Overigens is vaak niet eens te zien wat zich in de envelop bevindt (als consument hem naar consument verstuurt en niet een bedrijf naar consument), dus dan is de kans al nihil. Daarnaast hebben we een VOG nodig dus je denkt wel even na voordat je zoiets zou doen. En als laatste is het een misdrijf en dat wil je ook niet denk ik. Dus ga er vanuit dat er iets verkeerd is gegaan bij het sorteren oidquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Alles kan in theorie. Het is wel makkelijk om post te stelen, maar of je dat moet willen is een andere vraag.
En dat je dan door schaamte over waar je ons voor hebt uitgemaakt overmand wordt en dan harakiri pleegt.quote:
Bijdehandje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:36 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Maargoed dat ik dan geen klaas heet in t echt.
Als ik buienradar moet geloven komt de temperatuur niet boven de 17 graden, en met neerslagverwachtingen tot 7 mm per dag, lijkt me een stap regen ook een beetje een understatement.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:31 schreef superkimmi het volgende:
deze week lekker postweer! Rond de 20 graden en af en toe een spat regen
Maar buienradar gaat uit van de bilt dan? Ik woon in Roosendaal en daar is t dan blijkbaar wat warmer en droger...quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als ik buienradar moet geloven komt de temperatuur niet boven de 17 graden, en met neerslagverwachtingen tot 7 mm per dag, lijkt me een stap regen ook een beetje een understatement.
Buienradar gaat uit van de woonplaats die je invult. Hier in het Westen des lands staat herfstachtig weer op het programma, met relatief lage temperaturen, buien en windkracht 5.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:19 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Maar buienradar gaat uit van de bilt dan? Ik woon in Roosendaal en daar is t dan blijkbaar wat warmer en droger...
Eerst zien dan geloven, al is 16 tot max 18 graden en niet meer als 1 mm regen wel aardig. Alleen is windkracht 4 op zaterdag minder, kunnen ze dat niet eventjes op een daldag plannen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als ik buienradar moet geloven komt de temperatuur niet boven de 17 graden, en met neerslagverwachtingen tot 7 mm per dag, lijkt me een stap regen ook een beetje een understatement.
Afgelopen zaterdag was er windkracht 6, maar dat zorgde toch ook niet voor problemen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:24 schreef Hexley het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, al is 16 tot max 18 graden en niet meer als 1 mm regen wel aardig. Alleen is windkracht 4 op zaterdag minder, kunnen ze dat niet eventjes op een daldag plannen?
Nee, dat ook niet, maar ik reageerde op Superkimmi die vond dat het deze week zulk lekker bezorgweer zou worden, en daar kon ik mij gezien de weersverwachting niet geheel in vinden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was er windkracht 6, maar dat zorgde toch ook niet voor problemen?
Bij mij wórdt t ook lekker bezorgweer!! Kan ik er wat aan doen dat de rest van t land dit niet heeftquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet, maar ik reageerde op Superkimmi die vond dat het deze week zulk lekker bezorgweer zou worden, en daar kon ik mij gezien de weersverwachting niet geheel in vinden.
Ik zou er inderdaad 2 opplakken. Ik heb het zelf ook weleens en ik plak er dan voor de zekerheid 2 op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké dankjewel, dan plak ik er wel gewoon 1 bij. Het is een cadeautje voor iemand en wil er geen gedoe mee
Dat begrijp ik, maar wees dan voortaan wat specifieker. Zeg dan dat het deze week in (de regio) Roosendaal lekker bezorgweer wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:13 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Bij mij wórdt t ook lekker bezorgweer!! Kan ik er wat aan doen dat de rest van t land dit niet heeft
Je mag best algemeen zijn, maar dan moet het in z'n algemeenheid wel kloppen. Over het algemeen wordt het weer deze week zoals ik aangaf (regenachtig, winderig, fris voor de tijd van het jaar), en niet zoals jij het aangaf. Je had dus beter aan kunnen geven dat het bij jou lekker bezorgweer wordt, om zodoende verwarring en verkeerde verwachtingen t.a.v. de weersgesteldheid te voorkomen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef superkimmi het volgende:
Alsof mensen in dit topic er altijd bijzetten als t over t weer gaat welke regio ze ovr spreken. Is meestal algemeen genoemd. Jouw reactie op mijn post was namelijk net zo goed niet specifiek xD
Excuses aanvaardquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:08 schreef superkimmi het volgende:
Nou t spijt me zeer dat ik niet eerst heb gekeken wat t weer in de rest van nederland wordt hoor xD
Volgens mij niks spannends.. wees blij dat wij die ikea-troep niet hebben!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:17 schreef superkimmi het volgende:
Heel ander onderwerp; weet iemand wat we deze week qua hah kunnen verwachten? Nu tc op vakantie is krijgen we blijkbaar geen hah planning
Die gleed er lekker inquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Volgens mij niks spannends.. wees blij dat wij die ikea-troep niet hebben!
I know, maar in de postcodes waar ik loop zitten alle grote ketens (c1000, gamma, karwei, new york pizza, appie enz enz) dus zo heb ik toch een aardig idee met planningen van andere gebieden. DAt t niet 1 op 1 klopt weet ik ook wel..quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:36 schreef dud0r het volgende:
Hah is postcode gericht dus al zou iemand hier een planning hebben, als ze niet in dezelfde code lopen weet je nog niks.
Geen idee, wij kunnen onze berichten op mijnpostnl niet meer openen (planners kunnen/willen het ook niet meer mailen). Maar ik kan dan wel het aantal tassen zien (weet je nog -bijna-niks)quote:Heel ander onderwerp; weet iemand wat we deze week qua hah kunnen verwachten? Nu tc op vakantie is krijgen we blijkbaar geen hah planning
idd gooit lekker, maar ik pak hem woensdag mee, ja en morgen een deel, maar moet smiddags thuis zijn. De meeste flats heb ik nu wel gehad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:45 schreef posje het volgende:
[..]
Die gleed er lekker inMorgen nog een restje bij de post en klaar is kees alweer.
* Stoplichtjuh doet eventjes kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
I know, maar in de postcodes waar ik loop zitten alle grote ketens (c1000, gamma, karwei, new york pizza, appie enz enz) dus zo heb ik toch een aardig idee met planningen van andere gebieden. DAt t niet 1 op 1 klopt weet ik ook wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |