Ik heb alleen Flips en Trollscience op FB. En ik weet wie Nijn en FL zijn, maar verder niet toegevoegd.quote:
ik weet heel veel fokkers op fbquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb alleen Flips en Trollscience op FB. En ik weet wie Nijn en FL zijn, maar verder niet toegevoegd.
Mij ook nog steeds niet geaccepteerd inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij staat bij mij nog steeds tussen Vriendschapsverzoeken samen met nog wat FOK!kers_____!
Mij niet accepterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij staat bij mij nog steeds tussen Vriendschapsverzoeken samen met nog wat FOK!kers_____!
Accepteer me gewoon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
of we gaan naar texelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Etsu en Sof op FB. Nu is mijn leven compleet
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
FOK!kers hebben op fbik heb je grote vriend ook op fbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |