet begonnen, Lies stuitert nog een beetje na
Busted my mirror while fingering my G-string?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef isax het volgende:
[..]
neemirror ipv minor.
ach twee keer plezier.
ow ja..diequote:
Leuk, ging het goed?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb het vanmiddag ook even geprobeerd op mijn gitaar met dat filmpje wat hier gisteren stond.
Leuk hoe enthousiast je bentquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben gewoon blij met die gitaar en raak er niet over uitgepraat. En ook niet echt uitgespeeld want ik blijf hem steeds pakken. En ik ben serieus blij met de hulp van Jian, dat maakt het makkelijker dan alles zelf uitzoeken en een kritische blik (en oor ook vooral) is handig want dat heb ik zelf nog niet.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben gewoon blij met die gitaar en raak er niet over uitgepraat. En ook niet echt uitgespeeld want ik blijf hem steeds pakken. En ik ben serieus blij met de hulp van Jian, dat maakt het makkelijker dan alles zelf uitzoeken en een kritische blik (en oor ook vooral) is handig want dat heb ik zelf nog niet.
is dat een ipad?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Busted my mirror while fingering my G-string?
[ afbeelding ]
Nee dat is (was) de gitaar van Matt Bellamy, van Muse. Een Manson met een spiegelbovenkant. En een touchpad dat een Korg Kaoss Pad aanstuurtquote:
quote:
Die ipad vervangt de pedalen? Of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
2:50 begint hij te kloten met de touchpad op z'n gitaar
Mwah, meer als, die touchpad stuurt één pedaal aan. Het is niet echt een pedaal, maar het is een effect ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die ipad vervangt de pedalen? Of zeg ik nu iets heel doms?
Ik wel, met een tuner. Maar volgens mij kan het ook met een smartphone.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik weet alleen niet of hij goed afgesteld is. Die snaren zitten er al 20 jaar op. Kan een leek de snaren ook goed afstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |