abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6431424
Shrink - it's a lifestyle
pi_6431435
Dan ikke maar...
Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 16:18:58 #3
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6431490
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:16 schreef Joef het volgende:
Dan ikke maar...
Je hebt helijk Joef, het duurde zo lang bij Tante Bep, dat dit topic alweer vol had kunnen zitten.
En ik was schor van het schreeuwen.
Lekkere verslagen, Joef. (was je vrij vandaag?)
eurobilltracker.com
pi_6431577
Ze zijn allemaal dikker geworden in het BB huis Ze komen net uit de bunker!!!!!
Hummie geeft ze daar veel te veel te vreten

Ik stel voor dat er alleen nog water en brood geconsumeerd kan worden. Wel een vitaminetabletje erbij natuurlijk

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  woensdag 23 oktober 2002 @ 16:31:08 #5
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6431727
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:37 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

eruit flappen is zacht uitgedrukt ik vind het meer iemand op een gemene manier onderuit halen: De uitzending van vanavond, 22 oktober 2002....


Tante Bep, ik vind Margriet niet gemener roddelen dan Geesje, voor zover roddelen niet gemeen kan zijn.

Ze zei in het gesprek met Jeanette duidelijk dat het wel lullig is, om zo'n ziekte te hebben.
Ik weet echter niet of dat ook zo uitgezonden is op tv.
Het probleem is dat op de tv de gesprekken vaak uit de context worden gehaald, waardoor het veel gemener overkomt.

Iedereen zegt verder dat zij alleen maar oog heeft voor de camera's, als dit zo is dat zal zij zeker niet zulke roddels vertellen voor diezelfde camera's. Dus zij let toch niet zoveel op de camera's als men zegt.

streamverslagen van maandag 21 oktober 2002

eurobilltracker.com
pi_6431761
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:18 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Je hebt helijk Joef, het duurde zo lang bij Tante Bep, dat dit topic alweer vol had kunnen zitten.
En ik was schor van het schreeuwen.
Lekkere verslagen, Joef. (was je vrij vandaag?)


Ehm, tja, definieer 'vrij'. Ik had vandaag de hele dag naar Leeuwarden gemoeten maar werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn/migraine. Dus heb ik mij ziek gemeld en heb ik verder geslapen tot twaalf uur. Toen werd ik redelijk opgeknapt wakker en ben ik dus maar wat gaan streamen.
Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 16:36:17 #7
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6431846
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:32 schreef Joef het volgende:

[..]

Ehm, tja, definieer 'vrij'. Ik had vandaag de hele dag naar Leeuwarden gemoeten maar werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn/migraine. Dus heb ik mij ziek gemeld en heb ik verder geslapen tot twaalf uur. Toen werd ik redelijk opgeknapt wakker en ben ik dus maar wat gaan streamen.


Tje, ik had hetzelfde, tot overgeven toe, alleen kon ik niet terug mijn bed in dus ik heb het maar met aspirine gedaan. Hielp ook ,hoor.

Nu fijn die shots erbij van Scanman, maakt het helemaal duidelijk.

eurobilltracker.com
  Moderator woensdag 23 oktober 2002 @ 17:52:29 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6433193
En wat kijkt Margriet weer vrolijk, op die still van Scanman:

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 23 oktober 2002 @ 17:55:25 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6433244
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 17:52 schreef Gert het volgende:
En wat kijkt Margriet weer vrolijk, op die still van Scanman:

[afbeelding]


Toch wel aardig van haar!
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 23 oktober 2002 @ 18:44:32 #10
3542 Gia
User under construction
pi_6433867
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:31 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Tante Bep, ik vind Margriet niet gemener roddelen dan Geesje, voor zover roddelen niet gemeen kan zijn.

Ze zei in het gesprek met Jeanette duidelijk dat het wel lullig is, om zo'n ziekte te hebben.
Ik weet echter niet of dat ook zo uitgezonden is op tv.
Het probleem is dat op de tv de gesprekken vaak uit de context worden gehaald, waardoor het veel gemener overkomt.

Iedereen zegt verder dat zij alleen maar oog heeft voor de camera's, als dit zo is dat zal zij zeker niet zulke roddels vertellen voor diezelfde camera's. Dus zij let toch niet zoveel op de camera's als men zegt.

streamverslagen van maandag 21 oktober 2002


Op tv zei Margriet ook dat het natuurlijk vervelend is als je zo'n ziekte hebt, maar dat volgens haar Geesje wel geniet van de extra aandacht die dat met zich meebrengt. Margriet walgt ook van de lieve maniertjes van Geesje.

* Gia ook.

pi_6434720
quote:
14.57 uur
Stefan strijkt al zingend een van zijn roze bloesjes.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  Moderator woensdag 23 oktober 2002 @ 19:53:56 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6434878
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 17:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Toch wel aardig van haar!


Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven, maar we moeten wel objectief blijven : aardig wás het.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 23 oktober 2002 @ 19:55:41 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6434904
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:53 schreef Gert het volgende:
Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven
Die neiging heb ik eigenlijk ook wel. Ze is wel leuk, maar daar houdt het voor mij wel mee op.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 23 oktober 2002 @ 19:58:26 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_6434942
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:53 schreef Gert het volgende:
Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven, maar we moeten wel objectief blijven : aardig wás het.
Of calculerend....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6435098
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:58 schreef APK het volgende:
Of calculerend....
Het eerste wat ik dacht is dat ik het een slimme strategische zet vind. Het wordt moeilijker voor de andere bewoners en voor de kijkers om een voor de aardige Margriet negatieve stem uit te brengen. Als ze de certificaten alleen voor zichzelf ingezet had het juist scheve ogen op kunnen leveren bij de andere bewoners.
  Moderator woensdag 23 oktober 2002 @ 20:13:31 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6435137
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:58 schreef APK het volgende:

[..]

Of calculerend....


Dat wou ík dus niet zeggen. (calculatie: anders zouden jullie niet meer geloven dat ik objectief ben )

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 23 oktober 2002 @ 20:14:19 #17
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6435146
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 20:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat wou ík dus niet zeggen. (calculatie: anders zouden jullie niet meer geloven dat ik objectief ben )


pi_6436239
Wordt er helemaal niet gestreamed meer vanavond? Wie weet wat we allemaal missen!

* Joef houdt hoop

Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:25:00 #19
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6436300
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:22 schreef Joef het volgende:
Wordt er helemaal niet gestreamed meer vanavond? Wie weet wat we allemaal missen!

* Joef houdt hoop


Hoop doet leven, Joef.
Maar ik kan niet, moet zo dadelijk dochter van de trein halen.
eurobilltracker.com
pi_6436328
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:25 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Hoop doet leven, Joef.
Maar ik kan niet, moet zo dadelijk dochter van de trein halen.


De postzegels zijn alle vier gericht op de lege banken van de bungalow. Waar is iedereen??? En waarom staan de streams zo afgesteld??? Twee uur vind ik te lang, maar ik ga wel even een half uurtje mijn best doen dan.
Shrink - it's a lifestyle
pi_6436345
In principe maak ik een verslag vanavond. Ik denk na helf elf.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:27:42 #22
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6436361
Zijn ze soms aan het nomineren?
Ik zie op de postzegel alle streams in DBK-stand.
eurobilltracker.com
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:29:17 #23
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_6436397
4x hetzelfde beeldje op m'n postzegel
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_6436417
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:27 schreef bunnyma het volgende:
Zijn ze soms aan het nomineren?
Ik zie op de postzegel alle streams in DBK-stand.
Dat vroeg ik me dus ook af, vandaar mijn half uurtje.
Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:31:37 #25
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6436451
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:30 schreef Joef het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook af, vandaar mijn half uurtje.


Goed zo, meid.
Ik hoop dat je geluk hebt, kijk met spanning uit naar je verslagen.
eurobilltracker.com
pi_6436517
Thanks QT!
Shrink - it's a lifestyle
pi_6436519
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:22 schreef Joef het volgende:
Wordt er helemaal niet gestreamed meer vanavond? Wie weet wat we allemaal missen!

* Joef houdt hoop


Als het gratis was zou ik wel een verslagje willen tikken. Ik heb geen zin om de kas van Endemol te speken.
pi_6436562
Graag gedaan, Joef!

Enne.. Suikerberg, denk je dat je die saaiheid aankunt dan?

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:37:07 #29
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6436581
Nu zelfs testbeeld op de postzegel.
Maar er zijn nu in ieder geval 2 streamers.
eurobilltracker.com
pi_6436776
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:36 schreef Qt het volgende:

Enne.. Suikerberg, denk je dat je die saaiheid aankunt dan?


Is het zo saai dan, oké ik ben wel wat verwend de laatste paar dagen. Veel actie op alle fronten en echt op alle fronten.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:48:17 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6436852
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:46 schreef Joef het volgende:
[Ik moet zeggen dat ik de streams wel echt vaak slecht vind hoor: slecht beeld, slecht geluid, veel buffering... was dat andere jaren ook zo?]
Het is nu wel heel erg slecht. Dat is niet vaak zo (heb ik tenminste nog niet meegemaakt!)
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:50:13 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6436902
Er zal toch niet genomineerd gaan worden vanavond????
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6436909
Hehehe suikerberg, ik vind het allemaal wel meevallen met de saaiheid. Vroeg het omdat jij daar altijd over klaagt

Maar serieus.. ik heb wel een code voor je.. Nu worden er geloof ik al verslagen door Joef en Scanman gemaakt. Maar je kunt de code bewaren tot later deze week. Stuur mij maar ff een mailtje als je 'm wilt hebben.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:56:00 #34
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6437061
Joef en Scanman hebben jullie nog steeds 4 bankstellen, net als de postzegel?
eurobilltracker.com
pi_6437115
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:56 schreef bunnyma het volgende:
Joef en Scanman hebben jullie nog steeds 4 bankstellen, net als de postzegel?
Nou ja, twee in mijn geval want op de hi-streams heb ik nooit beeld, maar ja, inderdaad. Het is best een aardig bankstel hoor, daar niet van, maar ik ben het wel zo'n beetje zat nu.
Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:59:30 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6437169
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:56 schreef bunnyma het volgende:
Joef en Scanman hebben jullie nog steeds 4 bankstellen, net als de postzegel?
Ja... er is helemaal niets zichtbaar op dit moment. Dit wordt opzettelijk gedaan door BB, dat is wel duidelijk. Of het met nomineren te maken heeft is niet duidelijk, maar lijkt er wel wat op. Dit hebben ze nog nooit eerder zo gedaan bij bv een confrontatie ofzo... dus vandaar dat ik denk dat het met nomineren te maken kan hebben. Ze willen natuurlijk beslist niet dat dat door de streamers wordt opgevangen.... Het moet een verrassing blijven voor morgen.
Maar het kan ook een heel andere reden hebben natuurlijk
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6437193
Scanman, het is volledig up to you vanaf nu, want mijn half uurtje zit er alweer op! Zorg je voor spannende verslagen strakkies, als de boel het weer doet en wij ook inzicht krijgen in de gebeurtenissen?

Sterkte!

Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:02:23 #38
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6437241
En nomineren een dag vóór een exit zou deze keer kunnen, want het is een man die weg gaat en genomineerd worden alleen vrouwen. Dus in dit geval geen kans dat iemand genomineerd wordt die morgen exit is, wat de nominatie zinloos zou maken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6437302
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:02 schreef scanman01 het volgende:
En nomineren een dag vóór een exit zou deze keer kunnen, want het is een man die weg gaat en genomineerd worden alleen vrouwen. Dus in dit geval geen kans dat iemand genomineerd wordt die morgen exit is, wat de nominatie zinloos zou maken.
Oja, inderdaad! Ik zat daar ook al over te denken maar dat kan natuurlijk gewoon. Wel zo veilig ook, om dat niet live te doen. (Wel jammer ook, maar ja, er is wel meer jammer aan BB4).
Shrink - it's a lifestyle
pi_6437421
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:50 schreef Qt het volgende:
Hehehe suikerberg, ik vind het allemaal wel meevallen met de saaiheid. Vroeg het omdat jij daar altijd over klaagt

Maar serieus.. ik heb wel een code voor je.. Nu worden er geloof ik al verslagen door Joef en Scanman gemaakt. Maar je kunt de code bewaren tot later deze week. Stuur mij maar ff een mailtje als je 'm wilt hebben.


Klopt dat ik loop te klagen over de saaiheid, werd even afgeleid door een Douchende dame in Hongarije naakt en alles laten zien.
Bedankt voor het aanbod maar ik zie er vanaf, principale bezwaren tegen EndeMol.
pi_6437750
Bij Mediawatchers wordt ook gezocht naar een verklaring voor de bedrukte sfeer in huis, nu de mannen in de hel zitten. Zij opperen dat BB misschien moet stoppen vanwege tegenvallende kijkcijfers...

Dat zal toch zeker niet? Maar wat is er dan aan de hand???

Shrink - it's a lifestyle
pi_6437757
Ik ben gereed en ik ben nieuwsgierig maar ik wacht toch maar met inloggen tot er meer actie is.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:27:14 #43
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6437791
Hebben ze soms een confrontatie wie het langst zijn mond dicht kan houden???
eurobilltracker.com
pi_6437813
Ik denk niet dat het programma stopt al heb ik de kijkcijfers niet gevolgd. Het gaat om het nomineren, het is een confrontatie of een dilemma, of het is een sanctie.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:29:36 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6437845
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:24 schreef Joef het volgende:
Bij Mediawatchers wordt ook gezocht naar een verklaring voor de bedrukte sfeer in huis, nu de mannen in de hel zitten. Zij opperen dat BB misschien moet stoppen vanwege tegenvallende kijkcijfers...
Dat is niet aan de orde. De kijkcijfers zijn behoorlijk goed!
Ik hoop dat BB er dit jaar voor kiest om te nomineren in het bijzijn van de anderen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6437885
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:28 schreef Bus watcher het volgende:
Ik denk niet dat het programma stopt al heb ik de kijkcijfers niet gevolgd. Het gaat om het nomineren, het is een confrontatie of een dilemma, of het is een sanctie.
Andere optie (ook van Mediawatchers): de heren hebben teveel uitgesproken over de nominaties en krijgen op hun donder. Gelof ik eigenlijk ook niet.

Maar wat dan wel, wat dan wel??? Oh, my god, ik kan mezelf echt heerlijk opfokken met dit soort spanning.

Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:34:01 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6437952
Mijn geld zet ik op het nomineren... in welke vorm dan ook. Toevallig dat de hel nooit is gebruikt en nu... zo vlak voor het nomineren... opeens wel? Dat kan toch geen toeval zijn.... of toch wel
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6437992
Ik gok op nog een andere versie: Indecent proposal. Stefan moet naar bed met Ting en dan verdient hij een vrijstelling. Daarom is hij nu prominent op alle vier de streams in beeld en ziet hij er zo peinzend uit. De andere bewoners hebben van schrik hun adem ingehouden en zijn dat vergeten. Daarom is het zo stil.
Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:35:57 #49
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6437996
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Mijn geld zet ik op het nomineren... in welke vorm dan ook. Toevallig dat de hel nooit is gebruikt en nu... zo vlak voor het nomineren... opeens wel? Dat kan toch geen toeval zijn.... of toch wel
Moeten ze dan zonder woorden uitbeelden wie ze nomineren?
Ik houd het op een zwijg confrontatie.
eurobilltracker.com
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:37:06 #50
215 misterDre
Paint it black!
pi_6438026
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Mijn geld zet ik op het nomineren... in welke vorm dan ook. Toevallig dat de hel nooit is gebruikt en nu... zo vlak voor het nomineren... opeens wel? Dat kan toch geen toeval zijn.... of toch wel
Dat zou wel mooi zijn Scan nomineren in groepsverband. Dat gaf ook altijd leuke situaties bij De Bus
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:37:16 #51
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6438033
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:35 schreef Joef het volgende:
Ik gok op nog een andere versie: Indecent proposal. Stefan moet naar bed met Ting en dan verdient hij een vrijstelling. Daarom is hij nu prominent op alle vier de streams in beeld en ziet hij er zo peinzend uit. De andere bewoners hebben van schrik hun adem ingehouden en zijn dat vergeten. Daarom is het zo stil.
eurobilltracker.com
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:37:33 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6438037
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:35 schreef bunnyma het volgende:
Moeten ze dan zonder woorden uitbeelden wie ze nomineren?
Er zit nu 1 persoon in de dbk misschien.... De rest wacht af in de hel en er mag in de tussentijd niet gesproken worden.... zoiets?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6438062
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:35 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Moeten ze dan zonder woorden uitbeelden wie ze nomineren?
Ik houd het op een zwijg confrontatie.


Nee, dat denk ik niet. De dames hebben bovendien geen aparte uitleg gekregen volgens mij. En als ik een zwijgconfrontatie zou rkijgen zou ik lekker in mijn bed kruipen, maar niet met z'n allen aan tafel blijven zitten.

Misschiemn is Hummie plotseling overleden en houden ze een kwartiertje gepaste stilte?

Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:41:36 #54
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6438123
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er zit nu 1 persoon in de dbk misschien.... De rest wacht af in de hel en er mag in de tussentijd niet gesproken worden.... zoiets?


Dan zitten ze wel heel lang in de DBK!!
Waar is de hel eigenlijk?
In de buurt van de Zevende Hemel?
eurobilltracker.com
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:45:30 #55
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6438201
Dus waarschijnlijk toch de nominatie's????
eurobilltracker.com
pi_6438255
Van de BB-site:

Vandaag was het tijd voor een geheime missie. Zowel de mannen als de vrouwen werden naar de Zevende Hemel geroepen voor een mysterieuze opdracht.

Een opdracht die waarschijnlijk veel reacties gaat uitlokken. Een opdracht waarin eens haarfijn bekeken wordt hoe de verhoudingen in Huis nu precies liggen. De mannen zijn als eerste klaar en zijn gesommeerd te zwijgen tot hun vrouwen weer terug zijn. De enige die nog geluid durft te maken is Quincy. In middels zijn de vrouwen ook terug. Nu maar wachten wat voor gesprekken er straks op gang komen.

Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 22:51:22 #57
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_6438325
geen confrontatie, geen dilemma.......

geheime missie ???

Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_6438657
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:38 schreef Joef het volgende:

[..]

.

Misschiemn is Hummie plotseling overleden en houden ze een kwartiertje gepaste stilte?


  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:16:18 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_6438981
Misschien is het zoiets als de Internet stemwijzer bij de vorige verkiezingen.

Kan inderdaad nog leuk worden, want daar klopte weinig van.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:20:20 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6439067
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:16 schreef APK het volgende:
Misschien is het zoiets als de Internet stemwijzer bij de vorige verkiezingen.

Kan inderdaad nog leuk worden, want daar klopte weinig van.


Zou kunnen
Ik heb trouwens wel gestemd op de partij die er ook uit kwam bij die stemwijzer!
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:22:37 #61
6941 APK
Factual, I think.
pi_6439121
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens wel gestemd op de partij die er ook uit kwam bij die stemwijzer!
Ikke niet, Christen Unie, brrr.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:30:51 #62
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6439291
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:16 schreef APK het volgende:
Misschien is het zoiets als de Internet stemwijzer bij de vorige verkiezingen.

Kan inderdaad nog leuk worden, want daar klopte weinig van.


Bij mij klopte het ook, APK.
eurobilltracker.com
  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:36:34 #63
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6439400
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zou kunnen
Ik heb trouwens wel gestemd op de partij die er ook uit kwam bij die stemwijzer!


Volgens mij wordt het een gruwel in december/januari, dat kunnen ze bij de stemwijzer allemaal niet bijbenen.
De nieuwe politiek
De nieuwe partij
De nieuwe leefbaarheid
De nieuwen
De nieuwe nederlanders
De nieuwe ouwe
Hollandse nieuwe

Ga d'r maar an staan!

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:38:04 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6439431
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:36 schreef Dark het volgende:
Volgens mij wordt het een gruwel in december/januari, dat kunnen ze bij de stemwijzer allemaal niet bijbenen.
De nieuwe politiek
De nieuwe partij
De nieuwe leefbaarheid
De nieuwen
De nieuwe nederlanders
De nieuwe ouwe
Hollandse nieuwe
Ik zal dan ook zeker niet op een 'nieuwe' stemmen! En ik hoop dat niemand daar intrapt na het debacle LPF ....

Maareh..... wat zijn de heren Mustapha en Laurens er zeker van dat ze er niet uitvliegen morgen zeg ..... Mag Laurens weg please???

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:40:29 #65
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6439478
Wel leuk die test....Brengt weer wat discussie op gang...
Jeanette zou zeggen: "Je moet de put dempen voor de beer geschoten is en de koeienhuid nog niet verkopen"
  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:41:42 #66
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6439505
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Mag Laurens weg please???
Dat mag!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:42:10 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6439517
En Mustapha zou zeggen:

"Ik iNdentificeer me niet met deze mensen"

(behoorlijk triest voor een rechten student, maar goed...)

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:45:12 #68
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6439584
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:40 schreef Anzjie het volgende:
Wel leuk die test....Brengt weer wat discussie op gang...
Jeanette zou zeggen: "Je moet de put dempen voor de beer geschoten is en de koeienhuid nog niet verkopen"
Als je hebt geschoten, is het altijd mis en men heeft de put gedempt, voor het te laat was en als klap op de voetzoeker, heeft de beer een koe geschoten, nog voordat ie de haas gevangen had.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:47:01 #69
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6439611
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:45 schreef Dark het volgende:

[..]

Als je hebt geschoten, is het altijd mis en men heeft de put gedempt, voor het te laat was en als klap op de voetzoeker, heeft de beer een koe geschoten, nog voordat ie de haas gevangen had.


Goh, hoe een beer een haas vangt


Ontopic: gogogo streamers

[Dit bericht is gewijzigd door Anzjie op 24-10-2002 00:01]

  woensdag 23 oktober 2002 @ 23:47:39 #70
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6439627
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:42 schreef scanman01 het volgende:
"Ik iNdentificeer me niet met deze mensen"
Ik iNdentifizeer me juist altijd met me eige, common mistake
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 00:00:22 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_6439839
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:42 schreef scanman01 het volgende:
En Mustapha zou zeggen:

"Ik iNdentificeer me niet met deze mensen"


Dan zal je wel gek worden van het streamen, vrijwel iedereen zegt ik 'irriteer' mij aan hem/haar/iets.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 24 oktober 2002 @ 00:03:21 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6439882
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 00:00 schreef APK het volgende:
Dan zal je wel gek worden van het streamen, vrijwel iedereen zegt ik 'irriteer' mij aan hem/haar/iets.
Dat vind ik niet zo'n probleem eigenlijk... kan ook nog wel eens een streekgebonden uitdrukking zijn... geen idee...
Indentificeer valt voor mij toch in een andere categorie. Komt nog bij dat je van een rechtenstudent toch wel goed nederlands mag verwachten. Die heeft toch niet de makkelijkste scholen doorlopen dacht ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 24 oktober 2002 @ 00:09:35 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6439977
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 00:06 schreef APK het volgende:
Met Eros in het bad duurt het niet lang voor het over borsten gaat.
Stefan: Sommige vrouwen stoppen er een kipfileetje in om van B naar C te gaan.
Dat maakt het oraal verwennen van de borsten ook nog wat aangenamer
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 24 oktober 2002 @ 00:11:37 #74
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6440011
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 00:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat maakt het oraal verwennen van de borsten ook nog wat aangenamer


Dan hoop ik dat ie goed gebakken is....anders kan je nog wel eens salmonella vergiftiging overhouden van al die verwennerij...
ieuw.
Oh.
Ok.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 00:16:58 #75
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6440120
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 00:11 schreef LouLou het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ie goed gebakken is....anders kan je nog wel eens salmonella vergiftiging overhouden van al die verwennerij...
ieuw.


Kip D
  donderdag 24 oktober 2002 @ 00:17:19 #76
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_6440126
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 00:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat maakt het oraal verwennen van de borsten ook nog wat aangenamer


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, moet er niet aan denken om zo blote kip te likken hoor
never play games........
pi_6440281
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 00:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo'n probleem eigenlijk... kan ook nog wel eens een streekgebonden uitdrukking zijn... geen idee...
Indentificeer valt voor mij toch in een andere categorie. Komt nog bij dat je van een rechtenstudent toch wel goed nederlands mag verwachten. Die heeft toch niet de makkelijkste scholen doorlopen dacht ik.


Ach, dat is toch spreektaal.
Hoeveel mensen zeggen er wel niet gaspendaal.
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_6440387
Na een dag hard werken is het super om de verslagen te lezen thanks allemaal
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  donderdag 24 oktober 2002 @ 00:32:02 #79
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6440406
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 00:25 schreef Simba het volgende:

[..]

Ach, dat is toch spreektaal.
Hoeveel mensen zeggen er wel niet gaspendaal.


Ja, ik zeg ook altijd : pendaalemmer...Is dat ook fout dan...
  donderdag 24 oktober 2002 @ 00:35:31 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6440473
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 00:25 schreef Simba het volgende:
Ach, dat is toch spreektaal.
Hoeveel mensen zeggen er wel niet gaspendaal.
Weet ik niet... Ik hoor wel veel mensen iNdentificeer zeggen, maar dat zijn nooit mensen die erg veel school hebben gehad. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand van het gymnasium dat heb horen zeggen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6441302
Nog zo'n standaardfout : "minutie" ipv "munitie" zelfs op het NOS journaal hoor ik het wel eens!
pi_6443425
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 01:27 schreef Tante Bep het volgende:
Nog zo'n standaardfout : "minutie" ipv "munitie" zelfs op het NOS journaal hoor ik het wel eens!
Gisteren nog met een collega over gehad. Wat te denken van:
immuumsysteem
aluminimumfolie
symptonen
rontonde

Ik moet nu trouwens weer meteen denken aan het 'degenereren' van Jeanette

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_6444926
Thnx voor de verslagen bunnyma!

En.. ben je er al achter van wie de bekeuring is?

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 24 oktober 2002 @ 13:47:12 #84
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6445358
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 13:21 schreef Qt het volgende:
Thnx voor de verslagen bunnyma!

En.. ben je er al achter van wie de bekeuring is?


Was wel wat off-topic, maar ja....
Dader was toch echt wel manlief die nu net naast me zit te lezen dat het ook nog eens 40 euro is. ( Takkentrollen zegt hij nu )
En dat terwijl hij een radarsysteem in zijn auto heeft gne gne.
Hij heeft echter een standaardbezwaarschrift in zijn pc staan dus die zal hij eerst wel sturen.
eurobilltracker.com
pi_6445602
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 13:47 schreef bunnyma het volgende:
Was wel wat off-topic, maar ja....
Gekkie, die persoonlijke noten maken de verslagen juist extra leuk!

Wens je hubby iig maar suc6 met zijn bezwaarschrift

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 24 oktober 2002 @ 14:18:32 #86
37915 jollie2
dat zit wel knor
pi_6445976
wat heb jij een dure vent bunnyma, 3 bekeuringen in twee weken, daar kun je heel wat voor streamen, en je loopt geen bekeuring op, je streams waren weer prima ik ben weer bijgelezen.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 14:23:23 #87
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6446072
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 14:18 schreef jollie2 het volgende:
wat heb jij een dure vent bunnyma, 3 bekeuringen in twee weken, daar kun je heel wat voor streamen, en je loopt geen bekeuring op, je streams waren weer prima ik ben weer bijgelezen.
Inderdaad, jollie, dure vent hoor.
Dat wens ik jou niet toe. .:)
Waarom rijden al die venters toch te hard????????
eurobilltracker.com
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:42:28 #88
24465 MacroMorph
Be quick... or be DEAD
pi_6448613
Kunnen jullie als jullie streamverslagen maken niet alleen tekst erin zetten maar vooral meer plaatjes!!!!

~} MacroMorph {~
pi_6448738
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:42 schreef MacroMorph het volgende:
Kunnen jullie als jullie streamverslagen maken niet alleen tekst erin zetten maar vooral meer plaatjes!!!!


Is het te saai? Kun je niet langer dan twee minuten achter elkaar lezen? Ik kan geen plaatjes maken, sorry, geen progjes voor en geen zin om me daarin te verdiepen. Bovendien een te slechte verbinding om wat moois te kunnen maken.
Shrink - it's a lifestyle
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:52:46 #90
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6448774
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:50 schreef Joef het volgende:

[..]

Is het te saai? Kun je niet langer dan twee minuten achter elkaar lezen? Ik kan geen plaatjes maken, sorry, geen progjes voor en geen zin om me daarin te verdiepen. Bovendien een te slechte verbinding om wat moois te kunnen maken.


Nee, niet saai, Joef.
Het leest heerlijk.
eurobilltracker.com
pi_6448811
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:52 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Nee, niet saai, Joef.
Het leest heerlijk.


Voelde me ook niet echt persoonlijk aangesproken hoor. Als MacroMorph graag plaatjes wil, mag ie zelf een keertje gaan streamen.
Shrink - it's a lifestyle
pi_6449411
Streamers weer schitterende verslagen

In het verslag van Bunnyma las ik dat Jeanette en Margriet sommige andere medebewoners aan het 'beoordelen' waren. Op het moment dat ik het las moest ik meteen aan die 2 oude mannetjes in de Muppetshow denken, die ook altijd overal commentaar op hebben. Want Bunnyma, zo treffend beschreef je het allemaal.

(Ik heb nog 3 codes over, wegens tijdgebrek deze week gebruik ik die volgende week wel, maar mocht iemand van de vaste streamers nog dolgraag een code willen dan stuur ik hem wel op)

pi_6449423
Vraagje aan de andere streamers: als bij jullie de streams stoppen, is het dan ook opeens zo raar leeg en stil in je kamer, alsof je plotseling weer alleen bent? Klinkt beetje vaag misschien, maar ik vind het altijd een raar moment, die eerste vijf minuten erna.
Shrink - it's a lifestyle
  donderdag 24 oktober 2002 @ 18:02:51 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6449722
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 17:42 schreef Joef het volgende:
Vraagje aan de andere streamers: als bij jullie de streams stoppen, is het dan ook opeens zo raar leeg en stil in je kamer, alsof je plotseling weer alleen bent? Klinkt beetje vaag misschien, maar ik vind het altijd een raar moment, die eerste vijf minuten erna.
Dan val ik in een heel diep zwart gat..

Even serieus: het is dan idd heel stil... Alsof je op een leuk feestje zit en iedereen opeens tegelijk de deur uitloopt.

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 24 oktober 2002 @ 18:04:18 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6449741
Ik heb trouwens nog ergens last van. Als Quincy op de streams begint te blaffen, dan wordt mijn hond helemaal gek en gaat ook als een idioot te keer.
Behoorlijk storend kan ik je zeggen!
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 24 oktober 2002 @ 18:06:32 #96
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6449773
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 17:42 schreef Joef het volgende:
Vraagje aan de andere streamers: als bij jullie de streams stoppen, is het dan ook opeens zo raar leeg en stil in je kamer, alsof je plotseling weer alleen bent? Klinkt beetje vaag misschien, maar ik vind het altijd een raar moment, die eerste vijf minuten erna.
Ja, dat is zo Joef, maar toch ook altijd wat opgelucht dat ik even rustig kan hangen. Ik krijg altijd van die gloeiwangen van dat streamen.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik maar met 3 1/2 vinger kan typen en toch zoveel mogelijk wil verslaan.
Ik vind het altijd zo knap van streamers dat ze er tussendoor ook nog andere topics kunnen beantwoorden en dan ook nog shots maken.
Dat lukt mij allemaal niet. Maar ja, ik ben blond.........
eurobilltracker.com
pi_6450113
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 18:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan val ik in een heel diep zwart gat..

Even serieus: het is dan idd heel stil... Alsof je op een leuk feestje zit en iedereen opeens tegelijk de deur uitloopt.


Goeie omschrijving, ja, zo voelt het inderdaad.
Shrink - it's a lifestyle
  donderdag 24 oktober 2002 @ 18:40:16 #98
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6450150
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 18:06 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ja, dat is zo Joef, maar toch ook altijd wat opgelucht dat ik even rustig kan hangen. Ik krijg altijd van die gloeiwangen van dat streamen.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik maar met 3 1/2 vinger kan typen en toch zoveel mogelijk wil verslaan.
Ik vind het altijd zo knap van streamers dat ze er tussendoor ook nog andere topics kunnen beantwoorden en dan ook nog shots maken.
Dat lukt mij allemaal niet. Maar ja, ik ben blond.........


Ik heb hetzelfde als jij bunnyma Oja en ik ben ook blond.
Allemaal weer bedankt voor de leuke verslagen ik ben weer helemaal " ge'update"
  donderdag 24 oktober 2002 @ 20:34:37 #99
24465 MacroMorph
Be quick... or be DEAD
pi_6451984
Scanman is een van de beste streamer vind ik omdat hij ook allemaal plaatjes erin zet!!
Scanman ga zo door!!!!!!

~} MacroMorph {~
  donderdag 24 oktober 2002 @ 21:50:35 #100
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6453685
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 20:34 schreef MacroMorph het volgende:
Scanman is een van de beste streamer vind ik omdat hij ook allemaal plaatjes erin zet!!
Scanman ga zo door!!!!!!


Je leest zeker ook alleen maar stripboeken???
eurobilltracker.com
  donderdag 24 oktober 2002 @ 21:51:39 #101
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6453704
Hee, perfect gedaan Anzjie, en zelfs tijdens de live.
eurobilltracker.com
  donderdag 24 oktober 2002 @ 21:52:15 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6453719
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 20:34 schreef MacroMorph het volgende:
Scanman is een van de beste streamer vind ik omdat hij ook allemaal plaatjes erin zet!!
Scanman ga zo door!!!!!!


Dank je !
Ik gooi er meteen even een code tegenaan
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6453849
Scan, herinner jij je nog hoe laat ze na de live vorig jaar moesten nomineren?

Ik wil eigenlijk wat vroeger naar bed maar wil het liplezen niet missen!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6453871
Edit: foutje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6453911
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:58 schreef CartWOman het volgende:
Scan, herinner jij je nog hoe laat ze na de live vorig jaar moesten nomineren?

Ik wil eigenlijk wat vroeger naar bed maar wil het liplezen niet missen!


Rond middernacht toch??
pi_6454040
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:01 schreef schatje het volgende:

[..]

Rond middernacht toch??


Da's niet zo best...

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6454072
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:01 schreef schatje het volgende:

[..]

Rond middernacht toch??


Ja klopt, ik zat weleens tot half 1 achter de pc....................maar dat ga ik nu niet doen, ik ben bekaf, dus ga lekker zo mijn bed in.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:09:41 #108
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6454092
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja klopt, ik zat weleens tot half 1 achter de pc....................maar dat ga ik nu niet doen, ik ben bekaf, dus ga lekker zo mijn bed in.


welterusten
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:09:45 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6454095
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:58 schreef CartWOman het volgende:
Scan, herinner jij je nog hoe laat ze na de live vorig jaar moesten nomineren?

Ik wil eigenlijk wat vroeger naar bed maar wil het liplezen niet missen!


Dat was meestal een half uur tot een uur na de uitzending.. Maar ik ben bang dat dit keer de streams niet de dbk in beeld nemen (al dan niet zonder geluid..)
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6454124
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat was meestal een half uur tot een uur na de uitzending.. Maar ik ben bang dat dit keer de streams niet de dbk in beeld nemen (al dan niet zonder geluid..)


Ze zijn al bezig volgens mij; Stefan is net terug uit de DBK en stuurt Geesje er nu naartoe.

Geen beelden...

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6454187
Ik zit in de oude Forumtopics te kijken van vorig jaar om te zien wanneer er toen werd genomineerd. Op 1 november voor het eerst, en allemaal live in de uitzending. Ik zoek nog even verder naar de keren erna.

Wat me overigens wel opvalt is dat er echt heel veel bekende namen tussen zitten die hier toen al postten! Ik had niet door dat dit zo'n enorm oude-rotten-groepje is.

Shrink - it's a lifestyle
pi_6454372
De tweede nominatieronde heeft de vrijdagmiddag in de week erna plaatsgevonden, rond een uurtje of twee, drie en is live gevolgd op Fok.

Een paar weken later (eind november) is er inderdaad op donderdagavond genomineerd, rond middernacht.

En nou heb ik geen zin meer om verder te zoeken.

Shrink - it's a lifestyle
pi_6454496
Thanks, Joef!

Ik báal er echt van dat ze nu geen beelden uit de DBK laten zien!
Dat liplezen was altijd erg komisch.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:36:15 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6454707
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:27 schreef CartWOman het volgende:
Ik báal er echt van dat ze nu geen beelden uit de DBK laten zien!
Dat liplezen was altijd erg komisch.
Mee eens! Maar BB wil nu dus echt de uitslag binnenshuis houden tot vrijdag 19:00 uur!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6455347
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mee eens! Maar BB wil nu dus echt de uitslag binnenshuis houden tot vrijdag 19:00 uur!


Lukt ze dat??? De bewoners gaan toch praten??
Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:03:26 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6455393
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:01 schreef Remquito het volgende:
Lukt ze dat??? De bewoners gaan toch praten??
Daar zit wat in! Laten we hopen dat iedereen daar aan mee doet zodat we de boel kunnen berekenen! Dat wij rekenwonders zijn hier op het forum hebben we al wel bewezen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6455556
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:14 schreef Joef het volgende:


Wat me overigens wel opvalt is dat er echt heel veel bekende namen tussen zitten die hier toen al postten! Ik had niet door dat dit zo'n enorm oude-rotten-groepje is.


effe off topic:
Heel jammer dat er ook veel van die oude bekenden niet meer zijn. Wat een lol die eerste keer.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:17:55 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6455796
Na Daniela weten we nu een volgende nominatie. Jeanette fluisterde net tegen zichzelf in de tuin:

"Of ze (daniela) weet dat ik haar heb genomineerd, of ze heeft mij genomineerd!"

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:27:00 #119
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6456050
Wie zal moes nomineren? Judith ,Margriet of toch maar die daniella
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:28:38 #120
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6456088
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:27 schreef IfULikeMe het volgende:
Wie zal moes nomineren? Judith ,Margriet of toch maar die daniella
Rot toch es ff op naar je mus topic s.v.p.
pi_6457175
APK zonet in de streamverslagen:
quote:
Marc: Moes kan heel goed herkaderen, die ziet die dingen wel goed.
Marc midden tussen een steekpartij in de disco waar hij werkt:

Jongens, zullen we dit even herkaderen en evalueren?
Ik stel voor twee werkgroepen te maken.

pi_6457425
Ursula: Nou, we gaan effe bloot douchen nou hoor, we gaan knallen, we gaan ons profileren!
En ff eerder zeg geesje dit zie ik op de sreamverslagen dus ik ben ff

00.16 zegt scanman "Nou, we gaan bloot douchen nu hoor!", lacht Geesje (aanval op Jeanette?). "We gaan even knallen!"

Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 00:47:36 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_6457674
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:33 schreef late_vogel het volgende:
Ursula: Nou, we gaan effe bloot douchen nou hoor, we gaan knallen, we gaan ons profileren!
En ff eerder zeg geesje dit zie ik op de sreamverslagen dus ik ben ff

00.16 zegt scanman "Nou, we gaan bloot douchen nu hoor!", lacht Geesje (aanval op Jeanette?). "We gaan even knallen!"


Kan wel eens gebeuren.
Ik zou scanman geloven, want als ik tiep moet ik naar de toetsen kijken vanwege mijn 'twee vingers methode'....

Het liefst plaats ik alleen maar foto's.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6457904
Effe tussenstandje van wie wie genomineerd heeft (wat ik zo heb gelezen in de verslagen enzo):

Daniela -> Ursula
Ting -> Geesje
Ursula -> Jeanette
Geesje -> Daniela
Margriet -> Ursula
Jeanette -> Daniela
Judith -> Ursula

Stefan -> Ursula
Mustapha -> Judith
Arthur -> Daniela

De rest van de mannen weet ik nog niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Joef op 25-10-2002 01:09]

Shrink - it's a lifestyle
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:01:54 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6457909
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:47 schreef APK het volgende:
Kan wel eens gebeuren.
Ik zou scanman geloven, want als ik tiep moet ik naar de toetsen kijken vanwege mijn 'twee vingers methode'....
Ik typ ook met twee vingers hoor! Ik herken de stemmen alleen wel vrij goed

Daniela zegt net dat ze Ursula heeft gestemd, dus voor diegene die dit bij wil houden...

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6457941
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik typ ook met twee vingers hoor! Ik herken de stemmen alleen wel vrij goed

Daniela zegt net dat ze Ursula heeft gestemd, dus voor diegene die dit bij wil houden...


Ha, zie boven... enne, wisten we dat niet al uit de live uitzending? Nog een cocktailtje Scanman?
Shrink - it's a lifestyle
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:07:57 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6457997
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:03 schreef Joef het volgende:
Ha, zie boven... enne, wisten we dat niet al uit de live uitzending? Nog een cocktailtje Scanman?
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:08:05 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_6458001
Arthur -> Daniela.
Of wisten we dat ook al?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6458011
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:01 schreef Joef het volgende:
Effe tussenstandje van wie wie genomineerd heeft (wat ik zo heb gelezen in de verslagen enzo):

Daniela -> Ursula
Ting -> Geesje
Ursula -> Jeanette
Geesje -> Daniela
Margriet -> Ursula
Jeanette -> Daniela
Judith -> Ursula

Stefan -> Ursula
Mustapha -> Judith

De rest van de mannen weet ik nog niet.


Arthur heeft Daniela gestemd
pi_6458020
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:09 schreef inge3 het volgende:

[..]

Arthur heeft Daniela gestemd


Is inmiddels ge-edit.
Shrink - it's a lifestyle
pi_6458071
uit het strwam verslag

Stream naar Dennis en Ting. Dennis : Met G heb ik niks, met U wel wat. G is lief en lacht

Vermoed dat Dennis op Geesje gestemd heeft

pi_6458096
Jeetje die Judith krijg ook een dikke kont
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_6458104
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:14 schreef inge3 het volgende:
uit het strwam verslag

Stream naar Dennis en Ting. Dennis : Met G heb ik niks, met U wel wat. G is lief en lacht

Vermoed dat Dennis op Geesje gestemd heeft


Dat zou wel eens kunnen inderdaad. Er was ook nog een stem nodig op Geesje, anders kon ze niet genomineerd zijn. Maar volgens mij moet ze er dan nog een gekregen hebben, anders zouden het alleen Ursual en Daan geweest zijn. Niet Marc neem ik aan, dus Wouter of Laurens.

Jeetje, dit lijkt wel zo'n logikwiz.

Shrink - it's a lifestyle
pi_6458145
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:18 schreef Joef het volgende:

[..]

Dat zou wel eens kunnen inderdaad. Er was ook nog een stem nodig op Geesje, anders kon ze niet genomineerd zijn. Maar volgens mij moet ze er dan nog een gekregen hebben, anders zouden het alleen Ursual en Daan geweest zijn. Niet Marc neem ik aan, dus Wouter of Laurens.

Jeetje, dit lijkt wel zo'n logikwiz.


Dan denk ik Laurens op Geesje en Wouter op Ting
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:28:23 #135
34848 Sergio
Hij is weer lekker Coby....
pi_6458196
FF Dank aan de streamers!!!!
Hier lijkt het allemaal spannender dan in de uitzendingen.....nogmaals dank!!
Ik ben geen manager, ik ben een inspirator...
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:29:11 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_6458204
Mede streamverslaggevers....
Worden jullie ook wel eens schijtziek van die bewoners?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6458225
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:29 schreef APK het volgende:
Mede streamverslaggevers....
Worden jullie ook wel eens schijtziek van die bewoners?
Ja! maar wel doorgaan hoor! Je commentaren zijn zo leuk ertussen door. Moest gisteren vreselijk lachen om die meerkeuzevraag over het onderwerp van gesprek.
Shrink - it's a lifestyle
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:37:57 #138
6941 APK
Factual, I think.
pi_6458272
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:31 schreef Joef het volgende:
Moest gisteren vreselijk lachen om die meerkeuzevraag over het onderwerp van gesprek.

Maar nu komen ze allemaal even mijn strot uit.
Ik weet niet of ik dit nog 5 weken trek.....
Ik vind het écht vervelende mensen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6458283
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:37 schreef APK het volgende:

[..]

Maar nu komen ze allemaal even mijn strot uit.
Ik weet niet of ik dit nog 5 weken trek.....
Ik vind het écht vervelende mensen.


Hou vol, hou vol! Er zitten toch wel leuke mensen tussen nog?

Neem in ieder geval effe wat te drinken!

Shrink - it's a lifestyle
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:40:42 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6458290
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:29 schreef APK het volgende:
Mede streamverslaggevers....
Worden jullie ook wel eens schijtziek van die bewoners?
Nee... wel een paar personen in het huis, maar die zap ik meteen weg (audio aan op andere stream )
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:45:43 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6458320
Ursula laat zich wel erg kennen vanavond. Ze denkt dat een avondje lol met iemand genoeg moet zijn om ervoor te zorgen dat diegene haar niet zal nomineren. Ze kan dus helemaal niet begrijpen dat Stefan haar genomineerd heeft. Ook Geesje kan nergens anders meer over praten dan over de personen die haar genomineerd hebben. De twee hadden zoveel commentaar op de bewoners uit de bunker, maar intussen gaan ze even later wel gezellig met die personen kletsen bij het hek.

Daniela mag blijven! Die is het normaalste gebleven onder het genomineerd zijn!

My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:45:55 #142
6941 APK
Factual, I think.
pi_6458323
Laurens zegt overigens zojuist dat hij niet gaat zeggen wie hij genomineerd heeft. (Het was ursula niet.)

Typisch Laurens weer.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6458329
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:45 schreef APK het volgende:
Laurens zegt overigens zojuist dat hij niet gaat zeggen wie hij genomineerd heeft. (Het was ursula niet.)

Typisch Laurens weer.


Zucht....
Shrink - it's a lifestyle
pi_6458353
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:48 schreef APK het volgende:
Naakte Mannuh!

[afbeelding]


Zie je, APK, je zit daar niet voor niets! Dit is al een mooi shotje; nou nog eentje waarbij eea nog net iets beter zichtbaar is...

* Joef is blij dat ze vanavond weer eens wat later is opgebleven

Shrink - it's a lifestyle
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:51:19 #145
6941 APK
Factual, I think.
pi_6458356
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Nee... wel een paar personen in het huis, maar die zap ik meteen weg (audio aan op andere stream )
Dan mag jij voortaan ook de 00.00u tot 02.00u dienst doen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6458405
Apk GEWELDIG


KONTJESSSSSSS

Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_6458416
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:59 schreef late_vogel het volgende:
Apk GEWELDIG


KONTJESSSSSSS


Ja, APK heeft goed zijn best gedaan. Die van Marc gaat ook nog wel, maar die van Stefan...
Shrink - it's a lifestyle
pi_6458422
En je wordt hier echt schijtziek van, maar op het moment dat de mannen uit bad stappen zapt de camera NIET weg!

* niet erg *

Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_6458436
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:18 schreef Joef het volgende:

[..]

Dat zou wel eens kunnen inderdaad. Er was ook nog een stem nodig op Geesje, anders kon ze niet genomineerd zijn. Maar volgens mij moet ze er dan nog een gekregen hebben, anders zouden het alleen Ursual en Daan geweest zijn. Niet Marc neem ik aan, dus Wouter of Laurens.

Jeetje, dit lijkt wel zo'n logikwiz.


Ik hoor net tuur ook zeggen dat dennis geesje heeft genomineerd.
Hij zei tegen urs dat hij eigenlijk vreemd vond dat hij (dennis) urs niet nomineerde, vond zij ook....
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_6458509
Uit de streamverslagen:
quote:
22.29 Stefan laat zijn foto zien. Ting : Steef, ik vind dat je heel erg veel op je vader lijkt. Margriet : Ze hebben geen van beiden krullen
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 03:41:16 #151
4139 Qt
Kjoetie
pi_6458740
Truste Harry!
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 03:57:54 #152
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_6458770
Dank u
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 08:12:39 #153
16976 Fling
Fan o' man
pi_6458940
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Ursula laat zich wel erg kennen vanavond. Ze denkt dat een avondje lol met iemand genoeg moet zijn om ervoor te zorgen dat diegene haar niet zal nomineren. Ze kan dus helemaal niet begrijpen dat Stefan haar genomineerd heeft. Ook Geesje kan nergens anders meer over praten dan over de personen die haar genomineerd hebben. De twee hadden zoveel commentaar op de bewoners uit de bunker, maar intussen gaan ze even later wel gezellig met die personen kletsen bij het hek.

Daniela mag blijven! Die is het normaalste gebleven onder het genomineerd zijn!


Precies wat mij ook opviel. Ik heb sowieso het idee dat we de afgelopen dagen ineens een heel andere Geesje te zien krijgen. Ze roddelt steeds meer, is hard in d'r oordeel (en gaat vervolgens zitten janken als ze dat oordeel officieel moet omzetten in een nominatie, come on) en ze is vooral medestanders aan het vergaren, een Geesje-fanclub tegen het kwaad aan de overkant.
Ursula vond ik vanaf het begin al niks (ik begrijp ook niet dat Mus haar sympathiek lijkt te vinden).

Ook míjn stem gaat naar Daniela.

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 09:48:22 #154
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6459400
Moet het publiek nou op de bewoner stemmen die ERIN moet blijven, of andersom?

Een beetje vaag!

  vrijdag 25 oktober 2002 @ 10:04:49 #155
16976 Fling
Fan o' man
pi_6459592
Volgens de officiële site (onder het kopje "stemmen") mogen we nog steeds bepalen wie er moet blijven
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 10:27:44 #156
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_6459779
Na het lezen van de streamverslagen (bedankt overigens, streamers, ze waren weer erg mooi !! ) verbaast het me dat de dames zich totaal niet druk maakten om hun uiterlijk, maar dat Stefan zich erg druk maakte over z'n "rep" en Dennis zeer bezorgd was om z'n haar.

De totale verbijstering van Geesje over haar nominering vond ik trouwens ook erg aardig om te lezen

pi_6459849
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:37 schreef APK het volgende:

[..]

Maar nu komen ze allemaal even mijn strot uit.
Ik weet niet of ik dit nog 5 weken trek.....
Ik vind het écht vervelende mensen.


blij dat een andere streamer dit gevoel ook heeft. Maar ik blijf wel streamen in de hoop dat de nominatie ronde's voor wat vuurwerk gaan zorgen
pi_6460067
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebber van de lekkere achterkant van Judith:


Sorry hoor, maar ik moet het ff kwijt; ik vind dat Judith dus echt wel een dikke ass heeft hoor, dan vind ik de kont van Daan toch veel mooier om te zien.

pi_6461100
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:54 schreef Inga het volgende:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebber van de lekkere achterkant van Judith:


Sorry hoor, maar ik moet het ff kwijt; ik vind dat Judith dus echt wel een dikke ass heeft hoor, dan vind ik de kont van Daan toch veel mooier om te zien.

Ieder z'n smaak toch, wie zegt dat dik niet mooi is, zijn genoeg mensen die dat mooi vinden hoor in plaats van die dunne kontjes


  Moderator vrijdag 25 oktober 2002 @ 12:08:17 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6461128
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Wouter vertelt tegen Geesje dat hij vanalles kan voelen. Als hij voelt aan foto's dan weet hij hoe die persoon zich op het moment van de foto heeft gevoeld. Ook kon hij voelen dat zijn ouders in de hemel waren geweest.
"Voelen voelen voelen", zegt hij serieus.
Geesje barst niet in lachen uit.
Leuke laatste zin! Subtiele manier om je eigen mening weer te geven.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_6461207
From APK:
quote:
Marc: Je moet ook op non-verbale informatie letten, op handen en hoe iemand zit.

Ha ha ha!!
Yep, Marc's having a relaxed evening.

pi_6462950
quote:
Arthur en Wouter zitten op het bankje in de bunker en kletsen wat.
"Volgende week sta ik gewoon op die lijst", meent Arthur.
"Als zij dan weg gaat en jij volgende keer dan ben je wel alletwee ergens anders", reageert Wouter, die ergens druk mee bezig is, maar geen idee waarmee.
Volgens mij maakt Wouter meer kans om over 14 dagen 'ergens'anders te zijn.
Me dunkt nog aan toe dat Arthur toch wat meer inbreng gehad heeft in bb dan Wouter.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 14:57:59 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6464028
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 12:08 schreef Gert het volgende:

Leuke laatste zin! Subtiele manier om je eigen mening weer te geven.


Dank je! Ik vond hem ook wel leuk gevonden
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 20:25:46 #164
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6468732
Volgens mij wil Judith vanavond MOES versieren.
En dit is geen geintje
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 22:04:00 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6470136
Uit de streamverslagen:
quote:
Ik hoor iemand huilen, ze zit op het laatse bed kan niet goed zien of het Geesje of Ursula is, ze drinkt ook iets. Ze snuit nu haar neus en neuriet even..Volgens mij is het Geesje.
Mustapha komt nu binnen en kijkt maar loopt gewoon door. Hij pakt iets uit de kast. Hij loopt terug en gaat nu wel even bij Geesje kijken..Hij fluisterd wat en zegt dan: Hé huil je?? " Ja ik snotter van de muntthee... Hee kop op zegt Mustapha en gaat er weer vandoor...
Geweldige vent die Mus...
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 22:23:23 #166
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6470396
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]

Geweldige vent die Mus...


Heb je weer wat gevonden, na lang zoeken.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 22:25:03 #167
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6470422
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:23 schreef IfULikeMe het volgende:
Heb je weer wat gevonden, na lang zoeken.
Nee hoor... ik reageerde gewoon op het laatste streamverslag dat werd geplaatst en dit viel me op..
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 22:26:46 #168
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6470444
. "Ik ben aan het huilen van de leukigheid. Ik vond het zo leuk dat iedereen het zo leuk vond. Ik vind het ook zo'n leuke ploeg. Iedereen is gewoon even leuk. Dat is zo leuk man. Dan denk ik, jezus man. Jij bent erbij en Mark. En Stefan. En dan zeggen ze ook nog van, mensen in BB zijn simpele lui. Nou, ik weet wel beter." Ursula hoort het allemaal aan en zegt zo nu en dan maar jaja. Ze staan ondertussen in de keuken.

Geweldig die Ursula, lekker net doen of het interresant is.

  zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:14:36 #169
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6471632
Staan er bij de streamverslagen van zaterdag nog 0 reactie's zijn er toch al 45 views.
eurobilltracker.com
pi_6471709
Jeetje ben ik net thuis na een lange dag pilsjes tappen en lees me maf
Maar geweldig allemaal ik ben weer helemaal bij en ga eens lekker een pilsje vatten
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_6471732
De afgelopen week stonden er regelmatig hele mooie screenshots tussen de verslagen.Scanman haalt, vrij snel, deze weer van het net.
Heb me net dus rot zitten zoeken.
Ik zoek voor creatieve werkzaamheden mooie shots (liefst portretten) van Marc, Wouter, Stephan en Ting.

Please send some to me.

pi_6472509
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:14 schreef bunnyma het volgende:
Staan er bij de streamverslagen van zaterdag nog 0 reactie's zijn er toch al 45 views.
Correctie...nu 145
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_6473110
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:17 schreef PC eend het volgende:

[..]

Correctie...nu 145


volgens mij liggen alle streamers al op bed
problemen lossen zich vanzelf op
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 02:04:58 #174
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6473150
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:00 schreef marz01 het volgende:
volgens mij liggen alle streamers al op bed
Nee hoor.. maar meestal gebeurt er niets meer om deze tijd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6473600
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:45 schreef Joef het volgende:
Nog maar een keertje van Mediawatchers

[knip]

Wederom met dank aan Abbesijn.


Is die abbesijn daar wel zo blij mee
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2002 11:08 schreef Abbesijn op mediawatchers het volgende:
[knip]omdat ik die Fokkers niet zo echt tof vind.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_6473626
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Is die abbesijn daar wel zo blij mee
[..]


Humz, nou ja... Als het niet goed is mogen QT of Cynix de boel weer wegwerken. Mara ik dacht: beter iets dan niets.
Shrink - it's a lifestyle
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 03:10:38 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6473636
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:04 schreef PC eend het volgende:
Is die abbesijn daar wel zo blij mee
[..]
Zijn wij er blij mee als zij de boel van ons kopieren? Er is nog niemand die ooit iets aan mij heeft gevraagd wat dat betreft.... dus vast ook niet aan alle andere verslaggevers.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6473663
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zijn wij er blij mee als zij de boel van ons kopieren? Er is nog niemand die ooit iets aan mij heeft gevraagd wat dat betreft.... dus vast ook niet aan alle andere verslaggevers.


Er was toch een soort van heren-akkoord tussen de sites ofzoiets?
Zat ff op mw te kijken en het viel me toevallig op
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 03:16:42 #179
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6473686
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:13 schreef PC eend het volgende:
Er was toch een soort van heren-akkoord tussen de sites ofzoiets?
Zat ff op mw te kijken en het viel me toevallig op
Geen idee... Ik ken die hele mw niet. Misschien moet iedere schrijver maar een (c) tekentje onder de verslagen gaan zetten
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6473756
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geen idee... Ik ken die hele mw niet. Misschien moet iedere schrijver maar een (c) tekentje onder de verslagen gaan zetten


Als BB volger niet eens ooit gehoord te hebben van mediawatchers
Dan ben je pas echt een hardcore fokker
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 03:30:51 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6473768
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:28 schreef PC eend het volgende:
Als BB volger niet eens ooit gehoord te hebben van mediawatchers
Dan ben je pas echt een hardcore fokker
Ik heb wel gehoord van MW, maar heb nooit hun site bekeken. Er is maar één bb forum en dat is hier!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6473790
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb wel gehoord van MW, maar heb nooit hun site bekeken. Er is maar één bb forum en dat is hier!


Ooh maar wel van gehoord dus, ik weet niet of je wel echt hardcore bent dan
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 03:38:35 #183
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6473802
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:36 schreef PC eend het volgende:
Ooh maar wel van gehoord dus, ik weet niet of je wel echt hardcore bent dan
Misschien alleen softcore dan
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6473842
Wat mij betreft worden er geen streamverslagen gekopieerd. Als ik de streamverslagen van Mediawatchers wil lezen lees ik ze op Mediawatchers. Iedereen die mijn verslagen wil lezen kan ze op het Fok!forum lezen. Als er iets interessants gebeurt waarvan op een ander forum een verslag staat kan daar d.m.v. een link naar verwezen worden.
pi_6474215
Soms zijn er simpel dingen die je een leuke avond kunnen bezorgen. Vannacht was het weer eens grootfeest in Hongarije. Muziek van BB en drank en de remmen gaan los. Maar door de speciale figuren in huis kom je altijd tot verrassingen te staan. Neem nou een dronken Evi, die stevig zit te vrijen. Met een gozer maar hij heeft geen om met haar naar bed te gaan. Voor je het weet is het ochtend en je moet nog slapen. Het niet de bedoeling om te zeggen dat Hongarije het is, maar meer aan te geven dat je met de screening in Nederland slecht is.
pi_6474292
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 03:44 schreef Bus watcher het volgende:
Wat mij betreft worden er geen streamverslagen gekopieerd. Als ik de streamverslagen van Mediawatchers wil lezen lees ik ze op Mediawatchers. Iedereen die mijn verslagen wil lezen kan ze op het Fok!forum lezen. Als er iets interessants gebeurt waarvan op een ander forum een verslag staat kan daar d.m.v. een link naar verwezen worden.
Die link zou dan inderdaad een oplossing kunnen zijn.
Ik begreep trouwens dat het kopieëren in overleg en met goedkeuring van de streamers wordt gedaan.

Hierover moeten natuurlijk geen irritaties ontstaan, dus QT: misschien toch nog even e.e.a. kortsluiten?

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6474405
Er is niet met mij overlegd en ik heb nooit mijn goedkeuring gegeven. Ik ga me er niet over opwinden, het internet staat vol met materiaal dat ongevraagd gekopieerd is. Als er gepost wordt in het streamverslagentopic hoop ik echter een nieuw verslag aan te treffen en geen verslag van elders waarvan iemand vindt dat ik het moet lezen en dat ik vaak al gelezen heb. De links worden wat mij betreft dan ook in dit topic geplaatst.
pi_6474436
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 09:47 schreef Bus watcher het volgende:
Er is niet met mij overlegd en ik heb nooit mijn goedkeuring gegeven. Ik ga me er niet over opwinden, het internet staat vol met materiaal dat ongevraagd gekopieerd is. Als er gepost wordt in het streamverslagentopic hoop ik echter een nieuw verslag aan te treffen en geen verslag van elders waarvan iemand vindt dat ik het moet lezen en dat ik vaak al gelezen heb. De links worden wat mij betreft dan ook in dit topic geplaatst.
Da's begrijpelijk.
En natuurlijk hóop je een nieuw verslag aan te treffen maar als er een gekopieëerd verslag wordt gepost is dat alleen om een gat op te vullen; er wordt hier ook niet 24/7 gestreamd.
Nogmaals: als er streamers zijn die dit vervelend vinden zou een link de oplossing kunnen zijn.

Dus, streamers: jullie reactie?

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6475124
Nu wordt er opeens verontwaardigd gedaan over het kopiëren van streamverslagen, maar de aanleiding was een streamverslag van Abbesijn dat vanaf Media Watchers híerheen gekopieerd was. Ik heb ook de indruk dat dat veel vaker gebeurt dan andersom. Ik zie hier nogal eens verslagen van Media Watchers verschijnen, maar op Media Watchers worden maar zelden complete verslagen van Fok gekopieerd. Er wordt daar wel af en toe met een link verwezen naar Fok, zoals pas nog naar het topic over Arthurs ex. Niet dat het mij verder ene fluit uitmaakt, maar ik wilde dit toch even gemeld hebben. Ik dacht trouwens ook dat er een gentlemen's agreement was tussen Fok en MW en dat elkaars verslagen gebruikt mochten worden.
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 12:17:25 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6475226
Crosspost uit Moderating Methods, deel 1:

Mededeling t.a.v. overnemen van (gedeeltes van) streamverslagen van andere sites:

Zoals ook op Media Watchers gemeld is, heb ik contact gehad met Oliebol om te overleggen over het overnemen van (gedeeltes van) elkaars streamverslagen. We overleggen (tot ieders tevredenheid) sinds BB2 wel vaker over allerlei punten en zullen dat hopelijk ook in goede orde blijven doen.

We zijn ons inziens tot een goede overeenstemming gekomen: In principe nemen we elkaars verslagen niet over. Logisch, de streamverslaggevers bepalen immers zélf waar zij hun verslagen plaatsen. Dus ook niet als er grote gaten vallen.

Overname is alleen toegestaan als 'belangrijke' dingen gemist zijn die op een andere site wél gemeld zijn. Geef dan s.v.p. altijd een bronvermelding, dus de site waar je een (gedeeltelijk) verslag van hebt overgenomen. Het staat de streamverslaggevers zelf uiteraard vrij hun verslagen op meerdere siters te plaatsen. Bovenstaande geldt niet alleen voor verslagen van MW, maar is een algemeen standpunt. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_6475641
Jeetje, wat een boel posts over het kopieren van de verslagen. En dat terwijl het toch al veel vaker is gebeurd! Nou ja, ik zal het noooooooit meer doen!
Shrink - it's a lifestyle
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 13:10:22 #192
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6475734
Ik denk dat er niet al te krampachtig over gedaan moet worden. Over het algemeen wordt er veel minder gestreamt bij deze BB en hebben Fok en MW volgens mij beide te kampen met een streamers te kort. Bij MW is Fondaco afgehaakt door het gesjoemel van Hummie bij de laatste BBlive uitzending en dat is voor MW een aderlating want Fondaco was een goede nachtstreamer. Hier zijn ook veel minder streamers dan voorgaande jaren en dat merk je ook aan de gaten in de streamverslagen. Er is hier vanancht niet gestreamt ondanks dat er in het huis toch best reuring was. Wat de reden ervan is dat er niet gestreamt is weet ik niet.

Misschien is het verstandig nog eens te overleggen met MW om tot een goede samenwerking te komen om de gaten die bij de een vallen op te vullen met de verslagen van de ander natuurlijk met goede bronvermelding. Ik zie het probleem niet zo. Het zijn toch twee heel verschillende forums met ook twee heel verschillende achterbannen. Ik vergelijk het maar met dat Fok meer commerciele omroep is en veel minder genuanceerd en MW de publieke omroep waar veel meer op nuance wordt gelet. Dus ik denk niet dat er een hevige overloop van de een naar de ander zal zijn.

pi_6475810
Cynix, in principe vind ik dat het niet aan jou is om te beslissen of mijn verslagen door anderen overgenomen mogen worden, ik vind dat het aan mij is.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 13:20:14 #194
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6475832
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:18 schreef Bus watcher het volgende:
Cynix, in principe vind ik dat het niet aan jou is om te beslissen of mijn verslagen door anderen overgenomen mogen worden, ik vind dat het aan mij is.
Is wel zo netjes zo, maar zodra je iets post op Fok heeft Fok ook de copyrights volgens mij... Zo werkt dat geloof ik
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 13:52:21 #195
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6476178
Geesje huilde... Mustapha kwam binnen, negeerde haar eerst, maar zei toen toch maar even wat tegen haar. Daarna was Mustapha weer verdwenen. Big Brother beschrijft het op zijn eigen manier op de BB site:
quote:
Terwijl alle Bewoners zich nog nagenietend verzamelen rond het Hek voor een afterparty, nipt Geesje in haar uppie van haar pepermuntthee in de Slaapkamer. Haar schouders beginnen af en toe te schokken: dikke tranen biggelen er over haar wangen. Ze kan er nog net één wegpinken als Mustapha de serene rust komt verstoren.
Eerst doet Mustapha net of hij niks in de gaten heeft. Maar ook Mustaphas hart breekt bij het zien van verdriet. Zit je nou te janken?, zet hij een directe strategie in. Als Geesje knikt, gaat Mus door met het tonen van zijn medeleven. Zomaar?. Opnieuw knikt het betraande gezicht van Geesje. Ach joh, vast van de leukigheid, probeert Mustapha haar op te peppen, voordat hij het toneel verlaat.
Zijn tactiek lijkt te werken. Eenmaal weer alleen kan Geesje een glimlach niet onderdrukken.
Duidelijk een neutraal verslag van de BB site
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 14:27:52 #196
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6476546
Zien jullie dat ik er plaatjes tussen zet!!!!!!
Applaus graag.....
eurobilltracker.com
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 14:28:56 #197
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6476557
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:27 schreef bunnyma het volgende:
Zien jullie dat ik er plaatjes tussen zet!!!!!!
Applaus graag.....
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 14:39:42 #198
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6476629
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:28 schreef Jappie het volgende:

[..]


Dank u, Dank u bis, bis, bis.......
eurobilltracker.com
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 14:40:25 #199
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6476633
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:27 schreef bunnyma het volgende:
Zien jullie dat ik er plaatjes tussen zet!!!!!!
Applaus graag.....
Je bedoelt die rechthoekige dingen met wat verschillende kleuren erin?
Nee, mooi gedaan bunny!
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 14:42:20 #200
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6476652
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:18 schreef Bus watcher het volgende:
Cynix, in principe vind ik dat het niet aan jou is om te beslissen of mijn verslagen door anderen overgenomen mogen worden, ik vind dat het aan mij is.
Eeh ja, je hebt er zelf zeker een stem in. Maar jij kunt ook niet voorkomen dat er dingen van jou door anderen overgenomen worden. Het staat je natuurlijk vrij daar bezwaar tegen aan te tekenen bij de betreffende sites.

Het enige dat ík kan doen, en dus ook gedaan heb, is het maken van een 'gentleman's agreement' met Media Watchers.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 14:43:21 #201
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6476656
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:59 schreef Joef het volgende:
Jeetje, wat een boel posts over het kopieren van de verslagen. En dat terwijl het toch al veel vaker is gebeurd! Nou ja, ik zal het noooooooit meer doen!
48 uur!
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 26 oktober 2002 @ 14:48:52 #202
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6476705
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:59 schreef Joef het volgende:
Jeetje, wat een boel posts over het kopieren van de verslagen. En dat terwijl het toch al veel vaker is gebeurd! Nou ja, ik zal het noooooooit meer doen!
Vond het wel handig.

Meestal heeft FOK eigen streamverslagen (veel vaker dan MW), soms niet. Dus wat geeft het als je af en toe een gaatje opvult. En.. ach laat ook maar. Waar gaat dit eigenlijk over, wat een gezeur in de marge.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_6476923
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

48 uur!


Tja, dat merken we dan wel weer. Voorlopig heb ik nog niet officieel op m'n donder gehad. Trouwens, dat zou QT dan ook moeten krijgen!
Shrink - it's a lifestyle
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 15:28:58 #204
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6476950
Ik heb er totaal geen problemen mee om elkaars verslagen te gebruiken.
Als je elkaar op die manier kan helpen, waarom niet??
Het gaat maar om verslagen, als het nou iets heel belangrijks was...
Dus ik begrijp heel deze discussie niet zo.
eurobilltracker.com
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 15:30:55 #205
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6476960
Goed zo, Fredgroes.

* bunnyma is zo nieuwsgierig wat er gaat gebeuren

eurobilltracker.com
pi_6477332
Weet je wat mij opviel.
Jullie waarschijnlijk ook

Dat die geesje erg populair is bij de heren en niet bij de dames.
dat konden we al zien aan de vragen in de hel.


Toch hebben er maar weinig dames op haar gestemd.
alleen Ting.
Blijkbaar vonden ze Ursula en Daniela nog erger

pi_6477427
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:26 schreef Joef het volgende:
Tja, dat merken we dan wel weer. Voorlopig heb ik nog niet officieel op m'n donder gehad. Trouwens, dat zou QT dan ook moeten krijgen!
En bedankt

Maar goed, mijn verslagen zijn altijd op diverse sites geplaatst en daar is nog nooit mijn toestemming voor gevraagd. Heb daar zelf geen probleem mee. Wij hadden en hebben een 'gentleman's agreement' met Media Watchers en BB-2002. Voor zover ik weet was dat al van kracht tijdens vorige edities. Dus wmb sluit ik me aan bij Gert en bunnyma.. ik snap de commotie niet.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_6477526
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:14 schreef Qt het volgende:

[..]

En bedankt

Maar goed, mijn verslagen zijn altijd op diverse sites geplaatst en daar is nog nooit mijn toestemming voor gevraagd. Heb daar zelf geen probleem mee. Wij hadden en hebben een 'gentleman's agreement' met Media Watchers en BB-2002. Voor zover ik weet was dat al van kracht tijdens vorige edities. Dus wmb sluit ik me aan bij Gert en bunnyma.. ik snap de commotie niet.


Mooi, dan denken we er dus hetzelfde over, da's goed om te weten.
Shrink - it's a lifestyle
pi_6477648
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:14 schreef Qt het volgende:

[..]

En bedankt

Maar goed, mijn verslagen zijn altijd op diverse sites geplaatst en daar is nog nooit mijn toestemming voor gevraagd. Heb daar zelf geen probleem mee. Wij hadden en hebben een 'gentleman's agreement' met Media Watchers en BB-2002. Voor zover ik weet was dat al van kracht tijdens vorige edities. Dus wmb sluit ik me aan bij Gert en bunnyma.. ik snap de commotie niet.


Tuurlijk dat was in mijn tijd ook al zo
Maar als een streamer daar bezwaren tegen heeft dan moet dat toch ook gerespecteerd worden?
zoals buswatcher.
Lijkt me niet moeilijk.
pi_6477719
Mja, als men zijn besluit respecteert.. mooi! Maar ik heb mijn verslagen ook wel eens gezien op sites waar ik toevallig terecht kwam.. Dus we weten het van MW en BB-2002, maar dingen op internet zijn natuurlijk zo verspreid.. dat zie je aan de fakes ook. En ik zou niet weten hoe ik kan voorkomen dat de verslagen van Bus Watcher ergens anders worden geplaatst..
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_6477888
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:40 schreef Qt het volgende:
Mja, als men zijn besluit respecteert.. mooi! Maar ik heb mijn verslagen ook wel eens gezien op sites waar ik toevallig terecht kwam.. Dus we weten het van MW en BB-2002, maar dingen op internet zijn natuurlijk zo verspreid.. dat zie je aan de fakes ook. En ik zou niet weten hoe ik kan voorkomen dat de verslagen van Bus Watcher ergens anders worden geplaatst..
tuurlijk maar omdat het vaak gebeurd houd dit niet in dat het goed is lijkt mij.

En misschien heeft buswatcher wel een idee?

pi_6478129
Ik reageerde op jouw 'lijkt me niet moeilijk'. Dacht dat je bedoelde dat het eenvoudig te voorkomen was. Maar dat bedoelde je dus niet

NEway.. ik lees net de verslagen.. En tuurlijk zijn ze allemaal weer prachtig, maar de plaatjes van bunnyma verdienen ff een speciaal bedankje..

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 17:24:54 #213
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6478191
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:19 schreef Qt het volgende:
NEway.. ik lees net de verslagen.. En tuurlijk zijn ze allemaal weer prachtig, maar de plaatjes van bunnyma verdienen ff een speciaal bedankje..

[afbeelding]


Bunnyma en bunnypa bedanken QT ( bunnypa heeft bunnyma namenlijk geholpen met het uploaden van de plaatjes) en gaan nu zitten genieten van de cancan-voorstelling.
eurobilltracker.com
  Moderator zaterdag 26 oktober 2002 @ 17:28:24 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6478212
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:24 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Bunnyma en bunnypa bedanken QT


"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 17:41:11 #215
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6478353
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:24 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Bunnyma en bunnypa bedanken QT ( bunnypa heeft bunnyma namenlijk geholpen met het uploaden van de plaatjes) en gaan nu zitten genieten van de cancan-voorstelling.


Je kan shotjes maken
pi_6478467
Wat een duidelijke verslagen weer!!

Thanks, streamers!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 18:05:23 #217
37915 jollie2
dat zit wel knor
pi_6478672
bunnyma wat leuk die plaatjes bij de streams vanmiddag, leest zo gezellig.
pi_6479832
Corleone, ik ga je bericht in de verslagen zo verwijderen. Zulk commentaar voortaan graag in dit topic plaatsen
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 22:02:39 #219
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6481565
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:29 schreef APK het volgende:
Mede streamverslaggevers....
Worden jullie ook wel eens schijtziek van die bewoners?
Ja, soms wel, en dan is het erg lastig om nog een beetje objectief te blijven...Ze hebben er echt een stel zweverige grijze muizen ingezet dit jaar..
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:00:28 #220
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6483003
Aiaiai naar aanleiding van de streamverslagen ben ik bijna geneigd mijn zuurverdiende ¤ 1.15 uit te geven.

Gaan ze matten scanman ???

  zondag 27 oktober 2002 @ 00:21:49 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483300
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:00 schreef Jappie het volgende:
Aiaiai naar aanleiding van de streamverslagen ben ik bijna geneigd mijn zuurverdiende ¤ 1.15 uit te geven.

Gaan ze matten scanman ???


De regie zapte opeens uit de slaapkamer weg naar de keuken waar Stefan en Mustapha stonden. Ik viel dus middenin die zin van Stefan. Wat de aanleiding was weet ik niet, maar volgens mij ging het over Mus en Laurens.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:25:12 #222
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6483339
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:00 schreef Jappie het volgende:
Aiaiai naar aanleiding van de streamverslagen ben ik bijna geneigd mijn zuurverdiende ¤ 1.15 uit te geven.

Gaan ze matten scanman ???


Ja, ga jij maar eens mooi streamen en er een verslagje van maken ( Ik wil je desnoods wel een code toesturen )
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:27:55 #223
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6483372
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De regie zapte opeens uit de slaapkamer weg naar de keuken waar Stefan en Mustapha stonden. Ik viel dus middenin die zin van Stefan. Wat de aanleiding was weet ik niet, maar volgens mij ging het over Mus en Laurens.


Mjah, die gedachte schoot ook gelijk door mijn hoofd.
Ik moet zeggen dat door de manier waarop Laurens eerder op de dag tegen Mus sprak ik eigenlijk al eerder een soortgelijke reactie van Mus had verwacht.
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:30:19 #224
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6483414
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:25 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Ja, ga jij maar eens mooi streamen en er een verslagje van maken ( Ik wil je desnoods wel een code toesturen )


[offtopic] no can do ...moet zo slapen, morgen 2 belangrijke wedstrijden voor the boys[/offtopic]

Maar evenzogoed bedankt voor het aanbod.

pi_6483554
[quote]Op zondag 27 oktober 2002 00:10 schreef scanman01 het volgende:
"Als ik het niet meer trek dan breek ik hier uit", zegt Ting. "Dan doen die 24 uur me ook niets meer. Maar het wordt alleen nog maar beter als er steeds mensen weggaan!"
(Mustapha is intussen gaan zitten en het lijkt erop dat hij zich toch schuldig voelt (terecht!) van het gesprek met Ting net....dat hij haar aan het huilen heeft gebracht met zijn opmerkingen)

Scanman ik moet toch eerlijk zeggen -heb hetzelf ook gevolgd- dat ik het toch anders heb gezien.
Musthapha zei tegen Ting dat hij haar dat al eerder had gezegd over geen eigen mening hebben ( ik moet zeggen dat hij daar ten dele ook gelijk in heeft) na het gebeuren bij de zwakste schakel.
Laurens vertelde na het gebeuren van vanmiddag met Mustapha waarin het bijna uit de hand liep dat meteen buiten aan Ting, gewoon om Mustapha bij de andere bewoners in een kwaad daglicht te zetten.
Zo van Mustapha praat achter je rug en dit en dat zei die over je.
Dat was en is een gemene streek van Laurens, zo ging hij ook het hele groepje (Margriet,Dennis, Judith) af en vertelde ze dat Musapha achter hun rug om praat over ze.
Toen Ting aan het hek hem dat vroeg gaf hij daar eerlijk antwoord op dat hij dat ook persoonlijk tegen haar had verteld en dat klopt.
Ting vindt het erg dat iemand zoiets over haar zegt vandaar dat ze ook zachtjes begon te huilen maar ze wist het want hij heeft het eerder tegen haar gezegd alleen was het nu door Laurens behoorlijk aangedikt.
Toen ze begon te huilen liet Mustapha haar niet links liggen en pakte haar ook vast om haar te troosten (iets wat Mustapha nooit doet).

Later toen hij weer in de keuken zat mompelde hij ook in zichzelf de woorden van "Ze heeft het gewoon erg moeilijk gewoon nu" dus het laat hem echt niet koud hoe Ting zich voelt.

alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:47:24 #226
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6483590
Thanks riri ...ut is altijd beter om twee versies te horen.
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:48:29 #227
16715 Mylene
*schatje*
pi_6483608
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:47 schreef Jappie het volgende:
Thanks riri ...ut is altijd beter om twee visies te horen.
Idd!
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:50:09 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483617
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:43 schreef riri het volgende:
Scanman ik moet toch eerlijk zeggen -heb hetzelf ook gevolgd- dat ik het toch anders heb gezien.
Dat geloof ik meteen! Jij ziet het als positief dat hij Ting even vastpakte nadat hij haar had afgezeken met zijn opmerkingen. Berouw komt na de zonde hè! Het gaat ook om het toontje waarop hij dat alles zei tegen Ting. Dat kwam op mij puur over als een poging om te kwetsen. Maar dat heb jij ongetwijfeld ook anders gezien. Dan kan ik je maar 1 ding aanraden: ga ook verslagen schrijven
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:53:13 #229
16715 Mylene
*schatje*
pi_6483650
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat geloof ik meteen! Jij ziet het als positief dat hij Ting even vastpakte nadat hij haar had afgezeken met zijn opmerkingen. Berouw komt na de zonde hè! Het gaat ook om het toontje waarop hij dat alles zei tegen Ting. Dat kwam op mij puur over als een poging om te kwetsen. Maar dat heb jij ongetwijfeld ook anders gezien. Dan kan ik je maar 1 ding aanraden: ga ook verslagen schrijven


Nou zeg, niet zo snel op je teentjes getrapt hoor!
pi_6483659
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat geloof ik meteen! Jij ziet het als positief dat hij Ting even vastpakte nadat hij haar had afgezeken met zijn opmerkingen. Berouw komt na de zonde hè! Het gaat ook om het toontje waarop hij dat alles zei tegen Ting. Dat kwam op mij puur over als een poging om te kwetsen. Maar dat heb jij ongetwijfeld ook anders gezien. Dan kan ik je maar 1 ding aanraden: ga ook verslagen schrijven


Laat ik nou ook ff lekker hebben zitten luisteren en ik moet zeggen ik schrok me maf van die moes die heeft vanavond echt bewezen dat ie denk dat ie alles mag en kan zeggen en daarna sorry ja duuuu daar trap ik ff echt niet meer in hoor!
Ik denk en hoop de andere bewooners ook niet al zit die Laurens te roddelen over moes hij heeft dit verdient hij is te ver gegaan
En ik ben het helemaal met Scanman eens berouw kom naar de zonde
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:54:23 #231
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6483663
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:50 schreef scanman01 het volgende:

Dan kan ik je maar 1 ding aanraden: ga ook verslagen schrijven


Wat een flauwekul zeg...
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:54:40 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483667
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:53 schreef schatje het volgende:
Nou zeg, niet zo snel op je teentjes getrapt hoor!
Ben ik niet hoor... Alleen jammer dat iemand wel kijkt en dus geenverslagen schrijft... Vind je ook niet?
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:55:53 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483677
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:53 schreef late_vogel het volgende:
Laat ik nou ook ff lekker hebben zitten luisteren en ik moet zeggen ik schrok me maf van die moes die heeft vanavond echt bewezen dat ie denk dat ie alles mag en kan zeggen en daarna sorry ja duuuu daar trap ik ff echt niet meer in hoor!
Precies.... Maar goed, als je pro-Mus bent zie je die dingen anders. Heb ik zelf ook wel eens last van als ik eerlijk ben.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:56:50 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483691
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:54 schreef Jappie het volgende:
Wat een flauwekul zeg...
Vind je?
Ik schrijf de dingen op zoals ik ze zie (zo neutraal mogelijk) .... Als je het daar niet mee eens bent moet je zelf gaan streamen, zo zie ik het!
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:57:29 #235
35901 meharis
c'est la vie
pi_6483694
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ben ik niet hoor... Alleen jammer dat iemand wel kijkt en dus geenverslagen schrijft... Vind je ook niet?


Ga zo door Scanman!
je bent onbetaalbaar,daarom verhogen we je salaris maar niet meer.
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:57:37 #236
16715 Mylene
*schatje*
pi_6483697
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ben ik niet hoor... Alleen jammer dat iemand wel kijkt en dus geenverslagen schrijft... Vind je ook niet?


Je moet je niet zo druk maken, het staat ieder vrij om hier commentaar te leveren.
pi_6483705
Sorry hoor maar ik kan er gewoon niet tegen hoe ik Laurens Mustapha hoor zwart maken tegen anderen.
En echt niet omdat Mustapha altijd zo'n lieverdje is hoor.
Wordt er gewoon onpasselijk van gewoon op de manier waarop Laurens dat doet.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_6483716
Uit het streamverslag van Riri:
-----------------------------------
Hij trekt heel veel dingen uit zijn verband en noemt ook weer dat Mustapha gezegd had over Margriet over de benen wijd en zo en zo maar je geld verdienen hij doet niets anders dan zwart maken.
--------------------------------------
Duuuuuuu dat heeft ie toch gezegd dus wat is het probleem
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:00:05 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483722
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Je moet je niet zo druk maken, het staat ieder vrij om hier commentaar te leveren.


Zoals ik al zei... maar zal het nog een keer zeggen .... ik maak me helemaal niet druk om wat riri zei. Ik snap wel dat hij een andere uitleg geeft aan wat er gebeurde. Maar in plaats van dan 1 opmerking tussen de verslagen door te typen kan hij ook zijn eigen verslag van de gebeurtenissen geven. That's it. En commentaar is prima... maar daar mag ik dan toch ook wel weer commentaar op geven zonder meteen te worden beticht dat ik me druk maak
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:01:00 #240
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483731
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:57 schreef meharis het volgende:
Ga zo door Scanman!
Bedankt. Ik doe mijn best
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:01:23 #241
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6483737
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Je moet je niet zo druk maken, het staat ieder vrij om hier commentaar te leveren.


En daar kick jij wel een beetje op hé? Ik zie/lees jou niets anders doen dan negatief zijn op alles en iedereen...Lekker schatje ben jij...
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:02:04 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483746
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:58 schreef riri het volgende:
Sorry hoor maar ik kan er gewoon niet tegen hoe ik Laurens Mustapha hoor zwart maken tegen anderen.
En echt niet omdat Mustapha altijd zo'n lieverdje is hoor.
Wordt er gewoon onpasselijk van gewoon op de manier waarop Laurens dat doet.
Ik baal dat ik het gebeuren van vanmiddag heb gemist tussen Mus en Laurens. Een echt oordeel kan ik nu dan ook niet geven daarover.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:02:43 #243
16715 Mylene
*schatje*
pi_6483752
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 01:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... maar zal het nog een keer zeggen .... ik maak me helemaal niet druk om wat riri zei. Ik snap wel dat hij een andere uitleg geeft aan wat er gebeurde. Maar in plaats van dan 1 opmerking tussen de verslagen door te typen kan hij ook zijn eigen verslag van de gebeurtenissen geven. That's it. En commentaar is prima... maar daar mag ik dan toch ook wel weer commentaar op geven zonder meteen te worden beticht dat ik me druk maak


Laat ook maar!
pi_6483756
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:57 schreef meharis het volgende:

[..]

Ga zo door Scanman!


Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:04:33 #245
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6483771
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 00:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vind je?
Ik schrijf de dingen op zoals ik ze zie (zo neutraal mogelijk)


je vergeet hier een vette knipoog
quote:
.... Als je het daar niet mee eens bent moet je zelf gaan streamen, zo zie ik het!
Prima...mijn mening daarover staat reeds een paar regels hoger...

Ik zit zelf ook wel eens mee te kijken terwijl een ander streamt...zolang ik geen dingen lees die niet stroken met wat ik zie hoef ik het niet dubbel te verslaan, echter zodra ik zie dat ik wat anders constateer dan de desbetreffende streamer maak ik daar op de een of andere manier melding van.

Lijkt mij mijn goed recht te zijn en tevens heeft het als prettige bijwerking dat je geen dubbele of driedubbele verslagen zit te lezen.

  zondag 27 oktober 2002 @ 01:04:45 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483776
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 01:02 schreef schatje het volgende:
Laat ook maar!
Goed plan!
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:06:15 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483791
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 01:04 schreef Jappie het volgende:
je vergeet hier een vette knipoog
Nee, die vergat ik helemaal niet zelfs! 9 van de 10 keer typ ik gewoon letterlijk wat er gebeurt. Soms gooi ik er een keer een opmerking tussen haakjes tegen aan... that's it.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:07:42 #248
35901 meharis
c'est la vie
pi_6483806
Is Mustapha al niet vanaf dag 1 bezig zich tegen alles en iedereen af te zetten, of volg ik nu een andere BB4?
je bent onbetaalbaar,daarom verhogen we je salaris maar niet meer.
pi_6483817
Lou Lou gaat lekker ga zo door
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:08:37 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483822
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 01:04 schreef Jappie het volgende:
Ik zit zelf ook wel eens mee te kijken terwijl een ander streamt...zolang ik geen dingen lees die niet stroken met wat ik zie hoef ik het niet dubbel te verslaan, echter zodra ik zie dat ik wat anders constateer dan de desbetreffende streamer maak ik daar op de een of andere manier melding van.
Daar is dan het commentaren topic voor... Maar zulke opmerkingen zijn prima inderdaad. Als je alles verslaat dan zit je in zo'n tempo te tikken dat het er soms niet helemaal op komt zoals je gewild had.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6483836
Ik vind trouwens dat Scanman altijd prima streamverslagen schrijft hoor, dus petje af Scanman
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:09:48 #252
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483840
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 01:07 schreef meharis het volgende:
Is Mustapha al niet vanaf dag 1 bezig zich tegen alles en iedereen af te zetten, of volg ik nu een andere BB4?
Dat is hij inderdaad... Vooral sommige mensen afzeiken schijnt een missie te zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:11:19 #253
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483855
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 01:09 schreef riri het volgende:
Ik vind trouwens dat Scanman altijd prima streamverslagen schrijft hoor, dus petje af Scanman
Dank je wel... Dat we de gebeurtenissen aangaande sommige personen niet altijd hetzelfde zien is niet te vermijden ben ik bang. Maar dat maakt dit forum juist zo leuk toch
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6483859
komt me ergens wel bekend voor..
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:13:25 #255
16715 Mylene
*schatje*
pi_6483877
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 01:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dank je wel... Dat we de gebeurtenissen aangaande sommige personen niet altijd hetzelfde zien is niet te vermijden ben ik bang. Maar dat maakt dit forum juist zo leuk toch


Blij dat je dit zegt, en in het vervolg niet meer zo snel op je teentjes getrapt.En hou ik er echt over op.
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:13:46 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_6483881
vol
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:14:02 #257
16715 Mylene
*schatje*
pi_6483888
nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')