Goed verhaal 8/10.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
ging net patat halen en toen was mijn vader bij de snackbar en die vroeg of ik een biertje wou en toen zei ik ja en toen had ik paar slokken op was mijn eten al klaar dus moest toen gaan atten
biertje attenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
ging net patat halen en toen was mijn vader bij de snackbar en die vroeg of ik een biertje wou en toen zei ik ja en toen had ik paar slokken op was mijn eten al klaar dus moest toen gaan atten
had gewoon meegenomen danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
Ok. Doei kutmod.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Hier posten pas debielen mee
Ik denk dat ik op mijn hoogtepunt ga stoppen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:49 schreef supersof het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tm_campaign=facebookwtf
Ja, dat heb je inderdaad in Parijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:49 schreef supersof het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tm_campaign=facebookwtf
je mag toch niet weigeren te helpen als ziekenhuis enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb je inderdaad in Parijs.
Kan het die ambulance nog niet eens kwalijk nemen.
Ze belt de ambulance en zegt ja mijn kind heeft buikpijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef supersof het volgende:
je mag toch niet weigeren te helpen als ziekenhuis enzo
Ik weet niet hoe dat wettelijk in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef supersof het volgende:
je mag toch niet weigeren te helpen als ziekenhuis enzo
lekker belangrijk dat het een negertje wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze belt de ambulance en zegt ja mijn kind heeft buikpijn... Dus dan moeten naar een warzone voor een klein negertje met buikpijn. En ja dat gebeurde niet
En als het een blanke was?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze belt de ambulance en zegt ja mijn kind heeft buikpijn... Dus dan moeten naar een warzone voor een klein negertje met buikpijn. En ja dat gebeurde niet
Algerijnen zijn alsnog getint. Alsof er blanken in die wijken wonen. Niet racistisch gewoon de realiteit.quote:
Zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Voor mij boeit het niet dat het een negertje was, maar in Frankrijk misschien wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |