Vast wel iemand die mee wil tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet alleen naar het buitenland.
mijn opa kan dat dan weer niet. Hij is ook heel erg doof, best sneu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice zijn die oudjes inderdaad
Mijn oma is 90, heeft een iPad, facebook, gaat nog op vakantie en shit
Celibaatleefquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:38 schreef Fera het volgende:
Mijn oma van 83 heeft sinds dit jaar weer een nieuwe vriend. Na 20 jaar alleen te zijn geweest.
Heeft jouw oma ook Tinder?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:38 schreef Fera het volgende:
Mijn oma van 83 heeft sinds dit jaar weer een nieuwe vriend. Na 20 jaar alleen te zijn geweest.
quote:
hij is altijd actief geweest. Vroeger ook naar Afrika enzo op vakantie, veel goede dingen voor goede doelen gedaan. Echt baasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier om het zolang vol te houden denk ik![]()
Mijn oma van 89 gaat ook nog heel vaak op stap
Dat ze daar op die leeftijd nog behoefte aan heeftquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:38 schreef Fera het volgende:
nee niemandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel iemand die mee wil toch
Dat is zeker wel baas jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is altijd actief geweest. Vroeger ook naar Afrika enzo op vakantie, veel goede dingen voor goede doelen gedaan. Echt baas
Nee. Gewoon mensen ontmoeten op de ouderwetse manier.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze daar op die leeftijd nog behoefte aan heeft
dat is best saaiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker wel baas ja
Wat dat betreft zijn mijn opa en oma nooit Nederland uitgeweest
Nou ja, weet nietquote:
misschien dat iemand mee wil in de kerstvakantie, ik zie welquote:
super leuk voor je omaquote:
Juist niet. Eenzaamheid onder ouderen is juist een groot probleem. Bijna iedereen heeft behoefte aan gezelschap, warmte en liefde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, weet nietDacht dat de meeste oudjes die zo lang alleen zaten het dan inmiddels wel best vonden
Dit, ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet. Eenzaamheid onder ouderen is juist een groot probleem. Bijna iedereen heeft behoefte aan gezelschap, warmte en liefde.
Vind ik ook.quote:
Via FOK! ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Gewoon mensen ontmoeten op de ouderwetse manier.
Ze hadden ook boerderij waardoor ze niet altijd lang weg konden blijvenquote:
Ga je dan fietsen in de sneeuw?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien dat iemand mee wil in de kerstvakantie, ik zie wel
Oh ja, zit ook wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet. Eenzaamheid onder ouderen is juist een groot probleem. Bijna iedereen heeft behoefte aan gezelschap, warmte en liefde.
Zouden ze op die leeftijd nog aan seks doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik ook.Ze is ook echt veel vrolijker. Geweldig om te zien.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:38 schreef Fera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |