De leefquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was wel nice. Net nog ff met mn baas gechilld. Ijsje gegeten enzo
Eindhovenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga naar familie toe fietsen in Utrecht, Amsterdam en ergens in zuid-holland en in Eindhoven. En nog een nachtje in hotel aan het strand.
Leuk, sportief hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga naar familie toe fietsen in Utrecht, Amsterdam en ergens in zuid-holland en in Eindhoven. En nog een nachtje in hotel aan het strand.
daar woont wel leuke familie dusjaquote:
ja best wel hequote:
Dat is wel chillquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
daar woont wel leuke familie dusja
172/196quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/quizzes/landen-van-de-wereld
succes
Gewoon naar dichtstbijzijnde fietsenmaker gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best wel he
Ik weet niet hoe ik een band moet plakken maar dan bel ik mijn vader of opa wel. Mijn opa zegt altijd dat als er iets is hij naar me toe komt als ik ga fietsen hahah
Wow nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
172/196
Gabon en St Kitts and Nevis de enige die ik echt vergeten was. Verder aantal landen achterlijk gespeld
St Kitts and Nevis nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
172/196
Gabon en St Kitts and Nevis de enige die ik echt vergeten was. Verder aantal landen achterlijk gespeld
ja kan ook. Tenzij je ergens in een bos bent tussen Arnhem en Apeldoorn en je alleen bomen zietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon naar dichtstbijzijnde fietsenmaker gaan
Tahiti stond er niet bij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wist wel Tuvalu dankzij Foppegod
Waren dus niet eens echt alle landen van de wereldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tahiti stond er niet bij.
Extreme flopshow.
True.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan ook. Tenzij je ergens in een bos bent tussen Arnhem en Apeldoorn en je alleen bomen ziet
Tahiti is geen land.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tahiti stond er niet bij.
Extreme flopshow.
Het hoort toch bij Frans Polynesië?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren dus niet eens echt alle landen van de wereld
quote:
Frans-Polynesiequote:
Dat zeg ik.quote:
Bedankt Lucilequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch stond ook niet op de kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |