tijd om de grote broer uit te hangen, niet¿quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef Nastico het volgende:
[..]
Hij 20 ofzo?
M'n zusje is net 17.
neuh, gewoon de fok knokploeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:10 schreef Nastico het volgende:
M'n zusje laat me net een appje zien wat ze vanmorgen heeft gekregen van zo'n kerel met wie ze 2 jaar geleden les heeft gehad, maar die nooit een woord tegen haar heeft gezegd.![]()
"Heeeej! Wanneer gaan we naar een hotelletje om saampjes lekker van elkaar te genieten?" ,stuurt hij.![]()
![]()
![]()
Ook heeft hij 2 weken geleden op vrijdagavond om half 4 een foto van haar ge-liked, en deze vervolgens weer snel ingetrokken.
Wouten erbij halen?
van stalker?quote:
Inderdaad, die man heeft ook recht op privacyquote:
Lijkt me dat het zusje dat zelf wel kan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:18 schreef probeer het volgende:
Stuur hem een berichtje terug, beginnende met 'Dit is de broer van ..' waarin je hem duidelijk maakt dat je zusje hier totaal niet van gediend is.
Goed punt, ik las de OP te veel als een zusje die haar probleem aan haar broer voorlegt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef agter het volgende:
[..]
Lijkt me dat het zusje dat zelf wel kan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |