quote:Je hebt helijk Joef, het duurde zo lang bij Tante Bep, dat dit topic alweer vol had kunnen zitten.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:16 schreef Joef het volgende:
Dan ikke maar...
Ik stel voor dat er alleen nog water en brood geconsumeerd kan worden. Wel een vitaminetabletje erbij natuurlijk
quote:Tante Bep, ik vind Margriet niet gemener roddelen dan Geesje, voor zover roddelen niet gemeen kan zijn.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:37 schreef Tante Bep het volgende:[..]
eruit flappen is zacht uitgedrukt ik vind het meer iemand op een gemene manier onderuit halen: De uitzending van vanavond, 22 oktober 2002....
Ze zei in het gesprek met Jeanette duidelijk dat het wel lullig is, om zo'n ziekte te hebben.
Ik weet echter niet of dat ook zo uitgezonden is op tv.
Het probleem is dat op de tv de gesprekken vaak uit de context worden gehaald, waardoor het veel gemener overkomt.
Iedereen zegt verder dat zij alleen maar oog heeft voor de camera's, als dit zo is dat zal zij zeker niet zulke roddels vertellen voor diezelfde camera's. Dus zij let toch niet zoveel op de camera's als men zegt.
quote:Ehm, tja, definieer 'vrij'. Ik had vandaag de hele dag naar Leeuwarden gemoeten maar werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn/migraine. Dus heb ik mij ziek gemeld en heb ik verder geslapen tot twaalf uur. Toen werd ik redelijk opgeknapt wakker en ben ik dus maar wat gaan streamen.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:18 schreef bunnyma het volgende:[..]
Je hebt helijk Joef, het duurde zo lang bij Tante Bep, dat dit topic alweer vol had kunnen zitten.
En ik was schor van het schreeuwen.
Lekkere verslagen, Joef. (was je vrij vandaag?)
quote:Tje, ik had hetzelfde, tot overgeven toe, alleen kon ik niet terug mijn bed in dus ik heb het maar met aspirine gedaan. Hielp ook ,hoor.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:32 schreef Joef het volgende:[..]
Ehm, tja, definieer 'vrij'. Ik had vandaag de hele dag naar Leeuwarden gemoeten maar werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn/migraine. Dus heb ik mij ziek gemeld en heb ik verder geslapen tot twaalf uur. Toen werd ik redelijk opgeknapt wakker en ben ik dus maar wat gaan streamen.
Nu fijn die shots erbij van Scanman, maakt het helemaal duidelijk.
quote:Toch wel aardig van haar!
Op woensdag 23 oktober 2002 17:52 schreef Gert het volgende:
En wat kijkt Margriet weer vrolijk, op die still van Scanman:
quote:Op tv zei Margriet ook dat het natuurlijk vervelend is als je zo'n ziekte hebt, maar dat volgens haar Geesje wel geniet van de extra aandacht die dat met zich meebrengt. Margriet walgt ook van de lieve maniertjes van Geesje.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:31 schreef bunnyma het volgende:[..]
Tante Bep, ik vind Margriet niet gemener roddelen dan Geesje, voor zover roddelen niet gemeen kan zijn.
Ze zei in het gesprek met Jeanette duidelijk dat het wel lullig is, om zo'n ziekte te hebben.
Ik weet echter niet of dat ook zo uitgezonden is op tv.
Het probleem is dat op de tv de gesprekken vaak uit de context worden gehaald, waardoor het veel gemener overkomt.Iedereen zegt verder dat zij alleen maar oog heeft voor de camera's, als dit zo is dat zal zij zeker niet zulke roddels vertellen voor diezelfde camera's. Dus zij let toch niet zoveel op de camera's als men zegt.
streamverslagen van maandag 21 oktober 2002
* Gia ook.
quote:
14.57 uur
Stefan strijkt al zingend een van zijn roze bloesjes.
quote:Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven, maar we moeten wel objectief blijven
Op woensdag 23 oktober 2002 17:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Toch wel aardig van haar!
quote:Die neiging heb ik eigenlijk ook wel. Ze is wel leuk, maar daar houdt het voor mij wel mee op.
Op woensdag 23 oktober 2002 19:53 schreef Gert het volgende:
Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven
quote:Of calculerend....
Op woensdag 23 oktober 2002 19:53 schreef Gert het volgende:
Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven, maar we moeten wel objectief blijven: aardig wás het.
quote:Het eerste wat ik dacht is dat ik het een slimme strategische zet vind. Het wordt moeilijker voor de andere bewoners en voor de kijkers om een voor de aardige Margriet negatieve stem uit te brengen. Als ze de certificaten alleen voor zichzelf ingezet had het juist scheve ogen op kunnen leveren bij de andere bewoners.
Op woensdag 23 oktober 2002 19:58 schreef APK het volgende:
Of calculerend....
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:58 schreef APK het volgende:[..]
Of calculerend....
Dat wou ík dus niet zeggen. (calculatie: anders zouden jullie niet meer geloven dat ik objectief ben
)
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 20:13 schreef Gert het volgende:[..]
Dat wou ík dus niet zeggen. (calculatie: anders zouden jullie niet meer geloven dat ik objectief ben
)
* Joef houdt hoop
quote:Hoop doet leven, Joef.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:22 schreef Joef het volgende:
Wordt er helemaal niet gestreamed meer vanavond? Wie weet wat we allemaal missen!* Joef houdt hoop
quote:De postzegels zijn alle vier gericht op de lege banken van de bungalow. Waar is iedereen??? En waarom staan de streams zo afgesteld??? Twee uur vind ik te lang, maar ik ga wel even een half uurtje mijn best doen dan.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:25 schreef bunnyma het volgende:[..]
Hoop doet leven, Joef.
Maar ik kan niet, moet zo dadelijk dochter van de trein halen.
quote:Dat vroeg ik me dus ook af, vandaar mijn half uurtje.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:27 schreef bunnyma het volgende:
Zijn ze soms aan het nomineren?
Ik zie op de postzegel alle streams in DBK-stand.
quote:Goed zo, meid.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:30 schreef Joef het volgende:[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, vandaar mijn half uurtje.
quote:Als het gratis was zou ik wel een verslagje willen tikken. Ik heb geen zin om de kas van Endemol te speken.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:22 schreef Joef het volgende:
Wordt er helemaal niet gestreamed meer vanavond? Wie weet wat we allemaal missen!* Joef houdt hoop
Enne.. Suikerberg, denk je dat je die saaiheid aankunt dan?
quote:Is het zo saai dan, oké ik ben wel wat verwend de laatste paar dagen. Veel actie op alle fronten en echt op alle fronten.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:36 schreef Qt het volgende:Enne.. Suikerberg, denk je dat je die saaiheid aankunt dan?
quote:Het is nu wel heel erg slecht. Dat is niet vaak zo (heb ik tenminste nog niet meegemaakt!)
Op woensdag 23 oktober 2002 21:46 schreef Joef het volgende:
[Ik moet zeggen dat ik de streams wel echt vaak slecht vind hoor: slecht beeld, slecht geluid, veel buffering... was dat andere jaren ook zo?]
Maar serieus.. ik heb wel een code voor je.. Nu worden er geloof ik al verslagen door Joef en Scanman gemaakt. Maar je kunt de code bewaren tot later deze week. Stuur mij maar ff een mailtje als je 'm wilt hebben.
quote:Nou ja, twee in mijn geval want op de hi-streams heb ik nooit beeld, maar ja, inderdaad. Het is best een aardig bankstel hoor, daar niet van, maar ik ben het wel zo'n beetje zat nu.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:56 schreef bunnyma het volgende:
Joef en Scanman hebben jullie nog steeds 4 bankstellen, net als de postzegel?
quote:Ja... er is helemaal niets zichtbaar op dit moment. Dit wordt opzettelijk gedaan door BB, dat is wel duidelijk. Of het met nomineren te maken heeft is niet duidelijk, maar lijkt er wel wat op. Dit hebben ze nog nooit eerder zo gedaan bij bv een confrontatie ofzo... dus vandaar dat ik denk dat het met nomineren te maken kan hebben. Ze willen natuurlijk beslist niet dat dat door de streamers wordt opgevangen.... Het moet een verrassing blijven voor morgen.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:56 schreef bunnyma het volgende:
Joef en Scanman hebben jullie nog steeds 4 bankstellen, net als de postzegel?
Sterkte!
quote:Oja, inderdaad! Ik zat daar ook al over te denken maar dat kan natuurlijk gewoon. Wel zo veilig ook, om dat niet live te doen. (Wel jammer ook, maar ja, er is wel meer jammer aan BB4).
Op woensdag 23 oktober 2002 22:02 schreef scanman01 het volgende:
En nomineren een dag vóór een exit zou deze keer kunnen, want het is een man die weg gaat en genomineerd worden alleen vrouwen. Dus in dit geval geen kans dat iemand genomineerd wordt die morgen exit is, wat de nominatie zinloos zou maken.
quote:Klopt dat ik loop te klagen over de saaiheid, werd even afgeleid door een Douchende dame in Hongarije naakt en alles laten zien.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:50 schreef Qt het volgende:
Hehehe suikerberg, ik vind het allemaal wel meevallen met de saaiheid. Vroeg het omdat jij daar altijd over klaagtMaar serieus.. ik heb wel een code voor je.. Nu worden er geloof ik al verslagen door Joef en Scanman gemaakt. Maar je kunt de code bewaren tot later deze week. Stuur mij maar ff een mailtje als je 'm wilt hebben.
Dat zal toch zeker niet? Maar wat is er dan aan de hand???
quote:Dat is niet aan de orde. De kijkcijfers zijn behoorlijk goed!
Op woensdag 23 oktober 2002 22:24 schreef Joef het volgende:
Bij Mediawatchers wordt ook gezocht naar een verklaring voor de bedrukte sfeer in huis, nu de mannen in de hel zitten. Zij opperen dat BB misschien moet stoppen vanwege tegenvallende kijkcijfers...
quote:Andere optie (ook van Mediawatchers): de heren hebben teveel uitgesproken over de nominaties en krijgen op hun donder. Gelof ik eigenlijk ook niet.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:28 schreef Bus watcher het volgende:
Ik denk niet dat het programma stopt al heb ik de kijkcijfers niet gevolgd. Het gaat om het nomineren, het is een confrontatie of een dilemma, of het is een sanctie.
Maar wat dan wel, wat dan wel??? Oh, my god, ik kan mezelf echt heerlijk opfokken met dit soort spanning.
quote:Moeten ze dan zonder woorden uitbeelden wie ze nomineren?
Op woensdag 23 oktober 2002 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Mijn geld zet ik op het nomineren... in welke vorm dan ook. Toevallig dat de hel nooit is gebruikt en nu... zo vlak voor het nomineren... opeens wel? Dat kan toch geen toeval zijn.... of toch wel
quote:Dat zou wel mooi zijn Scan nomineren in groepsverband. Dat gaf ook altijd leuke situaties bij De Bus
Op woensdag 23 oktober 2002 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Mijn geld zet ik op het nomineren... in welke vorm dan ook. Toevallig dat de hel nooit is gebruikt en nu... zo vlak voor het nomineren... opeens wel? Dat kan toch geen toeval zijn.... of toch wel
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:35 schreef Joef het volgende:
Ik gok op nog een andere versie: Indecent proposal. Stefan moet naar bed met Ting en dan verdient hij een vrijstelling.Daarom is hij nu prominent op alle vier de streams in beeld en ziet hij er zo peinzend uit. De andere bewoners hebben van schrik hun adem ingehouden en zijn dat vergeten. Daarom is het zo stil.
quote:Er zit nu 1 persoon in de dbk misschien.... De rest wacht af in de hel en er mag in de tussentijd niet gesproken worden.... zoiets?
Op woensdag 23 oktober 2002 22:35 schreef bunnyma het volgende:
Moeten ze dan zonder woorden uitbeelden wie ze nomineren?
quote:Nee, dat denk ik niet. De dames hebben bovendien geen aparte uitleg gekregen volgens mij. En als ik een zwijgconfrontatie zou rkijgen zou ik lekker in mijn bed kruipen, maar niet met z'n allen aan tafel blijven zitten.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:35 schreef bunnyma het volgende:[..]
Moeten ze dan zonder woorden uitbeelden wie ze nomineren?
Ik houd het op een zwijg confrontatie.
Misschiemn is Hummie plotseling overleden en houden ze een kwartiertje gepaste stilte?
quote:Dan zitten ze wel heel lang in de DBK!!
Op woensdag 23 oktober 2002 22:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Er zit nu 1 persoon in de dbk misschien.... De rest wacht af in de hel en er mag in de tussentijd niet gesproken worden.... zoiets?
Vandaag was het tijd voor een geheime missie. Zowel de mannen als de vrouwen werden naar de Zevende Hemel geroepen voor een mysterieuze opdracht.
Een opdracht die waarschijnlijk veel reacties gaat uitlokken. Een opdracht waarin eens haarfijn bekeken wordt hoe de verhoudingen in Huis nu precies liggen. De mannen zijn als eerste klaar en zijn gesommeerd te zwijgen tot hun vrouwen weer terug zijn. De enige die nog geluid durft te maken is Quincy. In middels zijn de vrouwen ook terug. Nu maar wachten wat voor gesprekken er straks op gang komen.
geheime missie ???
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:38 schreef Joef het volgende:[..]
.
Misschiemn is Hummie plotseling overleden en houden ze een kwartiertje gepaste stilte?
Kan inderdaad nog leuk worden, want daar klopte weinig van.
quote:Zou kunnen
Op woensdag 23 oktober 2002 23:16 schreef APK het volgende:
Misschien is het zoiets als de Internet stemwijzer bij de vorige verkiezingen.Kan inderdaad nog leuk worden, want daar klopte weinig van.
quote:Ikke niet, Christen Unie, brrr.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens wel gestemd op de partij die er ook uit kwam bij die stemwijzer!
quote:Bij mij klopte het ook, APK.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:16 schreef APK het volgende:
Misschien is het zoiets als de Internet stemwijzer bij de vorige verkiezingen.Kan inderdaad nog leuk worden, want daar klopte weinig van.
quote:Volgens mij wordt het een gruwel in december/januari, dat kunnen ze bij de stemwijzer allemaal niet bijbenen.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zou kunnen
Ik heb trouwens wel gestemd op de partij die er ook uit kwam bij die stemwijzer!
Ga d'r maar an staan!
quote:Ik zal dan ook zeker niet op een 'nieuwe' stemmen! En ik hoop dat niemand daar intrapt na het debacle LPF ....
Op woensdag 23 oktober 2002 23:36 schreef Dark het volgende:
Volgens mij wordt het een gruwel in december/januari, dat kunnen ze bij de stemwijzer allemaal niet bijbenen.
De nieuwe politiek
De nieuwe partij
De nieuwe leefbaarheid
De nieuwen
De nieuwe nederlanders
De nieuwe ouwe
Hollandse nieuwe
Maareh..... wat zijn de heren Mustapha en Laurens er zeker van dat ze er niet uitvliegen morgen zeg
..... Mag Laurens weg please???
quote:Dat mag!
Op woensdag 23 oktober 2002 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Mag Laurens weg please???
"Ik iNdentificeer me niet met deze mensen"
(behoorlijk triest voor een rechten student, maar goed...)
quote:Als je hebt geschoten, is het altijd mis en men heeft de put gedempt, voor het te laat was en als klap op de voetzoeker, heeft de beer een koe geschoten, nog voordat ie de haas gevangen had.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:40 schreef Anzjie het volgende:
Wel leuk die test....Brengt weer wat discussie op gang...
Jeanette zou zeggen: "Je moet de put dempen voor de beer geschoten is en de koeienhuid nog niet verkopen"
quote:Goh, hoe een beer een haas vangt
Op woensdag 23 oktober 2002 23:45 schreef Dark het volgende:[..]
Als je hebt geschoten, is het altijd mis en men heeft de put gedempt, voor het te laat was en als klap op de voetzoeker, heeft de beer een koe geschoten, nog voordat ie de haas gevangen had.
Ontopic: gogogo streamers
[Dit bericht is gewijzigd door Anzjie op 24-10-2002 00:01]
quote:Ik iNdentifizeer me juist altijd met me eige, common mistake
Op woensdag 23 oktober 2002 23:42 schreef scanman01 het volgende:
"Ik iNdentificeer me niet met deze mensen"
quote:Dan zal je wel gek worden van het streamen, vrijwel iedereen zegt ik 'irriteer' mij aan hem/haar/iets.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:42 schreef scanman01 het volgende:
En Mustapha zou zeggen:"Ik iNdentificeer me niet met deze mensen"
quote:Dat vind ik niet zo'n probleem eigenlijk... kan ook nog wel eens een streekgebonden uitdrukking zijn... geen idee...
Op donderdag 24 oktober 2002 00:00 schreef APK het volgende:
Dan zal je wel gek worden van het streamen, vrijwel iedereen zegt ik 'irriteer' mij aan hem/haar/iets.
quote:Dat maakt het oraal verwennen van de borsten ook nog wat aangenamer
Op donderdag 24 oktober 2002 00:06 schreef APK het volgende:
Met Eros in het bad duurt het niet lang voor het over borsten gaat.
Stefan: Sommige vrouwen stoppen er een kipfileetje in om van B naar C te gaan.
quote:Dan hoop ik dat ie goed gebakken is....anders kan je nog wel eens salmonella vergiftiging overhouden van al die verwennerij...
Op donderdag 24 oktober 2002 00:09 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat maakt het oraal verwennen van de borsten ook nog wat aangenamer
quote:Kip D
Op donderdag 24 oktober 2002 00:11 schreef LouLou het volgende:[..]
Dan hoop ik dat ie goed gebakken is....anders kan je nog wel eens salmonella vergiftiging overhouden van al die verwennerij...
ieuw.
quote:HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, moet er niet aan denken om zo blote kip te likken hoor
Op donderdag 24 oktober 2002 00:09 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat maakt het oraal verwennen van de borsten ook nog wat aangenamer
quote:Ach, dat is toch spreektaal.
Op donderdag 24 oktober 2002 00:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat vind ik niet zo'n probleem eigenlijk... kan ook nog wel eens een streekgebonden uitdrukking zijn... geen idee...
Indentificeer valt voor mij toch in een andere categorie. Komt nog bij dat je van een rechtenstudent toch wel goed nederlands mag verwachten. Die heeft toch niet de makkelijkste scholen doorlopen dacht ik.
quote:Ja, ik zeg ook altijd : pendaalemmer...Is dat ook fout dan...
Op donderdag 24 oktober 2002 00:25 schreef Simba het volgende:[..]
Ach, dat is toch spreektaal.
Hoeveel mensen zeggen er wel niet gaspendaal.
quote:Weet ik niet... Ik hoor wel veel mensen iNdentificeer zeggen, maar dat zijn nooit mensen die erg veel school hebben gehad. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand van het gymnasium dat heb horen zeggen.
Op donderdag 24 oktober 2002 00:25 schreef Simba het volgende:
Ach, dat is toch spreektaal.
Hoeveel mensen zeggen er wel niet gaspendaal.
quote:Gisteren nog met een collega over gehad. Wat te denken van:
Op donderdag 24 oktober 2002 01:27 schreef Tante Bep het volgende:
Nog zo'n standaardfout : "minutie" ipv "munitie" zelfs op het NOS journaal hoor ik het wel eens!
Ik moet nu trouwens weer meteen denken aan het 'degenereren' van Jeanette
En.. ben je er al achter van wie de bekeuring is?
quote:Was wel wat off-topic, maar ja....
Op donderdag 24 oktober 2002 13:21 schreef Qt het volgende:
Thnx voor de verslagen bunnyma!En.. ben je er al achter van wie de bekeuring is?
quote:Gekkie, die persoonlijke noten maken de verslagen juist extra leuk!
Op donderdag 24 oktober 2002 13:47 schreef bunnyma het volgende:
Was wel wat off-topic, maar ja....
Wens je hubby iig maar suc6 met zijn bezwaarschrift
quote:Inderdaad, jollie, dure vent hoor.
Op donderdag 24 oktober 2002 14:18 schreef jollie2 het volgende:
wat heb jij een dure vent bunnyma, 3 bekeuringen in twee weken, daar kun je heel wat voor streamen, en je loopt geen bekeuring op, je streams waren weer prima ik ben weer bijgelezen.
quote:Is het te saai? Kun je niet langer dan twee minuten achter elkaar lezen?
Op donderdag 24 oktober 2002 16:42 schreef MacroMorph het volgende:
Kunnen jullie als jullie streamverslagen maken niet alleen tekst erin zetten maar vooral meer plaatjes!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Nee, niet saai, Joef.
Op donderdag 24 oktober 2002 16:50 schreef Joef het volgende:[..]
Is het te saai? Kun je niet langer dan twee minuten achter elkaar lezen?
Ik kan geen plaatjes maken, sorry, geen progjes voor en geen zin om me daarin te verdiepen. Bovendien een te slechte verbinding om wat moois te kunnen maken.
quote:Voelde me ook niet echt persoonlijk aangesproken hoor. Als MacroMorph graag plaatjes wil, mag ie zelf een keertje gaan streamen.
Op donderdag 24 oktober 2002 16:52 schreef bunnyma het volgende:[..]
Nee, niet saai, Joef.
Het leest heerlijk.
In het verslag van Bunnyma las ik dat Jeanette en Margriet sommige andere medebewoners aan het 'beoordelen' waren. Op het moment dat ik het las moest ik meteen aan die 2 oude mannetjes in de Muppetshow denken, die ook altijd overal commentaar op hebben. Want Bunnyma, zo treffend beschreef je het allemaal.
(Ik heb nog 3 codes over, wegens tijdgebrek deze week gebruik ik die volgende week wel, maar mocht iemand van de vaste streamers nog dolgraag een code willen dan stuur ik hem wel op)
quote:Dan val ik in een heel diep zwart gat..
Op donderdag 24 oktober 2002 17:42 schreef Joef het volgende:
Vraagje aan de andere streamers: als bij jullie de streams stoppen, is het dan ook opeens zo raar leeg en stil in je kamer, alsof je plotseling weer alleen bent? Klinkt beetje vaag misschien, maar ik vind het altijd een raar moment, die eerste vijf minuten erna.
Even serieus: het is dan idd heel stil... Alsof je op een leuk feestje zit en iedereen opeens tegelijk de deur uitloopt.
quote:Ja, dat is zo Joef, maar toch ook altijd wat opgelucht dat ik even rustig kan hangen. Ik krijg altijd van die gloeiwangen van dat streamen.
Op donderdag 24 oktober 2002 17:42 schreef Joef het volgende:
Vraagje aan de andere streamers: als bij jullie de streams stoppen, is het dan ook opeens zo raar leeg en stil in je kamer, alsof je plotseling weer alleen bent? Klinkt beetje vaag misschien, maar ik vind het altijd een raar moment, die eerste vijf minuten erna.
quote:Goeie omschrijving, ja, zo voelt het inderdaad.
Op donderdag 24 oktober 2002 18:02 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dan val ik in een heel diep zwart gat..
Even serieus: het is dan idd heel stil... Alsof je op een leuk feestje zit en iedereen opeens tegelijk de deur uitloopt.
quote:Ik heb hetzelfde als jij bunnyma
Op donderdag 24 oktober 2002 18:06 schreef bunnyma het volgende:[..]
Ja, dat is zo Joef, maar toch ook altijd wat opgelucht dat ik even rustig kan hangen. Ik krijg altijd van die gloeiwangen van dat streamen.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik maar met 3 1/2 vinger kan typen en toch zoveel mogelijk wil verslaan.
Ik vind het altijd zo knap van streamers dat ze er tussendoor ook nog andere topics kunnen beantwoorden en dan ook nog shots maken.
Dat lukt mij allemaal niet. Maar ja, ik ben blond.........
quote:Je leest zeker ook alleen maar stripboeken???
Op donderdag 24 oktober 2002 20:34 schreef MacroMorph het volgende:
Scanman is een van de beste streamer vind ik omdat hij ook allemaal plaatjes erin zet!!
Scanman ga zo door!!!!!!
quote:Dank je !
Op donderdag 24 oktober 2002 20:34 schreef MacroMorph het volgende:
Scanman is een van de beste streamer vind ik omdat hij ook allemaal plaatjes erin zet!!
Scanman ga zo door!!!!!!
Ik wil eigenlijk wat vroeger naar bed maar wil het liplezen niet missen!
quote:Rond middernacht toch??
Op donderdag 24 oktober 2002 21:58 schreef CartWOman het volgende:
Scan, herinner jij je nog hoe laat ze na de live vorig jaar moesten nomineren?Ik wil eigenlijk wat vroeger naar bed maar wil het liplezen niet missen!
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:01 schreef schatje het volgende:[..]
Rond middernacht toch??
Da's niet zo best...
quote:Ja klopt, ik zat weleens tot half 1 achter de pc....................maar dat ga ik nu niet doen, ik ben bekaf, dus ga lekker zo mijn bed in.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:01 schreef schatje het volgende:[..]
Rond middernacht toch??
quote:welterusten
Op donderdag 24 oktober 2002 22:08 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ja klopt, ik zat weleens tot half 1 achter de pc....................maar dat ga ik nu niet doen, ik ben bekaf, dus ga lekker zo mijn bed in.
quote:Dat was meestal een half uur tot een uur na de uitzending.. Maar ik ben bang dat dit keer de streams niet de dbk in beeld nemen (al dan niet zonder geluid..)
Op donderdag 24 oktober 2002 21:58 schreef CartWOman het volgende:
Scan, herinner jij je nog hoe laat ze na de live vorig jaar moesten nomineren?Ik wil eigenlijk wat vroeger naar bed maar wil het liplezen niet missen!
quote:Ze zijn al bezig volgens mij; Stefan is net terug uit de DBK en stuurt Geesje er nu naartoe.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:09 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat was meestal een half uur tot een uur na de uitzending.. Maar ik ben bang dat dit keer de streams niet de dbk in beeld nemen (al dan niet zonder geluid..)
Geen beelden...
Wat me overigens wel opvalt is dat er echt heel veel bekende namen tussen zitten die hier toen al postten! Ik had niet door dat dit zo'n enorm oude-rotten-groepje is.
Een paar weken later (eind november) is er inderdaad op donderdagavond genomineerd, rond middernacht.
En nou heb ik geen zin meer om verder te zoeken.
Ik báal er echt van dat ze nu geen beelden uit de DBK laten zien! ![]()
Dat liplezen was altijd erg komisch.
quote:Mee eens! Maar BB wil nu dus echt de uitslag binnenshuis houden tot vrijdag 19:00 uur!
Op donderdag 24 oktober 2002 22:27 schreef CartWOman het volgende:
Ik báal er echt van dat ze nu geen beelden uit de DBK laten zien!
Dat liplezen was altijd erg komisch.
quote:Lukt ze dat??? De bewoners gaan toch praten??
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef scanman01 het volgende:[..]
Mee eens! Maar BB wil nu dus echt de uitslag binnenshuis houden tot vrijdag 19:00 uur!
quote:Daar zit wat in! Laten we hopen dat iedereen daar aan mee doet zodat we de boel kunnen berekenen! Dat wij rekenwonders zijn hier op het forum hebben we al wel bewezen
Op donderdag 24 oktober 2002 23:01 schreef Remquito het volgende:
Lukt ze dat??? De bewoners gaan toch praten??
quote:effe off topic:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:14 schreef Joef het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is dat er echt heel veel bekende namen tussen zitten die hier toen al postten! Ik had niet door dat dit zo'n enorm oude-rotten-groepje is.
"Of ze (daniela) weet dat ik haar heb genomineerd, of ze heeft mij genomineerd!"
quote:Rot toch es ff op naar je mus topic s.v.p.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:27 schreef IfULikeMe het volgende:
Wie zal moes nomineren? Judith ,Margriet of toch maar die daniella
quote:Marc midden tussen een steekpartij in de disco waar hij werkt:
Marc: Moes kan heel goed herkaderen, die ziet die dingen wel goed.
Jongens, zullen we dit even herkaderen en evalueren?
Ik stel voor twee werkgroepen te maken.
00.16 zegt scanman "Nou, we gaan bloot douchen nu hoor!", lacht Geesje (aanval op Jeanette?). "We gaan even knallen!"
quote:Kan wel eens gebeuren.
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:33 schreef late_vogel het volgende:
Ursula: Nou, we gaan effe bloot douchen nou hoor, we gaan knallen, we gaan ons profileren!
En ff eerder zeg geesje dit zie ik op de sreamverslagen dus ik ben ff00.16 zegt scanman "Nou, we gaan bloot douchen nu hoor!", lacht Geesje (aanval op Jeanette?). "We gaan even knallen!"
Het liefst plaats ik alleen maar foto's.
Daniela -> Ursula
Ting -> Geesje
Ursula -> Jeanette
Geesje -> Daniela
Margriet -> Ursula
Jeanette -> Daniela
Judith -> Ursula
Stefan -> Ursula
Mustapha -> Judith
Arthur -> Daniela
De rest van de mannen weet ik nog niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Joef op 25-10-2002 01:09]
quote:Ik typ ook met twee vingers hoor! Ik herken de stemmen alleen wel vrij goed
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:47 schreef APK het volgende:
Kan wel eens gebeuren.
Ik zou scanman geloven, want als ik tiep moet ik naar de toetsen kijken vanwege mijn 'twee vingers methode'....
Daniela zegt net dat ze Ursula heeft gestemd, dus voor diegene die dit bij wil houden...
quote:Ha, zie boven... enne, wisten we dat niet al uit de live uitzending? Nog een cocktailtje Scanman?
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik typ ook met twee vingers hoor! Ik herken de stemmen alleen wel vrij goed
Daniela zegt net dat ze Ursula heeft gestemd, dus voor diegene die dit bij wil houden...
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:03 schreef Joef het volgende:
Ha, zie boven... enne, wisten we dat niet al uit de live uitzending? Nog een cocktailtje Scanman?
quote:Arthur heeft Daniela gestemd
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:01 schreef Joef het volgende:
Effe tussenstandje van wie wie genomineerd heeft (wat ik zo heb gelezen in de verslagen enzo):Daniela -> Ursula
Ting -> Geesje
Ursula -> Jeanette
Geesje -> Daniela
Margriet -> Ursula
Jeanette -> Daniela
Judith -> UrsulaStefan -> Ursula
Mustapha -> JudithDe rest van de mannen weet ik nog niet.
quote:Is inmiddels ge-edit.
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:09 schreef inge3 het volgende:[..]
Arthur heeft Daniela gestemd
Stream naar Dennis en Ting. Dennis : Met G heb ik niks, met U wel wat. G is lief en lacht
Vermoed dat Dennis op Geesje gestemd heeft
quote:Dat zou wel eens kunnen inderdaad. Er was ook nog een stem nodig op Geesje, anders kon ze niet genomineerd zijn. Maar volgens mij moet ze er dan nog een gekregen hebben, anders zouden het alleen Ursual en Daan geweest zijn. Niet Marc neem ik aan, dus Wouter of Laurens.
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:14 schreef inge3 het volgende:
uit het strwam verslagStream naar Dennis en Ting. Dennis : Met G heb ik niks, met U wel wat. G is lief en lacht
Vermoed dat Dennis op Geesje gestemd heeft
Jeetje, dit lijkt wel zo'n logikwiz.
quote:Dan denk ik Laurens op Geesje en Wouter op Ting
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:18 schreef Joef het volgende:[..]
Dat zou wel eens kunnen inderdaad. Er was ook nog een stem nodig op Geesje, anders kon ze niet genomineerd zijn. Maar volgens mij moet ze er dan nog een gekregen hebben, anders zouden het alleen Ursual en Daan geweest zijn. Niet Marc neem ik aan, dus Wouter of Laurens.
quote:Ja! maar wel doorgaan hoor! Je commentaren zijn zo leuk ertussen door. Moest gisteren vreselijk lachen om die meerkeuzevraag over het onderwerp van gesprek.
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:29 schreef APK het volgende:
Mede streamverslaggevers....
Worden jullie ook wel eens schijtziek van die bewoners?
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:31 schreef Joef het volgende:
Moest gisteren vreselijk lachen om die meerkeuzevraag over het onderwerp van gesprek.![]()
Maar nu komen ze allemaal even mijn strot uit. ![]()
Ik weet niet of ik dit nog 5 weken trek.....
Ik vind het écht vervelende mensen.
quote:Hou vol, hou vol! Er zitten toch wel leuke mensen tussen nog?
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:37 schreef APK het volgende:[..]
Maar nu komen ze allemaal even mijn strot uit.
Neem in ieder geval effe wat te drinken!
quote:Nee... wel een paar personen in het huis, maar die zap ik meteen weg (audio aan op andere stream
Daniela mag blijven! Die is het normaalste gebleven onder het genomineerd zijn!
Typisch Laurens weer.
quote:Zucht....
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:45 schreef APK het volgende:
Laurens zegt overigens zojuist dat hij niet gaat zeggen wie hij genomineerd heeft. (Het was ursula niet.)Typisch Laurens weer.
quote:Zie je, APK, je zit daar niet voor niets! Dit is al een mooi shotje; nou nog eentje waarbij eea nog net iets beter zichtbaar is...
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:48 schreef APK het volgende:
Naakte Mannuh!
* Joef is blij dat ze vanavond weer eens wat later is opgebleven
quote:Dan mag jij voortaan ook de 00.00u tot 02.00u dienst doen.
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Nee... wel een paar personen in het huis, maar die zap ik meteen weg (audio aan op andere stream)
quote:Ja, APK heeft goed zijn best gedaan. Die van Marc gaat ook nog wel, maar die van Stefan...
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:59 schreef late_vogel het volgende:
Apk GEWELDIG![]()
KONTJESSSSSSS
*
niet erg
*
quote:Ik hoor net tuur ook zeggen dat dennis geesje heeft genomineerd.
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:18 schreef Joef het volgende:[..]
Dat zou wel eens kunnen inderdaad. Er was ook nog een stem nodig op Geesje, anders kon ze niet genomineerd zijn. Maar volgens mij moet ze er dan nog een gekregen hebben, anders zouden het alleen Ursual en Daan geweest zijn. Niet Marc neem ik aan, dus Wouter of Laurens.
quote:
22.29 Stefan laat zijn foto zien. Ting : Steef, ik vind dat je heel erg veel op je vader lijkt. Margriet : Ze hebben geen van beiden krullen
quote:Precies wat mij ook opviel. Ik heb sowieso het idee dat we de afgelopen dagen ineens een heel andere Geesje te zien krijgen. Ze roddelt steeds meer, is hard in d'r oordeel (en gaat vervolgens zitten janken als ze dat oordeel officieel moet omzetten in een nominatie, come on) en ze is vooral medestanders aan het vergaren, een Geesje-fanclub tegen het kwaad aan de overkant.
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Ursula laat zich wel erg kennen vanavond. Ze denkt dat een avondje lol met iemand genoeg moet zijn om ervoor te zorgen dat diegene haar niet zal nomineren. Ze kan dus helemaal niet begrijpen dat Stefan haar genomineerd heeft. Ook Geesje kan nergens anders meer over praten dan over de personen die haar genomineerd hebben. De twee hadden zoveel commentaar op de bewoners uit de bunker, maar intussen gaan ze even later wel gezellig met die personen kletsen bij het hek.Daniela mag blijven! Die is het normaalste gebleven onder het genomineerd zijn!
Ook míjn stem gaat naar Daniela.
De totale verbijstering van Geesje over haar nominering vond ik trouwens ook erg aardig om te lezen
quote:blij dat een andere streamer dit gevoel ook heeft. Maar ik blijf wel streamen in de hoop dat de nominatie ronde's voor wat vuurwerk gaan zorgen
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:37 schreef APK het volgende:[..]
Maar nu komen ze allemaal even mijn strot uit.
Sorry hoor, maar ik moet het ff kwijt; ik vind dat Judith dus echt wel een dikke ass heeft hoor, dan vind ik de kont van Daan toch veel mooier om te zien.
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:54 schreef Inga het volgende:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebber van de lekkere achterkant van Judith:
Sorry hoor, maar ik moet het ff kwijt; ik vind dat Judith dus echt wel een dikke ass heeft hoor, dan vind ik de kont van Daan toch veel mooier om te zien.Ieder z'n smaak toch, wie zegt dat dik niet mooi is, zijn genoeg mensen die dat mooi vinden hoor in plaats van die dunne kontjes
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Wouter vertelt tegen Geesje dat hij vanalles kan voelen. Als hij voelt aan foto's dan weet hij hoe die persoon zich op het moment van de foto heeft gevoeld. Ook kon hij voelen dat zijn ouders in de hemel waren geweest.
"Voelen voelen voelen", zegt hij serieus.
Geesje barst niet in lachen uit.
quote:
Marc: Je moet ook op non-verbale informatie letten, op handen en hoe iemand zit.
Ha ha ha!!
Yep, Marc's having a relaxed evening.
quote:Volgens mij maakt Wouter meer kans om over 14 dagen 'ergens'anders te zijn.
Arthur en Wouter zitten op het bankje in de bunker en kletsen wat.
"Volgende week sta ik gewoon op die lijst", meent Arthur.
"Als zij dan weg gaat en jij volgende keer dan ben je wel alletwee ergens anders", reageert Wouter, die ergens druk mee bezig is, maar geen idee waarmee.
quote:Dank je! Ik vond hem ook wel leuk gevonden
Op vrijdag 25 oktober 2002 12:08 schreef Gert het volgende:
Leuke laatste zin! Subtiele manier om je eigen mening weer te geven.
quote:Geweldige vent die Mus...
Ik hoor iemand huilen, ze zit op het laatse bed kan niet goed zien of het Geesje of Ursula is, ze drinkt ook iets. Ze snuit nu haar neus en neuriet even..Volgens mij is het Geesje.
Mustapha komt nu binnen en kijkt maar loopt gewoon door. Hij pakt iets uit de kast. Hij loopt terug en gaat nu wel even bij Geesje kijken..Hij fluisterd wat en zegt dan: Hé huil je?? " Ja ik snotter van de muntthee... Hee kop op zegt Mustapha en gaat er weer vandoor...
quote:Heb je weer wat gevonden, na lang zoeken.
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]Geweldige vent die Mus...
quote:Nee hoor... ik reageerde gewoon op het laatste streamverslag dat werd geplaatst en dit viel me op..
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:23 schreef IfULikeMe het volgende:
Heb je weer wat gevonden, na lang zoeken.
Geweldig die Ursula, lekker net doen of het interresant is.
Please send some to me.
quote:Correctie...nu 145
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:14 schreef bunnyma het volgende:
Staan er bij de streamverslagen van zaterdag nog 0 reactie's zijn er toch al 45 views.
quote:volgens mij liggen alle streamers al op bed
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:17 schreef PC eend het volgende:[..]
Correctie...nu 145
quote:Nee hoor.. maar meestal gebeurt er niets meer om deze tijd.
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:00 schreef marz01 het volgende:
volgens mij liggen alle streamers al op bed
quote:Is die abbesijn daar wel zo blij mee
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:45 schreef Joef het volgende:
Nog maar een keertje van Mediawatchers![]()
[knip]
Wederom met dank aan Abbesijn.
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2002 11:08 schreef Abbesijn op mediawatchers het volgende:
[knip]omdat ik die Fokkers niet zo echt tof vind.
quote:Humz, nou ja...
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:04 schreef PC eend het volgende:[..]
Is die abbesijn daar wel zo blij mee
[..]
quote:Zijn wij er blij mee als zij de boel van ons kopieren? Er is nog niemand die ooit iets aan mij heeft gevraagd wat dat betreft.... dus vast ook niet aan alle andere verslaggevers.
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:04 schreef PC eend het volgende:
Is die abbesijn daar wel zo blij mee
[..]
quote:Er was toch een soort van heren-akkoord tussen de sites ofzoiets?
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:10 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zijn wij er blij mee als zij de boel van ons kopieren? Er is nog niemand die ooit iets aan mij heeft gevraagd wat dat betreft.... dus vast ook niet aan alle andere verslaggevers.
quote:Geen idee... Ik ken die hele mw niet. Misschien moet iedere schrijver maar een (c) tekentje onder de verslagen gaan zetten
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:13 schreef PC eend het volgende:
Er was toch een soort van heren-akkoord tussen de sites ofzoiets?
Zat ff op mw te kijken en het viel me toevallig op
quote:Als BB volger niet eens ooit gehoord te hebben van mediawatchers
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
Geen idee... Ik ken die hele mw niet. Misschien moet iedere schrijver maar een (c) tekentje onder de verslagen gaan zetten
quote:Ik heb wel gehoord van MW, maar heb nooit hun site bekeken. Er is maar één bb forum en dat is hier!
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:28 schreef PC eend het volgende:
Als BB volger niet eens ooit gehoord te hebben van mediawatchers
Dan ben je pas echt een hardcore fokker
quote:Ooh maar wel van gehoord dus, ik weet niet of je wel echt hardcore bent dan
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik heb wel gehoord van MW, maar heb nooit hun site bekeken. Er is maar één bb forum en dat is hier!
quote:Misschien alleen softcore dan
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:36 schreef PC eend het volgende:
Ooh maar wel van gehoord dus, ik weet niet of je wel echt hardcore bent dan
quote:Die link zou dan inderdaad een oplossing kunnen zijn.
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:44 schreef Bus watcher het volgende:
Wat mij betreft worden er geen streamverslagen gekopieerd. Als ik de streamverslagen van Mediawatchers wil lezen lees ik ze op Mediawatchers. Iedereen die mijn verslagen wil lezen kan ze op het Fok!forum lezen. Als er iets interessants gebeurt waarvan op een ander forum een verslag staat kan daar d.m.v. een link naar verwezen worden.
Hierover moeten natuurlijk geen irritaties ontstaan, dus QT: misschien toch nog even e.e.a. kortsluiten?
quote:Da's begrijpelijk.
Op zaterdag 26 oktober 2002 09:47 schreef Bus watcher het volgende:
Er is niet met mij overlegd en ik heb nooit mijn goedkeuring gegeven. Ik ga me er niet over opwinden, het internet staat vol met materiaal dat ongevraagd gekopieerd is. Als er gepost wordt in het streamverslagentopic hoop ik echter een nieuw verslag aan te treffen en geen verslag van elders waarvan iemand vindt dat ik het moet lezen en dat ik vaak al gelezen heb. De links worden wat mij betreft dan ook in dit topic geplaatst.
Dus, streamers: jullie reactie?
Mededeling t.a.v. overnemen van (gedeeltes van) streamverslagen van andere sites:
Zoals ook op Media Watchers gemeld is, heb ik contact gehad met Oliebol om te overleggen over het overnemen van (gedeeltes van) elkaars streamverslagen. We overleggen (tot ieders tevredenheid) sinds BB2 wel vaker over allerlei punten en zullen dat hopelijk ook in goede orde blijven doen.
We zijn ons inziens tot een goede overeenstemming gekomen: In principe nemen we elkaars verslagen niet over. Logisch, de streamverslaggevers bepalen immers zélf waar zij hun verslagen plaatsen. Dus ook niet als er grote gaten vallen.
Overname is alleen toegestaan als 'belangrijke' dingen gemist zijn die op een andere site wél gemeld zijn. Geef dan s.v.p. altijd een bronvermelding, dus de site waar je een (gedeeltelijk) verslag van hebt overgenomen. Het staat de streamverslaggevers zelf uiteraard vrij hun verslagen op meerdere siters te plaatsen. Bovenstaande geldt niet alleen voor verslagen van MW, maar is een algemeen standpunt. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
Misschien is het verstandig nog eens te overleggen met MW om tot een goede samenwerking te komen om de gaten die bij de een vallen op te vullen met de verslagen van de ander natuurlijk met goede bronvermelding. Ik zie het probleem niet zo. Het zijn toch twee heel verschillende forums met ook twee heel verschillende achterbannen. Ik vergelijk het maar met dat Fok meer commerciele omroep is en veel minder genuanceerd en MW de publieke omroep waar veel meer op nuance wordt gelet. Dus ik denk niet dat er een hevige overloop van de een naar de ander zal zijn.
quote:Is wel zo netjes zo, maar zodra je iets post op Fok heeft Fok ook de copyrights volgens mij... Zo werkt dat geloof ik
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:18 schreef Bus watcher het volgende:
Cynix, in principe vind ik dat het niet aan jou is om te beslissen of mijn verslagen door anderen overgenomen mogen worden, ik vind dat het aan mij is.
quote:Duidelijk een neutraal verslag van de BB site
Terwijl alle Bewoners zich nog nagenietend verzamelen rond het Hek voor een afterparty, nipt Geesje in haar uppie van haar pepermuntthee in de Slaapkamer. Haar schouders beginnen af en toe te schokken: dikke tranen biggelen er over haar wangen. Ze kan er nog net één wegpinken als Mustapha de serene rust komt verstoren.
Eerst doet Mustapha net of hij niks in de gaten heeft. Maar ook Mustaphas hart breekt bij het zien van verdriet. Zit je nou te janken?, zet hij een directe strategie in. Als Geesje knikt, gaat Mus door met het tonen van zijn medeleven. Zomaar?. Opnieuw knikt het betraande gezicht van Geesje. Ach joh, vast van de leukigheid, probeert Mustapha haar op te peppen, voordat hij het toneel verlaat.
Zijn tactiek lijkt te werken. Eenmaal weer alleen kan Geesje een glimlach niet onderdrukken.
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:27 schreef bunnyma het volgende:
Zien jullie dat ik er plaatjes tussen zet!!!!!!
Applaus graag.....
quote:Dank u, Dank u bis, bis, bis.......
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:28 schreef Jappie het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Je bedoelt die rechthoekige dingen met wat verschillende kleuren erin?
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:27 schreef bunnyma het volgende:
Zien jullie dat ik er plaatjes tussen zet!!!!!!
Applaus graag.....
quote:Eeh ja, je hebt er zelf zeker een stem in. Maar jij kunt ook niet voorkomen dat er dingen van jou door anderen overgenomen worden. Het staat je natuurlijk vrij daar bezwaar tegen aan te tekenen bij de betreffende sites.
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:18 schreef Bus watcher het volgende:
Cynix, in principe vind ik dat het niet aan jou is om te beslissen of mijn verslagen door anderen overgenomen mogen worden, ik vind dat het aan mij is.
Het enige dat ík kan doen, en dus ook gedaan heb, is het maken van een 'gentleman's agreement' met Media Watchers.
quote:48 uur!
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:59 schreef Joef het volgende:
Jeetje, wat een boel posts over het kopieren van de verslagen. En dat terwijl het toch al veel vaker is gebeurd! Nou ja, ik zal het noooooooit meer doen!
quote:Vond het wel handig.
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:59 schreef Joef het volgende:
Jeetje, wat een boel posts over het kopieren van de verslagen. En dat terwijl het toch al veel vaker is gebeurd! Nou ja, ik zal het noooooooit meer doen!
Meestal heeft FOK eigen streamverslagen (veel vaker dan MW), soms niet. Dus wat geeft het als je af en toe een gaatje opvult. En.. ach laat ook maar. Waar gaat dit eigenlijk over, wat een gezeur in de marge.
quote:Tja, dat merken we dan wel weer. Voorlopig heb ik nog niet officieel op m'n donder gehad.
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
48 uur!
Dat die geesje erg populair is bij de heren en niet bij de dames.
dat konden we al zien aan de vragen in de hel.
Toch hebben er maar weinig dames op haar gestemd.
alleen Ting.
Blijkbaar vonden ze Ursula en Daniela nog erger
quote:En bedankt
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:26 schreef Joef het volgende:
Tja, dat merken we dan wel weer. Voorlopig heb ik nog niet officieel op m'n donder gehad.Trouwens, dat zou QT dan ook moeten krijgen!
Maar goed, mijn verslagen zijn altijd op diverse sites geplaatst en daar is nog nooit mijn toestemming voor gevraagd. Heb daar zelf geen probleem mee. Wij hadden en hebben een 'gentleman's agreement' met Media Watchers en BB-2002. Voor zover ik weet was dat al van kracht tijdens vorige edities. Dus wmb sluit ik me aan bij Gert en bunnyma.. ik snap de commotie niet.
quote:Mooi, dan denken we er dus hetzelfde over, da's goed om te weten.
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:14 schreef Qt het volgende:[..]
En bedankt
Maar goed, mijn verslagen zijn altijd op diverse sites geplaatst en daar is nog nooit mijn toestemming voor gevraagd. Heb daar zelf geen probleem mee. Wij hadden en hebben een 'gentleman's agreement' met Media Watchers en BB-2002. Voor zover ik weet was dat al van kracht tijdens vorige edities. Dus wmb sluit ik me aan bij Gert en bunnyma.. ik snap de commotie niet.
quote:Tuurlijk dat was in mijn tijd ook al zo
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:14 schreef Qt het volgende:[..]
En bedankt
quote:tuurlijk maar omdat het vaak gebeurd houd dit niet in dat het goed is lijkt mij.
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:40 schreef Qt het volgende:
Mja, als men zijn besluit respecteert.. mooi! Maar ik heb mijn verslagen ook wel eens gezien op sites waar ik toevallig terecht kwam.. Dus we weten het van MW en BB-2002, maar dingen op internet zijn natuurlijk zo verspreid.. dat zie je aan de fakes ook. En ik zou niet weten hoe ik kan voorkomen dat de verslagen van Bus Watcher ergens anders worden geplaatst..
En misschien heeft buswatcher wel een idee?
NEway.. ik lees net de verslagen.. En tuurlijk zijn ze allemaal weer prachtig, maar de plaatjes van bunnyma verdienen ff een speciaal bedankje..
quote:Bunnyma en bunnypa bedanken QT ( bunnypa heeft bunnyma namenlijk geholpen met het uploaden van de plaatjes) en gaan nu zitten genieten van de cancan-voorstelling.
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:19 schreef Qt het volgende:
NEway.. ik lees net de verslagen.. En tuurlijk zijn ze allemaal weer prachtig, maar de plaatjes van bunnyma verdienen ff een speciaal bedankje..
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:24 schreef bunnyma het volgende:[..]
Bunnyma en bunnypa bedanken QT
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:24 schreef bunnyma het volgende:[..]
Bunnyma en bunnypa bedanken QT ( bunnypa heeft bunnyma namenlijk geholpen met het uploaden van de plaatjes) en gaan nu zitten genieten van de cancan-voorstelling.
Thanks, streamers!
quote:Ja, soms wel, en dan is het erg lastig om nog een beetje objectief te blijven...Ze hebben er echt een stel zweverige grijze muizen ingezet dit jaar..
Gaan ze matten scanman ???
quote:De regie zapte opeens uit de slaapkamer weg naar de keuken waar Stefan en Mustapha stonden. Ik viel dus middenin die zin van Stefan. Wat de aanleiding was weet ik niet, maar volgens mij ging het over Mus en Laurens.
Op zondag 27 oktober 2002 00:00 schreef Jappie het volgende:
Aiaiai naar aanleiding van de streamverslagen ben ik bijna geneigd mijn zuurverdiende ¤ 1.15 uit te geven.Gaan ze matten scanman ???
quote:Ja, ga jij maar eens mooi streamen en er een verslagje van maken ( Ik wil je desnoods wel een code toesturen )
Op zondag 27 oktober 2002 00:00 schreef Jappie het volgende:
Aiaiai naar aanleiding van de streamverslagen ben ik bijna geneigd mijn zuurverdiende ¤ 1.15 uit te geven.Gaan ze matten scanman ???
quote:Mjah, die gedachte schoot ook gelijk door mijn hoofd.
Op zondag 27 oktober 2002 00:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
De regie zapte opeens uit de slaapkamer weg naar de keuken waar Stefan en Mustapha stonden. Ik viel dus middenin die zin van Stefan. Wat de aanleiding was weet ik niet, maar volgens mij ging het over Mus en Laurens.
quote:[offtopic] no can do
Op zondag 27 oktober 2002 00:25 schreef Anzjie het volgende:[..]
Ja, ga jij maar eens mooi streamen en er een verslagje van maken ( Ik wil je desnoods wel een code toesturen )
Maar evenzogoed bedankt voor het aanbod.
Scanman ik moet toch eerlijk zeggen -heb hetzelf ook gevolgd- dat ik het toch anders heb gezien.
Musthapha zei tegen Ting dat hij haar dat al eerder had gezegd over geen eigen mening hebben ( ik moet zeggen dat hij daar ten dele ook gelijk in heeft) na het gebeuren bij de zwakste schakel.
Laurens vertelde na het gebeuren van vanmiddag met Mustapha waarin het bijna uit de hand liep dat meteen buiten aan Ting, gewoon om Mustapha bij de andere bewoners in een kwaad daglicht te zetten.
Zo van Mustapha praat achter je rug en dit en dat zei die over je.
Dat was en is een gemene streek van Laurens, zo ging hij ook het hele groepje (Margriet,Dennis, Judith) af en vertelde ze dat Musapha achter hun rug om praat over ze.
Toen Ting aan het hek hem dat vroeg gaf hij daar eerlijk antwoord op dat hij dat ook persoonlijk tegen haar had verteld en dat klopt.
Ting vindt het erg dat iemand zoiets over haar zegt vandaar dat ze ook zachtjes begon te huilen maar ze wist het want hij heeft het eerder tegen haar gezegd alleen was het nu door Laurens behoorlijk aangedikt.
Toen ze begon te huilen liet Mustapha haar niet links liggen en pakte haar ook vast om haar te troosten (iets wat Mustapha nooit doet).
Later toen hij weer in de keuken zat mompelde hij ook in zichzelf de woorden van "Ze heeft het gewoon erg moeilijk gewoon nu" dus het laat hem echt niet koud hoe Ting zich voelt.
quote:Idd!
Op zondag 27 oktober 2002 00:47 schreef Jappie het volgende:
Thanks riri ...ut is altijd beter om twee visies te horen.
quote:Dat geloof ik meteen! Jij ziet het als positief dat hij Ting even vastpakte nadat hij haar had afgezeken met zijn opmerkingen. Berouw komt na de zonde hè! Het gaat ook om het toontje waarop hij dat alles zei tegen Ting. Dat kwam op mij puur over als een poging om te kwetsen. Maar dat heb jij ongetwijfeld ook anders gezien. Dan kan ik je maar 1 ding aanraden: ga ook verslagen schrijven
Op zondag 27 oktober 2002 00:43 schreef riri het volgende:
Scanman ik moet toch eerlijk zeggen -heb hetzelf ook gevolgd- dat ik het toch anders heb gezien.
quote:Nou zeg, niet zo snel op je teentjes getrapt hoor!
Op zondag 27 oktober 2002 00:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat geloof ik meteen! Jij ziet het als positief dat hij Ting even vastpakte nadat hij haar had afgezeken met zijn opmerkingen. Berouw komt na de zonde hè! Het gaat ook om het toontje waarop hij dat alles zei tegen Ting. Dat kwam op mij puur over als een poging om te kwetsen. Maar dat heb jij ongetwijfeld ook anders gezien. Dan kan ik je maar 1 ding aanraden: ga ook verslagen schrijven
quote:Laat ik nou ook ff lekker hebben zitten luisteren en ik moet zeggen ik schrok me maf van die moes die heeft vanavond echt bewezen dat ie denk dat ie alles mag en kan zeggen en daarna sorry ja duuuu daar trap ik ff echt niet meer in hoor!
Op zondag 27 oktober 2002 00:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat geloof ik meteen! Jij ziet het als positief dat hij Ting even vastpakte nadat hij haar had afgezeken met zijn opmerkingen. Berouw komt na de zonde hè! Het gaat ook om het toontje waarop hij dat alles zei tegen Ting. Dat kwam op mij puur over als een poging om te kwetsen. Maar dat heb jij ongetwijfeld ook anders gezien. Dan kan ik je maar 1 ding aanraden: ga ook verslagen schrijven
quote:Wat een flauwekul zeg...
Op zondag 27 oktober 2002 00:50 schreef scanman01 het volgende:Dan kan ik je maar 1 ding aanraden: ga ook verslagen schrijven
quote:Ben ik niet hoor... Alleen jammer dat iemand wel kijkt en dus geenverslagen schrijft... Vind je ook niet?
Op zondag 27 oktober 2002 00:53 schreef schatje het volgende:
Nou zeg, niet zo snel op je teentjes getrapt hoor!
quote:Precies.... Maar goed, als je pro-Mus bent zie je die dingen anders. Heb ik zelf ook wel eens last van als ik eerlijk ben.
Op zondag 27 oktober 2002 00:53 schreef late_vogel het volgende:
Laat ik nou ook ff lekker hebben zitten luisteren en ik moet zeggen ik schrok me maf van die moes die heeft vanavond echt bewezen dat ie denk dat ie alles mag en kan zeggen en daarna sorry ja duuuu daar trap ik ff echt niet meer in hoor!
quote:Vind je?
Op zondag 27 oktober 2002 00:54 schreef Jappie het volgende:
Wat een flauwekul zeg...
quote:Ga zo door Scanman!
Op zondag 27 oktober 2002 00:54 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ben ik niet hoor... Alleen jammer dat iemand wel kijkt en dus geenverslagen schrijft... Vind je ook niet?
quote:Je moet je niet zo druk maken, het staat ieder vrij om hier commentaar te leveren.
Op zondag 27 oktober 2002 00:54 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ben ik niet hoor... Alleen jammer dat iemand wel kijkt en dus geenverslagen schrijft... Vind je ook niet?
quote:Zoals ik al zei... maar zal het nog een keer zeggen .... ik maak me helemaal niet druk om wat riri zei. Ik snap wel dat hij een andere uitleg geeft aan wat er gebeurde. Maar in plaats van dan 1 opmerking tussen de verslagen door te typen kan hij ook zijn eigen verslag van de gebeurtenissen geven. That's it. En commentaar is prima... maar daar mag ik dan toch ook wel weer commentaar op geven zonder meteen te worden beticht dat ik me druk maak
Op zondag 27 oktober 2002 00:57 schreef schatje het volgende:[..]
Je moet je niet zo druk maken, het staat ieder vrij om hier commentaar te leveren.
quote:Bedankt. Ik doe mijn best
Op zondag 27 oktober 2002 00:57 schreef meharis het volgende:
Ga zo door Scanman!
quote:En daar kick jij wel een beetje op hé? Ik zie/lees jou niets anders doen dan negatief zijn op alles en iedereen...Lekker schatje ben jij...
Op zondag 27 oktober 2002 00:57 schreef schatje het volgende:[..]
Je moet je niet zo druk maken, het staat ieder vrij om hier commentaar te leveren.
quote:Ik baal dat ik het gebeuren van vanmiddag heb gemist tussen Mus en Laurens. Een echt oordeel kan ik nu dan ook niet geven daarover.
Op zondag 27 oktober 2002 00:58 schreef riri het volgende:
Sorry hoor maar ik kan er gewoon niet tegen hoe ik Laurens Mustapha hoor zwart maken tegen anderen.
En echt niet omdat Mustapha altijd zo'n lieverdje is hoor.
Wordt er gewoon onpasselijk van gewoon op de manier waarop Laurens dat doet.
quote:Laat ook maar!
Op zondag 27 oktober 2002 01:00 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zoals ik al zei... maar zal het nog een keer zeggen .... ik maak me helemaal niet druk om wat riri zei. Ik snap wel dat hij een andere uitleg geeft aan wat er gebeurde. Maar in plaats van dan 1 opmerking tussen de verslagen door te typen kan hij ook zijn eigen verslag van de gebeurtenissen geven. That's it. En commentaar is prima... maar daar mag ik dan toch ook wel weer commentaar op geven zonder meteen te worden beticht dat ik me druk maak
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:57 schreef meharis het volgende:[..]
Ga zo door Scanman!
quote:je vergeet hier een vette knipoog
Op zondag 27 oktober 2002 00:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Vind je?
![]()
Ik schrijf de dingen op zoals ik ze zie (zo neutraal mogelijk)
quote:Prima...mijn mening daarover staat reeds een paar regels hoger...
.... Als je het daar niet mee eens bent moet je zelf gaan streamen, zo zie ik het!
Ik zit zelf ook wel eens mee te kijken terwijl een ander streamt...zolang ik geen dingen lees die niet stroken met wat ik zie hoef ik het niet dubbel te verslaan, echter zodra ik zie dat ik wat anders constateer dan de desbetreffende streamer maak ik daar op de een of andere manier melding van.
Lijkt mij mijn goed recht te zijn en tevens heeft het als prettige bijwerking dat je geen dubbele of driedubbele verslagen zit te lezen.
quote:Goed plan!
Op zondag 27 oktober 2002 01:02 schreef schatje het volgende:
Laat ook maar!
quote:Nee, die vergat ik helemaal niet zelfs! 9 van de 10 keer typ ik gewoon letterlijk wat er gebeurt. Soms gooi ik er een keer een opmerking tussen haakjes tegen aan... that's it.
Op zondag 27 oktober 2002 01:04 schreef Jappie het volgende:
je vergeet hier een vette knipoog
quote:Daar is dan het commentaren topic voor... Maar zulke opmerkingen zijn prima inderdaad. Als je alles verslaat dan zit je in zo'n tempo te tikken dat het er soms niet helemaal op komt zoals je gewild had.
Op zondag 27 oktober 2002 01:04 schreef Jappie het volgende:
Ik zit zelf ook wel eens mee te kijken terwijl een ander streamt...zolang ik geen dingen lees die niet stroken met wat ik zie hoef ik het niet dubbel te verslaan, echter zodra ik zie dat ik wat anders constateer dan de desbetreffende streamer maak ik daar op de een of andere manier melding van.
quote:Dat is hij inderdaad... Vooral sommige mensen afzeiken schijnt een missie te zijn.
Op zondag 27 oktober 2002 01:07 schreef meharis het volgende:
Is Mustapha al niet vanaf dag 1 bezig zich tegen alles en iedereen af te zetten, of volg ik nu een andere BB4?
quote:Dank je wel... Dat we de gebeurtenissen aangaande sommige personen niet altijd hetzelfde zien is niet te vermijden ben ik bang. Maar dat maakt dit forum juist zo leuk toch
Op zondag 27 oktober 2002 01:09 schreef riri het volgende:
Ik vind trouwens dat Scanman altijd prima streamverslagen schrijft hoor, dus petje af Scanman
quote:Blij dat je dit zegt, en in het vervolg niet meer zo snel op je teentjes getrapt.En hou ik er echt over op.
Op zondag 27 oktober 2002 01:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dank je wel... Dat we de gebeurtenissen aangaande sommige personen niet altijd hetzelfde zien is niet te vermijden ben ik bang. Maar dat maakt dit forum juist zo leuk toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |