Als ik een leuke gitaarsolo ofzo hoor bedenk ik dat ik dat ook wil kunnen, maar ik wil het meteen goed kunnen en dat is wel een probleempje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
ok klaar met het sexuele.
ik ook niet![]()
mijn ex probeerde het altijd uit te leggen en ik snapte het pas al ik de noten zag![]()
gitaar was niet zo mijn ding denk ik.
Wat bedoel je met 234quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, heel goed BDS en de switch daarnaartoe is bijvoorbeeld een reden waarom je een G met 234 (dus met je pink speelt) m.a.w. snelheid
We gaan cashen als een gek .....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
samen gay fanfics schrijven?
denk dat we daar perfect koppel voor zijn.
Ja dat heb ik ook. Naja niet dat ik gelijk solo's wil spelen maar het is wel leuk om iets van een liedje ofzo te horen. Daarom wissel ik af. Naast die liedjes die ik oefen, oefen ik veel op het lastige G en D akkoord. Maar die vind ik nog steeds lastig om te pakken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een leuke gitaarsolo ofzo hoor bedenk ik dat ik dat ook wil kunnen, maar ik wil het meteen goed kunnen en dat is wel een probleempje.
Toen ik nog heel jong was, zo'n jaar of 10, kon ik wel noten lezen, maar ik heb nu geen flauw idee meer.
De meeste gitaristen lezen geen noten! (op klassiek geschoolde na dan, ik zelf lees ook noten) Het gros van de gitaristen leest bijna altijd in akkoordenschema's en tabs!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een leuke gitaarsolo ofzo hoor bedenk ik dat ik dat ook wil kunnen, maar ik wil het meteen goed kunnen en dat is wel een probleempje.
Toen ik nog heel jong was, zo'n jaar of 10, kon ik wel noten lezen, maar ik heb nu geen flauw idee meer.
Je hoeft geen noten te kunnen lezen om gitaar te spelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Naja niet dat ik gelijk solo's wil spelen maar het is wel leuk om iets van een liedje ofzo te horen. Daarom wissel ik af. Naast die liedjes die ik oefen, oefen ik veel op het lastige G en D akkoord. Maar die vind ik nog steeds lastig om te pakken.
Daar ben ik me van bewust? Ik kan dat ook niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hoeft geen noten te kunnen lezen om gitaar te spelen
Jij wilde een leuk grapje maken met de G7 volgens mij en toevallig zei je daar gitaartechnisch iets wijs, echt waar!quote:
is stiekem heel makkelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust? Ik kan dat ook niet.
Ja, ja, Watson een kleine schaamtesmiley is dan ook op z'n plaats dacht ik zo ..... met je Sherlockquote:
Ergens anders niet? Of gewoon een constatering? zo als: goh het is mooi weer.quote:
Ik ben echt niet begonnen, Lies stuitert nog een beetje naquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
Sc-muziekles uurtje met meester JianMe like.
The Aftermath.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben echt niet begonnen, Lies stuitert nog een beetje na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |