het is 'm schijnbaar wel geluktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wel mooi geprobeerd van die andere gast
Headset bij muziek vind ik toch verschrikkelijk dus dat is geen probleemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:00 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon voor die van sony playstation gaanHeeft ook nog 7.1 geluid. Mijn broer heeft 'm en ik heb dus de steelseries h wireless. Hij zei dat die van hem echt super mooi geluid heeft maar het is wel een gaming headset dus niet geschikt voor muziek e.d. (dat is bij elke gaming headset het geval geloof ik)
ligt er aan...bij sommige games ist wel uber om de surroundset vol open te gooien...of de buren dat dan ook vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Headset bij muziek vind ik toch verschrikkelijk dus dat is geen probleemik ben overtuigd, ik ga hem oppikken. Heb een goede geluidsinstallatie maar ik denk dat het voor het gamen echt vet is om een headset te gebruiken ipv de surroundset. Laat ik die wel voor films over.
als je een echte die-hard gamer bent dan is een gaming headset eigenlijk wel een must en echt prachtig gewoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Headset bij muziek vind ik toch verschrikkelijk dus dat is geen probleemik ben overtuigd, ik ga hem oppikken. Heb een goede geluidsinstallatie maar ik denk dat het voor het gamen echt vet is om een headset te gebruiken ipv de surroundset. Laat ik die wel voor films over.
Met een goede surroundset heb je dat ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:04 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
als je een echte die-hard gamer bent dan is een gaming headset eigenlijk wel een must en echt prachtig gewoonik hoor altijd precies de enemy aan komen lopen in battlefield 4 of welke game dan ook. En als de enemy van rechts komt hoor je dat in je rechter oor en vice versa.
Ik hoor zelfs heel erg goed wanneer iemand een knife trekt midden in een vuurgevecht
Ik kan me de eerste keer herinneren dat ik Need for Speed Most Wanted speelde vorig jaar en dat ik met mijn surround door een tunnel reed, dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ligt er aan...bij sommige games ist wel uber om de surroundset vol open te gooien...of de buren dat dan ook vinden
http://gotgame.com/2014/0(...)ons-will-be-updated/quote:One more cool piece of news for PS4 players: the next-gen console architecture makes it much easier for us to offer ongoing patch support for the PS4 version of the Ultimate Evil Edition. This means that as we continue to patch the game on PC, we’ll now be able to roll out related patch content, as appropriate, on PS4 as well. It’ll take some additional time beyond the PC patch rollout, but we’ll get them to you as quickly as possible
Neen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:04 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
als je een echte die-hard gamer bent dan is een gaming headset eigenlijk wel een must
hopen voor jou dat jij ook niet een lege doos krijgt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik doe het! Ik bestel hem bij Boldan kan ik hem morgen ophalen bij de Albert Heijn naast m'n deur als ik thuis kom
Soda is het geluid van die headset een beetje luid naar jij weet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nog nooit een gaming headset gehad
Kunnen ze daar nog een onderzoek beginnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
hopen voor jou dat jij ook niet een lege doos krijgt
Van welke headset?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soda is het geluid van die headset een beetje luid naar jij weet?
Als ik m'n oortjes in m'n controller plug is het geluid wel aardig maar zo zachtjes vind ik
Volgens mijn broer wel en hij zei toen hij hem net had 'wejooooo hij is echt vet nice jonguh'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soda is het geluid van die headset een beetje luid naar jij weet?
Als ik m'n oortjes in m'n controller plug is het geluid wel aardig maar zo zachtjes vind ik
Wilde hem morgen ophalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Volgens mijn broer wel en hij zei toen hij hem net had 'wejooooo hij is echt vet nice jonguh'.
Hier staan wat uitgebreide reviews. Misschien heb je er wat aan ?
Algemeen is het bekend dat het 1 van de beste headset is. Plus hij is wireless
Vermoedelijk 4-6 weken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die van Sony die hij me net aanraadt.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)rt/9200000024774716/
Nedgame heeft op vooraad! Daar komt de mijne ook vandaan en misschien is het mogelijk om op het afhaalpunt je pakket te laten komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde hem morgen ophalen4-6 weken levertijd.
Ik zou het even in de gaten houden. 2 maanden geleden wou ik 'm ook halen. toen was de levertijd die dag ook 4-6 weken en de volgende dag was het opeens voor 23:00 besteld, morgen in huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, ik heb een 7.1 DTS surround setje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nog nooit een gaming headset gehad
Gelukkig, je kan nog tot inkeer komen en nooit meer bij bol kopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nop, Bredaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:22 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik zou het even in de gaten houden. 2 maanden geleden wou ik 'm ook halen. toen was de levertijd die dag ook 4-6 weken en de volgende dag was het opeens voor 23:00 besteld, morgen in huis.
Misschien woon je in 1 van deze steden waar je het bij die winkel kan afhalen ? http://www.nedgame.nl/pla(...)_source=budgetgaming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |