Op je enkels of gewoon halverwege je dijbenen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Trainingsbroek, kerel. Trap ik niet in
Doe je dat altijd of alleen op vrijdagavond?quote:
Gewoon halfverwege m'n dijbenen. Het moet allemaal niet te veel moeite kostenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Op je enkels of gewoon halverwege je dijbenen?
mwah soms ook op dinsdagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je dat altijd of alleen op vrijdagavond?
Ik schatte het al in ....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon halfverwege m'n dijbenen. Het moet allemaal niet te veel moeite kosten
Zoiets dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon halfverwege m'n dijbenen. Het moet allemaal niet te veel moeite kosten
Deze:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het toch niet snap
sherlock, is that u?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling van de TT hè, dat is zeg maar de grap ....
gewoon vaak neuken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het nog aardig onder controle
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee Lies, maar ik heb er 12 dm's aan gewijd om het je uit te leggen en je snapt 't toch, ga ik het niet hier nog een keer uitgebreid bespreken toch
Ik vind het lief dat je het uitlegt en knap dat je je gitaar nog niet door de kamer hebt gesmetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Waarbij links je wijsvinger, in het midden je wijsvinger en rechts je ringvinger.
Maar ik leer hem: links je middelvinger, midden je ringvinger en rechts je pink.
Dus ik dacht dat ook kon: links wijsvinger, midden je middelvinger en rechts je pink.
Maar dat mag dus niet.
Ik vond het best logisch dat het wel mocht.
Jawel hoor en dan je ringvinger op de B weet je wel, dan krijg je ook een hele mooie G. Maar dat doen wij niet, wij doen gewoon heel klassiek om de redenen die ik je al gegeven heb en die we hier niet weer gaan bespreken, EIGENWIJS!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Waarbij links je wijsvinger, in het midden je wijsvinger en rechts je ringvinger.
Maar ik leer hem: links je middelvinger, midden je ringvinger en rechts je pink.
Dus ik dacht dat ook kon: links wijsvinger, midden je middelvinger en rechts je pink.
Maar dat mag dus niet.
Ik vond het best logisch dat het wel mocht.
ok klaar met het sexuele.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |