gestopt met lezenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Zoals jullie mogelijk al weten
dat zijn nu eenmaal de dingen des levensquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef Rezania het volgende:
Stoppen met werken en dan klagen dat je niet meer luxe kan leven.Troll.
Nee, dat zijn idiote uitspraken en verlangens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:37 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
dat zijn nu eenmaal de dingen des levens
werk jij nog maar wat 50u per weekquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat zijn idiote uitspraken en verlangens.
gestopt met lezenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Zoals jullie mogelijk al weten
Ik heb vakantie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:41 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
werk jij nog maar wat 50u per week
Jij zit hier sowieso ganse dagen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Heb ik dit niet al eens gelezen?wel erg dat ik dat weet btw
TS woont nog thuis.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef Rezania het volgende:
Stoppen met werken en dan klagen dat je niet meer luxe kan leven.Troll.
Wat een luxequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:10 schreef jogy het volgende:
Grafbak accepteren (iets is beter dan niets) en dan je zwartwerk op sparen tot je een golf 3 kan kopen.
Echt hé, petje achterstevoren op je hoofd en je bent helemaal swag.quote:
Precies, stel je voor dat je nek verbrand door je matje heen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt hé, petje achterstevoren op je hoofd en je bent helemaal swag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |