geen neuk gegeven want niet dicht genoeg bij mijn bed showquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:49 schreef supersof het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tm_campaign=facebookwtf
mogen ze beginnen met jou toch xd xdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ebola trouwens al in Griekenland he.![]()
we gaan kki dood allemaal binnen nu en 5 jaar.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
hahahaha ;dquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mogen ze beginnen met jou toch xd xd
Als het in het westen echt uitbreekt is toch zo een medicijn gevonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het in het westen echt uitbreekt is toch zo een medicijn gevonden.
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
![]()
Het erge is nog dat het waar is.
Ik moest ook wel lachen om die foto die je op Facebook deeldequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het in het westen echt uitbreekt is toch zo een medicijn gevonden.
Zit ik op facebook jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen om die foto die je op Facebook deelde
Ik heb geen facebook sinds mijn ban van facebookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Hebben jullie elkaar op Facebook?
ik heb wel wat mensen van fok op fb jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Hebben jullie elkaar op Facebook?
Why?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn facebook is al jaar of 2 gebanned ofzo
Je voornaam is prakti... + dat je het al een keer hebt gezegd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
LR je zei laatst (volgens mij was jij het) dat je me had gevonden tussen gemeenschappelijke vrienden maar hoe weet je dat ik het ben?
Dion?quote:
Oh hihiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je voornaam is prakti... + dat je het al een keer hebt gezegd.
ik denk soms er aan om mijn fb te verwijderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn facebook is al jaar of 2 gebanned ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |