Wat ben jij streng!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik het gisteren, na haar eerst pijnlijke wijsvinger al richting Liesje formuleerde; You wan't fame, well fame costs en now is when you start paying ..... in soure fingers. Maar ze blijft er dapper en enthousiast onder
Drill sergeant Jianquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik het gisteren, na haar eerst pijnlijke wijsvinger al richting Liesje formuleerde; You wan't fame, well fame costs en now is when you start paying ..... in soure fingers. Maar ze blijft er dapper en enthousiast onder
Nee hoor, helemaal niet, ik vind beginnend gitaristen tof en die moet je aanmoedigen, maar ook gewoon teruggeven wat ze niet goed doen, daar hebben ze recht opquote:
Ik denk dat ik dat wel snap, want dan steekt je 3e vinger zo vreemd uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan het G akkoord op 2 manieren spelen. Met je 1e, 2e en 3e vinger en met je 2e, 3e, en 4e vinger.
Toen dacht ik dat het dan ook best met je 1e, 2e en 4e vinger kon. Maar dat mag niet!
zoietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel snap, want dan steekt je 3e vinger zo vreemd uit
Anders is het net als met dat bijtende poesje, dan leren ze iets verkeerds aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet, ik vind beginnend gitaristen tof en die moet je aanmoedigen, maar ook gewoon teruggeven wat ze niet goed doen, daar hebben ze recht op
Dat zou zo zijn als die vingers op een rijtje moesten. Maar 4 zit eronder dus je hebt dan of links of rechts een vinger die niets doet dus dat maakt daarvoor denk ik niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel snap, want dan steekt je 3e vinger zo vreemd uit
Leuk ook voor de buren, zo 's avonds laatquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders is het net als met dat bijtende poesje, dan leren ze iets verkeerds aan.
Ik vind het tof dat Lies eraan begonnen is, gewoon omdat het haar leuk leek.
deze post en de titel van dit topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als die vingers op een rijtje moesten. Maar 4 zit eronder dus je hebt dan of links of rechts een vinger die niets doet dus dat maakt daarvoor denk ik niet zoveel uit.
Ik geloof dat ik het toch niet snapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als die vingers op een rijtje moesten. Maar 4 zit eronder dus je hebt dan of links of rechts een vinger die niets doet dus dat maakt daarvoor denk ik niet zoveel uit.
Daar zijn we het over eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig zit Lies nu te Fokken, daar hebben de buren geen last vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Leuk ook voor de buren, zo 's avonds laat
Nee Lies, maar ik heb er 12 dm's aan gewijd om het je uit te leggen en je snapt 't toch, ga ik het niet hier nog een keer uitgebreid bespreken tochquote:
Ik heb begrepen dat ze ook een cursus 'typen met je tenen' heeft gevolgd. Gewoon omdat dat haar leuk leekquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig zit Lies nu te Fokken, daar hebben de buren geen last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |