Het is weer eens tijd voor een opruiming in huize FredvZ.
Voor alles geldt: • Ophalen in Gouda • Verzenden op kosten en risico koper • Prijzen zijn vraagprijzen, bied gerust, maar houd het redelijk. • Systemen waar nu Windows op staat worden kaal geleverd. Eventueel kan ik de systemen met Linux Mint (gebaseerd op Ubuntu) leveren
Staat nu Windows 7 op ter demonstratie, wordt in principe kaal geleverd. Ruimte voor 5,25" SATA Optisch station (nu niet aanwezig)
¤ 150,=
SPOILER: Foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Systeem 2 Intel core i7 Verkocht.
Mac Mini (2006) • 2GHZ Intel Core 2 Duo • 2GB 667MHZ RAM • 120GB HDD • Onboard audio • Onboard DVI • Onboard LAN • Onboard USB 2.0 • OSX 10.6.8 (niet verder up te graden)
¤ 150,=
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coolermaster Stacker Zilver
GRATIS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samsung 226BW 22" 1080x1650 VGA/DVI
2 1 stuks beschikbaar
¤ 25,=
[ Bericht 2% gewijzigd door Fred op 10-08-2014 20:03:08 ]
In theorie kan het, maar ik zou het niet aanraden. Originele verpakking is niet meer beschikbaar en met wat hier aan verpakkingsmateriaal heb liggen kan ik geen garanties bieden dat het scherm werkend aankomt.
In theorie kan het, maar ik zou het niet aanraden. Originele verpakking is niet meer beschikbaar en met wat hier aan verpakkingsmateriaal heb liggen kan ik geen garanties bieden dat het scherm werkend aankomt.
Das jammer..
It's Time To Shine [i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ophalen dus Voor ¤15 (splitsen we de reiskosten) kom ik vanavond langs, mits Bertha geen roet in t eten gooit
It's Time To Shine [i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Als het scherm en rand eromheen gewoon netjes en krasvrij is ,dan bied ik je 35 euro. Dan zorg ik dat je de originele doos krijg om hem naar mij op te sturen. Of kom je wel eens in de buurt van bergen op zoom toevallig?
Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef crimescene het volgende: Als het scherm en rand eromheen gewoon netjes en krasvrij is ,dan bied ik je 35 euro. Dan zorg ik dat je de originele doos krijg om hem naar mij op te sturen. Of kom je wel eens in de buurt van bergen op zoom toevallig?
Crap ik zie je post te laat. Scherm is al weg.
De rest ook, op de atom computer na, die ga ik zelf weer gebruiken. Hier mag een slotje op.