quote:Op maandag 1 september 2014 11:49 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb ze allemaal al
Als VC games of als carts etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut?! Komende tijd komen er alleen maar vette Wii U games..quote:Op maandag 1 september 2014 16:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:, al zal dat waarschijnlijk op de PS4 worden gezien het geringe aantal releases op de Wii U
1 per maand, er komen er straks 10 in de week voor ps4quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wut?! Komende tijd komen er alleen maar vette Wii U games..
O lol, wel games die het worth zijn dan? Cuz I know the Wii U ones arequote:Op maandag 1 september 2014 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 per maand, er komen er straks 10 in de week voor ps4
In 2017?quote:Op maandag 1 september 2014 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 per maand, er komen er straks 10 in de week voor ps4
Waarvan 40 van mij voor Mario, ben benieuwd.quote:Op maandag 1 september 2014 16:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
3 spelletjes verkocht voor 115e totaal (Mario 3D World, Lego City en Xenoblade) dus er is weer geld voor wat nieuws, al zal dat waarschijnlijk op de PS4 worden gezien het geringe aantal releases op de Wii U
En ondertussen verder met DK, moet zeggen dat het leuk is, maar toch niet zo leuk als Mario. Heb het gevoel dat je soms echt moet weten hoe het land eruit ziet. Dat maakt het moeilijk, maar soms ook een beetje cheap als je dood gaat, omdat je er niet echt veel aan kon doen naar mijn idee.
Daarna W101 en Zelda proberen, die liggen ook nog klaar
De komende tijdquote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wut?! Komende tijd komen er alleen maar vette Wii U games..
Topspel hoor, ik was echt onder de indruk door de grote variatie in levels, maar ik ken mezelf, die ga ik niet opnieuw spelen. Nog veel en veel en veeeeeeel te veel hier liggen dat ik nog niet gespeeld heb. Dus dan maar beter verkopen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Waarvan 40 van mij voor Mario, ben benieuwd.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:49 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb ze allemaal al
Ik ook. Sommige zelfs dubbel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Doelde dus op Smash Bros, Hyrlule Warriors, Sonic boom, Bayonetta, The Fall met 'de komende tijd' voor 2015 dus.........quote:Op maandag 1 september 2014 19:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
De komende tijd
In 2014 alleen Super Smash die ik zeker ga kopen. Hyrule Warriors lijkt me te snel saai worden. Bayonetta weet ik nog niet. En Toad was naar 2015 dacht ik.
Verder kijk ik nog naar Pier Solar, lijkt me interessant, maar dat is afwachten en wie weet nog een leuke verrassende indie.
Overigens komt voor wie hem nog niet op een ander platform ook nog Oddworld eind 2014 uit. Echt een topper
Hatenquote:
May not speak, cannot speakquote:Op maandag 1 september 2014 19:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hyrule Warriors lijkt me te snel saai worden. Bayonetta weet ik nog niet.
Ik wacht je reviews met spanning afquote:Op maandag 1 september 2014 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
May not speak, cannot speak
*rent weg uit topic: arghhhhhhh
Ach, verwacht je serieus iets van Sonic Boom? Hoeveel goede Sonic spellen zijn er nou uitgekomen in de laatste 10 jaar...quote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Doelde dus op Smash Bros, Hyrlule Warriors, Sonic boom, Bayonetta, The Fall met 'de komende tijd' voor 2015 dus.........
Oddworld is er al op Wii U dan? En raad je dus aan?
Nee, van Sonic Boom verwacht ik niet echt wat. Bayonetta aan de andere kant is epic.... en over Hyrule heb ik nog steeds geen mening lol, lastigquote:Op maandag 1 september 2014 23:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ach, verwacht je serieus iets van Sonic Boom? Hoeveel goede Sonic spellen zijn er nou uitgekomen in de laatste 10 jaar...
Ik hoop dat het wat wordt, maar verwacht er op het moment nog niet veel van.
Bayonetta mag wel onder toppers geschaard worden denk ik, maar weet nog niet of het ook iets voor mij is. Ik denk dat het wel een spel is waarvan je moet houden, net als bijv. Monster Hunter, ook al is dat een ander type, het is gewoon niet voor iedereen. Maar dat is de eerste indruk die ik er van heb.
Hyrule Warriors is zeer afwachten denk ik. Zeker gezien de reviews van de recentelijke Dynasty Warriors.
The Fall kan wat worden, ben benieuwd.
En Oddworld is nog niet uit op de Wii U (maar wel op de PS4), maar komt ook nog dit jaar als het goed is. Is een HD remake van de originele Oddworld met enkele aanpassingen en is briljant. Wie het origineel heeft gespeeld hier kan dat vast beamen.
4 euro is écht niet veel voor ages en seasons! Beiden zijn ze ZO de moeite waardquote:Op maandag 1 september 2014 11:44 schreef Kensuke het volgende:
Oef. Agens en Seasons zijn zo'n beetje de enige Zelda-games die ik niet heb gespeeld. Mss tijd om ze te halen. Hoewel, zo goed vind ik deze sale niet. 4 euro is nog best veel....
Zijn ze beter dan Link's Awakening?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
4 euro is écht niet veel voor ages en seasons! Beiden zijn ze ZO de moeite waard
heeeel vergelijkbaar! vond ze alledrie even vermakelijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:20 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Zijn ze beter dan Link's Awakening?
nog niet gespeeldquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:18 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Die disney infinity ofzo, any good?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |