Komt omdat je niet veel weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jouw mening wet is?
Hij stond toch ook bij geen clubs in de belangstelling nog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
hopelijk zetten ze hem in reserves en laten ze hem wegrotten
arsenal wou hem volgens mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij stond toch ook bij geen clubs in de belangstelling nog?
Je wilde The Shining kijken toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
Bier is onderweg
Zo Fast and the Furious 3 kijken.
tottenham en arsenalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij stond toch ook bij geen clubs in de belangstelling nog?
Sowieso the Shining > Fast and Furious aidsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde The Shining kijken toch?
Kan je beter doen
Ja als die ergens te downloaden is ga ik die ook nog kijken. Maar ik ben met een vriend alle Fast and the Furious weer aan het kijken al een tijdje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde The Shining kijken toch?
Kan je beter doen
voor welke club ben jij eigenlijk?quote:
begint het volgende week?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
zin in premier league gek niet gezond
Ik help graag de zwakkeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ah, dat zal 't vast zijn. Bedankt!
doe even normaal tegen sof jezusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jouw mening wet is?
matigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben op de snelweg want ik ben snel weg.
Deze grap had je leuker kunnen uitwerken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben op de snelweg want ik ben snel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |