Ze hebben nu die gozer van Bureau renkema... dus ik zit de hele tijd als ik die reclame hoor echt van "quote:
Die heb ik nog niet gezien denk ik, heb je een linkje toevallig?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ze hebben nu die gozer van Bureau renkema... dus ik zit de hele tijd als ik die reclame hoor echt van "whut? "
"Kunnen jullie alsjeblieft ff ophouden met dat gepiep"quote:
Het enige grappige aan die hele commercial is op t laatst met die diepvrieskist, het is alleen zo nep opgenomen allemaal dat 't zo slecht maakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Igen het volgende:
[..]
"Kunnen jullie alsjeblieft ff ophouden met dat gepiep"![]()
Sorry maar ik vind deze nou net best wel grappig.
Bedankt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Niet alleen op TV, ook op de achterkanten van auto's kom je foute zinnen en slogans tegen. Zo zag ik gisteren op een busje van een asbestbedrijf de tekst "we do asbest as we can" staan.
Wie een taal onvoldoende beheerst moet zich natuurlijk helemaal niet wagen aan woordspelingen in die taal! Ten eerste noemt men asbest in het Engels asbestos en geen asbest, ten tweede kun je helemaal niet zeggen "as best as we can", dat moet zijn "the best we can".
Maar waar vind ik het??????quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:42 schreef -Bushok het volgende:
Vonq. Of hoe je het schrijft. "Da's mooi, ja mooi, ja da's ook mooi etc" Godallemachtig wat irritant.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Sowieso Carglass inderdaad, "zij liet wel op tijd haar sterretje repareren".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |