Moet even langs bij Bale. https://www.facebook.com/(...)1864/?type=1&theaterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef Smoofie het volgende:
En waarom is Andersen nog een sprietje?
Bedankt Hans, dat wisten we al 2 jaar geledenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef j95 het volgende:
Aan het geld ligt het overigens niet..
http://www.spitsnieuws.nl(...)ft-95-miljoen-in-kas
Ach, ja, sorry. Ik zie niet alles.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bedankt Hans, dat wisten we al 2 jaar geleden
zeker niet maar wel logisch dat hij dat momentum wil pakkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef Smoofie het volgende:
Als depay weggaat is het echt een pauper. Zo goed was hij ook niet in de eredicisie.
ze hebben enkele goeie spelers, totaal geen balans in die selectiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:57 schreef Monolith het volgende:
PSV heeft wel een goede selectie, maar het wordt hoog tijd dat ze spelers als Maher aan het voetballen krijgen.
lijkt me dat hij bij Twente alles speelt en bij Ajax misschien had gespeeldquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Denk dat mokotjo bij Ajax meer had gespeeld dan bij twente.
Duarte klaassen schone maar als middenveld dan.
Dit seizoen beter voetbal verwachten gaat hem niet worden. Erg smalle selectie en de nr 13 en 14 zijn duidelijk een verzwakking.
Toch wordt Ajax kampioen. Twente is de enige concurrent zoals de selecties er nu voor staan.
quote:Transfer Sigthorsson naar QPR lijkt definitief van de baan
6 augustus 2014 - London Evening Standard
Ajax was al min of meer akkoord met Queens Park Rangers over de transfersom voor Kolbeinn Sigthorsson, maar een overgang van de IJslander lijkt definitief van de baan. Tegenover het regionale London Evening Standard laat de broer en zaakwaarnemer van de aanvaller weten dat een overgang niet waarschijnlijk meer is. 'We hebben al zes of zeven weken niet meer met elkaar gesproken. Er is geen contact meer. Ik ben er zeker van dat QPR een goede spits zal aantrekken, maar ik verwacht niet dat dat mijn broer zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |