Wat zouden we toch zonder Simon zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:57 schreef Reemi het volgende:
Simontwitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 07-08-2014 om 23:56:13Engelse geruchten over bod ManUtd op Daley Blind worden door zowel Overmars als zaakwaarnemer Rob Jansen ontkend. Waarvan akte #Ajax reageer retweet
In deze Eredivisie kunnen zelfs bankzitters van Parma topscorer worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand die bij Sevilla en PAOK het niet waarmaakt kan dat bij Ajax ook niet helaas.
Heb je hem überhaupt zien voetballen de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon aan contract houden behalve als er 20 miljoen wordt geboden. En ik blijf een voorstander van Maduro.
Even geen discussie of Blind het niveau van Man U wel of niet aan zou kunnen. Maar Man U gaat echt geen 17 miljoen pond betalen voor Blind. Ze hebben net Shaw voor de LB positie gehaald en op het middenveld hebben ze vele betere spelers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
Blind mag wel een jaartje blijven..ik wil een beter Ajax zien...niet weer er zwaar op achteruit gaan..
Gebeuren wel gekkere dingen in de voetbalwereld maar hij hoeft van mij niet weg. Als ik het goed begrijp gaat Louis met 5 verdedigers spelen, dan kan er nog wel 1 bij met een linkerbeen maar dat zal Vermaelen wel worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Even geen discussie of Blind het niveau van Man U wel of niet aan zou kunnen. Maar Man U gaat echt geen 17 miljoen pond betalen voor Blind. Ze hebben net Shaw voor de LB positie gehaald en op het middenveld hebben ze vele betere spelers.
Op het middenveld hebben ze toch voornamelijk middelmaat? Carrick, Fletcher, Fellaini, Cleverly. Mag hopen dat Blind die strijd wel aandurft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Even geen discussie of Blind het niveau van Man U wel of niet aan zou kunnen. Maar Man U gaat echt geen 17 miljoen pond betalen voor Blind. Ze hebben net Shaw voor de LB positie gehaald en op het middenveld hebben ze vele betere spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |