SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dacht ik met arteta ook als CDM die stond altijd voor dat hok van de tegenstander.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef rolls-reus het volgende:
Toulalan is alleen traag maar daardoor gaat ie niet mee naar voren maar des te meer ruimte voor pogba om mee te gaan
@freire, je kunt toch ook gewoon naar de LB of RB spelen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Andere workratesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht ik met arteta ook als CDM die stond altijd voor dat hok van de tegenstander.
@freire, je kunt toch ook gewoon naar de LB of RB spelen![]()
![]()
Daar loopt de tegenstander nog wel eens tegen aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht ik met arteta ook als CDM die stond altijd voor dat hok van de tegenstander.
@freire, je kunt toch ook gewoon naar de LB of RB spelen![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef Maver24 het volgende:
effenberg is binnen voor 950k bin. zag allemaal biedingen staan van 1.04m.
Geen legendsquote:![]()
![]()
laatst een onderzoek geweest die presidenten worden gewoon populairder als ze in oorlog zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Vorige keer ging het allemaal niet zo soepel hoor bij die Amerikanen.
hoe fucked up is dat dan.
#FreeTrapz![]()
Ook die is erg goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef rolls-reus het volgende:
Tots james is goffedomme duurneem de 89 versie wel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat is best logisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laatst een onderzoek geweest die presidenten worden gewoon populairder als ze in oorlog zijnhoe fucked up is dat dan.
![]()
misschien een !! moeten plaatsen was de urgentie duidelijker geweestquote:
#FreeTrapz![]()
1 league teamsquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
zou jij staan te springen als we nu in oorlog raken met rusland ( of welk land dan ook) denk niet dat rutten daar echt populairder van wordquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
PiMusicBoxLekker je muziek in de woonkamer regelen terwijl je zit te schijten. Dit had ik veel eerder moeten doen.
![]()
Betere economie, minder aandacht op de president en het doet het goed bij de republikeinen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laatst een onderzoek geweest die presidenten worden gewoon populairder als ze in oorlog zijnhoe fucked up is dat dan.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Saaie legend. Vooral een 'ballenafpakker'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:02 schreef Maver24 het volgende:
ik heb heel die post gemist maar wat is er met effenberg dan ?![]()
Rutte en het hele kabinet zijn ook populairder geworden na MH17, het is een mooi moment voor leiders om hun daadkracht en leiderschap te laten zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou jij staan te springen als we nu in oorlog raken met rusland ( of welk land dan ook) denk niet dat rutten daar echt populairder van word![]()
Lerra zit uiteraard in het main teamquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
nou die daadkracht is vandaag in ieder geval weer hard weg gevallen bij m vandaagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rutte en het hele kabinet zijn ook populairder geworden na MH17, het is een mooi moment voor leiders om hun daadkracht en leiderschap te laten zien.
#FreeTrapz![]()
Een miljoen voor een 91 rated TOTS? Dat is de enige, of 1 van de weinige 90+ TOTS spelers die zo goedkoop is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef rolls-reus het volgende:
Tots james is goffedomme duurneem de 89 versie wel
Omdat niks doen pas een ramp zou zijn. Dit is de meest vreselijke groepering die ik in mijn leven heb meegemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Vorige keer ging het allemaal niet zo soepel hoor bij die Amerikanen.
![]()
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lerra zit uiteraard in het main team![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Saaie legend. Vooral een 'ballenafpakker'.![]()
wie dan wel? Hoe is Ljungberg dan volgens jou. Ik vond die niet heel speciaal maar ik wil hem wel een nieuwe kans geven
![]()
Daar ging het toch niet over? Het ging erover dat presidenten populairder werden als een land in oorlog was ik geef een mogelijke verklaring en jij begint over iets compleet anders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou die daadkracht is vandaag in ieder geval weer hard weg gevallen bij m vandaag![]()
TOTS Tevez is 1m op xboxquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een miljoen voor een 91 rated TOTS? Dat is de enige, of 1 van de weinige 90+ TOTS spelers die zo goedkoop is.
[..]
Omdat niks doen pas een ramp zou zijn. Dit is de meest vreselijke groepering die ik in mijn leven heb meegemaakt.![]()
![]()
Hoe heet die spits ook alweer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Nguyen is binnen voor 112kNu Jimenez nog en die 2 Chilenen (die zijn vast discard value)
![]()
Ik mis FUTdb toch wel. FUTbin mist toch wel veel spelers en functionaliteiten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou voor een spits zijn gegaan. Maar gewoon zelf proberen misschien vind jij hem wel primaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
wie dan wel? Hoe is Ljungberg dan volgens jou. Ik vond die niet heel speciaal maar ik wil hem wel een nieuwe kans geven
![]()
![]()
wie vind jij dan wel goed?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Saaie legend. Vooral een 'ballenafpakker'.![]()
they will be backquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik mis FUTdb toch wel. FUTbin mist toch wel veel spelers en functionaliteiten.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil Zola ook nog wel weer een keer een kans geven maar ik heb geen zin in italianen erom heenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zou voor een spits zijn gegaan. Maar gewoon zelf proberen misschien vind jij hem wel prima![]()
Jonge, CAMORANESIquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil Zola ook nog wel weer een keer een kans geven maar ik heb geen zin in italianen erom heen![]()
![]()
Suker is zeker heel erg goed. Die kan je wel op CAM zetten en zelfs als Wide CAM of gewoon als spits natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die suker lijkt mij echt goedook niet heel duur
![]()
![]()
Hoezo koop me hem dan niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Suker is zeker heel erg goed. Die kan je wel op CAM zetten en zelfs als Wide CAM of gewoon als spits natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |