Tja, niet grinden en alleen de tanks spelen waar je goed mee kan spelen en je bent zo blauw of paars.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef nilssanders het volgende:
[..]
http://wotlabs.net/eu/player/nilsson1234
Als ik nou heel de tijd zo had gespeelt dan was ik nu blauw
Rustig maar jongen, ik zei alleen maar dat ik haar wel wilde leren kennen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef nilssanders het volgende:
[..]
http://www.gamephobic.com/?attachment_id=122
Ik wens jouw heel veel plezier op de WC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje de tips gebruiken in dit topic, filmpjes kijken loont toch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent nog rood, alleen je laatste stats zijn beter dan je overall dus daarom groen.
Turret is wel zwakste plek van KV2quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje de tips gebruiken in dit topic, filmpjes kijken loont toch.
Alleen vergeet ik het steeds toe te passen, blijf ik weer dom tegen de turret van de KV2 knallen![]()
![]()
Die onmogelijke hoge turret toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Turret is wel zwakste plek van KV2
Yupquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yes, die box turret. Die is vrij goed te raken hoor, vooral van de zijkant/achterkant.
Ik kom daar nooit doorheen, maar ja dan is diegene veel hoger in rang dan mij, denk ikquote:
Rang??quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Ik kom daar nooit doorheen, maar ja dan is diegene veel hoger in rang dan mij, denk ik
Zelfs T4 tanks komen door die turretquote:
Naja, bij mij is het altijd een bounce, of een that even didn'tquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfs T4 tanks komen door die turret
In wat voor tank rij je dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja, bij mij is het altijd een bounce, of een that even didn't
Volgens mij zelfs met tier 6/7 kom ik er niet door heen zal er eens op lettenquote:
Vanaf T4 moet je er wel doorheen moeten komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs met tier 6/7 kom ik er niet door heen zal er eens op letten
Net met de excelsior kom ik niet eens door een hellcat.
Weet ik niet precies de tier verhouding
Je schiet wel AP he? Geen HE? Verder nie op dr mantel schieten maar op het vlakke stuk armor op de randjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs met tier 6/7 kom ik er niet door heen zal er eens op letten
Net met de excelsior kom ik niet eens door een hellcat.
Weet ik niet precies de tier verhouding
Ik schoot hem recht met 30x zoom op zijn loop, ketst gewoon af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Vanaf T4 moet je er wel doorheen moeten komen.
Ding is mega groot en heeft geen armor.
Excelsior niet door hellcat? Dan doe je serieus wat fout.
Zeg me alsjeblieft niet dat je enkel HE schietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik schoot hem recht met 30x zoom op zijn loop, ketst gewoon af.
2e schot schamp schot denk ik 46 damage.
Ik pleur er vaak zelfs, ondanks verlies acper in omdat ik er gewoon niet doorkom, en dan nog vaak een bounce, dan HE erin als ik al niet dood ben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je schiet wel AP he? Geen HE? Verder nie op dr mantel schieten maar op het vlakke stuk armor op de randjes.
Niet op de loop schieten, er zit nog 90% tank om heen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik schoot hem recht met 30x zoom op zijn loop, ketst gewoon af.
2e schot schamp schot denk ik 46 damage.
Nope was gewoon met AP, He moet je eerst op 3 drukken Misschien stond die onder een lekker hoekje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet op de loop schieten.
En 46 damage, je schiet met HE dus. Dat gaat niet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |