haar familie heeft tot morgen de tijd om te bekeren maar dat gaan ze niet doen... ze hebben al afscheid genomenquote:
Jaja dropstaafquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef hafez1234 het volgende:
De Vs heeft nu 5 doelen beschoten in totaal. ISIS heeft de dam in Mosul veroverd. Goed bezig Peshmerga.![]()
ach ga toch weg man jij bent zo irritant. steun ze liever dan alleen maar fucking kritiek te gevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef hafez1234 het volgende:
De Vs heeft nu 5 doelen beschoten in totaal. ISIS heeft de dam in Mosul veroverd. Goed bezig Peshmerga.![]()
Denk dat zelfmoord plegen de enigste optie is. Onvoorstelbaar erg dit. Vluchten kan niet, dus dan afgeslacht worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
haar familie heeft tot morgen de tijd om te bekeren maar dat gaan ze niet doen... ze hebben al afscheid genomen
Het is wel zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Drxx het volgende:
Even als vervolg op die dam-hoax. Wat ik niet begrijp is dat het vandaag nog werd verspreid, terwijl er gisteren kennelijk al was toegegeven dat het nep is. Zo zie je maar hoe makkelijk je mensen kunt bespelen via social media
Was ISIS Capture of Mosul Dam a ‘Virtual’ Event?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem wel erg leuk eigenlijk
[..]
Jaja dropstaaf
Knap dat mensen het weigeren en niet gewoon 'bekeren'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
haar familie heeft tot morgen de tijd om te bekeren maar dat gaan ze niet doen... ze hebben al afscheid genomen
Nee want 'gewoon' bekeren betekent ook gelijk besneden worden, gemarteld enz. vrees ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Knap dat mensen het weigeren en niet gewoon 'bekeren'.
Vergeet niet dat het wel bizar is dat we tegenwoordig van verre al behoorlijk goed kunnen volgen wat er allemaal gebeurt dankzij juist die sociale media. Soms kloppen geruchten niet, dat is onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Drxx het volgende:
Even als vervolg op die dam-hoax. Wat ik niet begrijp is dat het vandaag nog werd verspreid, terwijl er gisteren kennelijk al was toegegeven dat het nep is. Zo zie je maar hoe makkelijk je mensen kunt bespelen via social media
Was ISIS Capture of Mosul Dam a ‘Virtual’ Event?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem wel erg leuk eigenlijk
[..]
Jaja dropstaaf
Dat is moeilijk te bepalen vanuit de lucht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom niet de cijfers van het aantal doden??
Jammer, echt lekker nieuws is dit altijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te bepalen vanuit de lucht.
Nee, dat ze geen Koerden zijn en dat die twee groepen apart leven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:33 schreef hafez1234 het volgende:
Dat Yezidische meisje op nieuwsuur zegt ook dat de Koerden achterbaks zijn.
ja nu.nl zei ook al dat isis het in handen had later bleek het ook nep te zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:29 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Het is wel zo.
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-28715142
Nu zegt BBC het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:38 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
ja nu.nl zei ook al dat isis het in handen had later bleek het ook nep te zijn
ja cnn zei het ook eerst bleek ook nepquote:
Lijkt me ook heerlijk. Radicale baardapen uit elkaar bombarderen. Mooi vak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jammer, echt lekker nieuws is dit altijd.
Ik zie die blije koppen van de yanks ook al helemaal voor me als ze een groep van die apen kapot maken.
Je hoeft niet boos te worden. Het lijkt me duidelijk dat ik BBC eerder geloof dan een Koerdische fanboi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:42 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
ja cnn zei het ook eerst bleek ook nephou toch op man volgens mij ben jij gwn ilias undercover met je pro israel wat een alibi is
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:29 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Het is wel zo.
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-28715142
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:43 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Je hoeft niet boos te worden. Het lijkt me duidelijk dat ik BBC eerder geloof dan een Koerdische fanboi.
Tja, wat is waarheid...twitter:Marwouantounsi twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 01:05:22I hate lies and fabrications so I will be honest,this picture is a photoshopped picture of this other picture. My bad
reageer retweet
Iets mooiers bestaat er volgens mij niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt me ook heerlijk. Radicale baardapen uit elkaar bombarderen. Mooi vak.
Ik zie liever een wereld zonder wapens, maar indien gebruikt voor het juiste doel is het prachtig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iets mooiers bestaat er volgens mij niet.
Wapens zijn prachtig, het nadeel is alleen dat ze er voor gemaakt zijn om te moorden. Maar nu is dat een must.
Dit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie liever een wereld zonder wapens, maar indien gebruikt voor het juiste doel is het prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |