moet je wel beetje plannen van te voren plus ik durf niet allen gek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True.
Heb je geen ambities meer om buiten Nederland te gaan fietsen?
Ik vergat *een land gvd gvd, bijdehandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch stond ook niet op de kaart
Daar hoort Tahiti dus bij. Net als Bora Bora (Boraquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze hebben een eigen voetbalbond![]()
Frans Polynesië ook nooit van gehoord
Bora Bora nootjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar hoort Tahiti dus bij. Net als Bora Bora (Bora)
Je moet het ook gewoon doen, niet nadenkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel beetje plannen van te voren plus ik durf niet allen gek.
En nu gratis bij familie slapen jaaaa
Gewoon naar Santiago de Compostela tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
Sowieso als je naar buitenland gaat fietsen moet je betere uitrusting hebben dan ik
ik denk aan mijn eigen veiligheid. Dat zou je juist moeten appreciërenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon doen, niet nadenken
Gewoon geld meenemen voor eten en in elk dorp de fiets van je opa terugjatten in Duitsland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
Sowieso als je naar buitenland gaat fietsen moet je betere uitrusting hebben dan ik
heeft mijn opa gedaan toen hij in de 70 wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon naar Santiago de Compostela toch
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft mijn opa gedaan toen hij in de 70 was
Dat deed hij vorige week pas voor het eerst?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb net met mijn buurman van 61 staan praten over de eerste keer dat hij condooms kocht.
Goed verhaal.
Is ook zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk aan mijn eigen veiligheid. Dat zou je juist moeten appreciëren
ja maar ik wil niet alleen naar het buitenland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
Al ben je in Europa wel relatief veilig als je op fietsroutes blijft en niet savonds laat gaat fietsen
Nice zijn die oudjes inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
Mijn opa is baas ik zweer
Hart operatie gehad, huidkanker en hij heeft beginnende staar ofzo. Toch nog elke week twee keer naar koor, tennist elke zaterdag en heeft een moestuindie man is dit jaar 82 geworden
Dat is ook de enige manier om het zolang vol te houden denk ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
Mijn opa is baas ik zweer
Hart operatie gehad, huidkanker en hij heeft beginnende staar ofzo. Toch nog elke week twee keer naar koor, tennist elke zaterdag en heeft een moestuindie man is dit jaar 82 geworden
Mijn oma doet dan weer niet aan allemaal moderne shitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice zijn die oudjes inderdaad
Mijn oma is 90, heeft een iPad, facebook, gaat nog op vakantie en shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |