SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dacht ik met arteta ook als CDM die stond altijd voor dat hok van de tegenstander.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef rolls-reus het volgende:
Toulalan is alleen traag maar daardoor gaat ie niet mee naar voren maar des te meer ruimte voor pogba om mee te gaan
@freire, je kunt toch ook gewoon naar de LB of RB spelen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Andere workratesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht ik met arteta ook als CDM die stond altijd voor dat hok van de tegenstander.
@freire, je kunt toch ook gewoon naar de LB of RB spelen![]()
![]()
Daar loopt de tegenstander nog wel eens tegen aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht ik met arteta ook als CDM die stond altijd voor dat hok van de tegenstander.
@freire, je kunt toch ook gewoon naar de LB of RB spelen![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef Maver24 het volgende:
effenberg is binnen voor 950k bin. zag allemaal biedingen staan van 1.04m.
Geen legendsquote:![]()
![]()
laatst een onderzoek geweest die presidenten worden gewoon populairder als ze in oorlog zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Vorige keer ging het allemaal niet zo soepel hoor bij die Amerikanen.
hoe fucked up is dat dan.
#FreeTrapz![]()
Ook die is erg goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef rolls-reus het volgende:
Tots james is goffedomme duurneem de 89 versie wel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat is best logisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laatst een onderzoek geweest die presidenten worden gewoon populairder als ze in oorlog zijnhoe fucked up is dat dan.
![]()
misschien een !! moeten plaatsen was de urgentie duidelijker geweestquote:
#FreeTrapz![]()
1 league teamsquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
zou jij staan te springen als we nu in oorlog raken met rusland ( of welk land dan ook) denk niet dat rutten daar echt populairder van wordquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
PiMusicBoxLekker je muziek in de woonkamer regelen terwijl je zit te schijten. Dit had ik veel eerder moeten doen.
![]()
Betere economie, minder aandacht op de president en het doet het goed bij de republikeinen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laatst een onderzoek geweest die presidenten worden gewoon populairder als ze in oorlog zijnhoe fucked up is dat dan.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Saaie legend. Vooral een 'ballenafpakker'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:02 schreef Maver24 het volgende:
ik heb heel die post gemist maar wat is er met effenberg dan ?![]()
Rutte en het hele kabinet zijn ook populairder geworden na MH17, het is een mooi moment voor leiders om hun daadkracht en leiderschap te laten zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou jij staan te springen als we nu in oorlog raken met rusland ( of welk land dan ook) denk niet dat rutten daar echt populairder van word![]()
Lerra zit uiteraard in het main teamquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
nou die daadkracht is vandaag in ieder geval weer hard weg gevallen bij m vandaagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rutte en het hele kabinet zijn ook populairder geworden na MH17, het is een mooi moment voor leiders om hun daadkracht en leiderschap te laten zien.
#FreeTrapz![]()
Een miljoen voor een 91 rated TOTS? Dat is de enige, of 1 van de weinige 90+ TOTS spelers die zo goedkoop is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef rolls-reus het volgende:
Tots james is goffedomme duurneem de 89 versie wel
Omdat niks doen pas een ramp zou zijn. Dit is de meest vreselijke groepering die ik in mijn leven heb meegemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Vorige keer ging het allemaal niet zo soepel hoor bij die Amerikanen.
![]()
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lerra zit uiteraard in het main team![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Saaie legend. Vooral een 'ballenafpakker'.![]()
wie dan wel? Hoe is Ljungberg dan volgens jou. Ik vond die niet heel speciaal maar ik wil hem wel een nieuwe kans geven
![]()
Daar ging het toch niet over? Het ging erover dat presidenten populairder werden als een land in oorlog was ik geef een mogelijke verklaring en jij begint over iets compleet anders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou die daadkracht is vandaag in ieder geval weer hard weg gevallen bij m vandaag![]()
TOTS Tevez is 1m op xboxquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een miljoen voor een 91 rated TOTS? Dat is de enige, of 1 van de weinige 90+ TOTS spelers die zo goedkoop is.
[..]
Omdat niks doen pas een ramp zou zijn. Dit is de meest vreselijke groepering die ik in mijn leven heb meegemaakt.![]()
![]()
Hoe heet die spits ook alweer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Nguyen is binnen voor 112kNu Jimenez nog en die 2 Chilenen (die zijn vast discard value)
![]()
Ik mis FUTdb toch wel. FUTbin mist toch wel veel spelers en functionaliteiten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou voor een spits zijn gegaan. Maar gewoon zelf proberen misschien vind jij hem wel primaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
wie dan wel? Hoe is Ljungberg dan volgens jou. Ik vond die niet heel speciaal maar ik wil hem wel een nieuwe kans geven
![]()
![]()
wie vind jij dan wel goed?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Saaie legend. Vooral een 'ballenafpakker'.![]()
they will be backquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik mis FUTdb toch wel. FUTbin mist toch wel veel spelers en functionaliteiten.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil Zola ook nog wel weer een keer een kans geven maar ik heb geen zin in italianen erom heenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zou voor een spits zijn gegaan. Maar gewoon zelf proberen misschien vind jij hem wel prima![]()
Jonge, CAMORANESIquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil Zola ook nog wel weer een keer een kans geven maar ik heb geen zin in italianen erom heen![]()
![]()
Suker is zeker heel erg goed. Die kan je wel op CAM zetten en zelfs als Wide CAM of gewoon als spits natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die suker lijkt mij echt goedook niet heel duur
![]()
![]()
Hoezo koop me hem dan niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Suker is zeker heel erg goed. Die kan je wel op CAM zetten en zelfs als Wide CAM of gewoon als spits natuurlijk![]()
![]()
Effenberg is wel goed voor zijn positie maar gewoon saaiquote:Vooral een nuttige speler, niet een waar je even mee gaat shinen.
Welke leuk zijn en ik gehad heb: Fowler (ook al heeft hij geen 4*), Crespo, Bierhoff, Pires, Suker, Kluivert en Rui.
Pauleta en Owen vielen tegen. Vieira is lomp. CBs zijn nooit echt leukHagi te weinig gespeeld maar erg zwak. Futre was als LF/LW wel aardig, als LM was hij drama.
De rest niet gehad. Oja Nedved, die is een beetje tussen Futre en Pires.![]()
Laatste pogingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil Zola ook nog wel weer een keer een kans geven maar ik heb geen zin in italianen erom heen![]()
![]()
Ik ga Suker dan wel weer halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Effenberg is wel goed voor zijn positie maar gewoon saaiVooral een nuttige speler, niet een waar je even mee gaat shinen.
Welke leuk zijn en ik gehad heb: Fowler (ook al heeft hij geen 4*), Crespo, Bierhoff, Pires, Suker, Kluivert en Rui.
Pauleta en Owen vielen tegen. Vieira is lomp. CBs zijn nooit echt leukHagi te weinig gespeeld maar erg zwak. Futre was als LF/LW wel aardig, als LM was hij drama.
De rest niet gehad. Oja Nedved, die is een beetje tussen Futre en Pires.
Is Bierhoff ook goed jah? , misschien ernaast zetten dan![]()
![]()
Ja je moet alleen niet met hem gaan dribbelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga Suker dan wel weer halen.
Is Bierhoff ook goed jah? , misschien ernaast zetten dan![]()
als ik met legends kon spelen dan zou ik meer ruud v nistelrooy spelen. Wat was hij goed toen hij bij manchester speelde![]()
Ik met Marco van Basten. Heeft Nederland gewoon een titel bezorgdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:18 schreef Rijst het volgende:
als ik met legends kon spelen dan zou ik meer ruud v nistelrooy spelen. Wat was hij goed toen hij bij manchester speelde![]()
![]()
Je zal het niet zeggen maar ik heb ook de duurdere legends gehad toen ze betaalbaar waren en viij goed zoals Bergkamp, Kluivert, Crespo en Ruud van Nistelrooy maar die laatste valt heel erg tegen. Crespo is gewoon het allerbeste die ik heb gehad. Spelers die ik niet heb gehad zijn Romario, Weah, Pele en Gullit als spitsenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:18 schreef Rijst het volgende:
Ook nog gebruikt jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:25 schreef Rijst het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden ook met Ruud gespeeld. Hij was nog best goed en scoorde tegen DeTennisMaster
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niet lullenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik met Marco van Basten. Heeft Nederland gewoon een titel bezorgdJij zou als eerste voor Weah gaan
![]()
![]()
Ook mee gespeeld jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dikke Ronaldo was ook geinig om mee te spelen met zijn 5* en afroLeuk om mensen mee te dollen
![]()
![]()
ik heb Effenberg weer op de markt gezet. kan ik weer wat winst maken. maar ik dacht waarom verkoopt tie niet. staat er geen bin prijs, alleen bieden. nog 45minuten wachten dus![]()
![]()
Als je Zola in de punt wil gebruiken is alleen een false nine een optie imo. Als enige spits met 1.68m en 58 strength lijkt me echt uberkut.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb hem ooit eens in de spits gehad en dat was geen succes. CAM is hij een stuk beter vind ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Zola in de punt wil gebruiken is alleen een false nine een optie imo. Als enige spits met 1.68m en 58 strength lijkt me echt uberkut.![]()
Ik ga die MLS cup niet eens meer proberen. Alleen maar lag. Dit potje ging ik ook gewoon niet winnen. Zijn Cesar had 17 saves![]()
![]()
Toch niet tegen iemand met KSA in zijn naam? Daar las ik gisteren nog een topic over op het EA forumquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga die MLS cup niet eens meer proberen. Alleen maar lag. Dit potje ging ik ook gewoon niet winnen. Zijn Cesar had 17 saves![]()
![]()
Niet gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:53 schreef Maver24 het volgende:
Thad, wat vond jij van Ljungberg of heb je die niet gehad?
oh er staat Thad en niet TIm. Ik ben scheel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thad heeft bijna alle mannen gehad maar die nog niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:53 schreef Maver24 het volgende:
Thad, wat vond jij van Ljungberg of heb je die niet gehad?![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:53 schreef Maver24 het volgende:
Thad, wat vond jij van Ljungberg of heb je die niet gehad?Dat in mijn 352. Maar zou hem niet halen als je ster om een team omheen te bouwen.quote:Als RM is hij echt chill. Verdedigt mee als een back en voorin is hij gewoon prima, kan met zijn 4* weak foot binnendoor en buitenom. Sterk ook voor een RM.
Als winger is hij niet echt chill lijkt me.![]()
Als RM is hij wel goed dus maar ik hou van RM's die veel mee opkomen, doet hij dat ook of blijft hij hangen op het middenveld ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Dat in mijn 352. Maar zou hem niet halen als je ster om een team omheen te bouwen.
Als winger is hij niet echt chill lijkt me.![]()
Wat voor type spits is nou geschikt als false 9 in 4-3-3 (5) ? Is dat het type Neymar, of het type Lewandowski?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Zola in de punt wil gebruiken is alleen een false nine een optie imo. Als enige spits met 1.68m en 58 strength lijkt me echt uberkut.![]()
Kan beide werken, neymar is een baas op die positie maar jovetic is ook erg goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat voor type spits is nou geschikt als false 9 in 4-3-3 (5) ? Is dat het type Neymar, of het type Lewandowski?![]()
Beidequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als RM is hij wel goed dus maar ik hou van RM's die veel mee opkomen, doet hij dat ook of blijft hij hangen op het middenveld ?Soms is hij een van de voorste en soms blijft hij wat hangen.
![]()
Had TOTS Lewa daar een keer uitgeprobeerd, en dat was 3 keer niks. Toen ik Lewa laatst haalde voor een 4-1-2-1-2 was het weer een briljante spits. Misschien een keer Neymar daar neerzetten. Ooit.![]()
Hangt van je eigen spel af. Ik vind het sowieso niet echt een fijne formatie. Maar het moet in ieder geval een allrounder zijn. Hoeft niet groot en sterk, zolang je hem maar niet als targetman gebruikt. Goede passing is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat voor type spits is nou geschikt als false 9 in 4-3-3 (5) ? Is dat het type Neymar, of het type Lewandowski?
Lewa en Jovetic lijken mij erg geschikt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zet ik dat plan maar bij het grof vuil, omdat ik het al met Lewa geprobeerd hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van je eigen spel af. Ik vind het sowieso niet echt een fijne formatie. Maar het moet in ieder geval een allrounder zijn. Hoeft niet groot en sterk, zolang je hem maar niet als targetman gebruikt. Goede passing is wel belangrijk.
Lewa en Jovetic lijken mij erg geschikt.![]()
![]()
Beetje random bronze packs aan het openen op mijn 2e account.. 1e IF in een 400c pack dit jaarGeen Nguyen maar Lenjani.
![]()
![]()
Wat kan je toch een belachelijk goed team maken van een stel belachelijk matige IRL spelers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thaddie gewoon 40 miljoen transfer profit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Trapz 11, hoogste bij mij. Waarvan 10.9 gekocht wssquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Thaddie gewoon 40 miljoen transfer profit![]()
![]()
![]()
Weer zo'n kk potje.
45ste min duurde al zo raar lang. Hij moest natuurlijk nog een of andere debiele goal krijgen![]()
![]()
Niet? Wel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit wat kunnen zijn voor mn eerste (volgens mij) 4222 team dit jaar?![]()
Canesin is dat toch? DIe lijkt me best kut. Net als Sagna en Willy. Arabieren kan ik weinig over zeggen, rest sowieso prima.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Arabieren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Canesin is dat toch? DIe lijkt me best kut. Net als Sagna en Willy. Arabieren kan ik weinig over zeggen, rest sowieso prima.Die Canesin vond ik vorig jaar wel goed, maar nu wel slechts een 66 ja
Willy was wel ok, en Sagna heeft pace dus zal wel voldoende zijn lijkt me
![]()
![]()
Hij had 24 tackles!Zijn verdedigers 19, mijn verdedigers 6.
Koscielny was Kluivert aan het pesten, die viel namelijk non stop om.Helaas kan ik er deze aids niet mee afkopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Thaddie gewoon 40 miljoen transfer profit![]()
Toefjes bij mij, 19mquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trapz 11, hoogste bij mij. Waarvan 10.9 gekocht wss
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
oh lol ik dacht dat het van die gasten uit de Arab league waren. ZIe nu pas dat het Pro League isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Arabieren?Die Canesin vond ik vorig jaar wel goed, maar nu wel slechts een 66 ja
Willy was wel ok, en Sagna heeft pace dus zal wel voldoende zijn lijkt me
Arabierenhoofd ook nog die spits.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
e: dubbelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
mja, ik vind gold/silver hybrids dit jaar gewoon echt niet fijn. Vorig jaar waren die goede silvers gewoon echt eindbazen tussen de beste golds en dit jaar is het verschil vaak echt alsnog heel groot. Van de silvers die ik tegenkom zijn er echt maar weinig die echt kunnen excelleren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
2x
Die Dutra is normaal LW. 1m88 met 3* skills en 4* WF, leek me wel leuk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha, herkenbaar dat soort shit. Maar dan ga ik wel vaak al in mijn nest liggen met de controller erbij. En dan onder de dekens vast genieten van de trillingen bij de laatste 5sec van de auction. Kan ik meteen nog even een onyx vangen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:13 schreef Zhano het volgende:
Nog een kwartier wakker blijven om mn spelers voor 6 uur te listen#foroldtimessake
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik 100% gold teams maak wordt het vaak zo'n pingpongmatch vaag genoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mja, ik vind gold/silver hybrids dit jaar gewoon echt niet fijn. Vorig jaar waren die goede silvers gewoon echt eindbazen tussen de beste golds en dit jaar is het verschil vaak echt alsnog heel groot. Van de silvers die ik tegenkom zijn er echt maar weinig die echt kunnen excelleren.![]()
Ik speel niet nog een potje Yakuza. Mooie goal met Bergkamp, maar die high pressure tackle aids kan ik niet aan. Jij 23 tackles ik 9, ik doe echt iets fout
Je rende ook telkens met 3 man op mijn spelers af.![]()
Ik speel serieus met low pressure en aggression
Alleen op het middenveld stuur ik handmatig een 2e speler er op af.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Non stop vlogen ze op mij af. Ramos ook, telkens van die scoop tackles. Weet niet hoe je dat doet maar het was mega effectiefquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik speel serieus met low pressure en aggression
Alleen op het middenveld stuur ik handmatig een 2e speler er op af.![]()
![]()
What sorcery is this?!?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Even gekeken: 20 pressure en 35 aggression![]()
Ik probeer altijd bij de 16 gewoon zoveel mogelijk man er voor te knallen haha. Team width staat op 68.
Mijn spelers schakelen bij balverlies ook allemaal kneitersnel om en rennen direct naar de eigen 16
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Het werkt iig goed, maar daar heb ik nu ff geen zin meer inquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik probeer altijd bij de 16 gewoon zoveel mogelijk man er voor te knallen haha. Team width staat op 68.
Mijn spelers schakelen bij balverlies ook allemaal kneitersnel om en rennen direct naar de eigen 16Al teveel verloren, hopelijk nu tegen een poep tegenstander. Toch ook maar een bronzen bank ook al merkte ik de vorige keer geen verschil, mijn team op de bank gebruikte ik toch niet
![]()
![]()
Succesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het werkt iig goed, maar daar heb ik nu ff geen zin meer inAl teveel verloren, hopelijk nu tegen een poep tegenstander. Toch ook maar een bronzen bank ook al merkte ik de vorige keer geen verschil, mijn team op de bank gebruikte ik toch niet
Laat maar weten als je weer een potje wilLjungberg was wel erg wendbaar trouwens (viel me op)
GRAAG VERWIJDEREN![]()
jaquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Bijna 30 spelers verkocht vannacht met dit als hoogtepunt:De vorige keer had ik hem voor 150 en toen verkocht ik hem voor 5k maar hij is dus nog veel meer waard. Nu had ik hem voor 450.
Die bronze IF is ook verkocht voor 6.7k.
Ik ben vroeg omdat mijn broer me wakker belde en toen ging ik er ook maar meteen uit.
[ Bericht 17% gewijzigd door DarkSonic2 op 08-08-2014 07:57:43 ]![]()
Ibra 180k gezakt in een nachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:10 schreef Revontulet het volgende:
Tots Dempsey 110K gezakt in een nacht
Ja zeg, ik had hem dus 6K te duur er op gezetquote:Nu voor een ton minder op de TP. Maar ja. Het is maar een euro zouden sommigen zeggen
![]()
![]()
Hoe the fuck doe je dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Mijn spelers schakelen bij balverlies ook allemaal kneitersnel om en rennen direct naar de eigen 16Stuur mij jouw tactiek eens op
Ja ik ga me er niet druk om maken ik verkoop hem gewoon als hij bij de 3.5 miljoen is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja zeg, ik had hem dus 6K te duur er op gezetNu voor een ton minder op de TP. Maar ja. Het is maar een euro zouden sommigen zeggen
Ik heb mijn Bundesliga team nog.
Ja best vaak al. Vind hem niet geweldig. Maar ook weer niet slecht. Grote probleem is eigenlijk dat die zo klein is. Van de rest prima.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb gisteren ook mijn custom tactic aangepast. Had bij defensive pressure 90 ofzo. Vandaar dat de tegenstander zo vaak 1 op 1 met de keeper kwamquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe the fuck doe je dat?Stuur mij jouw tactiek eens op
Op een youtube tutorial zeiden ze nog dat je dat alleen moest doen als je echt heel goed bent in verdedigen. En ik doe altijd maar wat.
![]()
Misschien maar eens kijken wat ik dan heb want ik doe ook altijd maar wat (daarom wil ik dure verdedigers om mijn tekort aan verdedigingskills te compenseren). Ga mij zelf ook maar eens verdiepen in die tactieken want ik vind het ook altijd frappant dat mijn tegenstanders als een laser op de bal afrennen en mij met 3 man afdekken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb gisteren ook mijn custom tactic aangepast. Had bij defensive pressure 90 ofzo. Vandaar dat de tegenstander zo vaak 1 op 1 met de keeper kwamOp een youtube tutorial zeiden ze nog dat je dat alleen moest doen als je echt heel goed bent in verdedigen. En ik doe altijd maar wat.
Ik wil eens weten hoe ik die semi-goge steekballen kan verdedigen. Vaak heb ik een kleine voorsprong met mijn verdediger, maar dan moet hij de bal aannemen om m terug te spelen op de keeper, of om weg te rossen. Wat volgt is een mongloide actie, waarbij de achtervolgende aanvaller de bal overpakt en scoort.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien maar eens kijken wat ik dan heb want ik doe ook altijd maar wat (daarom wil ik dure verdedigers om mijn tekort aan verdedigingskills te compenseren). Ga mij zelf ook maar eens verdiepen in die tactieken want ik vind het ook altijd frappant dat mijn tegenstanders als een laser op de bal afrennen en mij met 3 man afdekken.
Dat maakt me woest![]()
![]()
Ik dacht dat ik altijd gewoon slecht was, maar blijkbaar is dit dus bij meer mensen een pijnpuntquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil eens weten hoe ik die semi-goge steekballen kan verdedigen. Vaak heb ik een kleine voorsprong met mijn verdediger, maar dan moet hij de bal aannemen om m terug te spelen op de keeper, of om weg te rossen. Wat volgt is een mongloide actie, waarbij de achtervolgende aanvaller de bal overpakt en scoort.
Dat maakt me woest![]()
![]()
Misschien moeten wij eens een potje spelen want dat overkomt mij ook altijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
n mongloide actie, waarbij de achtervolgende aanvaller de bal overpakt en scoort.
Dat maakt me woestMijn verdediger die een hoge bal weg te koppen maar die er gewoon onder door springt.
Ja, of in de lucht trapt, terwijl de bal echt 3 meter verderop is, omdat het spel onthoudt dat je daarvoor in een andere situatie op de X hebt gedruktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien moeten wij eens een potje spelen want dat overkomt mij ook altijd.Mijn verdediger die een hoge bal weg te koppen maar die er gewoon onder door springt.
Ja, kan daar echt niet tegen, of de bal naar een speler passen, die gewoon als een standbeeld blijft staan. Met geen mogelijkheid dat die speler naar de bal toe te krijgen isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik altijd gewoon slecht was, maar blijkbaar is dit dus bij meer mensen een pijnpunt![]()
De meeste goals krijg ik trouwens tegen omdat ik altijd voetballend wil uitverdedigen. En dat doe ik dan het liefste met het driehoekje. En dat gaat vaak fout![]()
![]()
same story herequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of in de lucht trapt, terwijl de bal echt 3 meter verderop is, omdat het spel onthoudt dat je daarvoor in een andere situatie op de X hebt gedrukt
[..]
Ja, kan daar echt niet tegen, of de bal naar een speler passen, die gewoon als een standbeeld blijft staan. Met geen mogelijkheid dat die speler naar de bal toe te krijgen is![]()
De meeste goals krijg ik trouwens tegen omdat ik altijd voetballend wil uitverdedigen. En dat doe ik dan het liefste met het driehoekje. En dat gaat vaak fout
#FreeTrapz![]()
Hoge steekballen? Of gewoon over de grond?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil eens weten hoe ik die semi-goge steekballen kan verdedigen. Vaak heb ik een kleine voorsprong met mijn verdediger, maar dan moet hij de bal aannemen om m terug te spelen op de keeper, of om weg te rossen. Wat volgt is een mongloide actie, waarbij de achtervolgende aanvaller de bal overpakt en scoort.
Dat maakt me woestDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan time je gewoon verkeerd. Dan klik je veel te vroeg op rondje waardoor die al springt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien moeten wij eens een potje spelen want dat overkomt mij ook altijd.Mijn verdediger die een hoge bal weg te koppen maar die er gewoon onder door springt.
edit: bij ps3 kon je geloof ik gewoon net zo lang rondje spammen tot die hem weg kopt. bij next gen moet je echt op het goede moment klikken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou, niet van die hele hoge steekballen van eigen helft, maar die steekballen die gegeven worden op je eigen helft zeg maar, een metertje of 2 hoog. Smerige rotballetjes zijn dat. Die hoge van de helft van de tegenstander kun je vaak gewoon wegkoppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoge steekballen? Of gewoon over de grond?
Hier een turorial filmpje van een kerel die een keer wereldkampioen Fifa geworden is, 3 keer finalist in de interactive worldcup. Volgens mij als je die filmpjes consequent hanteert, kun je een stuk beter worden.
![]()
Even een lijk geliefd en gesuprised.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet van die hele hoge steekballen van eigen helft, maar die steekballen die gegeven worden op je eigen helft zeg maar, een metertje of 2 hoog. Smerige rotballetjes zijn dat. Die hoge van de helft van de tegenstander kun je vaak gewoon wegkoppen.
Hier een turorial filmpje van een kerel die een keer wereldkampioen Fifa geworden is, 3 keer finalist in de interactive worldcup. Volgens mij als je die filmpjes consequent hanteert, kun je een stuk beter worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is toch een kwestie van je cb selecteren, alvast mee rennen met waar je denkt dat de steekbal gaat komen. Aangezien die meestal zo voorspelbaar zijn. En dan ondertussen een andere speler druk op de bal laten zetten. Zo doe ik het en werkt perfect. Ik ben vooral slecht met voorzetten verdedigen. En hele snelle combinaties door het midden. Omdat ik dan nog wel eens te snel druk zet en er zo iemand vrij komt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet van die hele hoge steekballen van eigen helft, maar die steekballen die gegeven worden op je eigen helft zeg maar, een metertje of 2 hoog. Smerige rotballetjes zijn dat. Die hoge van de helft van de tegenstander kun je vaak gewoon wegkoppen.
Hier een turorial filmpje van een kerel die een keer wereldkampioen Fifa geworden is, 3 keer finalist in de interactive worldcup. Volgens mij als je die filmpjes consequent hanteert, kun je een stuk beter worden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hier antwoord op je vraag waarom sommige spelers rechtstreeks op de bal af stormen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even een lijk geliefd en gesuprised.
![]()
Nou heb ik wat te kijken vanavond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier antwoord op je vraag waarom sommige spelers rechtstreeks op de bal af stormen.
Klinkt nu echt of je het over een film van 3 uur hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou heb ik wat te kijken vanavond.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ga zijn hele kanaal bekijken dus ik weet niet hoeveel uur aan footage daar staat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klinkt nu echt of je het over een film van 3 uur hebtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Best wel veel nuttige info. Al ben ik bang dat ik tijdens de wedstrijd gewoon weer in de ren-en-vlieg-modus overgaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga zijn hele kanaal bekijken dus ik weet niet hoeveel uur aan footage daar staat.![]()
Ibra niet verkocht voor de prijs die ik wilde. Hij blijft nog een dagje dus. Nieuwe Lavezzi en Matuidi gekocht. Ik hoop dat Ibra niet boos is dat ik hem op de TP heb gezet.![]()
Kwestie van gewenning denk ik.. anders moeten wij even een week lang tegen elkaar spelen totdat we onze oude gewoontes zijn afgeleerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best wel veel nuttige info. Al ben ik bang dat ik tijdens de wedstrijd gewoon weer in de ren-en-vlieg-modus overga![]()
Ibra niet verkocht voor de prijs die ik wilde. Hij blijft nog een dagje dus. Nieuwe Lavezzi en Matuidi gekocht. Ik hoop dat Ibra niet boos is dat ik hem op de TP heb gezet.
Ik heb nu dit bazen team:
Wat heel goed werkt is op balbezit spelen en net zo lang passen tot er echt een gaatje komt. Alleen dit is zo saai om te spelen dat ik er meestal geen zin in heb. Maar de wedstrijden dat ik het wel doe win ik meestal wel. Als je die wedstrijden van pro`s ook ziet spelen die ook zo. Alleen maar passen. En dan ook vaak tikje terug en opzij. (lijkt ajax wel)
Maar meestal hou ik het 1 wedstrijd vol en ga daarna gewoon weer normaal spelen zodat het wat minder saai is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb dit altijd met mijn balbezit en passing. Eerste helft kan ik nog wel rustig en tactisch spelen, maar op den duur wordt het alleen nog maar kansloze ballen naar voren LB-Y'enquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best wel veel nuttige info. Al ben ik bang dat ik tijdens de wedstrijd gewoon weer in de ren-en-vlieg-modus overga![]()
Ibra niet verkocht voor de prijs die ik wilde. Hij blijft nog een dagje dus. Nieuwe Lavezzi en Matuidi gekocht. Ik hoop dat Ibra niet boos is dat ik hem op de TP heb gezet.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jizzzquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:19 schreef over_hedge het volgende:
Mijn team btw:
[ afbeelding ]
Voor lucas heb ik nog if valbuena op de bank zitten. Maar die doet het maar kut. Dus nu net 2 wedstrijden lucas geprobeerd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toen ik dit team kocht was het maar een miljoen of 5 goedkoper dan nu.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wel een kick team.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:21 schreef over_hedge het volgende:
Toen ik dit team kocht was het maar een miljoen of 5 goedkoper dan nu.Ik wil graag TOTS Aguero halen maar hij is zo fucking duur geworden.
Ja speelt ook wel fijn. Alleen misschien toch ombouwen zodat ik aan de linkerkant bpl kan doen met sif suarez. Die vond ik zo goed. Bale vind ik zijn coins nog niet echt waard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een kick team.Ik wil graag TOTS Aguero halen maar hij is zo fucking duur geworden.
SIF Aguero anders een optie voor 2.7 a 2.9 miljoen? Dat speelt steeds vaker door mn hoofd. En dan gewoon TOTT Sanchez er achter en dan tegenstanders tot wanhoop drijven. Samen met TOTS Suarez dan uiteraard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een kick team.Ik wil graag TOTS Aguero halen maar hij is zo fucking duur geworden.
![]()
Mogelijke tegenstanders Nederlandse clubs:
PEC Zwolle: Lokomotiv Moskou (Rus), Borussia Mönchengladbach (Dui), Sparta Praag (Tsj), Villarreal (Spa) en Young Boys (Zwi).
FC Twente: FK Qarabag (Aze), Petrolul Ploiesti (Roe), Zimbru Chisinau (Mol), HJK Helsinki (Fin) of FK Rostov (Rus).
PSV: Neftçi Baku (Aze), Ruch Chorzow (Pol), Karabükspor (Tur), IF Elfsborg (Zwe) of Shaktyor Sologorsk (Wru).
Feyenoord Stjarnan (IJs), FC Midtjylland (Den), HNK Rijeka (Kro), Grashoppers (Zwi), FC Krasnodar (Rus) of Zorya Lugansk (Oek).
Feyenoord nu tegen de andere club uit Krasnodar?![]()
![]()
Ik had eerst tots suarez maar vond hem kut terwijl ik zijn sif echt heel goed vond. Blijft raar soms met fifa.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SIF Aguero anders een optie voor 2.7 a 2.9 miljoen? Dat speelt steeds vaker door mn hoofd. En dan gewoon TOTT Sanchez er achter en dan tegenstanders tot wanhoop drijven. Samen met TOTS Suarez dan uiteraard.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
je zou zeggen (durf het bijna niet hardop te zeggen) dat het te doen moet zijn voor die laatste 3quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:35 schreef DutchSL het volgende:
PEC Zwolle: Lokomotiv Moskou (Rus), Borussia Mönchengladbach (Dui), Sparta Praag (Tsj), Villarreal (Spa) en Young Boys (Zwi).
FC Twente: FK Qarabag (Aze), Petrolul Ploiesti (Roe), Zimbru Chisinau (Mol), HJK Helsinki (Fin) of FK Rostov (Rus).
PSV: Neftçi Baku (Aze), Ruch Chorzow (Pol), Karabükspor (Tur), IF Elfsborg (Zwe) of Shaktyor Sologorsk (Wru).
Feyenoord Stjarnan (IJs), FC Midtjylland (Den), HNK Rijeka (Kro), Grashoppers (Zwi), FC Krasnodar (Rus) of Zorya Lugansk (Oek).
Feyenoord nu tegen de andere club uit Krasnodar?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als Feyenoord nu niet doorgaat gaan we nooit meer Europa in. Hopelijk wel een beetje een leuk tripje voor de fans, naar Denemarken of zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou zeggen (durf het bijna niet hardop te zeggen) dat het te doen moet zijn voor die laatste 3
Feyenoord Rotterdam![]()
Als je ziet hoe we nog in de problemen worden gebracht tegen een club uit de 2e divisie van Oostenrijk...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou zeggen (durf het bijna niet hardop te zeggen) dat het te doen moet zijn voor die laatste 3![]()
![]()
Doei PECquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:35 schreef DutchSL het volgende:
Feyenoord nu tegen de andere club uit Krasnodar?
Gister btw Burnout Paradise gehaald voor PS3, zag dat jij veel roadrules hebt staan![]()
![]()
Dat spel mocht ik gratis een maand spelen toen het PSN er lang uit lagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doei PEC
Gister btw Burnout Paradise gehaald voor PS3, zag dat jij veel roadrules hebt staan
Normaal heb ik niet zoveel met racegames maar die was wel leuk ja. Vooral die missies dat je de auto moest laten stuiteren en zoveel mogelijk schade aanrichten of zoiets![]()
oh boy oh boytwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 10:45:34de #viinsider gaat de omerta in de voetballerij doorbreken. Niet om mensen te beschadigen, maar om fans volledig te informeren. reageer retweet
![]()
Niet zo bijzonder. vind hem zijn coins niet waard. Of je moet heel erg van pace houden. Want erg snel is die wel.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik moest googlen wat omerta betekentquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:47 schreef Zhano het volgende:
oh boy oh boytwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 10:45:34de #viinsider gaat de omerta in de voetballerij doorbreken. Niet om mensen te beschadigen, maar om fans volledig te informeren. reageer retweet
![]()
![]()
verlos mij eens van het moeten googelen danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest googlen wat omerta betekentken allee ndat online maffia spel omerta van vroegah
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Moest ook meteen aan die ellende denken jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ken allee ndat online maffia spel omerta van vroegah![]()
![]()
Ah dat scheelt. Ben dus niet de enige. Bij omerta denk ik aan een gangster internet spelletje wat ik vroeger speelde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest googlen wat omerta betekent
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Misschien wel een goed idee.. kan ik ook IF Toure gebruiken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SIF Aguero anders een optie voor 2.7 a 2.9 miljoen? Dat speelt steeds vaker door mn hoofd. En dan gewoon TOTT Sanchez er achter en dan tegenstanders tot wanhoop drijven. Samen met TOTS Suarez dan uiteraard.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inderdaad, maffia dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verlos mij eens van het moeten googelen danken allee ndat online maffia spel omerta van vroegah
Al de tweede post waarin ik aangeef dat ik iets niet weet en ik bijval krijg. Dat doet me goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. Ben dus niet de enige. Bij omerta denk ik aan een gangster internet spelletje wat ik vroeger speelde.![]()
![]()
Ik ken de term vooral uit het wielrennen.
Al werkt die omerta voor geen meter, want iedereen praat uiteindelijk toch wel over doping (behalve Vinokourov).
![]()
Omerta werkt wel bij de maffia omdat als je daar je mond voorbij praat je hele familie eraan gaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik ken de term vooral uit het wielrennen.
Al werkt die omerta voor geen meter, want iedereen praat uiteindelijk toch wel over doping (behalve Vinokourov).
Net als bij de Prednisons of Anarchy dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omerta werkt wel bij de maffia omdat als je daar je mond voorbij praat je hele familie eraan gaat.![]()
![]()
Oh jee, dan gaan nu alle VI klanten dood.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omerta werkt wel bij de maffia omdat als je daar je mond voorbij praat je hele familie eraan gaat.
De L1 stop and turn ga ik denk ik wel veel lol aan belevenDe L2 indrukken als je in een sprintduel weggezet dreigt te worden door een verdediger werkt ook erg goed
![]()
Precies, wij hebben ook allemaal gezworen op de Omerta door een snee in onze handen te maken en bloed te druppelen op de heilige maagd Clasie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Net als bij de Prednisons of Anarchy dusRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
L1 stop and turn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh jee, dan gaan nu alle VI klanten dood.
De L1 stop and turn ga ik denk ik wel veel lol aan belevenDe L2 indrukken als je in een sprintduel weggezet dreigt te worden door een verdediger werkt ook erg goed
Godver ik wil ook beter worden.
Bohh, ik heb familie wonen op Sicilië dus wie weet slaap ik binnenkort ook met de vissen als zij hun mond voorbij praten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omerta werkt wel bij de maffia omdat als je daar je mond voorbij praat je hele familie eraan gaat.![]()
Die is zo gemakkelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
L1 stop and turn?Godver ik wil ook beter worden.
Je drukt op L1, verder niks, je speler stopt gelijk met rennen en blijft stil staan en de tegenstander rent door
Zo het bos in
En ik ben echt anti nieuwe dingen, omdat mijn hersens gewoon te klein zijn om al die handelingen te onthouden. Maar dit lukt mij zelfs.
![]()
Nog zoiets: je moet voor de grap eens proberen een wedstrijd niet te sprinten, behalve als je één op één gaat. Je speelt menen zo simpel uit op het middenveld, want je bent zo verschrikkelijk wendbaar dan, zeker tegen van die gasten die er vol op klappenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is zo gemakkelijkJe drukt op L1, verder niks, je speler stopt gelijk met rennen en blijft stil staan en de tegenstander rent door
Zo het bos in
En ik ben echt anti nieuwe dingen, omdat mijn hersens gewoon te klein zijn om al die handelingen te onthouden. Maar dit lukt mij zelfs.
![]()
Ze hebben je nog niet gevraagd om schoenen te passen die in beton zijn gegoten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bohh, ik heb familie wonen op Sicilië dus wie weet slaap ik binnenkort ook met de vissen als zij hun mond voorbij praten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gelijk vanavond maar eens proberen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is zo gemakkelijkJe drukt op L1, verder niks, je speler stopt gelijk met rennen en blijft stil staan en de tegenstander rent door
Zo het bos in
Niet rennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nog zoiets: je moet voor de grap eens proberen een wedstrijd niet te sprinten, behalve als je één op één gaat. Je speelt menen zo simpel uit op het middenveld, want je bent zo verschrikkelijk wendbaar dan, zeker tegen van die gasten die er vol op klappen
WANNEER gaan wij nou eindelijk spelen? Dan kan je die nieuwe skills op mij uitproberen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo het bos in
![]()
Doe ik altijd alquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nog zoiets: je moet voor de grap eens proberen een wedstrijd niet te sprinten, behalve als je één op één gaat. Je speelt menen zo simpel uit op het middenveld, want je bent zo verschrikkelijk wendbaar dan, zeker tegen van die gasten die er vol op klappen![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ibarbo..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij was speciaal voor TrapZ aka Ibarbo-fapper
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Dat hele driehoekje kan los van de rest volgens mij, dus keuze zat toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:20 schreef Rijst het volgende:
heyyy, ik wil een betere verdediging. Wie helpt mij?
[ afbeelding ]![]()
nee hoor kijk maar gooooooodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat hele driehoekje kan los van de rest volgens mij, dus keuze zat toch?![]()
Juve CB naar keuze - Kompany/Cahillquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:20 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Hart/Cech![]()
Iets met Chiellini?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:20 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]Vidal moet minimaal een link hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat hele driehoekje kan los van de rest volgens mij, dus keuze zat toch?![]()
Gebruiken skillers ook vaak ja. dan kan je van uit stilstand weer andere skills doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo het bos in
Als je Pogba daar neerknalt, zou ik een Ligue 1 verdediging pakken met Luiz, Silva en Jefferson.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:24 schreef Rijst het volgende:
Ik weet het al Vidal gaat weg voor Pogba en dan kan ik eindelijk clichy gebruiken en Kaboul YES1!!![]()
Dan gewoon Sirigu..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je Pogba daar neerknalt, zou ik een Ligue 1 verdediging pakken met Luiz, Silva en Jefferson.
Maar Luiz is aids.![]()
Sirigu houdt bij mij geen bal tegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan gewoon Sirigu..
Maar Luiz is aids.
Jefferson is een baas![]()
![]()
Sirigu doet het bij mij best aardig eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Sirigu houdt bij mij geen bal tegen.
Jefferson is een baas
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sirigu doet het bij mij best aardig eigenlijkDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bij mij was hij prima (voor zover keepers prima kunnen zijn in dit spel, hij was in elk geval niet konkoslecht zoals velen).![]()
Laten we hopen dat Feyenoord Stjarnan loot.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Laten we hopen dat Feyenoord Stjarnan loot.![]()
Laten we hopen dat Ajax eens een goede loting heeft voor de CLDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ot-op-vliegveld.htmlquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Laten we hopen dat Feyenoord Stjarnan loot.
Van Geel gaat Jackson even halen man![]()
Vorig jaar was anders een prima loting met het slechtste Milan aller tijden en pauperclub Celtic.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:43 schreef over_hedge het volgende:
Laten we hopen dat Ajax eens een goede loting heeft voor de CL
Alleen Barca dan, maar uit pot 1 krijg je altijd een topclub.![]()
Weer op een goede loting dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar was anders een prima loting met het slechtste Milan aller tijden en pauperclub Celtic.
Alleen Barca dan, maar uit pot 1 krijg je altijd een topclub.
Clasie ruilen voor Jackson en Mangalaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ot-op-vliegveld.html
Van Geel gaat Jackson even halen man
Neem aan dat ze dan wel bijbetalen toch?! ANDERS MOET HET BESTUUR ECHT TEGEN DE MUUR!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Clasie ruilen voor Jackson en Mangala![]()
Clasiegod kost wel meer dan die twee ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dan wel bijbetalen toch?! ANDERS MOET HET BESTUUR ECHT TEGEN DE MUUR!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke over een uurtje????quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:51 schreef Toefjes het volgende:
@Rijst: Tegen Fokkers krijg ik altijd batta, is niet leuk. Maar kan vandaag tot een uur of 16:00. Dan ga ik slapen, want er ligt een nachtdienst voor me in het verschiet.![]()
Volgens mij is de prijs zich een beetje aan het stabiliseren. De extreme groei is in elk geval niet meer lijkt het wel.quote:
Maar je wilt hem dus ook al verkopen?![]()
Als hij bij de 3.5 is verkoop ik hem snel voordat ik te veel verlies maak. Hij is wel goed moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is de prijs zich een beetje aan het stabiliseren. De extreme groei is in elk geval niet meer lijkt het wel.
Maar je wilt hem dus ook al verkopen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had net 1 wedstrijd met hem gespeeld met die nieuwe foefjes die ik van youtube had, ging al een stuk soepeler eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als hij bij de 3.5 is verkoop ik hem snel voordat ik te veel verlies maak. Hij is wel goed moet ik zeggen..![]()
gewoon standaard dag/nacht schommelingen in een week waarin veel packs geopend worden lijkt mij. iets gevoeliger voor dit soort dingen dan de TOTT spelers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als hij bij de 3.5 is verkoop ik hem snel voordat ik te veel verlies maak. Hij is wel goed moet ik zeggen..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wacht wel tot hij bij de 3 miljoen is want die 5 euro kan ik wel missenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
n standaard dag/nacht schommelingen in een week waarin veel packs geopend worden lijkt mij. iets gevoeliger voor dit soort dingen dan de TOTT spelers.
Die 35K packs ook wat invloed gehad. Na de MLS flauwekul gaat alles toch weer omhoog. Heb ook van die pack opening van die 100 WC- en freepacks nog geen consumables verkocht. Alleen de +10 all atr kaarten voor 1400c. Komt allemaal wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon standaard dag/nacht schommelingen in een week waarin veel packs geopend worden lijkt mij. iets gevoeliger voor dit soort dingen dan de TOTT spelers.![]()
die dingen moet je bij fifa 15 ook echt zelf uit gaa nzoeken manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had net 1 wedstrijd met hem gespeeld met die nieuwe foefjes die ik van youtube had, ging al een stuk soepeler eigenlijk.De meeste van die dingen ken ik terwijl ik echt amper fifa 14 gespeeld heb. Je moet gewoon echt proberen dingen te leren en beter te worden, dan win je meer en is fifa ook weer wat leuker
Het is ook echt niet ingewikkeld zoals je nu ziet. Zoveel simpele dingen.
Nee want die verdwijnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer mensen squad fitness kaarten aan het inslaan?
@Rijst: Tegen Fokkers krijg ik altijd batta, is niet leuk. Maar kan vandaag tot een uur of 16:00. Dan ga ik slapen, want er ligt een nachtdienst voor me in het verschiet.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Al verhuisd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die dingen moet je bij fifa 15 ook echt zelf uit gaa nzoeken manDe meeste van die dingen ken ik terwijl ik echt amper fifa 14 gespeeld heb. Je moet gewoon echt proberen dingen te leren en beter te worden, dan win je meer en is fifa ook weer wat leuker
![]()
tuurlijk nietquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
DS2 in the house? of een andere silver expert.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 in the house? of een andere silver expert.
niet![]()
![]()
Wat is je probleem?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 in the house? of een andere silver expert.![]()
![]()
Ik wil een goede silver voor bij Ibra.quote:
Besiktas heeft Arsenal geloot.Extra zonde dat we van die Turken hebben verloren.
Feyenoord Rotterdam![]()
Louis van Gaal lijkt de komst van Thomas Vermaelen te moeten vergeten. De manager wilde de voormalig Ajacied volgens de geruchten graag naar Manchester United halen, maar Vermaelen is op weg naar Barcelona. De BBC meldt dat Arsenal een bod van de Spanjaarden heeft geaccepteerd. Barcelona zou vijftien miljoen pond, ongeveer 18,9 miljoen euro, betalen voor Vermaelen.![]()
Met pace neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil een goede silver voor bij Ibra.![]()
![]()
Ik wil even op de handicap gaan spelen met Ibra en een paar silvers
Choupo/Eddie Johnson/Mlapa (al vind ik die niet zo goed)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil een goede silver voor bij Ibra.![]()
Barazite erachterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil even op de handicap gaan spelen met Ibra en een paar silvers![]()
![]()
Mayuka is wel wat voor jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil even op de handicap gaan spelen met Ibra en een paar silverszelfde league ook dus makkelijk te linken
![]()
Bohh, Eddie Johnson. Pace, strength en 4* skillieboii toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Choupo/Eddie Johnson/Mlapa (al vind ik die niet zo goed)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Barazita?quote:Zit je te trollen of is hij goed ingame?
Vorig jaar wel, nu niet meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Barazita?Zit je te trollen of is hij goed ingame?
![]()
![]()
Misschien moet ik hem ook maar eens verkopen en dan weer terug kopen als die verder zakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als hij bij de 3.5 is verkoop ik hem snel voordat ik te veel verlies maak. Hij is wel goed moet ik zeggen..Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Enige nadeel is zijn redelijk lage ball control. Voor de rest heeft hij alles. Die 64 shooting voelt als 85.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohh, Eddie Johnson. Pace, strength en 4* skillieboii toch?![]()
Choupo lijkt me niet zo goed.. of weer de stats die liegen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Enige nadeel is zijn redelijk lage ball control. Voor de rest heeft hij alles. Die 64 shooting voelt als 85.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb nu als ik alles verkoop meer dan 15 miljoen. Daar ga ik lekker nog een jaartje van genieten. Maar je hebt gelijk. Ik gooi die PS4 aan, begin als een mongool te rennen en te crossen enzo, maar steek er 0,0 moeite in om beter te worden. Best beschamend eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die dingen moet je bij fifa 15 ook echt zelf uit gaa nzoeken manDe meeste van die dingen ken ik terwijl ik echt amper fifa 14 gespeeld heb. Je moet gewoon echt proberen dingen te leren en beter te worden, dan win je meer en is fifa ook weer wat leuker
Het is ook echt niet ingewikkeld zoals je nu ziet. Zoveel simpele dingen.
![]()
![]()
Geen enkele groene stat en als je hem gebruikt is hij te goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Choupo lijkt me niet zo goed.. of weer de stats die liegen?![]()
Nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:28 schreef Toefjes het volgende:
Ik kom goed nieuws voor Trapz (en voor mijzelf) brengen.
[ afbeelding ]Daar gaat hij weer! Hij is nu duurder dan waar ik hem voor gekocht heb.
Kijk niet gek op als hij over een kwartier weer 2 ton lager is hoor. Het is een nogal grillige markt. Hopen dat het nu richting de 4 gaat, en de 3 straks verleden tijd is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NiceDaar gaat hij weer! Hij is nu duurder dan waar ik hem voor gekocht heb.
![]()
3000000 winstquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:28 schreef Toefjes het volgende:
Ik kom goed nieuws voor Trapz (en voor mijzelf) brengen.
[ afbeelding ]En toch niet verkopen omdat die gewoon de beste speler uit het spel is.
Ronaldo vind ik toch nog een klasse beter hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
3000000 winstEn toch niet verkopen omdat die gewoon de beste speler uit het spel is.
![]()
Nee ik niet. Heb ik ook gehad. En ibra vond ik toch echt beter.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ronaldo vind ik toch nog een klasse beter hoorDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ibra is makkelijker te gebruiken maar als je ronaldo goed weet te benutten is hij zo goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee ik niet. Heb ik ook gehad. En ibra vond ik toch echt beter.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Choupo/Eddie Johnson/Mlapa (al vind ik die niet zo goed)Johnson en Mlapa niet goed vinden
![]()
![]()
Ik ga zo eens kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:33 schreef rolls-reus het volgende:
Trapz, vieira is ook goed85 pace en 4* skills
Alleen jammer dat Zlatan al 15 miljoen is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:49 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, als ik 10 miljoen coins had gehad, wist ik het wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mja, dan pak een IF of SIF of de normalequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Zlatan al 15 miljoen is.
Je snapt wat ik bedoel![]()
4222 kan ik echt niet mee spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Mja, dan pak een IF of SIF of de normale
Je snapt wat ik bedoel
Clint, Sweddie, Ha-mes en Ibraquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4222 kan ik echt niet mee spelen.![]()
![]()
Leer lezen, ik zei dat ik Mlapa niet goed vind. Johnson daarentegen wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]Johnson en Mlapa niet goed vinden
![]()
Welke opstelling wel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4222 kan ik echt niet mee spelen.![]()
Is die Mayuka zo goed dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teveel van het goede?wel vet
Vorig jaar heb ik bakkert en ajaciednogwat flink op hun donder gegeven met hem, dit jaar nog niet gehad. Wanyama is wel geweldigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is die Mayuka zo goed dan?wel vet
![]()
![]()
PSV tegen Soligorsk uit Wit Rusland.
Nog nooit van gehoord..
edit. van Zulte Waregem gewonnen in de voorronde![]()
Spesjaal voor sjon:twitter:jpflathead twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 13:24:18No news from EA yet for all you ban victims, sorry. As soon as I know more I'll tweet about it. reageer retweet
![]()
Weet iemand waar ik wat coins kan kopen? Heb zelf tegenwoordig geen tijd meer om op te bouwen, en wil in de nadagen van FUT14 nog met een leuk teampje spelen.![]()
![]()
vipcoinsfifaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:25 schreef Apekoek het volgende:
Weet iemand waar ik wat coins kan kopen? Heb zelf tegenwoordig geen tijd meer om op te bouwen, en wil in de nadagen van FUT14 nog met een leuk teampje spelen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bij mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:25 schreef Apekoek het volgende:
Weet iemand waar ik wat coins kan kopen? Heb zelf tegenwoordig geen tijd meer om op te bouwen, en wil in de nadagen van FUT14 nog met een leuk teampje spelen.
indien xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |