Voor het niggagehaltequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Vermecelli het volgende:
Lukoki terughalen, we hebben die man nodig
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Vermecelli het volgende:
Lukoki terughalen, we hebben die man nodig
Per direct terughalen deze twee, alleen hiervoor:quote:
Past niet in ons systeem. Miskoop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Dven het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 20:27:49Ajax heeft ook een akkoord bereikt met Lionel #Messi. De uit Argentinië afkomstige meervoudig wereldvoetballer van het jaar tekent tot medio 2017 met een optie voor nog twee jaar. Lees meer op www.ajax.nl ! reageer retweet
haha het was een grap je bent erin getraptquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past niet in ons systeem. Miskoop.
Godverdomme, ben ik er weer ingetuind.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha het was een grap je bent erin getrapt
Mwa, ik moet meestal om de posts van jou lachen waarin je tracht serieuze meningen over voetbal te geven.quote:
Mijn serieuze mening over voetbal? Die zul je hier niet vinden knul maar wel leuk dat ik je laat lachen maakt mijn dag toch nog net iets mooier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik moet meestal om de posts van jou lachen waarin je tracht serieuze meningen over voetbal te geven.
Touchéquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik moet meestal om de posts van jou lachen waarin je tracht serieuze meningen over voetbal te geven.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 00:52:11Vandaag in De #Telegraaf meer info over #Ajax en Samuel Eto'o reageer retweet
nog waar ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 00:52:11Vandaag in De #Telegraaf meer info over #Ajax en Samuel Eto'o reageer retweet
'Ajax heeft Eto'o voorzichtig gepolst of hij een transfer naar Ajax ziet zitten, maar dit was niet het geval'.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |