Vraag hem ff naar Eto'o.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank wou VdV als vervanger van Sigthorsson zegt ie net. Guidetti niet concreet en niet bovenaan de lijst.
En nu Siggy waarschijnlijk blijft is het sowieso onwaarschijnlijk dat Ajax een spits gaat halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank wou VdV als vervanger van Sigthorsson zegt ie net. Guidetti niet concreet en niet bovenaan de lijst.
Hier kan ie toch zeker 5% daarvan pakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eto'o kreeg 22 miljoen ofzo in Oezbekistan
Dus daar gaat die 95 miljoen naartoequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:42 schreef Catch22- het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)o-will-go-Dutch.html
debielste gerucht ooit, maar zou wel geil zijn
gewoon die 4 miljoen van Feyenoord als salaris geven en dat ook zo naar buiten brengen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus daar gaat die 95 miljoen naartoe
Ik heb ook wel eens mensen op Schiphol gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef FiliusDeorum het volgende:
Toevallig zag ik Overmars wel op schiphol bij vertrekhal richting Paris Charles de Gaulle
Die 4 miljoen is alleen al zijn tekengeld denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gewoon die 4 miljoen van Feyenoord als salaris geven en dat ook zo naar buiten brengen.
THANKS FEYENOORD VOOR ETO'O
BREKEND:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gewoon die 4 miljoen van Feyenoord als salaris geven en dat ook zo naar buiten brengen.
THANKS FEYENOORD VOOR ETO'O
Feyenoorders massaal van van Brienenoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
BREKEND:
'FEYENOORD FINANCIERT KOMST ETO'O NAAR AJAX'
Zou ook om Verratti of Cavani kunnen gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef FiliusDeorum het volgende:
Toevallig zag ik Overmars wel op schiphol bij vertrekhal richting Paris Charles de Gaulle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |