abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:34:46 #1
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143164388
ik weet niet of we hier goed zitten , maar toch

wij bij de scouting zijn al even opzoek naar vervanging van onze "grote "tenten ( denk hierbij aan 6 x 9 meter)
en omdat we natuurlijk niet bakken met geld hebben, willen we zoveel mogelijk opties/ winkels langsgaan
om een leuke tent voor een goede prijs te kunnen kopen.

weten jullie toevallig waar je ergens goede "grote"tenten kunt halen,
de shops op google hebben we allemaal al, hjet gaat me dus meer om die adresjes die niet heel bekent zijn.

alvast bedankt.
mee bekant vangde gin haas.
  Boks-Chick donderdag 7 augustus 2014 @ 14:37:03 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_143164474
ls je niet normaal kan reageren blijf dan weg uit het topic :*
lolwut
pi_143164507
De domeinen in rotterdam volgens mij, gaat per veilig dacht ik, maar je kan allicht eens een mailtje sturen of er niet wat te regelen valt.

Is allemaal spul van defensie en spullen van criminelen die ingenomen zijn.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  Boks-Chick donderdag 7 augustus 2014 @ 14:38:51 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_143164532
TS, is het mss een idee om bijv. bij zo'n grote tentenboer een voorstel te doen á la scouting?
Zo van: als wij (bijv.) 50% korting van u krijgen op de tent(en), komen wij aan het eind van het seizoen voor u alle tenten die u voor de zomer heeft uitgestald keurig afbreken en opbergen.

zoiets? WIe weet tref je er een met een goede bui die dat wel een leuke deal vindt.
lolwut
pi_143164568
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_143164576
Misschien kan je ook bij dumpzaak vragen of ze het hebben. Vaak hebben ze wel iemand die wel verkoopt.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:48:43 #7
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143164903
Waar ik vroeger gewoond heb had je inderdaad een legerdump. Hoe zo'n winkel officieel moet heten weet ik niet, maar hij stond bij iedereen bekend als de legerdump, of simpelweg dump. Werden allerhande oude legerspullen verkocht.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:00:33 #8
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143165341
idd eerst had je nog echt die leger dumpen zitten en die verkochten dan ook nog echt oude legerspullen,
dat is tegenwoordig steeds minder geworden.

heb ik iedergeval een mailtje naar de Domeinen gestuurd met de vraag mochten er ooit nog "grote "tenten geveild worden of ze mij dit dan willen laten weten.

in ieder geval bedankt alvast
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:02:48 #9
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143165420
De Wit

http://www.dewitschijndel.nl/kamperen/tenten-accessoires/

als je daar ff op "scouting" of " patrouille" zoekt kom je aardige tenten tegen

voor tenten van zwaar kanvas katoen vind ik dit geen hoge prijzen. Dingen gaan 30jr + mee met een beetje verzorging...

edit: oh, 6x9 is weel een kast van een tent dan.... :o
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:09:11 #10
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143165647
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:02 schreef RaymondK het volgende:
Dingen gaan 30jr + mee met een beetje verzorging...
diegene die wij nou hebben, heeft de scouting groep 15 jaar geleden 2de handsgekocht, en toen was hij meen ik al iets van 15 jaar oud.

opzich nog een redelijk tentje hoor, alleen we willen de echte slijtage voor zijn, en optijd een nieuwe kopen.

nadeel van de wit vind ik dat het toch een prijzige bedoeling is daar, en dat de geen "scouting korting"kennen daar,
jke krijgt nix van de prijs af :N
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:12:05 #11
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143165751
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef kawa4 het volgende:

[..]

diegene die wij nou hebben, heeft de scouting groep 15 jaar geleden 2de handsgekocht, en toen was hij meen ik al iets van 15 jaar oud.

opzich nog een redelijk tentje hoor, alleen we willen de echte slijtage voor zijn, en optijd een nieuwe kopen.

nadeel van de wit vind ik dat het toch een prijzige bedoeling is daar, en dat de geen "scouting korting"kennen daar,
toch vind ik het behoorlijk eerlijke prijzen.... Als zo'n lullig nylon tentje van de perry sport op formaat al een paar honderd eu kost, en je betaald dan 700eu voor een kanvas garage tent bijv. Die echt van degelijke kwaliteit zijn, dan vind ik het allemaal wel mee vallen.
snap wel dat het niks mag kosten, maar zo'n tent koop je dus voor 30jr, dan maakt de prijs imho niet zoveel meer uit

d'r gaat niks meer af omdat scoutinggroepen een van hun grootste klanten zijn denk ik zo ;)
pi_143165892
Wij hebben hier tenten gekocht: http://www.legertenten.co(...)of-gebroken-wit.html

Er goede prijs en ook de kwaliteit valt niet tegen. Robuste dingen.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_143167133
quote:

[..]

En geen rekening gehouden met afschrijvingen in de begroting?
pi_143178054
misschien infomeren bij bedrijven die ze verhuren als die nog tenten hebben liggen.
die nog wel goed zijn maar niet worden verhuurd of waar ze vanaf willen.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 03:02:41 #15
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143189001
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

En geen rekening gehouden met afschrijvingen in de begroting?
ow jawel natuurlijk, hou je daar rekening mee, zo'n tent koop je en is in 15 tot 20 afgeschreven,( gaat hij langer mee, mooi meegenomen)
is ook gewoon rekening mee gehouden, maar dat wil niet zeggen dat we nou de eerste beste tent pakken die we tegen komen,

en als de kwaliteit goed is , dan mag een tent ook echt wel wat duurder zijn,
maar we willen eerst zoveel mogelijk verschillende tenten bekijken, dan voorleggen aan de leden.
en dan pas beslissen.
pi_143299846
Waarom niet gewoon defensie of een willekeurige legerbasis aanschrijven of zij nog oude tenten hebben waar geen gebruik meer van gemaakt wordt?
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:14:10 #17
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_143300909
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:44 schreef babipangang het volgende:
Waarom niet gewoon defensie of een willekeurige legerbasis aanschrijven of zij nog oude tenten hebben waar geen gebruik meer van gemaakt wordt?
Omdat defensie geen zaken doet op die manier? Gaat allemaal via de domeinen, zoals al aangegeven
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_143390425
Ga alsjeblieft niet voor aluminium
teringdingen
pi_143390674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef Adames het volgende:
Ga alsjeblieft niet voor aluminium
teringdingen
Waarom niet? Je moet het even doorkrijgen, maar alu baraktenten zijn echt ideaal ^O^
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_143391296
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef destrovel het volgende:

[..]

Waarom niet? Je moet het even doorkrijgen, maar alu baraktenten zijn echt ideaal ^O^
Raar en stroef materiaal als je die buizen in de koppelstukken moet steken. Althans bij de tenten die wij hebben. Soortgelijke tenten, maar dan met stalen buizen zijn nog steeds een heerlijkheid om op te zetten. Twee minuutjes en je hebt zo'n tent staan, zonder de haringen dan.
pi_143517569
quote:

[..]

Wij hebben deze http://www.dewitschijndel.nl/de-wit-q-22-groepstent/ al zeker een jaar of 10 en is nog in prima conditie. En dan met het extra tussenstuk. Zit je op de maat die je zoekt. Tent verhuren we ook regelmatig.
Maar het is nogal een investering inderdaad.
pi_143544126
kijk eens bij www.obelink.nl in winterswijk.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_143697242
Deze winkel heeft meestal goede producten voor een redelijke prijs:
http://www.dumpstoreamsterdam.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')