fera ben zo blij met een vrouwelijke linkse in dit topic bedankt dat je er bentquote:
Chimpansee kan beter.quote:
Door mijn oogafwijking is mijn performale iq (zo heet dat geloof ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat heeft je oogafwijking daar mee te maken dan
meant to be tochquote:
Ben jij ook links?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
fera ben zo blij met een vrouwelijke linkse in dit topic bedankt dat je er bent
jaquote:
Dingen zoals ruimtelijk inzicht en zo gaan je dus slecht af?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door mijn oogafwijking is mijn performale iq (zo heet dat geloof ik) bijna zwakbegaafd
en mijn verbale iq begaafd.
Bij mensen zonder die afwijking zit daar veel minder extreem verschil in
hou eens op met die kutfoto. Hele internet gelijk vastquote:
yesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dingen zoals ruimtelijk inzicht en zo gaan je dus slecht af?
jij kan geen diepte zien toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door mijn oogafwijking is mijn performale iq (zo heet dat geloof ik) bijna zwakbegaafd
en mijn verbale iq begaafd.
Bij mensen zonder die afwijking zit daar veel minder extreem verschil in
je weet tochquote:
Inderdaad niemand boeit die autoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hou eens op met die kutfoto. Hele internet gelijk vast
ja dat weet ik dus nietquote:
wanneer gaan we op vakantie jrquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij kan geen diepte zien toch?
[..]
je weet toch
Uhu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij kan geen diepte zien toch?
[..]
je weet toch
Wel klote. Maar ik vind eigenlijk dat het in jouw geval niet echt afdoet aan je IQ ... Officieel misschien wel, maar je bent wel gewoon intelligent dus.quote:
jaaaaa ik win met mijn suggestiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |