SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Reemi op 08-08-2014 18:46:12 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
OP mag wel een kleine update hebben
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Remi, heb m niet echt gemaakt nog want die achterhoedeMaar aangezien ik hier een soort Maver-achtige reputatie heb opgebouwd qua teams maken wil niemand mij meer helpen
![]()
![]()
Ik wel hoor, maar je hebt teveel dode links om iets tofs te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:42 schreef Zhano het volgende:
Remi, heb m niet echt gemaakt nog want die achterhoedeMaar aangezien ik hier een soort Maver-achtige reputatie heb opgebouwd qua teams maken wil niemand mij meer helpen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En zonder Lucho dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar je hebt teveel dode links om iets tofs te maken![]()
200k coins gewonnen bij een giveaway op twitch. moest alleen even snel een speler op de markt zetten en mijn kaart werd gekozen![]()
![]()
![]()
The Zhano is strong in that onequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:52 schreef Reemi het volgende:
Dit leek me nou echt een Zhano team
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
True. Alleen de pace van Garayquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:52 schreef Reemi het volgende:
Dit leek me nou echt een Zhano team
[ afbeelding ]En Corluka en Stipe vielen me echt tegen
![]()
![]()
Ik speelde gisteren tegen iemand met het duurst mogelijke Kroaten team incl Suker. Alleen een IF Handanovic op kutchem op doel gemaverd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
True. Alleen de pace van GarayEn Corluka en Stipe vielen me echt tegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga NU je moeder bellen om dit schitterende verhaal te vertellen blijf even hangen brbquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen iemand met het duurst mogelijke Kroaten team incl Suker. Alleen een IF Handanovic op kutchem op doel gemaverd.![]()
Ga even een rondje steppen met de hont ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga NU je moeder bellen om dit schitterende verhaal te vertellen blijf even hangen brb![]()
Die kan niet opnemen, zit hier onder de tafel namelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga NU je moeder bellen om dit schitterende verhaal te vertellen blijf even hangen brb![]()
De OP-chicks in de spoiler staan er al een tijdje in.. hier wat inspiratie voor als mensen nieuwe zoeken:quote:
http://www.fhm.nl/meisjes/5102/weekendhapjes-deel-92.aspx![]()
En mag niet praten met haar mond vol natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die kan niet opnemen, zit hier onder de tafel namelijk.![]()
ik heb net een nieuwe geplaatst en niet eens een grondige beoordeling van DS2?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De OP-chicks in de spoiler staan er al een tijdje in.. hier wat inspiratie voor als mensen nieuwe zoeken:
http://www.fhm.nl/meisjes/5102/weekendhapjes-deel-92.aspx
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat is best een goeie OP-chick.. komt me ook bekend voor maar ik weet niet wie het is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe geplaatst en niet eens een grondige beoordeling van DS2?
Maar dat is dus niet in de spoiler.![]()
Alexis Renquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is best een goeie OP-chick.. komt me ook bekend voor maar ik weet niet wie het is.
Maar dat is dus niet in de spoiler.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ready to suck.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
En mag niet praten met haar mond vol natuurlijk.![]()
![]()
Ik mag het account van een vriend van me hebben. Hij heeft nog een tif suarez, 88 rating hazard, tots gerrard, tots baines, tots cahil en nog een tots maar weet ff niet meer wie.
Allemaal verkopen en de coins naar mijn account doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekker dom als je 2x tax wilt betalen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik mag het account van een vriend van me hebben. Hij heeft nog een tif suarez, 88 rating hazard, tots gerrard, tots baines, tots cahil en nog een tots maar weet ff niet meer wie.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Trade offer doen dan en dan verkopen. ook goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker dom als je 2x tax wilt betalen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
zo dat is wel 5 miljoen denkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef over_hedge het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja wel nice. Was sowieso al bezig met mijn team ombouwen zodat ik suarez kon gebruiken. dus gerrard suarez en hazard komen mooi uit. En de rest maar verkopen. En heb zelf nog 3.5 miljoen.quote:
Zlatan is wel een cornerkoning trouwens![]()
als je die in een team weet te combineren met fellaini hoef je alleen de bal nog maar via de tegenstander achter te schieten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
2 Costa Ricaanse LBs uit de MLS in 1 pack.. dat is best wel bijzonder eigenlijk.
Heb ik iets gemist? Bijna elke silver speler die ik er voor 200c BIN op zet verkoopt meteen.. en het zijn niet eens goeie spelers.![]()
Volgens mij weet jij niet zo goed wat je met al je coins moet doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef Maver24 het volgende:
Robben ST versie, hoe speelt deze? wil de 91 versie gaan halen.![]()
![]()
niet echt. maar ik wil graag wat spelers gaan proberen die ik nog niet heb gehad zoals ST Robbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet zo goed wat je met al je coins moet doen![]()
Ik vind hem meh als spits als CAM wel stuk beter.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
niet echt. maar ik wil graag wat spelers gaan proberen die ik nog niet heb gehad zoals ST RobbenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
4222 zou wel leuk zijn met Robben op CAM en spits Mullerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind hem meh als spits als CAM wel stuk beter.![]()
Vanavond ff BF3 of GTA ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind hem meh als spits als CAM wel stuk beter.![]()
Ja is goed.quote:wel iets later op de avond dan..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4222 zou wel leuk zijn met Robben op CAM en spits Muller
Ik heb hem zo.
Ja prima, wil toch eerst PEC kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja is goed.wel iets later op de avond dan..
![]()
janlul.com ofzo? Weet niet hoe de kwaliteit is.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb m zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4222 zou wel leuk zijn met Robben op CAM en spits Muller
#FreeTrapz![]()
Rechtspoot op LCB kan prima. Koulibaly is wel heel lomp, passing moet echt kort en simpel. Wel een erg goede verdediger. IF Handanovic is geniaal goed. En long throwsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:45 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zijn Handa en Campa? En zou het uitmaken dat Koulibaly rechts is?
Campagnaro weet ik niet. Lijkt me best prima. Niet erg groot, maar genoeg om dat te compenseren. H/H WR boeit niet zo imo. Had ik bij Mangala ook geen last van en het is nog altijd gunstiger dan H/M, waar ik ook al weinig last van heb.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah leuk, een relkloontje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu kan ik GoTquote:posten als reactie, maar dan zou ik mezelf alleen maar belachelijk maken, want GoT
![]()
Maar fijn dat je er bent ouwe reus. Welkom.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bedanktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu kan ik GoTposten als reactie, maar dan zou ik mezelf alleen maar belachelijk maken, want GoT
![]()
Maar fijn dat je er bent ouwe reus. Welkom.![]()
![]()
Zou gebeuren, maar die site is sowieso een beetje dood.quote:Missen ladingen spelers.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Enige site die nog werkt zowat en dan ga je er zo mee omquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou gebeuren, maar die site is sowieso een beetje dood.Missen ladingen spelers.
![]()
![]()
Mij is toegezegd dat er WeFUT ondersteuning komt hoor. Heb ze nota bene nog een API geleverd manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Enige site die nog werkt zowat en dan ga je er zo mee om
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik bedoelde die beheerder(s) van futbinquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mij is toegezegd dat er WeFUT ondersteuning komt hoor. Heb ze nota bene nog een API geleverd manYou know I love you Reemi
![]()
![]()
Leuke versterkingen trouwens Utreg. Eredivisie zonder Roda![]()
![]()
Ben benieuwd wat er terecht gaat komen van het nieuwe Utrecht. Willen per se mooi aanvallend voetbal gaan spelen..laten we het hopen. Vandaag wel veel afwezigen voorin. En die verdediging is echt kut van ze. Op Leeuwin en Ruiter na.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoelde die beheerder(s) van futbinYou know I love you Reemi
![]()
![]()
Leuke versterkingen trouwens Utreg. Eredivisie zonder RodaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ahquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoelde die beheerder(s) van futbinYou know I love you Reemi
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lukoki al 2 goede crosses op rij. De rest vd wedstrijd gaan ze dus de tribune in.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb jij FOX? Zo nee waar kijk je? Mijn stream (janlul 1) hapert als een malle.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:
Lukoki al 2 goede crosses op rij. De rest vd wedstrijd gaan ze dus de tribune in.![]()
FOX hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij FOX? Zo nee waar kijk je? Mijn stream (janlul 1) hapert als een malle.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hey Remi, jij doet toch econometrie? Heb je nog een goed boek om lineair programming te leren en wat ook daadwerkelijk helder is?quote:GRAAG VERWIJDEREN![]()
Toefjes en Jorwol
Niet meer rennen + R2 afschermen bij het sprinten + R1 tijdens het sprinten en het spel is gelijk 10x leuker
quote:Wtf?quote:
Ik doe geen econometrie, maar ik krijg wel lineair programming dit jaar
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Fox Sports echt 25 piek per maand?Twijfelde om t te nemen, maar ben op zaterdagavond bijna nooit thuis en zondagen werk ik, dus beetje zonde denk ik.
![]()
hihiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
[..]
Wtf?
Ik doe geen econometrie, maar ik krijg wel lineair programming dit jaar![]()
Informaticaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Ah my bad, dat dacht ikWat studeer je dan als ik vragen mag?
(en welk boek?)Ik heb nog geen boek (en meestal gebruik ik die ook amper), dus daar kan ik je niet mee helpen helaas.
Ik ben in de war met parallel programming trouwens
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik bestel ook alleen de boeken voor de management/onzin vakken idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
InformaticaIk heb nog geen boek (en meestal gebruik ik die ook amper
), dus daar kan ik je niet mee helpen helaas.
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
smerige gele kutsimpson altijd met je spoilers![]()
Had je het echt nog niet gezien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
![]()
do even normaal man.
![]()
Nope, moet nog beginnen aan season 4.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had je het echt nog niet gezien?![]()
Ik hoef nu niet meer aan die serie te beginnen. Bedankt rijst.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
dit is normal ik slikte de kk nog in nu heb ik keelkk![]()
![]()
![]()
alsof jij naar series kijktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik hoef nu niet meer aan die serie te beginnen. Bedankt rijst.![]()
Ja ik kijk naar series.quote:Mijn hele sickbeard shizzle staat vol man
gele kutpokemonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
![]()
![]()
je weet niet eens wie tywin lanister is dus stel je effe aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik kijk naar series.Mijn hele sickbeard shizzle staat vol man
![]()
Gele kudhontquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
je weet niet eens wie tywin lanister is dus stel je effe aan.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Nee omdat ik nog aan die serie moet beginnen, gele onderbroekvlek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
je weet niet eens wie tywin lanister is dus stel je effe aan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kut simpsonpokeymon![]()
![]()
Guy Ramos nu alweer zijn eerste kaart. En direct rood ook. Wat een gast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie ging eraf bij Zwolle? Kijk nu een stream zonder commentaar/infoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Guy Ramos nu alweer zijn eerste kaart. En direct rood ook. Wat een gast![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:
Lukoki al 2 goede crosses op rij. De rest vd wedstrijd gaan ze dus de tribune in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef Zhano het volgende:
Tis maar goed dat die Lukoki niet kan voorzetten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
91 Robben gehaald voor 1.5mprijzen zijn op de xbox echt zoveel goedkoper als op de playstation
lol, rood Roda, pingel gemist. Easy rebound gemist. Counter Roda en bam, 2-0
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Guy Ramos nu alweer zijn eerste kaart. En direct rood ook. Wat een gast
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bedankt! Ik loop 2 minuten achter. blauwe kut smurf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
lol, rood Roda, pingel gemist. Easy rebound gemist. Counter Roda en bam, 2-0Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar goed dat Patjen 30 euro te gortig vondquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
lol, rood Roda, pingel gemist. Easy rebound gemist. Counter Roda en bam, 2-0![]()
![]()
Sainsbury. Altijd blessa die man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie ging eraf bij Zwolle? Kijk nu een stream zonder commentaar/infoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat jij series kijkt wil ik nog wel geloven, maar dat jij Roda - RKC kijkt nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedankt! Ik loop 2 minuten achter. blauwe kut smurf.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat jij series kijkt wil ik nog wel geloven, maar dat jij Roda - RKC kijkt niet
Ha, dan loop je helemaal niet ver achter.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Sainsbury raakte vorig jaar geblesseerd door een sproeikop btwquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar goed dat Patjen 30 euro te gortig vond
http://www.rtvoost.nl/spo(...)x?nid=195434&cat=313Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben op z'n Tims voetbal aan het kijken. 2 tegelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ha, dan loop je helemaal niet ver achter.
Ja dat had ik gelezen destijds.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Sainsbury raakte vorig jaar geblesseerd door een sproeikop btw
http://www.rtvoost.nl/spo(...)x?nid=195434&cat=313![]()
bohhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben op z'n Tims voetbal aan het kijken. 2 tegelijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was dan waarschijnlijk tijdens het WK. nu gaat niet meer lukken dus zijn de prijzen zijn op de xbox goedkoper als op de playstationquote:![]()
goedkopere prijzenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was dan waarschijnlijk tijdens het WK. nu gaat niet meer lukken dus zijn de prijzen zijn op de xbox goedkoper als op de playstation![]()
![]()
ja toch, met hetzelfde aantal coins kan je nu op de xbox meer kopen dan als op de playstation. das gewoon een feit![]()
ja jij zijn slim en wij is domquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:37 schreef Maver24 het volgende:
ja toch, met hetzelfde aantal coins kan je nu op de xbox meer kopen dan als op de playstation. das gewoon een feit![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ook iets vreemds met die squadfitness kaarten. Als ik in mijn club kijk zie ik een totaal van 60 maar als ik hem open klik heb ik 100 golds, 60 silver en 5 bronze.quote:
Speelde, nu ben ik dood.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om in GoT te spelen?![]()
Met een ADHD pinguin gaat het sneller ja. Dit soort shit is sowieso maar 2 sec leuk imoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik was gisteren ook gehacktquote:
ik vond dat erg verevelend
als ik er nou zelf een beetje rijke van word
maar nee teringlijers zitten op mijn hyves naar mijn prive dingen tekijken
en wat ik nog het aller stomste vind ..dat is dat hyves zo gezegt zo goed beveiligt is ...nou dus niet ...je fotos van je kinderen staan er ook op wat voor een prive heb je nu eigelijk nog
zelfs je hyves verwijderen lukt nog niet eens op een normale manier KUT HYVES![]()
Bergkamp is trouwens wel mijn nieuwe favo spelerquote:
Dribbelt echt fijn, hoge aggression en wat een schot!GRAAG VERWIJDEREN![]()
Echt een baas ja. Die balbehandeling van hem is echt beter dan welke andere speler dan ook die ik dit jaar heb gehad. Het is dat ik tegenwoordig bijna alleen in FUT seasons speel, anders had hij als CAM nog steeds 1 op 1 gelopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Bergkamp is trouwens wel mijn nieuwe favo speler
Dribbelt echt fijn, hoge aggression en wat een schot!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibra al een goal gemaakt en een pingel gemist.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En 1-1. Fout Vd WielAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
sorryquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lol wie zijn die mensen ? waarom post je zeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan het een beetje lastig omschrijven, maar hij is ook heel 'sierlijk' ofzo. Normaal scoor ik altijd kutgoals (quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een baas ja. Die balbehandeling van hem is echt beter dan welke andere speler dan ook die ik dit jaar heb gehad. Het is dat ik tegenwoordig bijna alleen in FUT seasons speel, anders had hij als CAM nog steeds 1 op 1 gelopen), maar met hem gewoon mooie goals. Ook zijn passing is vaak sierlijk.
#bohhhhGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, hij heeft best een rechte rug. Staat minder voorover gebogen dan de meeste spelers en dan ziet het er wel sierlijk uit allemaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Kan het een beetje lastig omschrijven, maar hij is ook heel 'sierlijk' ofzo. Normaal scoor ik altijd kutgoals (), maar met hem gewoon mooie goals. Ook zijn passing is vaak sierlijk.
#bohhhh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Kan het een beetje lastig omschrijven, maar hij is ook heel 'sierlijk' ofzo. Normaal scoor ik altijd kutgoals (), maar met hem gewoon mooie goals. Ook zijn passing is vaak sierlijk.
#bohhhh![]()
![]()
Hoe kan je nou en niet meer rennen, en r1 doen tijdens het rennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toefjes en Jorwol
Niet meer rennen + R2 afschermen bij het sprinten + R1 tijdens het sprinten en het spel is gelijk 10x leuker
rennen is blijkbaar iets anders dan sprintenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe kan je nou en niet meer rennen, en r1 doen tijdens het rennen
#FreeTrapz![]()
lol_psgAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toefjes en Jorwol
Niet meer rennen + R2 afschermen bij het sprinten + R1 tijdens het sprinten en het spel is gelijk 10x leukerHeb het reserve team omgegooid, naast TOTS Jackson nu Falcao neergezet, omdat ik de tijd van dat pacehoeren nu wel achter me heb gelaten. Lekker L1 en R2 Hoeren
![]()
![]()
![]()
zijn jullie in code taal begonnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MooiHeb het reserve team omgegooid, naast TOTS Jackson nu Falcao neergezet, omdat ik de tijd van dat pacehoeren nu wel achter me heb gelaten. Lekker L1 en R2 Hoeren
![]()
#FreeTrapz![]()
Verwarrend he, die hoofdletters en leestekens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn jullie in code taal begonnen![]()
ja niet echt mijn ding zegmaar, keep it simple keep it fresh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verwarrend he, die hoofdletters en leestekens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lekker doen waar je zin in hebt, ja toch ouwe reus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja niet echt mijn ding zegmaar, keep it simple keep it fresh.![]()
IDD SOMS DOE IK GEK, DOE IK GEWOON ALLES IN HOOFDLETTERS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker doen waar je zin in hebt, ja toch ouwe reus.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eerst drukte ik alleen de sprintknop in. Nu druk ik op andere knopjes. Van de controller. Tijdens Fifa 14.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn jullie in code taal begonnen![]()
Als Utreg gaat scoren moet het toch echt weer van Jensie komen. Zo zonde dat Heerenveen die te duur vond![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MooiHeb het reserve team omgegooid, naast TOTS Jackson nu Falcao neergezet, omdat ik de tijd van dat pacehoeren nu wel achter me heb gelaten. Lekker L1 en R2 Hoeren
![]()
dat lopen op het middenveld speelt echt 20x beter.
Keep it fresh? Heb je dan ook een niggerkapper?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja niet echt mijn ding zegmaar, keep it simple keep it fresh.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik gebruik ook wel eens de L1 (voor wisselen van spelen) en R1 maar verder... nope. wat doet L1 eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst drukte ik alleen de sprintknop in. Nu druk ik op andere knopjes. Van de controller. Tijdens Fifa 14.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daar pas na 5 jaar Fut achterkomen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]dat lopen op het middenveld speelt echt 20x beter.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Playstation 3 is afgestoft hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Zhano het volgende:
Als Utreg gaat scoren moet het toch echt weer van Jensie komen. Zo zonde dat Heerenveen die te duur vondMiddenveld lopen, zijkanten sprinten en r1 doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe kan je nou en niet meer rennen, en r1 doen tijdens het rennenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, dag Suarez, heb vanochtend het uitgebreid beschreven en youtube links hier neergezet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik gebruik ook wel eens de L1 (voor wisselen van spelen) en R1 maar verder... nope. wat doet L1 eigenlijk.![]()
Omdat bij de vorige FIFA edities pacehoeren goed werkte.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:27 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Daar pas na 5 jaar Fut achterkomen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog 20 minuten zaadpot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Playstation 3 is afgestoft hoor.
[..]
Middenveld lopen, zijkanten sprinten en r1 doen.![]()
Ik moet hem nog aansluiten en aaien dus dat komt goed. BF of GTA?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hmm niet gelezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dag Suarez, heb vanochtend het uitgebreid beschreven en youtube links hier neergezet.zal wel iets zijn wat ik toch niet gebruik.
moet nog steeds een keer zoeken voor nette aannames die gasten verneuken t soms echt erg
#FreeTrapz![]()
wat doe je dsn? r1 ingedrukt houden of r1 spammen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Playstation 3 is afgestoft hoor.
[..]
Middenveld lopen, zijkanten sprinten en r1 doen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
R1 indrukken, R3 richting geven, dribbel + roulette, schot en een celebration.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat doe je dsn? r1 ingedrukt houden of r1 spammen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohh Drost #profcoach
Niet dat het nu al telt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb denk ik echt andere instellingen R2 is toch rennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat doe je dsn? r1 ingedrukt houden of r1 spammen?
#FreeTrapz![]()
Ja. blijkbaar moet je onder r2 ook r1 indrukken of zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb denk ik echt andere instellingen R2 is toch rennenIk weet het ook niet.
R1 gebruik ik wel veel. in 1x stil gaan staan
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. blijkbaar moet je onder r2 ook r1 indrukken of zoIk weet het ook niet.
R1 gebruik ik wel veel. in 1x stil gaan staan
ah zo doen die hufters dat dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. blijkbaar moet je onder r2 ook r1 indrukken of zoIk weet het ook niet.
R1 gebruik ik wel veel. in 1x stil gaan staanik gebruik R1 alleen in de verdediging.
#FreeTrapz![]()
L1 is dat :$ Maakte nu ook een typoquote:ik gebruik L1 veel.
Oja L1quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
L1 is dat :$ Maakte nu ook een typoik gebruik L1 veel.
![]()
fitness team met 5 blauwe kaartenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet het fitness team gaan worden
#FreeTrapz![]()
Armero IF LBquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet het fitness team gaan worden
Konkogod RB
En IF Handanovic is een must have imoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wordt er niet veel duidelijker opquote:
Dus L1 om in 1x stil te staan.
Maar wat moet je nou onder het rennen doen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wordt er niet veel duidelijker op
Maar wat moet je nou onder het rennen doen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chiellini of heb je die al in het 1e team?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet het fitness team gaan worden![]()
L2 om de speler weg te duwen die achter je aan zit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wordt er niet veel duidelijker op
Maar wat moet je nou onder het rennen doen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
maar je moet nog steeds rennen dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
L2 om de speler weg te duwen die achter je aan zit.
#FreeTrapz![]()
Ohja, dacht dat El S nog een dubbele link nodig had. Zit een beetje krap met geld, en IF Handanovic is 249Kquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Armero IF LB
Konkogod RB
En IF Handanovic is een must have imo![]()
![]()
Laat maarquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar je moet nog steeds rennen dus
Ja, die heb ik als untradable item gekregen in zo'n free pack. Maar vind IF Bonucci prettiger spelen eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Chiellini of heb je die al in het 1e team?![]()
haha nee ben blij voor je dat het werkt hoorquote:![]()
ik denk alleen dat ik weer autistisch op me oude patroon terug val.
nieuwe account heeft ook 2 wedstrijden gekost voordat de knoppen weer goed stondenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen idee? Moo misschien..quote:
even in skype vragen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
L2 om de speler weg te duwen die achter je aan zit.Dat werkt best geniaal. Navas die opeens mensen van zich af duwt
ohja, ik vergeet weleens dat die voormalig cheap ass IF's nu ook ineens duur zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dacht dat El S nog een dubbele link nodig had. Zit een beetje krap met geld, en IF Handanovic is 249K
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niemand hier nog een PS3 met Battlefield of GTA?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
HAquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Castillo in een pack en daarna Aké, die is vast wel a ke waard.![]()
Ambrose, Ake en River Plate home kit in 1 pack. Dat is eigenlijk best wel goed maar die kit had ik nog niet omdat ik hem toen een keer voor 5k ofzo heb verkocht.![]()
Ibra scoort uit een stiftje met buitenkant links. Vraag is alleen of het geen voorzet was
En sowieso een blunder van die keeper.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhh een FIF (?) ibraquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Ibra scoort uit een stiftje met buitenkant links. Vraag is alleen of het geen voorzet was
En sowieso een blunder van die keeper.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zelfs al maakt hij een hattrick dan zou het zo onverdiend zijn na die gemiste pingel en die Torres misser voor open doelquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zwolle goal van 60 meter!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gisteren verloor ik met mijn Ibra team vier keer op rij op een gegeven moment. Vandaag alleen maar gewonnen met dat team en met de nieuwe stijl. Ook wedstrijden dat je na 1 helft al > 15 schoten hebt geproduceerd enzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha nee ben blij voor je dat het werkt hoor![]()
ik denk alleen dat ik weer autistisch op me oude patroon terug val.
nieuwe account heeft ook 2 wedstrijden gekost voordat de knoppen weer goed stonden
Merk wel tijdens de wedstrijden dat ik de neiging heb om in de oude patronen terug te vallen, maar dat resulteert toch in snel balverlies, moet wel heel bewust alles anders doen nu.![]()
alsof EA daar op letquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs al maakt hij een hattrick dan zou het zo onverdiend zijn na die gemiste pingel en die Torres misser voor open doeldie kijken woensdag 2 uur naar t scorebord en pakken er 18 uit.
#FreeTrapz![]()
Ik heb precies hetzelfde en hoef ook minder te verdedigen omdat ik minder de bal verlies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren verloor ik met mijn Ibra team vier keer op rij op een gegeven moment. Vandaag alleen maar gewonnen met dat team en met de nieuwe stijl. Ook wedstrijden dat je na 1 helft al > 15 schoten hebt geproduceerd enzo.
Merk wel tijdens de wedstrijden dat ik de neiging heb om in de oude patronen terug te vallen, maar dat resulteert toch in snel balverlies, moet wel heel bewust alles anders doen nu.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tot de 80e minuut was het 0-0quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:53 schreef Zhano het volgende:
Muhren van Volendam nu al 4x gescoord4-0
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb aan de bal niet zo veel problemen eigenlijk alleen de aanname die wel eens van de voet af schiet, en snel wegdraaien bij je tegenstander. komende week maar eens op oefenen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren verloor ik met mijn Ibra team vier keer op rij op een gegeven moment. Vandaag alleen maar gewonnen met dat team en met de nieuwe stijl. Ook wedstrijden dat je na 1 helft al > 15 schoten hebt geproduceerd enzo.
Merk wel tijdens de wedstrijden dat ik de neiging heb om in de oude patronen terug te vallen, maar dat resulteert toch in snel balverlies, moet wel heel bewust alles anders doen nu.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De jockey knop al in gebruik genomen tijdens het verdedigen? Kun je ook goed gebruiken om de tegenstander al op eigen helft van de bal af te rammenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde en hoef ook minder te verdedigen omdat ik minder de bal verlies.
Merkte wel dat er nog een hoop fout ging, maar kan nog leuk worden als ik alles echt onder de knie ga krijgen, nu spam ik vaak maar die L1 knop, en meestal gaat dat goed, maar op een gegeven moment ga je situaties herkennen en gaat het vanzelf op de automatische piloot. Hoop ik dan.![]()
yup, oefening baart kunstquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De jockey knop al in gebruik genomen tijdens het verdedigen? Kun je ook goed gebruiken om de tegenstander al op eigen helft van de bal af te rammen
Merkte wel dat er nog een hoop fout ging, maar kan nog leuk worden als ik alles echt onder de knie ga krijgen, nu spam ik vaak maar die L1 knop, en meestal gaat dat goed, maar op een gegeven moment ga je situaties herkennen en gaat het vanzelf op de automatische piloot. Hoop ik dan.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nu nog een handjevol skillmoves erbij en je bent niet te stoppenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De jockey knop al in gebruik genomen tijdens het verdedigen? Kun je ook goed gebruiken om de tegenstander al op eigen helft van de bal af te rammen
Merkte wel dat er nog een hoop fout ging, maar kan nog leuk worden als ik alles echt onder de knie ga krijgen, nu spam ik vaak maar die L1 knop, en meestal gaat dat goed, maar op een gegeven moment ga je situaties herkennen en gaat het vanzelf op de automatische piloot. Hoop ik dan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja die gebruik ik ook maar dat werkt nog niet helemaal naar behoren. Maar zelfs winger van 80 pace kan ik gebruiken (ipv 90pace).quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu nog een handjevol skillmoves erbij en je bent niet te stoppenNa 18 Fifa edities dit soort dingen ontdekkenquote:![]()
![]()
Ik vind het maar een rare situatie. Ik hoef maar een random silver er voor 250 of 300 BIN op te zetten en hij gaat meteen weg ook al staan er genoeg spelers op voor 200 BIN. Alsof iemand zijn autobuyer niet goed werkt en dat hij daardoor alles koopt![]()
![]()
Heb jij ook zo'n hekel aan mensen die een hunter kaart op Ibarbo doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik ook maar dat werkt nog niet helemaal naar behoren. Maar zelfs winger van 80 pace kan ik gebruiken (ipv 90pace).![]()
![]()
Niet weten dat een 2e hands DS2 kaartje grof geld waard isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het maar een rare situatie. Ik hoef maar een random silver er voor 250 of 300 BIN op te zetten en hij gaat meteen weg ook al staan er genoeg spelers op voor 200 BIN. Alsof iemand zijn autobuyer niet goed werkt en dat hij daardoor alles koopt![]()
![]()
Help, iemand heeft Toefjes en Trapz ontvoerd en hun identiteit gestolen![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tijdelijk niet meerquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
makes sense. vandaar dat die van 200 er nog opstaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het maar een rare situatie. Ik hoef maar een random silver er voor 250 of 300 BIN op te zetten en hij gaat meteen weg ook al staan er genoeg spelers op voor 200 BIN. Alsof iemand zijn autobuyer niet goed werkt en dat hij daardoor alles koopt
O ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet weten dat een 2e hands DS2 kaartje grof geld waard is
Helaas heb ik geen web app om het te bewijzen![]()
![]()
Als Cavani een solo gaat maken is het ook net paard.gif
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n hekel aan mensen die een hunter kaart op Ibarbo doen?![]()
Mensen die Ibarbo gebruiken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zal even een filmpje opnemen om te laten zien wat ik bedoel. Brb even wat spelers op mijn andere account erop zetten.![]()
boh tegen iemand die het hele team een +10 kaartje heeft gegeven.
e: na het zien van mijn team gelijk een quit.
e: en ik heb een loss.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik koop gewoon SIF Benatia, heb ik nog ruimte over voor IF HandanovicBezuinigen op de keeper pakt nooit goed uit.
![]()
Reims haalt 2x een bal de doellijn in de laatste 30sec
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe de fuck mist Cavani die nou weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Reims haalt 2x een bal de doellijn in de laatste 30secwauw
triest jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe de fuck mist Cavani die nou weerwauw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Castillo in een pack en daarna Aké, die is vast wel a ke waard.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Ook maar gebruiken.
Thanks ToefjesTrapz voor de handige tip van het wegduwen van verdedigers, morgen maar eens testen.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
Ook maar gebruiken.
Thanks ToefjesTrapz voor de handige tip van het wegduwen van verdedigers, morgen maar eens testen.Het werkt ook echt, je bereikt vaker de achterlijn, je beukt met een type Ibra nóg makkelijker door de verdediging heen
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]Het werkt ook echt, je bereikt vaker de achterlijn, je beukt met een type Ibra nóg makkelijker door de verdediging heen
dacht dat je ibra verkocht had, heb je m weer terug gekocht.
#FreeTrapz![]()
Nee, hij verkocht niet. Te hoog ingezet. Toen was de prijs inmiddels dusdanig dat ik hem maar heb gehouden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]dacht dat je ibra verkocht had, heb je m weer terug gekocht.
![]()
Ah en nu dus op volle toeren aan het draaienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, hij verkocht niet. Te hoog ingezet. Toen was de prijs inmiddels dusdanig dat ik hem maar heb gehouden.![]()
Corners met die man zijn zoterwijl de heading stats niet geweldig zijn.
#FreeTrapz![]()
Ik heb toch maar geen video opgenomen. Maar het blijft vreemd. Ik verkoop hele slechte silvers ineens voor 250 of 300.![]()
voor het eerst in mijn carriere 88% pass percentage en 60% balbezit.
3-0 voor in de eerst helft
Ik denk dat ik het door heb. Op het moment dat ik een speler voor minder dan de laagste BIN erop zet wordt hij meteen verkocht. Anders zou ik een random Koreaanse LW niet voor 900 kunnen verkopen en Mackie voor 1kNu ga ik het ook bewijzen.
![]()
Normaal zouden die spelers (behalve de MLS CB) niet meer waard zijn dan 300c.![]()
Lekker die AB feeden dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ik het door heb. Op het moment dat ik een speler voor minder dan de laagste BIN erop zet wordt hij meteen verkocht. Anders zou ik een random Koreaanse LW niet voor 900 kunnen verkopen en Mackie voor 1kNu ga ik het ook bewijzen.
[ afbeelding ]
Normaal zouden die spelers (behalve de MLS CB) niet meer waard zijn dan 300c.![]()
![]()
Ik doe nooit meer mee met een toernooi waarin die 2 ook mee doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:41 schreef Zhano het volgende:
nu wil ik oooook een fifa baas worden net als die 2 opa's
Al die next level shit enzo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Joh..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal zouden die spelers (behalve de MLS CB) niet meer waard zijn dan 300c.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar heel vaak werkt het niet.. sommige silvers verkopen niet eens voor 200c BIN ook al staan ze er niet voor die prijs op. Dus dan kan ik hier wel een beetje van profiteren.quote:![]()
Wat hij zegt is niet zo gewoon hoor. Bij silvers staan er vaak weinig op de markt en durven mensen er geen BIN op te zetten of alleen een hele hoge. Nu wordt alles automatisch opgekocht, ook als jouw BIN nog steeds debiel hoog is (maar toevallig lager dan de rest)quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien is mijn Cruzado daarom wel voor zo'n hoog bedrag verkocht (bijna 20k)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat hij zegt is niet zo gewoon hoor. Bij silvers staan er vaak weinig op de markt en durven mensen er geen BIN op te zetten of alleen een hele hoge. Nu wordt alles automatisch opgekocht, ook als jouw BIN nog steeds debiel hoog is (maar toevallig lager dan de rest)![]()
Trapz leest het niet eens joh, die ziet alleen een kans om te scoren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat hij zegt is niet zo gewoon hoor. Bij silvers staan er vaak weinig op de markt en durven mensen er geen BIN op te zetten of alleen een hele hoge. Nu wordt alles automatisch opgekocht, ook als jouw BIN nog steeds debiel hoog is (maar toevallig lager dan de rest)![]()
neem aan dat er wel een maximale BIN ingesteld staat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat hij zegt is niet zo gewoon hoor. Bij silvers staan er vaak weinig op de markt en durven mensen er geen BIN op te zetten of alleen een hele hoge. Nu wordt alles automatisch opgekocht, ook als jouw BIN nog steeds debiel hoog is (maar toevallig lager dan de rest)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat zie je verkeerd een gat in de markt ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit maakt het SMLENO'en wel vrijwel onmogelijk aangezien die laagste BINs meteen worden verkocht.gewoon die spelers goedkoop open bid oppikken en daarna is hij meteen weg met BIN
#FreeTrapz![]()
Nee want bij golds is het altijd een instant buy onder de binquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trapz leest het niet eens joh, die ziet alleen een kans om te scoren.
Ik heb de afgelopen dagen ontzettend veel op open bid opgepikt. Ik heb nu nog wat spelers in mijn watch list die ik er nog op moet zetten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd een gat in de markt ditgewoon die spelers goedkoop open bid oppikken en daarna is hij meteen weg met BIN
![]()
snap eerlijk gezegd niet waarom Kluivert 2,5m coins is. Ben hem nu aan het uittesten maar zo goed vind ik hem niet. Loopt veel op het middenveld en hij voelt een beetje lomp aan. Wel een goed schot en kan heel goed koppen maar ik had Kluivert voor 2,2m en hij gaat mooi de markt weer op voor 2.5m. Heb ik er nog winst uit ook. Vind het erg jammer dat ik Crespo niet kan betalen want dat is mijn favoriete spits die ik heb gehad dit jaar![]()
Goeie sample man. 1 wedstrijd gespeeld?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:07 schreef Maver24 het volgende:
snap eerlijk gezegd niet waarom Kluivert 2,5m coins is. Ben hem nu aan het uittesten maar zo goed vind ik hem niet. Loopt veel op het middenveld en hij voelt een beetje lomp aan. Wel een goed schot en kan heel goed koppen maar ik had Kluivert voor 2,2m en hij gaat mooi de markt weer op voor 2.5m. Heb ik er nog winst uit ook. Vind het erg jammer dat ik Crespo niet kan betalen want dat is mijn favoriete spits die ik heb gehad dit jaar![]()
Ik vind Kluivert tot nu toe niet minder dan Crespo hoor. Maar idd soms is hij wat lomp. Hij loopt bij mij juist niet veel op het middenveld, heb eerder dat hij voorin nog staat te koekeloeren en buitenspel staat![]()
![]()
Ds2 en zijn 700c profit
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik vond Crespo echt velen malen beter. Wat een baas is datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
Ik vind Kluivert tot nu toe niet minder dan Crespo hoor. Maar idd soms is hij wat lomp. Hij loopt bij mij juist niet veel op het middenveld, heb eerder dat hij voorin nog staat te koekeloeren en buitenspel staat![]()
Nu ik zo speel gaat gelijk iedereen op ultra defensive
Dat zie je verkeerd. Ik maakte 20k winst op IF Nguyen. Bovendien is 100x 700c profit nog steeds 70k profit.quote:![]()
upload dan eens een wedstrijd van hoe je nu speeltquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu ik zo speel gaat gelijk iedereen op ultra defensiveDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja ga eens streamen papiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu ik zo speel gaat gelijk iedereen op ultra defensiveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ga eens streamen papi#nohomo maakt het niet ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lolquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:07 schreef Maver24 het volgende:
snap eerlijk gezegd niet waarom Kluivert 2,5m coins is. Ben hem nu aan het uittesten maar zo goed vind ik hem niet. Loopt veel op het middenveld en hij voelt een beetje lomp aan. Wel een goed schot en kan heel goed koppen maar ik had Kluivert voor 2,2m en hij gaat mooi de markt weer op voor 2.5m. Heb ik er nog winst uit ook. Vind het erg jammer dat ik Crespo niet kan betalen want dat is mijn favoriete spits die ik heb gehad dit jaar
Dat is echt een momentopname dan, want zijn workrates en positioning zijn juist perfect. Lomp is hij ook zeker niet. Laat staan voor iemand met zijn lengte en strength.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat lijkt omdat de ruimte nu niet meer achter de verdediging ligt maar ervoor. Het spel maken met trage opbouw is wel heel wat anders dan counteren op pace natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu ik zo speel gaat gelijk iedereen op ultra defensive
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
waarom speel je m nou de zijlijn over trapz
#FreeTrapz![]()
Ik vond hem niet fijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol
Dat is echt een momentopname dan, want zijn workrates en positioning zijn juist perfect. Lomp is hij ook zeker niet. Laat staan voor iemand met zijn lengte en strength.![]()
![]()
GVD Trapz zag ik je nou echt sssshhhh en
#FreeTrapz![]()
duhhhquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef FCsuarez het volgende:
GVD Trapz zag ik je nou echt sssshhhh en![]()
![]()
Ja duhhquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef FCsuarez het volgende:
GVD Trapz zag ik je nou echt sssshhhh enRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohh, van 50 meter gescoord met Hummels
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weer eens een avondje aan het pokeren, zojuist uitgeschakeld door met Aas 10 van Aas 9 te verliezen ondanks een extra 10 op de flop![]()
![]()
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een stel irritante mongolen zitten er in de single matches zeg
Single Matches zijn echt simpel manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een stel irritante mongolen zitten er in de single matches zeg
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: