Ja KNMI weer code geel of zo gegeven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wot
Je bent net op tijd binnen overigens. Wat een regen.
Zie je wel Fera dat katten erg goed emoties kunnen hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Regen ja.
En ik had net mijn wandelschoenen aangetrokken xD
[ afbeelding ]
Oh ik wil ook wel ff curven nu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Ik startte net CF voor het eerst in maanden op.
Zal wel weer meevallen hier in Utrechtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja KNMI weer code geel of zo gegeven.
http://curvefever.com/play2.php komquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die FOK! smileys best van pauperkwaliteit.
Inderdaad. Hier miezert het alleen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel weer meevallen hier in Utrecht
Altijd weer-alarm en dan hier is het nog snikbenauwd en warm
AP was het hiermee eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die FOK! smileys best van pauperkwaliteit.
Ik ga weer laggen als een gekquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://curvefever.com/play2.php kom
Katten hebben geen ziel. Dat zijn instrumenten van de duivel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je wel Fera dat katten erg goed emoties kunnen hebben.
Jij hebt duidelijk nooit een kat als huisdier gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Katten hebben geen ziel. Dat zijn instrumenten van de duivel.
Net als Heppiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan net zo goed een kat nemen ipv hepquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |