Groninger? Add me Cyclop <- Anyway ik ondervond ook Wifi problemen maar na de laatste update geen last meer gehad. Had ook bijna zo een lan adapter aangeschaft.. mijne is volgens mij WPA2quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:08 schreef Reintji het volgende:
Toevallig iemand in de omgeving Groningen van wie ik een Wii lan adapter kan lenen? Mijn Wii kan geen verbinding meer maken met Wifi zo lijkt het en hij moet online zijn om data over te zetten.
Speelt ook veel beter met LAN adapterquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Groninger? Add me Cyclop <- Anyway ik ondervond ook Wifi problemen maar na de laatste update geen last meer gehad. Had ook bijna zo een lan adapter aangeschaft.. mijne is volgens mij WPA2
twitter:superkoei twitterde op zondag 17-08-2014 om 23:55:24Mijn eerste zelf gemaakte wie is het bord! #nintendo (en wat Sega en Namco) http://t.co/S4DBLWQYon reageer retweet
mensen met een slechte routerquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Speelt ook veel beter met LAN adapter
wifi
Ze moeten wel getransfered zijn voordat je die korting krijg volgens mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef Reintji het volgende:
Klopt het trouwens dat je VC games gekocht via het Wii kanaal op je WiiU dan ook voor een euro kunt kopen in de eShop? Dus zonder transfer. Heb ik toch een bestemming voor die sterren.
Je hebt het over de Wiiquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Reintji het volgende:
Zo, toch gelukt met de Wii -> WiiU transfer, aantal Virtual Console games voor ¤0,99 uit de eShop geplukt. De Wii nu netjes weer in de doos waar hij in december 2006 uit kwam. Na de SNES heeft deze Nintendo console toch wel de meeste indruk achtergelaten. Frisse uitstraling en vernieuwende gameplay. De WiiU biedt wat extra's op vertrouwd terrein, maar zal net als de Wii voornamelijk gebruikt worden voor platform exclusives en de virtual console.
In 2000 was het inderdaad nog slecht te noemenquote:
Een schande dat je de SNES en de wii in 1 zin noemt.quote:
Je doet het zelf ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een schande dat je de SNES en de wii in 1 zin noemt.
Die is wel sterkquote:
Heb ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, heb inmiddels al een PS4 ernaast gezet. De Wii U is voor de exclusives, meer niet. Binnenkort maar weer eens aanzetten, speelde de laatste tijd meer op de PS4
Godver. Wat een stabiel systeem is het toch!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef s0ul1991 het volgende:
Nieuwe Wii U fimware update 5.1.2:
[ afbeelding ]
Vreemd eigenlijk, want de Wii U begint juist eindelijk een beetje te lopen qua verkoopcijfers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Watch Dogs laatste 'volwassen' game van Ubisoft voor WiiU...
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=877829
Gemengde gevoelens. Ubisoft zuigt best wel (geen dlc voor WiiU, Watch Dogs veel te laat, Rayman te laat, geen Valiant Hearts, etc) maar voor de buitenwereld een nieuwe spijker in de kist van WiiU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |