haha jij bent dikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:00 schreef Paardlants het volgende:
[..]![]()
Ik ga ff van mijn spare-ribs genieten nu iig
Dankquote:
Boeit jou dat wat dan?quote:
whehequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss moet je dan wat mannelijker gedragen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss moet je dan wat mannelijker gedragen
Oké.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Bij jou denk ik ook niet gelijk aan een barcode, of wel?
Dat zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja of zijn manier van praten en blozende gezichtjes
Je wat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
mijn TL's haten het om een barcode te zien.
Struggles.quote:
Nergens over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:06 schreef HCFeestbeest het volgende:
waarover zal ik vandaag eens een klacht openen?
Over jezelfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:06 schreef HCFeestbeest het volgende:
waarover zal ik vandaag eens een klacht openen?
Beetje baldadig ben jij de laatste tijd, feestbeest.quote:
Vrouwenvleugelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zelfde als users die denken dat ik een vrouw ben
ik push de limits.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje baldadig ben jij de laatste tijd, feestbeest.
Jeetje. De kunst is natuurlijk wel dat je niet van het randje afvalt bij zo'n levensstijl. Ik bedoel, voor hetzelfde geld krijg je zo'n 130 kilo boze massa aan huismoeder achter je aan omdat haar producten er niet staan. Dan ben je in de spreekwoordelijke aap gelogeerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:09 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik push de limits.
doe ik ook bij de albert heijn. Ik haal altijd maar 1 product naar voren bij het spiegelen
nou en. die money blijft stromen G.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje. De kunst is natuurlijk wel dat je niet van het randje afvalt bij zo'n levensstijl. Ik bedoel, voor hetzelfde geld krijg je zo'n 130 kilo boze massa aan huismoeder achter je aan omdat haar producten er niet staan. Dan ben je in de spreekwoordelijke aap gelogeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |