abonnement Unibet Coolblue
pi_176339873
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 06:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

was hij maar echt dood, dit lijkt me veel erger.
Ik vraag me dan af, zou zo een coureur niet iets op papier hebben gezet van als ik eindig als een kasplantje dan spuit me maar af?

Ik persoonlijk zou dat zeker gedaan hebben als ik zo een gevaarlijke sport zou beoefenen.

Blijft een triest verhaal, jarenlang met 300+ km per uur de F1 domineren en dan struikelen op de ski's en zo eindigen. :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176339882
Ze zijn daar zwaar katholiek, dus dat denk ik niet
pi_176341646
iedere keer als dit topic in mijn MaT staats verwacht ik een overlijdensbericht
pi_176341729
quote:
2s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:24 schreef Evertjan het volgende:
iedere keer als dit topic in mijn MaT staats verwacht ik een overlijdensbericht
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 7 januari 2018 @ 11:51:55 #230
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176342149
quote:
9s.gif Op zondag 7 januari 2018 03:51 schreef Ringo het volgende:

[..]

"Michael heeft het afgelopen halfjaar vijf keer met zijn ogen geknipperd. Hij krijgt inmiddels alle voedsel door een slangetje en hij draagt 24/7 een grotemensenluier, die wekelijks wordt verwisseld."
Je kan toch gewoon zeggen: "Hij is niet in staat te spreken, is bedlegerig en reageert soms op communicatie van familieleden door met zijn ogen te knipperen." Eén zo'n zin biedt voldoende duidelijkheid. Nu heb je allemaal geruchten dat hij wel of niet zou kunnen lopen en wel of niet volledig kan herstellen. Naar mijn mening is de familie dat wel verplicht naar de fans van een publiek figuur.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 7 januari 2018 @ 11:52:24 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176342163
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dus dat ze expres zo weinig informatie delen, omdat de informatie die ze kunnen delen zo mensonterend, en zo privacygevoelig, is dat informatie delen gewoon te gevoelig ligt.
Ik zie niet in hoe informatie delen mensonterend kan zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_176342476
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon zeggen: "Hij is niet in staat te spreken, is bedlegerig en reageert soms op communicatie van familieleden door met zijn ogen te knipperen."
Nou, zo'n situatie delen met het grote publiek zou ik mensonterend vinden voor Schumacher zelf.

Dat gaat mensen niets aan en is dermate kwetsbaar en privé dat ik dat niet zo gedetailleerd zou delen met het publiek.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 7 januari 2018 @ 12:18:25 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176342579
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou, zo'n situatie delen met het grote publiek zou ik mensonterend vinden voor Schumacher zelf.

Dat gaat mensen niets aan en is dermate kwetsbaar en privé dat ik dat niet zo gedetailleerd zou delen met het publiek.
Dit.
Al even afgezien van het feit dat het mensen werkelijk geen bal aangaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176342583
Ik denk dat de familie als ze alles over zijn status maar delen naast vele steunbetuigingen ook wel busladingen kritiek zou kunnen krijgen van alle Schumi/Ferrarifans over de wereld. Mensen die hem het eindeloos lijden zonder verbetering niet willen gunnen. Dan snap ik dat de familie het in volledige stilte doet.
  zondag 7 januari 2018 @ 13:09:03 #235
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176343488
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou, zo'n situatie delen met het grote publiek zou ik mensonterend vinden voor Schumacher zelf.

Dat gaat mensen niets aan en is dermate kwetsbaar en privé dat ik dat niet zo gedetailleerd zou delen met het publiek.
Vind ik grote onzin. De realiteit is de realiteit en die is mogelijk mensonterend, de communicatie daarover niet.

Miljoenen fans voelen een band met Schumacher. Dat negeren vind ik mensonterender. Schumacher is geworden wie hij is mede dankzij die fans.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 7 januari 2018 @ 13:14:42 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176343570
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vind ik grote onzin. De realiteit is de realiteit en die is mogelijk mensonterend, de communicatie daarover niet.

Miljoenen fans voelen een band met Schumacher. Dat negeren vind ik mensonterender. Schumacher is geworden wie hij is mede dankzij die fans.
Dat geeft die fans niet het recht op informatie over zijn medische toestand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 januari 2018 @ 13:15:21 #237
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176343585
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat geeft die fans niet het recht op informatie over zijn medische toestand.
Juridisch gezien niet, moreel gezien wel, vind ik. Het is gewoon egoïstisch van de familie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_176343706
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vind ik grote onzin. De realiteit is de realiteit en die is mogelijk mensonterend, de communicatie daarover niet.

Miljoenen fans voelen een band met Schumacher. Dat negeren vind ik mensonterender. Schumacher is geworden wie hij is mede dankzij die fans.
Hij is geworden wie hij was dankzij zijn talent. Niet dankzij de fans.

De familie is niemand iets verschuldigd. Michael's medische situatie gaat niemand iets aan. Laat die mensen lekker met rust. De situatie is al kut genoeg zonder dat je een zooitje hijgerige 'fans' in hun sensatiezucht moet voorzien.
  zondag 7 januari 2018 @ 13:25:02 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176343751
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Juridisch gezien niet, moreel gezien wel, vind ik. Het is gewoon egoïstisch van de familie.
Doe normaal zeg.... man, man, man.... Egoïstisch van de familie :N |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 januari 2018 @ 13:25:34 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176343759
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:22 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Hij is geworden wie hij was dankzij zijn talent. Niet dankzij de fans.

De familie is niemand iets verschuldigd. Michael's medische situatie gaat niemand iets aan. Laat die mensen lekker met rust. De situatie is al kut genoeg zonder dat je een zooitje hijgerige 'fans' in hun sensatiezucht moet voorzien.
En dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 januari 2018 @ 13:30:47 #241
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176343842
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:22 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Hij is geworden wie hij was dankzij zijn talent. Niet dankzij de fans.

De familie is niemand iets verschuldigd. Michael's medische situatie gaat niemand iets aan. Laat die mensen lekker met rust. De situatie is al kut genoeg zonder dat je een zooitje hijgerige 'fans' in hun sensatiezucht moet voorzien.
De sport bestaat bij gratie van de fans. Als hij getalenteerd was geweest in nordic walking was hij echt niet zo beroemd geweest. En ook persoonlijke sponsorcontracten zijn niks waard zonder de fans. Dat kan je niet los zien van elkaar. Daarnaast worden mensen juist hijgeriger naarmate er minder informatie is.
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Doe normaal zeg.... man, man, man.... Egoïstisch van de familie :N |:(
Oké, ik vind van wel.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_176343883
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:22 schreef IntensiveGary het volgende:
Hij is geworden wie hij was dankzij zijn talent. Niet dankzij de fans.
Hij was echter nooit zo rijk geworden zonder de fans. Het meeste geld komt immers niet vanuit z'n verdiensten als coureur, maar vanuit sponsoren. Die enorme sponsordeals waren er niet geweest als er geen fans waren geweest.
pi_176344042
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

De sport bestaat bij gratie van de fans. Als hij getalenteerd was geweest in nordic walking was hij echt niet zo beroemd geweest. En ook persoonlijke sponsorcontracten zijn niks waard zonder de fans. Dat kan je niet los zien van elkaar. Daarnaast worden mensen juist hijgeriger naarmate er minder informatie is.

[..]

Oké, ik vind van wel.
Wat begrijp je niet aan: het gaat je niets aan. Je hebt nergens recht op. Laat die mensen met rust.

Het op deze manier verliezen van man/vader/broer is ronduit vreselijk. En dan komen tot overmaat van ramp de ratten uit alle hoeken en gaten, jammerend om brokjes info waar ze denken recht op te hebben omdat ze weleens naar de F1 kijken. Brokjes info die er overigens niet zijn, want hij is een plant.

Ga er maar vanuit dat er niets te melden is. Op het moment dat ie opstaat, loopt en begint te kletsen komt dat echt wel naar buiten. In de tussentijd zou het de media en de 'fans' sieren de familie en hun leed met rust te laten.
  zondag 7 januari 2018 @ 13:40:44 #244
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176344057
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:39 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan: het gaat je niets aan.
Wat jij niet begrijpt: dat is jouw mening en ik heb een andere mening.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 7 januari 2018 @ 13:43:33 #245
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176344123
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:39 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Het op deze manier verliezen van man/vader/broer is ronduit vreselijk. En dan komen tot overmaat van ramp de ratten uit alle hoeken en gaten, jammerend om brokjes info waar ze denken recht op te hebben omdat ze weleens naar de F1 kijken. Brokjes info die er overigens niet zijn, want hij is een plant.
Je verwoordt het erg negatief. 'Ratten'? Alsof alle miljoenen fans ratten zijn? Die brokjes info zijn er wel, zeggen 'hij is een plant' drukt de geruchten dat hij kan lopen al direct de kop in. Wie is er gebaat bij speculatie en geruchten? Helemaal niemand toch. Bij bijv. Friso werd dit duidelijker gecommuniceerd en daar speelde deze discussie helemaal niet. Ook was er toen geen sprake van 'hijgerige ratten'. Kortom, doe even rustig.
quote:
Ga er maar vanuit dat er niets te melden is. Op het moment dat ie opstaat, loopt en begint te kletsen komt dat echt wel naar buiten. In de tussentijd zou het de media en de 'fans' sieren de familie en hun leed met rust te laten.
Waarom zou ik iets van jou aan moeten nemen?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_176344127
Wat wordt er überhaupt bedoeld met een staat van 'minimaal bewustzijn'? :?

Ik heb daar wel een beeld bij, maar is het een subjectieve term, of is het daadwerkelijk een medisch begrip? En zo ja, wat is daar dan de omschrijving van?
  zondag 7 januari 2018 @ 13:44:26 #247
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176344147
quote:
5s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:43 schreef k_man het volgende:
Wat wordt er überhaupt bedoeld met een staat van 'minimaal bewustzijn'? :?

Ik heb daar wel een beeld bij, maar is het een subjectieve term, of is het daadwerkelijk een medisch begrip? En zo ja, wat is daar dan de omschrijving van?
Wat een mensonterende vragen stel jij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_176344166
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat jij niet begrijpt: dat is jouw mening en ik heb een andere mening.
Ik begrijp het heel goed. Lijkenpikkerige sensatiezucht is naar jouw mening belangrijker dan de rouw en het leed van de familie. Schumacher en zijn familie mogen wel dankbaar zijn voor zulke fans.
pi_176344193
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:45 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik begrijp het heel goed. Lijkenpikkerige sensatiezucht is naar jouw mening belangrijker dan de rouw en het leed van de familie. Schumacher en zijn familie mogen wel dankbaar zijn voor zulke fans.
Zijn ze wel dankbaar voor andere fans dan?
  zondag 7 januari 2018 @ 13:48:02 #250
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176344239
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:45 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik begrijp het heel goed. Lijkenpikkerige sensatiezucht is naar jouw mening belangrijker dan de rouw en het leed van de familie. Schumacher en zijn familie mogen wel dankbaar zijn voor zulke fans.
De toon waarop je communiceert vind ik niet normaal. Ben je er zeker van dat alles goed met je gaat?

Jij vindt onderstaande zin 'lijkenpikkerige sensatiezucht'?
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon zeggen: "Hij is niet in staat te spreken, is bedlegerig en reageert soms op communicatie van familieleden door met zijn ogen te knipperen." Eén zo'n zin biedt voldoende duidelijkheid.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')