SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
goeiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
How apeelt Alexis sanches eigenlijk? Ben op sook naar een goede RW in de bpl.![]()
*sukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
How apeelt Alexis sanches eigenlijk? Ben op sook naar een goede RW in de bpl.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
twitter:SecondSCH twitterde op donderdag 07-08-2014 om 17:42:04Ajax toont interesse in Daley Sinkgraven. reageer retweet
![]()
walkut, navas, bananiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
How apeelt Alexis sanches eigenlijk? Ben op sook naar een goede RW in de bpl.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gewoon Navas gebruikenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
How apeelt Alexis sanches eigenlijk? Ben op sook naar een goede RW in de bpl.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe kan ik dit verbeteren, qua beoordeling en teamgeest met relatief goedkope spelers(minder dan 5000 coins).
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Fer ipv Strootman/Emanuelsonquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe kan ik dit verbeteren, qua beoordeling en teamgeest met relatief goedkope spelers(minder dan 5000 coins).
[ afbeelding ]
En Clichy LB voor de chem (wel je CBs omdraaien)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Fer ipv Strootman/Emanuelson
En Clichy LB voor de chem (wel je CBs omdraaien)
Chemistry is idd wel 100 nu, alleen fer is wel trager dan emanuelson. Is snelheid niet zo een beetje het belangrijkste in fut?
HIer is mijn bank trouwens:
Twijfel tussen elia of mertens op de LB positie. Elia heeft slechte schot, dat stoort mij een beetje. Maar teamgeest zal wel omlaag gaan met mertens.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Fer schijnt een god te zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:47 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
Chemistry is idd wel 100 nu, alleen fer is wel trager dan emanuelson. Is snelheid niet zo een beetje het belangrijkste in fut?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een van de beste CM's in dit spelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dan was hij wel een koopje voor een god(200 coins)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iemand die pilot al gezien van 'Legends' met Sean Bean? Is het wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
x360?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb 2 teams gemaakt. Wie wil er tegen mij spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
welke console dit keer?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb 2 teams gemaakt. Wie wil er tegen mij spelen?Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: