Wind waker?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld ! En dan vergeef ik de game toch die achterlijke triforce zoektocht en het herhalen van eindbazen. Het was een magische zeiltocht en de eerste 3D Zelda die ik uitspeel!
Yup.quote:
nog niet uitgespeeld, dus ik kijk binnenkort wel een keer! heb het al even niet aangeraakt. Ben nu met die 7 triforce shards bezig. so much stuff to doquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup.
Screenshots van mijn avontuur via Tumblr (spoilers als je de game nog niet uitgespeeld hebt)
http://notoriousroynintendoshare.tumblr.com/
De game heeft wat problemen op het eind, waarschijnlijk moest er een deadline gehaald worden destijds. Maar verder toch een prima game?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld ! En dan vergeef ik de game toch die achterlijke triforce zoektocht en het herhalen van eindbazen. Het was een magische zeiltocht en de eerste 3D Zelda die ik uitspeel!
Zeker een prima game, ik speel geen games uit die ik niet tof vind.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:00 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De game heeft wat problemen op het eind, waarschijnlijk moest er een deadline gehaald worden destijds. Maar verder toch een prima game?![]()
Door de aanpassingen in de HD-versie vind ik het persoonlijk thuis horen in de top 10 beste videogames ooit.![]()
Gefeliciteerd. En dan over een maand aan Hyrule Warriors. Ik ben benieuwd hoe lastig jij die gaat vindenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
de eerste 3D Zelda die ik uitspeel!
Ik koop pas een nieuwe game als ik op 60% backlog completion zit. Momenteel, dankzij Zelda, op 50%quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En dan over een maand aan Hyrule Warriors. Ik ben benieuwd hoe lastig jij die gaat vindenStuk sneller dan een oldschool zelda
Behoorlijk kansloos. Ik had de game besteld op www.12game.com. Ik beëindig de bestelling. Geeft ie aan dat er een error fout is, iets met de prijs...dus ik heb er achter aan gemaild. Ik denk: ik kijk morgen wel even weer, is de game opeens 12euro + duurder geworden. Wat is dat dan voor naai streek? :-/..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:02 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
http://www.12game.com/catalog/product/view/id/9936
Ga je nou andere Zelda's ook een kans geven ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voorlopig even niet. Misschien Zelda U over twee jaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ga je nou andere Zelda's ook een kans geven ?
Een gat in je opvoedingquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voorlopig even niet. Misschien Zelda U over twee jaar.
Anderd zet je alvast a Link to the Past uit de Virtual Console op je WiiU. Kun je langzaam wennen ;-)quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voorlopig even niet. Misschien Zelda U over twee jaar.
Je moet ook echte zelda games spelen. Niet wack waker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een keer vier dezelfde eindbazen verslaan
Zelda-games
Nintendo
Wat noem je echte zelda games dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Je moet ook echte zelda games spelen. Niet wack waker.
Link to the past en Ocarina of time, for startersquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:27 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat noem je echte zelda games dan?
Haha damn begin al spijt te krijgen dat ik die nam bij de MK8 bonus :pquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Link to the past en Ocarina of time, for starters
Ik kon zelf ook maar lastig door wind walker heenkomen. Niet dat het een slecht spel was verder, maar het wist me bij lange na niet zo vast te houden als de voorgaande zelda's.
Wat, wind waker? Ik zou de spijt bewaren voor als je hem gespeeld hebt. Sommige mensen zijn er weg van en ik ben nou eenmaal een zeikerdquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:36 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha damn begin al spijt te krijgen dat ik die nam bij de MK8 bonus :p
is OOT in de VC?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:10 schreef Noppie2000 het volgende:
Wind Waker moet je liggen inderdaad. ALTTP en OOT zijn de definierende en tijdloze Zelda-klassiekers
Skyward Sword is vele malen beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wind Waker is de beste 3D Zelda.
*haptquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wind Waker is de beste 3D Zelda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |