Het is wel een reden voor een keuring.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef Hoplahopla het volgende:
Sowieso is autisme niet per definitie een belemmering voor autorijden. Dus ik zou me daar niet te druk over maken.
Afrijden voordat je de diagnose krijgt of het gewoon uitstellen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:46 schreef TheSatanSlayer het volgende:
dus stel je wordt officieel gedistanotiseerd en je houd je mond erover en je haalt gewoon je auto [met iets meer moeite dan anderen] dan gebeurd er niks en het CBR doet niet moeilijk? ik KAN me voorstellen dat ze dat wél gaan doen en dat ik dan een boete oid krijg, wat ik niet zal begrijpen
of gwn hleemaal niet doen? Ik vind het 10x niks die ggz en een diagnose is alleen maar erg toch? etiket...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:51 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Afrijden voordat je de diagnose krijgt of het gewoon uitstellen.
een officiele diagnose bedoel je? en wat bedoel je met de lul en in welke mate bedoel je dat rijgedrag beinvloeden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Re het volgende:
Als je een diagnose hebt die van invloed jan zijn op je rijgedrag dien je dat te melden, doe je dat niet en je krijgt een ongeluk dan ben je zwaar de lul
door ASS? die niet eens verklaard isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ook niet: het voorkomen van dodelijke verkeerslachtoffers?
Je kunt het inderdaad ter kennisgeving aannemen en stoppen met die poppenkast. Bedenk wel dat je eventuele voordelen van de diagnose ook wel kan vergeten. Dit geldt dan vooral voor school en studie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
of gwn hleemaal niet doen? Ik vind het 10x niks die ggz en een diagnose is alleen maar erg toch? etiket...
en ehb t gevoel dat ik zelf alles 10x beter kan oplossen.. maar ik kan ook kiezen voor hulp en dan zonder die diagnose die is nog niet gemaakt er stond wél al op papier dat ze het vermoeden
Dan mogen ze wel eens beginnen met iedereen keuren...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ook niet: het voorkomen van dodelijke verkeerslachtoffers?
voordelen?? klinkt interessant. welke bedoel je dan zoal?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Je kunt het inderdaad ter kennisgeving aannemen en stoppen met die poppenkast. Bedenk wel dat je eventuele voordelen van de diagnose ook wel kan vergeten. Dit geldt dan vooral voor school en studie.
Nee. Zo simpel zal het niet werken. Je moet wel iets van bewijs hebben, anders kan iedereen dat roepen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
voordelen?? klinkt interessant. welke bedoel je dan zoal?
En ik kan tog ook gewoon op school zeggen dat ik moeite heb met dit en dat dan helpen ze me ook!
Ik wil heel graag nog verder studeren en een normaal bestaan zoals elk ander... wat ook mogelijk is, maar ik heb dan vooral moeite met sociale interactie.
jawel, zat mensen die geholpen worden door maatschappelijke verleners die ook geen ass hebben..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:02 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee. Zo simpel zal het niet werken. Je moet wel iets van bewijs hebben, anders kan iedereen dat roepen.
Als je bij bijvoorbeeld hbo of universiteit een bewijs kunt overhandigen krijg je extra tijd bij tentamens of meer ondersteuning/mogelijkheden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:03 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
jawel, zat mensen die geholpen worden door maatschappelijke verleners die ook geen ass hebben..
wat voor hulp en voordelen heb jij t dan over?
Ik bedoel niet persé TS. Maar over het algemeen. Ik ga er vanuit dat er een goede reden is voor zo'n keuring. Kennelijk levert ASS een bepaald risico op. Liever heb ik dat soort risicovolle lui niet op de weg zodat de kans ook niet wordt vergroot dat mijn kinderen worden doodgereden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
door ASS? die niet eens verklaard is
doen ze bij hogescholen echt zo open en welkom over ASS?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als je bij bijvoorbeeld hbo of universiteit een bewijs kunt overhandigen krijg je extra tijd bij tentamens of meer ondersteuning/mogelijkheden.
Omdat het mbo vol met domme lui zit die niets snappen of willen weten van alles dat anders is dan wat ze al kennen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
doen ze bij hogescholen echt zo open en welkom over ASS?
waarom op het beroepsonderwijs dan zo moeilijk
100% mee eens, met al je reacties eigenlijk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Omdat het mbo vol met domme lui zit die niets snappen of willen weten van alles dat anders is dan wat ze al kennen?
Hoe oud ben je? Kun je geen toelatingsexamen doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:12 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
100% mee eens, met al je reacties eigenlijk!
daarom wil ik ik ook zsm naar de HU
bijna 19quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Kun je geen toelatingsexamen doen?
Even lekker op het mbo blijven of anders vavo gaan doen...quote:
moet nog maar 2 jaar, valt mee tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Even lekker op het mbo blijven of anders vavo gaan doen...
Prima. Gewoon even doorzetten. Zie het als noodzakelijk kwaad. Zorg er wel voor dat je toelaatbaar bent tot de studie van je keuze.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
moet nog maar 2 jaar, valt mee toch
Zeker! Ben nu al aan t kijken voor een geschikte opleiding en voor evt. cursussen [die zou ik dan op het vavo kunnen doen] om me wiskunde bijv. bij te spijkeren. En Nederlands ofc, maar dat doe ik al deels door elke ochtend t nieuws te lezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Prima. Gewoon even doorzetten. Zie het als noodzakelijk kwaad. Zorg er wel voor dat je toelaatbaar bent tot de studie van je keuze.
Het wordt alleen maar leuker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
Zeker! Ben nu al aan t kijken voor een geschikte opleiding en voor evt. cursussen [die zou ik dan op het vavo kunnen doen] om me wiskunde bijv. bij te spijkeren. En Nederlands ofc, maar dat doe ik al deels door elke ochtend t nieuws te lezen
Ben er redelijk fanatiek mee bezig in de vakantie, laat het deze keer niet weer lopen en ja je moet natuurlijk vastberaden én voorbereid aan een studie beginnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |