diegene die wij nou hebben, heeft de scouting groep 15 jaar geleden 2de handsgekocht, en toen was hij meen ik al iets van 15 jaar oud.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:02 schreef RaymondK het volgende:
Dingen gaan 30jr + mee met een beetje verzorging...
toch vind ik het behoorlijk eerlijke prijzen.... Als zo'n lullig nylon tentje van de perry sport op formaat al een paar honderd eu kost, en je betaald dan 700eu voor een kanvas garage tent bijv. Die echt van degelijke kwaliteit zijn, dan vind ik het allemaal wel mee vallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
diegene die wij nou hebben, heeft de scouting groep 15 jaar geleden 2de handsgekocht, en toen was hij meen ik al iets van 15 jaar oud.
opzich nog een redelijk tentje hoor, alleen we willen de echte slijtage voor zijn, en optijd een nieuwe kopen.
nadeel van de wit vind ik dat het toch een prijzige bedoeling is daar, en dat de geen "scouting korting"kennen daar,
jke krijgt nix van de prijs af
En geen rekening gehouden met afschrijvingen in de begroting?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
diegene die wij nou hebben, heeft de scouting groep 15 jaar geleden 2de handsgekocht, en toen was hij meen ik al iets van 15 jaar oud.
opzich nog een redelijk tentje hoor, alleen we willen de echte slijtage voor zijn, en optijd een nieuwe kopen.
nadeel van de wit vind ik dat het toch een prijzige bedoeling is daar, en dat de geen "scouting korting"kennen daar,
ow jawel natuurlijk, hou je daar rekening mee, zo'n tent koop je en is in 15 tot 20 afgeschreven,( gaat hij langer mee, mooi meegenomen)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:54 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En geen rekening gehouden met afschrijvingen in de begroting?
Omdat defensie geen zaken doet op die manier? Gaat allemaal via de domeinen, zoals al aangegevenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:44 schreef babipangang het volgende:
Waarom niet gewoon defensie of een willekeurige legerbasis aanschrijven of zij nog oude tenten hebben waar geen gebruik meer van gemaakt wordt?
Waarom niet? Je moet het even doorkrijgen, maar alu baraktenten zijn echt ideaalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef Adames het volgende:
Ga alsjeblieft niet voor aluminium
teringdingen
Raar en stroef materiaal als je die buizen in de koppelstukken moet steken. Althans bij de tenten die wij hebben. Soortgelijke tenten, maar dan met stalen buizen zijn nog steeds een heerlijkheid om op te zetten. Twee minuutjes en je hebt zo'n tent staan, zonder de haringen dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waarom niet? Je moet het even doorkrijgen, maar alu baraktenten zijn echt ideaal
Wij hebben deze http://www.dewitschijndel.nl/de-wit-q-22-groepstent/ al zeker een jaar of 10 en is nog in prima conditie. En dan met het extra tussenstuk. Zit je op de maat die je zoekt. Tent verhuren we ook regelmatig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |