quote:
Ocean 41 zoekt nog iemand voor de garderobe geloof ik, check hun FB even.quote:Op maandag 1 september 2014 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die toevallig weet of een restaurant of kroeg/club medewerkers zoekt? Glazenhaler, garderobe, bar, bediening etc GAARNE LATEN WETEN KE TNX
Ocean iddquote:Op maandag 1 september 2014 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die toevallig weet of een restaurant of kroeg/club medewerkers zoekt? Glazenhaler, garderobe, bar, bediening etc GAARNE LATEN WETEN KE TNX
oke tnxquote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ocean idd
Kom ik langs.
Mag wel gratis m'n jas afgeven he
wrom doe je boos? :Squote:Op dinsdag 2 september 2014 11:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke tnx
PLEASE BITCH jij kan wel 1,50 missen
omdat huisgenoten lawaai maken op onredelijke tijdenquote:
wrom dokken als t graties kanquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke tnx
PLEASE BITCH jij kan wel 1,50 missen
's ochtends bedoel je?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat huisgenoten lawaai maken op onredelijke tijden
ja ik zit hier met alleen maar chicks en ze is dan ook aan t stofzuigen nuquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
's ochtends bedoel je?
Gasten slapen overdag zodat ze 's nachts de man zijn
uh, vrouw
Normale mensen vinden dit normale tijden voor zulke activiteiten hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik zit hier met alleen maar chicks en ze is dan ook aan t stofzuigen nu
de ironie
ik heb nog trauma's van iedere zondagochtend dat er in m'n ouderlijk huis werd schoongemaakt als ik een paar uur eerder de plaatselijke kroeg uit kwamquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Normale mensen vinden dit normale tijden voor zulke activiteiten hoor
Werd er nadrukkelijk om een CV gevraagd? Sowieso CV voor een garderobe of horeca functiequote:Op dinsdag 2 september 2014 11:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
FUCK, ik heb bij de 3 laatste verzonden e-mails m'n CV niet meegestuurd want vergeten
what do? er achter aan verzenden of gewoon laten
Ik heb veel horeca ervaring dus zou eerder om gesprek kunnen worden gevraagdquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:38 schreef marsmello het volgende:
[..]
Werd er nadrukkelijk om een CV gevraagd? Sowieso CV voor een garderobe of horeca functie
ja wijsneus iedereen heeft toch liever iemand met ervaringquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:43 schreef Catch22- het volgende:
Scheelt wel hoor, als je ervaring hebt met het ophangen van jassen.
en dan nog dat labeltje te pakken krijgen hèquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:45 schreef Lamabal het volgende:
Je moet wel het juiste haakje gebruiken. Dat kan niet iedereen.
Oh man, dat is het ergste. Je moet 2 maanden in opleiding, want elk labeltje is anders.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en dan nog dat labeltje te pakken krijgen hè
Nee man het is veel leuker om een vers iemand te kunnen verpesten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja wijsneus iedereen heeft toch liever iemand met ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop