Allebei, plus Koerden die meehelpen uiteraard. edit: tenminste ik dacht dat je je afvroeg wie meehielp met targeten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hebben de usa daar dan troepen of onbewapende drones?
F/A 18's die opstijgen vanaf de G.W. Bush (vliegdekschip)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hebben de usa daar dan troepen of onbewapende drones?
Dus datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:16 schreef Perrin het volgende:
Wel de eerste keer dat ikzelf er van te voren op hoopte dat het zou gebeurentwitter:jenniematthew twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:55:57That makes Obama 4th consecutive US president to bomb Iraq reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Allebei, plus Koerden die meehelpen uiteraard. edit: tenminste ik dacht dat je je afvroeg wie meehielp met targeten.
Ja dat bedoel ik. Iemand moet targetten en gezien er geen hellfires zijn gevuurd moet t een onbewapende drone of soldatwn/cianzijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
F/A 18's die opstijgen vanaf de G.W. Bush (vliegdekschip)
Oh, zo bedoel je. Ja, je hebt een punt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ja dat bedoel ik. Iemand moet targetten en gezien er geen hellfires zijn gevuurd moet t een onbewapende drone of soldatwn/cianzijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:24 schreef Aloulou het volgende:
![]()
![]()
Wat een helden toch weer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:23 schreef mrstylo het volgende:
Wel eens een vliegende ISIS terrorist gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proest
nee jonge dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:25 schreef Aloulou het volgende:
Die Britten sluiten zich er ook weer bij aan in het kielzog van de Amerikanen....
Dat gaat aanslagen in Engeland worden weer dusMen gaat de oorlogen naar de straten van Londen brengen.
Volgens mij is dat van afgelopen week toen het Irakese leger vanuit de lucht aanviel. Not sure tho'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker wel, als de Britten zich er actief mee bemoeien wel. Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef scarymovie123 het volgende:
nee jonge dat gaat niet gebeuren
Oh, dan gaan we kampen bouwen hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:25 schreef Aloulou het volgende:
Die Britten sluiten zich er ook weer bij aan in het kielzog van de Amerikanen....
Dat gaat aanslagen in Engeland worden weer dusMen gaat de oorlogen naar de straten van Londen brengen.
Dit!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:29 schreef Drxx het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoonlijk vind ik drones ook walgelijk, maar tegen deze untermenschen juich ik het toe. Please 'Murica, please
Ik wil helemaal geen paniek zaaien of paniekerg overkomen, maar de vorige Irak-oorlog en invasie heeft de Britten ook een aantal grote aanslagen gekost waaronder in Londen.quote:
Aan de lichaamstaal en het naar beneden kijken zie je al dat ze zelf ook wel snappen dat ze onzin praten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:29 schreef Drxx het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoonlijk vind ik drones ook walgelijk, maar tegen deze untermenschen juich ik het toe. Please 'Murica, please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |