abonnement Unibet Coolblue
pi_148379296
Vita op Marktplaats gekocht om dat Remote Play eens te proberen. :) Game aanbod valt me verder wat tegen (ben niet zo van de indies), maar misschien pik ik Uncharted en Littlebigplanet nog op. Rayman lijkt ook wel leuk.

En ik heb nog wat games die ik voor de zekerheid gedownload had toen ze gratis waren met PS+ :7
  dinsdag 6 januari 2015 @ 03:01:58 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148379681
In HK ongeveer 140/150 euro een 'Super Value Pack' bij Perfect Denki, al is dat natuurlijk wel het nieuwe model Vita, en dus niet de OLED versie die je hier nog wellicht kunt vinden voor rond de 150 euro.

http://www.perfect-denki.com/gameweeklycoupon.html

Je moet zelf de afweging maken of je hem hier of daar koopt. Als je het nieuwe model wilt, dan weet ik wel dat je in Hong Kong veel meer keuze hebt qua mooie kleuren enzo. Qua prijs zal het niet zoveel uitmaken. Maar de vlucht naar HK is ook best lang, dus het valt ook te begrijpen als je dan in het vliegtuig daar naartoe al iets te spelen wilt hebben.

Wat je ook kiest, hier of daar, zorg er in ieder geval voor dat je DAAR de memorycards koopt, want die zijn hier in Nederland echt nog reteduur, en daar valt het erg mee.
pi_148384738
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 03:01 schreef Yi-Long het volgende:
In HK ongeveer 140/150 euro een 'Super Value Pack' bij Perfect Denki, al is dat natuurlijk wel het nieuwe model Vita, en dus niet de OLED versie die je hier nog wellicht kunt vinden voor rond de 150 euro.

http://www.perfect-denki.com/gameweeklycoupon.html

Je moet zelf de afweging maken of je hem hier of daar koopt. Als je het nieuwe model wilt, dan weet ik wel dat je in Hong Kong veel meer keuze hebt qua mooie kleuren enzo. Qua prijs zal het niet zoveel uitmaken. Maar de vlucht naar HK is ook best lang, dus het valt ook te begrijpen als je dan in het vliegtuig daar naartoe al iets te spelen wilt hebben.

Wat je ook kiest, hier of daar, zorg er in ieder geval voor dat je DAAR de memorycards koopt, want die zijn hier in Nederland echt nog reteduur, en daar valt het erg mee.
Dank. Ik ben nu in hk, vlieg morgenvroeg terug. Enig idee wat er in dat pack zit? En kan ik die coupon gewoon tonen vanaf telefoon?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:14:35 #229
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148385022
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:05 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dank. Ik ben nu in hk, vlieg morgenvroeg terug. Enig idee wat er in dat pack zit? En kan ik die coupon gewoon tonen vanaf telefoon?
Volgens mij moet je voor die coupon even de laatste GameWeekly kopen bij een Circle-K (soort 7-11, maar dan rood, en beter). Kost je iets van 15$ (1,50), maar goed, dat geld haal je er weer uit wanneer je dus even gebruik maakt van die aanbiedingen/coupons.

Je hebt vrijwel overal wel die Circle-K's, dus dat moet niet zo moeilijk zijn. Als je het tijdschrift niet kunt vinden laat je even op je telefoon die site zien en vraag je of ze Game Weekly hebben.

Volgens mij verkopen ze Game Weekly trouwens ook gewoon bij Perfect Denki zelf, dus daar kun je het ook kopen. En andere stores zullen ongetwijfeld hetzelfde pack hebben voor soortgelijke prijzen, dus het loont om even rond te kijken, als je daar tijd voor hebt.

Ik zag op Ebay een plaatje van dat pack, en zat o,a. Miku in (rythm spelletje) en nog wat ander spul, maar weet het niet precies. Voornamelijk Japanse RPG meuk volgens mij.

Morgenochtend al terug? Dat is verdomd kort. :)
pi_148386452
Ben hier 1 dag op tussenstop vanuit Vietnam naar NL, op de heenreis naar Vietnam zijn we hier 3 dagen geweest.

Denk dat ik hem gewoon in Nederland ga halen. Dank.
pi_148389234
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 03:01 schreef Yi-Long het volgende:
In HK ongeveer 140/150 euro een 'Super Value Pack' bij Perfect Denki, al is dat natuurlijk wel het nieuwe model Vita, en dus niet de OLED versie die je hier nog wellicht kunt vinden voor rond de 150 euro.

http://www.perfect-denki.com/gameweeklycoupon.html

Je moet zelf de afweging maken of je hem hier of daar koopt. Als je het nieuwe model wilt, dan weet ik wel dat je in Hong Kong veel meer keuze hebt qua mooie kleuren enzo. Qua prijs zal het niet zoveel uitmaken. Maar de vlucht naar HK is ook best lang, dus het valt ook te begrijpen als je dan in het vliegtuig daar naartoe al iets te spelen wilt hebben.

Wat je ook kiest, hier of daar, zorg er in ieder geval voor dat je DAAR de memorycards koopt, want die zijn hier in Nederland echt nog reteduur, en daar valt het erg mee.
Maar is er wel garantie dan?Las je het laat importeren :*

Nederlandse overheid maakt altijd prijzen belachelijk hoog,zelfs als andere dingen goedkoper zijn geworden. :')
pi_148396302
Ik twijfel nog om Disgaea 4 of Ys te kopen, zijn mooie aanbiedingen denk ik. Maar heb ook nog wel heel veel te spelen, dus kom er eigenlijk pas over een jaar ofzo aan toe...

Kan iemand me vertellen of ze leuk zijn? Het leek me best aardig.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:06:05 #233
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148404384
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Maar is er wel garantie dan?Las je het laat importeren :*

Nederlandse overheid maakt altijd prijzen belachelijk hoog,zelfs als andere dingen goedkoper zijn geworden. :')
Mjah, het zijn gewoon de officiele memorycards van Sony. Geen idee hoe dat met garantie zit, maar ik neem aan dat dat niet wereldwijd is.

Maar als je gewoon normaal omgaat met je memorycards dan zal er weinig mis gaan, lijkt me. En als er een 32gb of 64gb in zit, dan heb je ook weinig reden om hem steeds uit je Vita te halen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ben hier 1 dag op tussenstop vanuit Vietnam naar NL, op de heenreis naar Vietnam zijn we hier 3 dagen geweest.

Denk dat ik hem gewoon in Nederland ga halen. Dank.
In NL zijn de Vita's ook OK geprijsd. Het is alleen jammer dat we hier geen toffe kleurtjes hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik twijfel nog om Disgaea 4 of Ys te kopen, zijn mooie aanbiedingen denk ik. Maar heb ook nog wel heel veel te spelen, dus kom er eigenlijk pas over een jaar ofzo aan toe...

Kan iemand me vertellen of ze leuk zijn? Het leek me best aardig.
Ys ken ik niet. Disgaea is meestal wel leuk. Heb zelf alleen 1 en 2 gespeeld op de PSP. Zit erg veel humor in, en het heeft de keuze voor Japanse stemmen (en Engelse dub).

Het is wel een strategie-RPG, dus niet iedereen heeft daar iets mee. Het is niet zo'n avonturen RPG dat je door een wereld loopt enzo.
pi_148404536
Thnx, een van mijn favoriete genres :)
pi_148406799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Thnx, een van mijn favoriete genres :)
Disgaea ben je ook wel een tijdje zoet mee, je karakters kunnen lvl 9999 worden :P.
pi_148409554
Ik vermoed dat ik geen zin heb om zo lang te grinden :P
pi_148413505
Vandaag Duke Nukem 3D Megaton Edition voor PlayStation+ users.
Eindelijk weer eens een game naar mijn smaeck.

Eerst maar ff ruimte maken op mijn memorycard door al die kutte indie games te verwijderen die ik toch nooit speel.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_148416010
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik twijfel nog om Disgaea 4 of Ys te kopen, zijn mooie aanbiedingen denk ik. Maar heb ook nog wel heel veel te spelen, dus kom er eigenlijk pas over een jaar ofzo aan toe...

Kan iemand me vertellen of ze leuk zijn? Het leek me best aardig.
Ik heb 2 jaar geleden Disgaea 4 voor PS3 gekocht,bij The Hut Group(was ~45 euro).Zit nu op 425(!) uur spelen en ben nog niet eens begonnen met de post-game. :P

Disgaea 3 voor PSVita ga ik erbij doen.

quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, het zijn gewoon de officiele memorycards van Sony. Geen idee hoe dat met garantie zit, maar ik neem aan dat dat niet wereldwijd is.

Maar als je gewoon normaal omgaat met je memorycards dan zal er weinig mis gaan, lijkt me. En als er een 32gb of 64gb in zit, dan heb je ook weinig reden om hem steeds uit je Vita te halen.

[..]

In NL zijn de Vita's ook OK geprijsd. Het is alleen jammer dat we hier geen toffe kleurtjes hebben.

[..]

Ys ken ik niet. Disgaea is meestal wel leuk. Heb zelf alleen 1 en 2 gespeeld op de PSP. Zit erg veel humor in, en het heeft de keuze voor Japanse stemmen (en Engelse dub).

Het is wel een strategie-RPG, dus niet iedereen heeft daar iets mee. Het is niet zo'n avonturen RPG dat je door een wereld loopt enzo.
32 gB is wel pokeduur nog(¤40),een microSD kaart van bvb Kingston(32Gig,class 10 en ) is 2-2.5 keer goedkoper. :+

Strategie(TBS/RTS/SRPG) is sowieso een spelgenre die veel denkvermogen vraagt,dus een SRPG is tof. :9
pi_148470615
Suffe plusgames deze maand :'(

Gelukkig nog een gigantische backlog om weg te werken :P
pi_148481091
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Suffe plusgames deze maand :'(

Gelukkig nog een gigantische backlog om weg te werken :P
Dude.., Duke Nukem _O_
pi_148488031
Daar heb ik dus echt helemaal niks mee
pi_148488842
Hotline Miami voor 3 euro opgepikt in de PSN Store. Bazengame _O_
pi_148522704
Tales from Space: Mutant Blob Attacks! en Assassin's Creed: Liberation vandaag uitgespeeld *O*

Nog 55 spellen te gaan...
  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:39:59 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148524309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tales from Space: Mutant Blob Attacks! en Assassin's Creed: Liberation vandaag uitgespeeld *O*

Nog 55 spellen te gaan...
Oh, dan valt het bij mij nog wel mee... 44, inclusief een aantal oude SNES ROMS!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148526294
2 van die 4GB memory kaartjes voor ¤10 gehaald bij next-level.nl

Site ziet er super gaar uit, maar heb ze binnen gekregen dus prima :P
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:32:39 #246
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148526503
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef OverRated het volgende:
2 van die 4GB memory kaartjes voor ¤10 gehaald bij next-level.nl

Site ziet er super gaar uit, maar heb ze binnen gekregen dus prima :P
Haha ik had ze ook daar vandaan :P

Had eerst wel mijn twijfels omdat die site er een beetje gammel uitzag
pi_148565812
Upcoming Vita Games (OVER ~350 games with screens inside!) || 2015 Edition ||
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=969122
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 11 januari 2015 @ 15:18:56 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148568158
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Haha ik had ze ook daar vandaan :P

Had eerst wel mijn twijfels omdat die site er een beetje gammel uitzag
Wat....een.grafsite!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 11 januari 2015 @ 16:07:09 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148570153
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:08 schreef Aether het volgende:
Upcoming Vita Games (OVER ~350 games with screens inside!) || 2015 Edition ||
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=969122
Pff, wat een lijst om door te scrollen.

Naast Comic Star Heroine die al op mijn wishlist stond nog eentje kunnen bijschrijven. TiTS Evolution. Hopelijk wordt die gelokaliseerd!

De rest is vooral multiplatform waarbij ik andere platformeren prefereer... -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148571285
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:08 schreef Aether het volgende:
Upcoming Vita Games (OVER ~350 games with screens inside!) || 2015 Edition ||
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=969122
De Japan - Only games zien er toch interessanter uit, dan de Indie lijst die het westen krijgt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')