quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Indirect van Snowden? Klinkt niet erg legit. En als van Israëlische dienst is, waarom zou Snowden dit dan weten. Die werkte voor Amerikaanse veiligheidsdiensten, niet voor Israëlische.
En wat voor belang zou de Israëlische dienst hierbij hebben?
Destabilisatie?quote:Snowden said the intelligence services of three countries, namely the United States, Britain and the Zionist entity have worked together to create a terrorist organization that is able to attract all extremists of the world to a one place, using a strategy called 'the hornet's nest'," read their report.
Levend onthoofd worden ja? Goh ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die filmpjes gezien. Echt de ergste filmpjes die ik ooit op internet tegen ben gekomen. Mensen die gestoken, levend onthoofd worden.
Als je daar terechtkomt, zorg ervoor dat je een kogel voor jezelf bewaard.
Dit is een oorlog tussen vooral Sunni's en Shiites. Als je wil weten waar die IS (Sunni) door gesponsord worden mag je een paar keer raden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef RodeNek het volgende:
Tja het is niet voor niets uitgelekt. Vind jij het ook niet vreemd dat ISIS zo snel uit de grond gestampt is en binnen luttele jaren de rijkste terroristische groepering op deze aardkloot is geworden?
En sowieso, waar komen die IS gastjes überhaupt vandaan?
Dat hele ISIS is té snel té machtig geworden.
Saudi-Arabië (a.k.a. Uncle Sam natuurlijk)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dit is een oorlog tussen vooral Sunni's en Shiites. Als je wil weten waar die IS (Sunni) door gesponsord worden mag je een paar keer raden.
Tuurlijk wel, but why bother?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Alsof mensen niet dood kunnen zijn alvorens een onthoofding
SA inderdaad. Maar die heeft de US bij de ballen doormiddel van de Petrodollar. Het is heel makelijk om het vingertje naar America te wijzen, maar SA hoeft maar te knijpen en het doet de US pijn. US heeft niet voor niets SA als belangrijke bondgenoot omdat die de Petrodollar waarborgen. Op het moment dat SA dat laat vallen klapt de dollar in elkaar. Het is eerder andersom, SA vraagt, US draait.. En dat terwijl het merendeel van de olie die US importeert uit Venezuela komt is SA een van de grootste spelers en zeer belangrijk voor de US vanwege de afspraken over de Petrodollar. De US zit hier echt in het nauw en heeft een heel dubbele rol. Israel is echt niet de enige reden dat de US zo tegen Iran is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef RodeNek het volgende:
Saudi-Arabië (a.k.a. Uncle Sam natuurlijk)
Ik zou iemand die dode mensen staat te onthoofden toch eerder de zieke noemen. Bovendien bijzonder inefficiënt, en ze hebben daar volgens mij genoeg te doen.quote:
Sws mensen die onthoofden zijn ziek. Dood is dood, beter snel in plaats van tijd verneuken door een hoofd eraf te snijden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zou iemand die dode mensen staat te onthoofden toch eerder de zieke noemen. Bovendien bijzonder inefficiënt, en ze hebben daar volgens mij genoeg te doen.
Meer tussen IS en de rest van de wereld als ik het zo allemaal zie...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dit is een oorlog tussen vooral Sunni's en Shiites. Als je wil weten waar die IS (Sunni) door gesponsord worden mag je een paar keer raden.
Och, het maakt wel een statement.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:45 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Sws mensen die onthoofden zijn ziek. Dood is dood, beter snel in plaats van tijd verneuken door een hoofd eraf te snijden.
Niet erg geloofwaardig. De boel is immers als ernstig gedestabiliseerd na het afzetten van Hussein. Misschien dat dit juist voor wat eenheid zorgt onder de Iraakse bevolking door hun strijd tegen de gemeenschappelijke vijand.quote:
Als je de situatie in Irak, Syrie, Egypte van de afgelopen tijd gaat bekijken zie je een machtsstrijd tussen Sunni en Shiite, daar komt het over het algemeen op neer. Dat wij dat in het Westen niet meekrijgen ligt aan de gebrekkige kennis en berichtgeving over die regio's. En dat is waarschijnlijk ook omdat de belangen voor het Westen enorm groot zijn.. We mogen natuurlijk niet te hypocriet lijken he..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Meer tussen IS en de rest van de wereld als ik het zo allemaal zie...
Ik kan de kapsalons al ruikenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef Mark031 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs een slavenhandel van vrouwen
Ehm, nee. Die foto is genomen in Libanon in 2011. Is van een festival waarbij deze vrouwen een stuk geschiedenis naspelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef Mark031 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs een slavenhandel van vrouwen
Het feit dat je gemakshalve vergeet dat buiten die scheiding er ook een haast tribale kant aan het verhaal zit naast religie maakt je laatste zin des te vermakelijker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:49 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Als je de situatie in Irak, Syrie, Egypte van de afgelopen tijd gaat bekijken zie je een machtsstrijd tussen Sunni en Shiite, daar komt het over het algemeen op neer. Dat wij dat in het Westen niet meekrijgen ligt aan de gebrekkige kennis en berichtgeving over die regio's.
Het IS ISquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:35 schreef erik013 het volgende:
Maar waarom steeds die andere naam? IS het nou ISIS of IS het IS?
Hopelijk is die foto van dat onthoofde christelijke kind ook een hoax...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:51 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ehm, nee. Die foto is genomen in Libanon in 2011. Is van een festival waarbij deze vrouwen een stuk geschiedenis naspelen.
Het ene weerspreekt het andere niet. En als je op zo'n manier wil communiceren zoek je maar een of andere jandoedel die dat accepteert, ik doe dat niet.. Fijn leven verder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Het feit dat je gemakshalve vergeet dat buiten die scheiding er ook een haast tribale kant aan het verhaal zit naast religie maakt je laatste zin des te vermakelijker.
I didn't start it, buddy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:27 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het ene weerspreekt het andere niet. En als je op zo'n manier wil communiceren zoek je maar een of andere jandoedel die dat accepteert, ik doe dat niet.. Fijn leven verder.
Huh? Maar zij vertellen het omgekeerdequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef Skat_ het volgende:
[..]
Hij bestaat, maar Allah is het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |