abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143180535
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

pi_143180700
D lijkt het lopen nu echt door te hebben. Ze heeft de hele namiddag en avond rondjes door het huis gelopen. Compleet met rondjes. J beseft dat ze ook aan de bak moet en is dus ook aan het oefenen. Die is ontzettend trots als ze los staat en moet dan zo hard lachen dat ze omvalt :D O+ :') _O-
pi_143181281
Wow wat goed van D! *O*
En de trotse J O+
pi_143181367
Hoera voor D *O* !
Wat een leuke zus is J O+ .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_143181468
LE, quoten lukt me niet, dus dan maar even zo. Allereerst ben ik het helemaal met de eens dat je geen medicijnen moet nemen als het niet nodig is. Ik noem een antibiotica resistentie, een verslaving, het temakkelijkvoorschrijven van antidepressiva door huisartsen als je even niet lekker in je vel zit, etc. Maar als mijn kleine pijn heeft, koorts, of zich helemaal niet tof voelt en we weten niet waarom, dan geven we paracetamol. En dat mag best een paar keer per dag, als zij zich daar beter door voelt.

Werken: het medicijn werkt aantoonbaar in het lichaam, zoals pcm. Dat is meetbaar en bewezen.
Helpen: iets werkt niet aantoonbaar, maar verhelpt de klachten wel.
Sarcasme. Herken het.
pi_143186842
Kyara pretletters *O*
Haha de een wil niet onder doen voor de ander.
pi_143190018
Kyara wat goed!!
En J <3 zie het zo voor me!
pi_143190054
L-E, veel succes vandaag :*

Dames zijn al een paar ochtenden om het uur wakker. Soms om 5, 6 en 6 en 7 uur maar ook om 3, 4, 5 , 6 en 7 uur. En om 7 uur willen ze tegenwoordig ook niet meer verder slapen -O-

Wel erg lief:een van de 2 ( :@ ) viel en moest een beetje huilen. Waarop zuslief meteen haar knuffeltje kwam brengen O+ O+ O+ O+ O+
pi_143190082
Veel succes LE!
Sarcasme. Herken het.
pi_143190533
Succes LE!

Kyara pffff vermoeiend ieder uur wakker. Hopelijk snel voorbij.
Knuffel is wel uberschattig!
pi_143191247
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 07:52 schreef Kyara het volgende:
Wel erg lief:een van de 2 ( :@ ) viel en moest een beetje huilen. Waarop zuslief meteen haar knuffeltje kwam brengen O+ O+ O+ O+ O+
Aw.. wat lief! O+ O+
(En fijn om te lezen dat je ze zelf ook niet altijd uit elkaar kunt houden :@)

Qua medicijnen ben ik zelf heel makkelijk, bij duidelijk pijn slik je pijnstillers. Ik ben niet zo van het homeopatische. Ik wil wel graag de oorzaak weten. Bij mezelf bijvoorbeeld weet ik dat hoofdpijn soms simpelweg een gevolg is van te weinig drinken. En dan werkt een groot glas water gecombineerd met even rust even goed als een paracetamolletje, en hoef ik dus dat paracetamolletje ook niet. Het is eigenlijk net als met alcohol: verstandig mee omgaan en met mate!

Bij de kindjes is het aantal keer dat ze paracetamol oid gehad hebben nog op 1 hand te tellen denk ik, gelukkig hier ook niet zo heel veel last van tandjesleed gehad. (Nu moet er bij Femke natuurlijk wel nog heel wat doorkomen, dus we zullen zien...)
pi_143191655
Succes LE vandaag :)
pi_143191712
Succes LE!

Kyara wat lief O+ een knuffeltje naar je zusje brengen

Ik ga zo op schoenenjacht voor L *O*
pi_143191737
Schoenen jacht is leuk! Veel plezier :D
pi_143191896
Ha, das idd leuk!
pi_143202799
Is dit wat? Kom het toevallig tegen (barnsteenkettinkje)

http://www.baby-walz.nl/G(...)&ordernumber=2037887

[ Bericht 4% gewijzigd door Fieder op 08-08-2014 16:19:12 ]
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:36:04 #17
378192 -mandy-
I am who I am
pi_143207660
Succes LE.

Schoenenjacht is leuk!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:36:51 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_143207686
Zo, is iedereen druk vandaag? :D

L-E, is het goed gegaan?? Beetje te behappen allemaal en had schoonmoeders de boel thuis een beetje onder controle? Beterschap nu!

Kyara wat knap van D en wat lief van haar of dr zus! O+ Wel ruk dat je zulke ochtenden hebt nu :X

E kan zelf de trap op! :o (maar mag dat uiteraard nog niet :X )
pi_143209221
Ik leef nog, en alles is goed gegaan! :)

Mirena zat verstopt onder een eierstok, ik heb m in een potje mee naar huis gekregen :D :') Ik was een tikje nerveus, gezonde spanning zeg maar, maar geen enkele vorm van paniek, zo fijn! Dezelfde gynaecoloog en anesthesist als vorige keer, heel fijn om een andere lading te hebben rondom een operatie met diezelfde mensen. Het gewandel heeft geen schade aangebracht verder. Op naar een derde kindje, en daarna gaat mijn man onder het mes. We vinden allebei dat ik wel genoeg heb geleden als het gaat om kindjes krijgen en anticonceptie ;)
pi_143209548
Oh, en nog even dit: het ging zoooo goed met oppassen door schoonmama! Voor het eerst in een lange tijd dat Sticker niet compleet overstuur was toen we er niet waren, echt heerlijk voor alle partijen. Hij was logischerwijs wel erg knuffelig bij onze thuiskomst, maar we zijn heel blij en trots. Hij doet het zo goed, ons jongetje O+
pi_143210341
XM dat jouw meisje gisteren helemaal op was naar het kdv en dat uitte in huilen is niet zo vreemd. Terug in haar vertrouwde omgeving. Hoe ging het vandaag? :*

Kyara wat goed van D. En J die omvalt van trotsheid O+
Niet fijn dat ze om het uur wakker worden. Maar ik denk dat ze op die manier de week van de bv extra vieren :D
O+ voor het troosten van zusje

Fieder ben je geslaagd voor schoentjes. En welke zijn het geworden?

LB *O* knap van E. En Riley mag alleen de trap op als ik erachter loop

L-E fijn dat de operatie goed is gegaan. Spannend hoor dat jullie voor een derde gaan
Fijn dat Sticker het zo fijn heeft gehad bij zijn oma O+
pi_143210889
Oh L-E wat fijn dat alles goed gegaan is! Spannend hoor, een derde. Ik vind het ook zo knap dat je het aan durft, na alle drama rondom de laatste bevalling :*

En inderdaad druk hier. Hele dag gewerkt en nu nog ff met Eva op de bank 'winnie de boeh' kijken (ze heeft vanmiddag geslapen en mag nu opblijven O+).
Voor het werk moet ik wat wettelijk verplichte opleidingen doen om mijn functie te kunnen uitoefenen. De tijd dat mijn vriend samen thuis zijn gaan dus nu voor een deel naar de studie. En ik merk dat gelijk aan Rosalie.
Aanhankelijker enzo. Vandaag weer heel de dag gewerkt en bij het in bed leggen klampte ze zich helemaal aan me vast tijdens het kroelen O+
Als ze gaat slapen krijgen papa en Eva altijd een kus en ik een dikke kroel. En nu gebeurde het Tot 2x toe dat ik haar wilde neerleggen en ze haar armpjes strak om mijn nek klampte O+
Maar ook wel sneu. Want ik moet die studie echt doen, maar ik merk zo ontzettend dat ze me mist -O-
morgen maar even iets leuks doen met de meisjes :s)
pi_143213332
Kyara, wat goed van D! Ik vond dat filmpje van de eerste stapjes ook zoooo lief O+

De week van de borstvoeding vieren Omen :D O+

danic, sneu dat je meisje je zo mist. Is het tijdelijk? Idd maar lekker veel kroelen als je vrij bent, altijd goed O+

LB, traphekje al geplaatst? ;)
pi_143214634
Ja we kroelen gewoon lekker veel.
Het is een opleiding, die zijn altijd wel tijdelijk ;) mijn examen staat gepland op 03-09 en daarna eerst vakantie.
Daarna nog 2 opleidingen die ik dan in een jaar gehaald moet hebben.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:37:11 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_143214648
LE wat goed om te horen! *O*

Danic, oei... klinkt als een goed plan voor morgen ^O^

Omen, dat inderdaad :Y Ik liep nu vlak achter haar, want ik wil wel dat ze het leert. Maar ik laat dr echt nog niet alleen bij de trap, ook al zou ze dat nog zo graag willen oO<

Ik ben benieuwd wat er scheelt trouwens; ze slaapt errrg veel, wordt af en toe hard huilend wakker... kunnen dr hoektanden zijn (ze zat vandaag op t winkelkarretje te knagen :X ), of de warmtebultjes die ze alwéér krijgt, of dr fysieke ontwikkeling (traplopen, maar ook dr enorme rocketdrive woordenschat).

Vermoeiend hoor, dreumes zijn :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')