maar er valt nog nergens van te genieten bijnaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef VulpX het volgende:
[..]
Overkill aan gezeik op indies ipv gewoon genieten van je games verneukt je PS4.
Nee dank je, ik wacht liever op no man's sky als ik space ga explorenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
http://store.steampowered.com/app/48900/
hier; nog een gratis kut indie voor jullie
Awwww.... Kop een trein zou ik zeggen. Of neem een Seroxat zodat die stofjes in dat hoofdje van je weer een beetje normaal werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar er valt nog nergens van te genieten bijna
Tsja, je hķeft een console ook niet in z'n eerste jaar te kopen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar er valt nog nergens van te genieten bijna
dank de chemo maar voor deze gedachtegang van mequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Awwww.... Kop een trein zou ik zeggen. Of neem een Seroxat zodat die stofjes in dat hoofdje van je weer een beetje normaal werken.
gratis gamesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
http://store.steampowered.com/app/48900/
hier; nog een gratis kut indie voor jullie
Nou daar zit ik nou niet op te wachten.Zit meer te wachten op mp3 ondersteuning en een youtube appquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen slechte console, alleen de marketing was echt om te huilen. Daar hebben ze gewoonweg heel veel kwaad bloed mee gezet. Onduidelijkheden, veranderen van strategie en om de week veranderende mogelijkheden, etc. Zie bv always online, beleid rondom tweedehands games, kinect, dat soort dingen. De top van de Xbox-divisie heeft echt paniekvoetbal gespeeld. Sony heeft dat ook gedaan, maar veel stiller dan MicrosoftWij wachten nog steeds op features die ze beloofd hebben bij launch, het ding in standby kunnen zetten om later weer meteen door te gaan in de game waar je in standby bent gegaan bijvoorbeeld...
Maar dan nog, concurrentie houdt iedereen scherp.
iets positiefsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Friday12 het volgende:
Als jullie nou allemaal iets positiefs zeggen dan word dit topic een stuk minder irritant
Dat ligt eraan of diegene van wie je het koopt de code heeft verzilverd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:56 schreef Fokker101 het volgende:
Trouwens als je The Last of Us koopt 2de hands. Doet die DLC het dan nog wel?
Ah, oke koop hem denk ik gewoon nieuw. Is die DLC het wel waard eigenlijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of diegene van wie je het koopt de code heeft verzilverd.
DLC is tof, maar is maar 3-4 uur lang.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke koop hem denk ik gewoon nieuw. Is die DLC het wel waard eigenlijk?
Ik zit alweer op 30% @ Fez.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Friday12 het volgende:
Als jullie nou allemaal iets positiefs zeggen dan word dit topic een stuk minder irritant
Ik ben blij met mijn PS4quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Friday12 het volgende:
Welke headset?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:12 schreef speknek het volgende:
Waarom levert Amazon.de de headset niet aan Nederland?
welke headsetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:12 schreef speknek het volgende:
Waarom levert Amazon.de de headset niet aan Nederland?
Waarom haal je die niet voor 88 euro bij Nedgame aan de Amsterdamse straatweg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
De Playstation gold wireless headset natuurlijk.
DLC zit gewoon op de disc. De code die er bij zit is voor het survivor pack ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke koop hem denk ik gewoon nieuw. Is die DLC het wel waard eigenlijk?
De PS4 versie heeft geen code. PS3 wel. Alleen pre-order codes waren uitgegeven voor de PS4 versie. Deze voegt toch niks toe.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:56 schreef Fokker101 het volgende:
Trouwens als je The Last of Us koopt 2de hands. Doet die DLC het dan nog wel?
O, dus de DLC zit al in de cd zeg maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Disker91 het volgende:
[..]
De PS4 versie heeft geen code. PS3 wel. Alleen pre-order codes waren uitgegeven voor de PS4 versie. Deze voegt toch niks toe.
Goedkoopste is rond de 90 euro in NL.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
De Playstation gold wireless headset natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |