Nou en. Een andere optie heeft Hamas niet als ze wil voortgaan met het verzet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef Mylene het volgende:
Filmpje van Hamas die raketinstallatie plaatst onder tentje.
Och daar diskwalificeerde ik mezelf ekkesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is westbank.. daar moet ook onderhandeld over worden..
neger wat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Och daar diskwalificeerde ik mezelf ekkes
Dus dat !quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Deze eisen zijn nog vrij mild ook. Goed, blijkt weer dat Israël onwelwillend staat tegenover vrede.
Zei ik vorig topic ook al, zijn gewoon rationele eisen. Israel wilt jammerlijk genoeg zich als israel blijven gedragen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Deze eisen zijn nog vrij mild ook. Goed, blijkt weer dat Israël onwelwillend staat tegenover vrede.
Hier blijkt weer uit dat het doel van het zionisme het bereiken van Groot Israël is, ze stoppen niet tot ze het gebied van de Eufraat tot de Nijl in bezit hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zei ik vorig topic ook al, zijn gewoon rationele eisen. Israel wilt jammerlijk genoeg zich als israel blijven gedragen.
Hoezo, heeft Israel het al afgewezen dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom schiet Hamas dan toch die raketten vandaag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zei ik vorig topic ook al, zijn gewoon rationele eisen. Israel wilt jammerlijk genoeg zich als israel blijven gedragen.
Wat is er dan zo onrealistisch aan de eisen van dit moment?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:11 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dan wordt Hamas wel tot stoppen gedwongen door Israel, dmv beztting gazastrook bijvoorbeeld.
Erg onrealistische eisen, en omdat Israel daar niet op ingaat, moet men maar weer raketten gaan afvuren ? Lekker in het belang van de Palestijnse burger.
Israel had gewoon door moeten gaan met de grote schoonmaak, en hadden Hamas moeten vernietigen, was voor iedereen beter geweest incl de burger in gaza.
Maar wie weet gaat dat nu komen..
Israël countert het met waanzinnige en onmogelijke eisen zoals dat Hamas zich moet ontwapenen. Moet je nagaan dat Hamas als eis zou stellen dat de Iron Dome wordt uitgezet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:12 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Hoezo, heeft Israel het al afgewezen dan?
Er staan inderdaad geen onredelijke eisen tussen, trouwens.
Omdat Hamas ze tot vanochtend had gegeven om aan die eisen te voldoen. En dat deden ze natuurlijk niet dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom schiet Hamas dan toch die raketten vandaag?
Dat Hamas zich ontwapent lijkt me óók geen onredelijke eis. De vrijheid en rust die de Palestijnse burgers willen, wil Israel ook voor haar bewoners.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Israël countert het met waanzinnige en onmogelijke eisen zoals dat Hamas zich moet ontwapenen. Moet je nagaan dat Hamas als eis zou stellen dat de Iron Dome wordt uitgezet.
Dat klinkt als Hamas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat Hamas ze tot vanochtend had gegeven om aan die eisen te voldoen. En dat deden ze natuurlijk niet dus
Eigenlijk zou Hamas dat nu ook moeten eisen ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Israël countert het met waanzinnige en onmogelijke eisen zoals dat Hamas zich moet ontwapenen. Moet je nagaan dat Hamas als eis zou stellen dat de Iron Dome wordt uitgezet.
Israel negeert ze toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom schiet Hamas dan toch die raketten vandaag?
Nou kan me an sich we iets bij voorstellen dat ze ontwapening niet ziet zitten, het is alsof je op je rug gaat liggen met je pootjes omhoog, pak me maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat Hamas zich ontwapent lijkt me óók geen onredelijke eis. De vrijheid en rust die de Palestijnse burgers willen, wil Israel ook voor haar bewoners.
wat dan volgens joiuquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was niet het doel van Hamas toen ze die raket afschoten?
even aangepast voor jequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zei ik vorig topic ook al, zijn gewoon rationele eisen. Israel wilt jammerlijk gelukkig genoeg zich als israel blijven gedragen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ikaanse-aanval.dhtmlquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sja dat jij ziek in je hoofd bent kan ik ook niks aan doen
Irakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ikaanse-aanval.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |