Ik heb ook een opa en oma nooit gekend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:46 schreef JanCees het volgende:
1 opa zit thuis met spierziekte. 1 oma revalideert van operatie nieuw heup. Andere opa nooit gekend. Andere oma reist wel overal heen en is om de haverklap op vakantie.
Einde bericht.
Volgens mij via het bridgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, zit ook wat in natuurlijk
Hoe heeft ze hem leren kennen?
Ik denk beiden niet. Ze is wel echt verliefd, dat straalt er vanaf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden ze op die leeftijd nog aan seks doen?![]()
Of keert het weer terug naar basisschool liefde dan
ik mijn twee opa's nooit gekend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een opa en oma nooit gekend.
Snap het wel, is ook mooi voor je oma danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk beiden niet. Ze is wel echt verliefd, dat straalt er vanaf.Maar het is toch meer het samenzijn en leuke dingen doen in gezelschap.
Lijkt me mooi om dat nog te hebben op die leeftijd.
Sommige mensen doen op die leeftijd nog aan seks hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden ze op die leeftijd nog aan seks doen?![]()
Of keert het weer terug naar basisschool liefde dan
ja mijne ook allemaal hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Via FOK! ?
[..]
Ze hadden ook boerderij waardoor ze niet altijd lang weg konden blijven
En als ze niet zin hebben in buitenlandse culturen tja ik snap het wel, ze hebben toch de Tweede Wereldoorlog meegemaakt. Genoeg moffen gezien toen
Andere opa overleed drie jaar terug, dus gelukkig kende ik die nog welquote:
nee dan ga ik naar de zonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan fietsen in de sneeuw?
1 opa is nog levend maar die woont in Florida en andere opa die ging dood toen ik baby was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere opa overleed drie jaar terug, dus gelukkig kende ik die nog wel
Aan mijn vaders kant waren ze dus al overleden voor ik geboren was, dus ook die kant van de familie nooit vaak gezien.
Ik kan het me niet eens voorstellen van mijn oudersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen doen op die leeftijd nog aan seks hoor
Kan het me zelf ook moeilijk voorstellen maar dat is wat anders
Dat is wel zuur danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja mijne ook allemaal hoorvader van oma is zelfs gestorven in concentratiekamp vlak voor de bevrijding
Boerderijleef lijkt me soms best leuk
Ik ook niet.quote:
Goed idee wel.quote:
Nooit op bezoek geweest in Florida?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
1 opa is nog levend maar die woont in Florida en andere opa die ging dood toen ik baby was.
Wees er maar blij mee als ze nog seks hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
el leuk ja, gingen daar altijd logeren dan Mocht ik meehelpen met aardappels rooien enzo
Nu wo
kut is datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een opa en oma nooit gekend.
Nope.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Ik ben van plan om nog altijd een keer naar Curacao te gaan met de kerst
[..]
Nooit op bezoek geweest in Florida?
World of tanksquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik wil gamen maar ik heb geen spellen
iemand een idee wat ik kan downloaden?
FM natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik wil gamen maar ik heb geen spellen
iemand een idee wat ik kan downloaden?
ik zou wel weekje op een boerderij willen wonen en dan alles doen enzo. maar niet voor altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet eens voorstellen van mijn ouders
[..]
Dat is wel zuur dan![]()
Boerderij is wel leuk ja, gingen daar altijd logeren danMocht ik meehelpen met aardappels rooien enzo
Nu wonen mijn oom en tante daar
Neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee als ze nog seks hebben
Nou ik hoop dat ik op m`n 50ste nog fysiek enigszins capabel ben om seks te hebben hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee![]()
Mensen boven de 50 doen niet aan seks, maar gaan gewoon lekker elke zondagmiddag een rondje fietsen met een te klein rugzakje om.
dat is best tof ja. Maar wel duur denk ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Ik ben van plan om nog altijd een keer naar Curacao te gaan met de kerst
[..]
Nooit op bezoek geweest in Florida?
Op hun 50e al, zo vroeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee![]()
Mensen boven de 50 doen niet aan seks, maar gaan gewoon lekker elke zondagmiddag een rondje fietsen met een te klein rugzakje om.
Reizen is nou eenmaal een dure hobbyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is best tof ja. Maar wel duur denk ik
wel een oude versie dan, nieuwere versies draait ie nietquote:
Het is makkelijker als slapenquote:
-quote:
Ik ook niet hoor, je moet altijd vroeg opstaan en je bent druk in de weer. In de zomer kan je sowieso niet op vakantie want dan moet je oogsten. Oom en tante met hun kinderen gaan meestal ook alleen in november een weekje weg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou wel weekje op een boerderij willen wonen en dan alles doen enzo. maar niet voor altijd
Slecht contact ja bijna niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Of is er slecht contact ook voor de rest met die opa?
*makkelijker danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is makkelijker als slapen
- Sirius Black
[..]
-
[..]
Ik ook niet hoor, je moet altijd vroeg opstaan en je bent druk in de weer. In de zomer kan je sowieso niet op vakantie want dan moet je oogsten. Oom en tante met hun kinderen gaan meestal ook alleen in november een weekje weg.
Ik heb een kut laptop. ik kan niet eens gamenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel een oude versie dan, nieuwere versies draait ie niet
ik mieter er FM 2006 eens op omdat het kanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een kut laptop. ik kan niet eens gamen
Best jammer, ik mis FM
niet in de zomer weg kunne is denk ik het meest vervelende danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is makkelijker als slapen
- Sirius Black
[..]
-
[..]
Ik ook niet hoor, je moet altijd vroeg opstaan en je bent druk in de weer. In de zomer kan je sowieso niet op vakantie want dan moet je oogsten. Oom en tante met hun kinderen gaan meestal ook alleen in november een weekje weg.
Iedereen hoopt dat, alleen is de interesse daarvoor misschien niet zo groot meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ik op m`n 50ste nog fysiek enigszins capabel ben om seks te hebben hoor
Ja oké, maar als je het geld er voor hebt gewoon doen. Yolo tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is best tof ja. Maar wel duur denk ik
Dan ben je al best oud en leef je meer voor kuttopics te openen in VBL.quote:
Mijn voorstellen sla je over?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik mieter er FM 2006 eens op omdat het kan
Jammer welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Slecht contact ja bijna niet eigenlijk.
Hij was een Engelsman, die kunnen niet zo goed Nederlands.quote:
Jaquote:
heb je het geld dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat, alleen is de interesse daarvoor misschien niet zo groot meer.
[..]
Ja oké, maar als je het geld er voor hebt gewoon doen. Yolo toch
[..]
Dan ben je al best oud en leef je meer voor kuttopics te openen in VBL.
tong80
Ik denk er over na om een HDD Caddy te kopen voor m'n laptop en dan een SSD erin te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best jammer, ik mis FM
Gewoon als Hugh Heffner beetje 20-jarige playmates doen toch XDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat, alleen is de interesse daarvoor misschien niet zo groot meer.
[..]
Ja oké, maar als je het geld er voor hebt gewoon doen. Yolo toch
[..]
Dan ben je al best oud en leef je meer voor kuttopics te openen in VBL.
tong80
Wat is dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik denk er over na om een HDD Caddy te kopen voor m'n laptop en dan een SSD erin te doen.
Ik ben aan het vlammen met Helmond Sportquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best jammer, ik mis FM
Messi naar Ajax halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik mieter er FM 2006 eens op omdat het kan
Vrijheid is wel wat weg ja en het is heel erg hard werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
niet in de zomer weg kunne is denk ik het meest vervelende dan
50 jarige mannen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ik op m`n 50ste nog fysiek enigszins capabel ben om seks te hebben hoor
Berlusconi party's geven met allemaal jonge damesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon als Hugh Heffner beetje 20-jarige playmates doen toch XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |