SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
goeiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
How apeelt Alexis sanches eigenlijk? Ben op sook naar een goede RW in de bpl.![]()
*sukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
How apeelt Alexis sanches eigenlijk? Ben op sook naar een goede RW in de bpl.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
twitter:SecondSCH twitterde op donderdag 07-08-2014 om 17:42:04Ajax toont interesse in Daley Sinkgraven. reageer retweet
![]()
walkut, navas, bananiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
How apeelt Alexis sanches eigenlijk? Ben op sook naar een goede RW in de bpl.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gewoon Navas gebruikenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
How apeelt Alexis sanches eigenlijk? Ben op sook naar een goede RW in de bpl.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe kan ik dit verbeteren, qua beoordeling en teamgeest met relatief goedkope spelers(minder dan 5000 coins).
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Fer ipv Strootman/Emanuelsonquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe kan ik dit verbeteren, qua beoordeling en teamgeest met relatief goedkope spelers(minder dan 5000 coins).
[ afbeelding ]
En Clichy LB voor de chem (wel je CBs omdraaien)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Fer ipv Strootman/Emanuelson
En Clichy LB voor de chem (wel je CBs omdraaien)
Chemistry is idd wel 100 nu, alleen fer is wel trager dan emanuelson. Is snelheid niet zo een beetje het belangrijkste in fut?
HIer is mijn bank trouwens:
Twijfel tussen elia of mertens op de LB positie. Elia heeft slechte schot, dat stoort mij een beetje. Maar teamgeest zal wel omlaag gaan met mertens.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Fer schijnt een god te zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:47 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
Chemistry is idd wel 100 nu, alleen fer is wel trager dan emanuelson. Is snelheid niet zo een beetje het belangrijkste in fut?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een van de beste CM's in dit spelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dan was hij wel een koopje voor een god(200 coins)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iemand die pilot al gezien van 'Legends' met Sean Bean? Is het wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
x360?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb 2 teams gemaakt. Wie wil er tegen mij spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
welke console dit keer?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb 2 teams gemaakt. Wie wil er tegen mij spelen?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:00:37Mega 35K packs are now available in the Store. Limit of 3. @MLS #TOTS in-forms are here! #FUT reageer retweet
![]()
PSV houdt tot nu toe prima stand hoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kon minder ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:15 schreef Tim86 het volgende:
PSV houdt tot nu toe prima stand hoor.![]()
Ik mis een Weah voor 5 mil, wedden dat hij ook nog fresh was
Edit: hij was niet fresh![]()
Edit2: open bid staat hij er ook gewoon voor die prijs op![]()
![]()
bohh Locadia super LWAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef ThadCastle het volgende:
Open bid. Nu weet ik waarom ik dat zo haat
Flikkers die tot de laatste seconde wachten met bieden![]()
![]()
Zo irritant jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef ThadCastle het volgende:
Open bid. Nu weet ik waarom ik dat zo haat
Flikkers die tot de laatste seconde wachten met bieden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
bruma'tjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het werkt voor mij wel aardig goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef Zhano het volgende:
Al tijden niet gedaan trouwens, werkt alleen goed in de webapp.![]()
Godverquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
TOTS Ibarbo met 4* skills is binnen, gelukkig heeft hij al Hunter anders had ik die ook nog moeten kopen hahAls ik pakweg vier maanden geleden gezegd zou hebben dat je dit team had
![]()
![]()
Hoe bevalt Ljungberg eigenlijk daar?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
TOTS Ibarbo met 4* skills is binnen, gelukkig heeft hij al Hunter anders had ik die ook nog moeten kopen hahAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het werkt voor mij wel aardig goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb wel het idee dat Thaddie het best is omgegaan met die bizarre markt afgelopen 2 maanden jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
GodverAls ik pakweg vier maanden geleden gezegd zou hebben dat je dit team had
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het gaat bij mij om wat random spelers waar ik op bied, dan kijk ik gewoon verder en ik zie dan vanzelf wie ik binnen heb en wie niet.![]()
Als RM is hij echt chill. Verdedigt mee als een back en voorin is hij gewoon prima, kan met zijn 4* weak foot binnendoor en buitenom. Sterk ook voor een RM.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe bevalt Ljungberg eigenlijk daar?Ja dit had ik ook niet verwachtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
GodverAls ik pakweg vier maanden geleden gezegd zou hebben dat je dit team had
![]()
![]()
Als ze alleen Turkse league gaan toevoegen!
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dit is al een goede toevoeging imo. Bamba is dan ook weer terugquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:37 schreef BDIL het volgende:
Als ze alleen Turkse league gaan toevoegen!
![]()
![]()
China mag er nog wel bij van mij. Verder nog wat nieuw spul etc..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is al een goede toevoeging imo. Bamba is dan ook weer terug![]()
5atb is toch fucking slecht dit jaar johquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:42 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit makenwil 5atb toch nog eens uitproberen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja? Heb geen idee want speel er nooit tegen en heb het nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5atb is toch fucking slecht dit jaar joh![]()
![]()
scheer je weg schavuitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:42 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit makenwil 5atb toch nog eens uitproberen
![]()
naar t andere forum jij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kranjcar speelt volgend jaar weer in BPLquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
China mag er nog wel bij van mij. Verder nog wat nieuw spul etc..Hopelijk Silver 74
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
scheer je weg schavuit![]()
naar t andere forum jij.![]()
![]()
nieuw spul heb je al, doellijn technologie en park the bus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
China mag er nog wel bij van mij. Verder nog wat nieuw spul etc..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tofquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kranjcar speelt volgend jaar weer in BPLHopelijk Silver 74
QPR zeker?
![]()
Kom het in seasons nog wel vaker tegen, maar heb er het hele jaar maar 1 keer van verloren .En die kerel was gewoon echt heel goed..had niks met de formatie te makenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja? Heb geen idee want speel er nooit tegen en heb het nog nooit gebruikt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nog een silver die ik dit jaar nog wil proberen.. Seol. Nu nog een team met hem op CF in 4-3-3 (5) bedenken. Ik heb hem namelijk als CF gekocht voor 350c.![]()
oh dan ben ik om.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Neppo vond 5 atb wel goed spelen.![]()
heb altijd het idee zodra ik een 5atb team tegen kom ze voor de pot gaan hangen en lange ballen op 2 snelle spitsen gaan geven.
helaas klopt dit 9 van de 10 keer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ibra is toch niet snelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh dan ben ik om.![]()
heb altijd het idee zodra ik een 5atb team tegen kom ze voor de pot gaan hangen en lange ballen op 2 snelle spitsen gaan geven.
helaas klopt dit 9 van de 10 keer.![]()
geeft je het voordeel van de twijfel knulquote:![]()
maar lucas en lavezzi maken een hoop goedtactiek instellen dat de spits alleen maar blijft hangen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind het ook niks.. maar ik bedoel, in het echt kwam Louis er best ver mee en dat vonden we geweldig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh dan ben ik om.![]()
helaas klopt dit 9 van de 10 keer.![]()
tuurlijk vind je het gaaf dat nederland ver komt maar laten we eerlijk zijn, het voetbal was niet om aan te zien. lange bal naar voren en hopen dat hij goed valt. wat dat betreft heeft EA wel een heel realistisch spel gemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks.. maar ik bedoel, in het echt kwam Louis er best ver mee en dat vonden we geweldig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
4231quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef rolls-reus het volgende:
Oke laat dan maar zitten
Iemand een andere opstelling die je niet vaak tegenkomt?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zojuist opnieuw Pires gekocht voor 1.6m en een paar potjes mee gespeeld, ik vind hem erg goed maar ik vind 1.6m voor een winger wel iets teveel van het goede. heb hem ook maar weer verkocht voor 1.75m. klein beetje winst weer![]()
Waar wil je wel 1,6 miljoen aan uitgeven dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:10 schreef Maver24 het volgende:
Zojuist opnieuw Pires gekocht voor 1.6m en een paar potjes mee gespeeld, ik vind hem erg goed maar ik vind 1.6m voor een winger wel iets teveel van het goede. heb hem ook maar weer verkocht voor 1.75m. klein beetje winst weer![]()
![]()
lol_psv
Echt teringslecht van ZoetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
de normale 3 CAMsquote:altijd leuk om te maken
#FreeTrapz![]()
een legend die iets meer in het spel voorkomt. Rui Costa is een leuk maar zo lastig te linkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waar wil je wel 1,6 miljoen aan uitgeven dan?![]()
gewoon ronaldo er naast johquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
een legend die iets meer in het spel voorkomt. Rui Costa is een leuk maar zo lastig te linken
#FreeTrapz![]()
Natuurlijk, maar als je niet 2x (ruim) wint van een middenmoter uit de Oostenrijkse 2e divisie is dat gewoon dieptriest. Ook zonder Wijnaldum, Arias en Depay.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
psv is toch al zo goed als zeker door ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als ze nog 2x scoren dan heeft psv toch wel een probleemquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als je niet 2x (ruim) wint van een middenmoter uit de Oostenrijkse 2e divisie is dat gewoon dieptriest. Ook zonder Wijnaldum, Arias en Depay.![]()
Als PSV zo blijft spelen als nu gaat het nog gebeuren ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
als ze nog 2x scoren dan heeft psv toch wel een probleem
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
met klappersquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
een middenmoter uit de Oostenrijkse 2e divisieSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maherretje is wel nuttig zo. Steal waar de 0-1 uit komt en net bal van de lijn gehaald.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En speelt het ook een beetje lekker?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de normale 3 CAMsaltijd leuk om te maken
Cool![]()
heb er alleen tijden WC mee gespeeld daar ging het wel goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En speelt het ook een beetje lekker?
[ afbeelding ]
Cool
Messi Di maria en nog een CAM, vidal er achter.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan het eens proberenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er alleen tijden WC mee gespeeld daar ging het wel goed.
Messi Di maria en nog een CAM, vidal er achter.met mn bronze team loopt het ook wel goed
![]()
bohhh die pass van maher
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Locadia 4* skills en 5* weak foot jongeuhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ook hij stopt het einde van het seizoentwitter:LAGalaxy twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:30:58BREAKING: @LandonDonovan will retire at the end of the 2014 @MLS season: http://t.co/m4K2K01JC2 #ThanksLD http://t.co/gwMtq8iPGI reageer retweet
![]()
Bedankt voor de vertaling.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:32 schreef Maver24 het volgende:
ook hij stopt het einde van het seizoentwitter:LAGalaxy twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:30:58BREAKING: @LandonDonovan will retire at the end of the 2014 @MLS season: http://t.co/m4K2K01JC2 #ThanksLD http://t.co/gwMtq8iPGI reageer retweet
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Die is ook goed ja maar eindgevecht van deze is zo fucking bruut.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die van gisteren is mijn favoriet. Rocky sowieso
Forum Opties Forumhop: Hop naar: