hoiquote:
ja rusland he?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoi
ik zag je laatst voorbij komen, en ik dacht
wow dat was toch een aardappelboer
Maar nu zie ik je weer, en ben je het niet meer
ow jee,quote:
die kutrussen willen mijn aardappels niet meerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow jee,
mja putin en kameraden laten er geen gras overgroeien
maar ja fuck it all de wereld gaat toch wel naar de klote, nu of morgen maakt geen tiet uit.
ga je mee, gaan we naar Roraima
cewl,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:37 schreef isax het volgende:
[..]
die kutrussen willen mijn aardappels niet meer![]()
ik mag ze van rutten nog geven hoor.
namen we je busje?
Ben je nu serieus ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Jian het volgende:
Toen ik vanmorgen om even 6 uur mijn bed uitstapte, ja ik moest er vanmorgen vroeg uit keek ik nog even in dit topic en toen zag ik een post van Huug met ongeveer 50 emoticons erin en verder niets. Ik had toen geen tijd om te reageren omdat ik weg moest, maar bij deze. Wellicht is het toch handig dat de leiding even een (stevig) gesprek heeft met Huug over normen en waarden op Fok en dat je met een tagje als spellchecker dit niet moet doen als je nog enigszins serieus genomen wilt worden. Bij voorbaat dank, ook uit naam van Huug (ook al zal hij het nu nog niet helemaal begrijpen)
ik zal wat broodjes smerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
cewl,
hier wil ik heen
[ afbeelding ]
Op die berg daar, staat het planten leven en een paar kleine dieren al duizenden jaren stil. Meest bizarre planten en rots formaties, kan je nagaan een soort van oerwiet te rokenquote:
Ik zag dat ik net de verwijzing naar de betreffende post vergeten was, maar deze is het dus ...quote:
Waar was jij ineens vannacht?quote:
Doe ik dat normaal gesproken dan wel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar was jij ineens vannacht?
Beetje weggaan zonder gedag te zeggen.
Nee maar ik was je ineens kwijt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe ik dat normaal gesproken dan wel?
Iets raar vinden is je eigen perspectief ergens op verbreden of versmallenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind uto raar. Het wordt met de dag erger lijkt het wel.
dat is niet elitair genoegquote:
Ik hou het wel gewoon op raar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Iets raar vinden is je eigen perspectief ergens op verbreden of versmallen
take your pick
Nivea ook goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat is niet elitair genoeg![]()
moet wel op niveau zijn meneer
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rustig aan man, het is nog vroeg.
Dat klinkt goed allemaal. Welkom terug bij ons.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb lekker gezwommen en gelopen vandaag koude douche nu weer hier
Het is stiekem maar 10 cm maar krulle hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme jij.![]()
Maar het groeit weer verder, niets aan de hand.
Zou het helpen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tijd voor mijn middag schoonheids slaapje![]()
![]()
Ik ga proberen mezelf te leren spelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga je lessen nemen of kon je al spelen?
Nice !quote:
Gewoon friemelen en als het lekker voelt harder en sneller gaan!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga proberen mezelf te leren spelen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga proberen mezelf te leren spelen.
Ik zit steeds in de knoop met mijn vingers.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nice !
Geef niet op hoe moeilijk het ook gaat lijken om die stomme akkoorden te pakken, op een dag uit het niets kan je er een paar en speel je zo de meeste nummers na
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit steeds in de knoop met mijn vingers.
Maar ik tokkel al wel de eerste 4 tonen van Nothing else matters.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zag dat ik net de verwijzing naar de betreffende post vergeten was, maar deze is het dus ...
Hello luv, wat een enthousiaste begroetingquote:
Sommige krijgen dat van mij. Speciale Chocobegroeting.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hello luv, wat een enthousiaste begroeting
Een choco-dipquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige krijgen dat van mij. Speciale Chocobegroeting.
Jij hoort er nu ook bij of je wilt of niet![]()
Oeh, dat klinkt goed, maar aan de andere kant ook een beetje depri. choco-dipquote:
Maf kind!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed, maar aan de andere kant ook een beetje depri. choco-dip![]()
Ik ga sommige een choco-dip geven.
Oeh, wel goed want kan alle kanten op ja, sommige worden blij van me en anderen weer niet en dan klopt de choco-dip ook
kijk nu wat je gedaan hebt voxs. Zit ik weer te tikken als een gek.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maf kind!Adem in, adem uit...
choco-fontein dan beter?
Heel toepasselijk dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]In en uit.
Ja dat is beter, alhoewel, fonteinen spuiten en ik ben.....
hahaha laat maar.
Maak je niet druk, ik heb ook hersenkronkels waar je moe van wordt en zeg dingen waarvan ik denk: ai ai. Dan denk ik/zeg ik tegen mezelf: je bent hartstikke slim, want hoog iq, wat komt er nu weer domme pulp uit je mond/typvingers..-->kortsluiting en korte aandachtsspanne want al weer andere info aan het opnemen..quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik heb ook hersenkronkels waar je moe van wordt en zeg dingen waarvan ik denk: ai ai. Dan denk ik/zeg ik tegen mezelf: je bent hartstikke slim, want hoog iq, wat komt er nu weer domme pulp uit je mond/typvingers..-->kortsluiting en korte aandachtsspanne want al weer andere info aan het opnemen..
ehm waar wilde ik naar toe?
Being is bewildering
haha, lees ook mijn edit en dan kunnen we er een punt achter zettenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Weer zo'n mooie omschrijving.
![]()
Meer weet ik ook niet te tikken, klopt gewoon![]()
Ik heb de edit nu ook gezien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik heb ook hersenkronkels waar je moe van wordt en zeg dingen waarvan ik denk: ai ai. Dan denk ik/zeg ik tegen mezelf: je bent hartstikke slim, want hoog iq, wat komt er nu weer domme pulp uit je mond/typvingers..-->kortsluiting en korte aandachtsspanne want al weer andere info aan het opnemen..
ehm waar wilde ik naar toe?
Being is bewildering
edit: oja..impulsief associatief reageren..lastig af te leren, dus herkenbaar. <-----dat was het punt dus.
*zucht*
Ja, ik zag hetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
Omg die colinda,![]()
Sorry moest het ff kwijt hier.
On topic hier, de meeste zitten in de COS
Kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met dit soort momenten is de COS leuk om te lezen ook al gaat het weer fokking hard.
Ik weet het, dat ging snel en als de pleuris uitbreekt in uto gaat het ook zo snelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
KloptMaar het kan sneller..sommige cossen in begin van Utopia..pfft dat was speedlezen en typen!
Ik vind het zo iets als de bavianenrots in het dierenpark kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik voel me weer verrijkt met informatie.
Inderdaad het zijn net aapjes waar we naar kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het zo iets als de bavianenrots in het dierenpark kijken
En volslagen flabbergasted ben ik af en toe. Van de mensen in Utopia, de post in de Cos, mijn eigen postsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad het zijn net aapjes waar we naar kijken.
We observeren ze en sommige maken er zelfs complete verslagen van.
Ik weet het, je bent niet de enige die dat heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
En volslagen flabbergasted ben ik af en toe. Van de mensen in Utopia, de post in de Cos, mijn eigen posts
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:51 schreef isax het volgende:
mijn kapster kon trouwens niet bij mijn punten.
ik moest lachen.
ik zat echt zo: kan deze stoel niet lager?quote:
Ik zie het weer helemaal voor me.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat echt zo: kan deze stoel niet lager?
zij moest lachen omdat ik al op zijn laagste stand zat.
en toen vroeg de baas of hij een trapje moest pakken
Enorm. Ik kan heel heel langzaam en totaal niet foutloos een beetje old mc Donalds spelen.quote:
ja maar wel 10 cm kwijtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie het weer helemaal voor me.![]()
Maar het is in ieder geval gelukt bij je en daar ging het om.
Zere vingers is wennen gaat overquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Enorm. Ik kan heel heel langzaam en totaal niet foutloos een beetje old mc Donalds spelen.
Maar zere vinger dus even pauze nu.
die is leukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Enorm. Ik kan heel heel langzaam en totaal niet foutloos een beetje old mc Donalds spelen.
Leuk hoor en die kids gaan je cool vinden als je gaat spelen voor ze en zingen met ze. Helemaal leukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het groeit gewoon door dus niet zo miepen hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar wel 10 cm kwijt![]()
ik heb 4-5 jaar geleden gezegt dat als ik mijn stuitje bereik dan knip ik het weer korter
nog altijd niet gehaald dus![]()
altijd NET niet. nu zat ik er denk ik 3cm boven.
lol, kort noemt ze datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar wel 10 cm kwijt![]()
ik heb 4-5 jaar geleden gezegt dat als ik mijn stuitje bereik dan knip ik het weer korter
nog altijd niet gehaald dus![]()
altijd NET niet. nu zat ik er denk ik 3cm boven.
krullen gaan matten zeg maar als ze dood zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het groeit gewoon door dus niet zo miepen hoor.![]()
En waarom kon je die 3 cm dan niet meer wachten, was het gewoon te erg nu dan ofzo.
En onthoud, ik heb geen verstand van krullen en ik ben blij dat ik ze niet heb en mijn dochter ook niet. Stijl haar was al een verschrikking toen ze klein was. Krullen had ik niet overleeft.
nat is dat he? droog komt het nu tot halverwegen mijn borsten. nat tot mijn navel.quote:
aha, ik begrijp het.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:04 schreef isax het volgende:
[..]
nat is dat he? droog komt het nu tot halverwegen mijn borsten. nat tot mijn navel.
dus ik verlies heel veel lengte.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:04 schreef isax het volgende:
[..]
nat is dat he? droog komt het nu tot halverwegen mijn borsten. nat tot mijn navel.
dus ik verlies heel veel lengte.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:03 schreef isax het volgende:
[..]
krullen gaan matten zeg maar als ze dood zijn?
mijn punten draaide helemaal in elkaar.
mijn moeder pakte vroeger heel vaak de schaar![]()
gewoon chop chop klit er uit. omdat ik niet een uur stil kon zitten.
je hebt niet veel gemist.
ik ben de enige bij mijn in de familie met echt krullen, vandaag hele dag pijpkrullengehad.
maar dat is gewoon toeval. is veel proberen vooral wat voor je werkt. meer als met stijl haar.
als ik mijn haar routine uitleg weten mensen vaak niet hoe ze moeten reageren. vandaag ook maar niet gezegt bij de kapper
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zei borsten![]()
![]()
![]()
Ik doe wel even mee hoor.![]()
Mijn alarm ging afquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je zei ook nog nat in de zin.
Dat kunnen ze niet aan hoor.
Pics pics picsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef isax het volgende:
ik wil ze best wel even nat maken hoor.
*meldt* Ik wil ook zienquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef isax het volgende:
ik wil ze best wel even nat maken hoor.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Fylax het volgende:
ik kom weer op het verkeerde moment in dit topic
Ja niet zo verlegen blue jongemanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Fylax het volgende:
achja, ik moet niet net alsof doen dat ik nooit tetten heb aangeraakt dus ik blijf gewoon
Dan ben je al verder gekomen dan andere hier op fok.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Fylax het volgende:
achja, ik moet niet net alsof doen dat ik nooit tetten heb aangeraakt dus ik blijf gewoon
burnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben je al verder gekomen dan andere hier op fok.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben je al verder gekomen dan andere hier op fok.
haha ja kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar moet je je niet voor schamen. Dat is toch juist mooi.
Ik lees mijn posts nooit terug, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar moet je je niet voor schamen. Dat is toch juist mooi.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lees mijn posts nooit terug, dat scheelt ook.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij en piet zijn niet eng.
Alhoewel.
Dan is het goed ... Jullie ook niet hoor ...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij en piet zijn niet eng.
Alhoewel.
Old McDonald was het eerste nummer dat ik proper leerde spelen toen ik begon. Mijn ouders werden er gek van, om ze te pesten speel ik het af en toe eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
om deze reden kan ik dus ook mijn gewone piano digitaal gooie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Old McDonald was het eerste nummer dat ik proper leerde spelen toen ik begon. Mijn ouders werden er gek van, om ze te pesten speel ik het af en toe eens.
Zwabje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Old McDonald was het eerste nummer dat ik proper leerde spelen toen ik begon. Mijn ouders werden er gek van, om ze te pesten speel ik het af en toe eens.
vandaar dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssst zeggen dat je slim doet betekent juist dat je dom doet ofzo.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:28 schreef isax het volgende:
[..]
om deze reden kan ik dus ook mijn gewone piano digitaal gooie.
ik maakte iedereen gek met mijn gitaar
Je bent zojuist gechoco-diptquote:
Jou ook even choco dippen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's zoiets als iemand teabaggen?
Ik heb twee manga's besteld waarvan ik er achter kwam dat ik ze al had. Volgende week komt een nieuw boek uit van een van mijn favoriete schrijvers. Ik ben een naar omstandigheden blije zwabber.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goedesmoregens.![]()
Jij nog iets van niveau te melden?
lol, die moest ik googlenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's zoiets als iemand teabaggen?
klinkt als geen blije zwabberquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb twee manga's besteld waarvan ik er achter kwam dat ik ze al had. Volgende week komt een nieuw boek uit van een van mijn favoriete schrijvers. Ik ben een naar omstandigheden blije zwabber.
Noten lezen vergeten en gewoon op dat ding rammen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, de piano, het stomme is, ik kan noten lezen, ik kan het spelen op de piano, maar ik heb zo weinig oefening dat ik het alleen extreem langzaam kan. Misschien toch eens ergens een keyboardje ofzo op de kop tikken om het weer een beetje terug te krijgen.
Zeer enthousiast begroet worden door Choco.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Noten lezen vergeten en gewoon op dat ding rammen.
Gelukkig maar, een blije zwabber.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb twee manga's besteld waarvan ik er achter kwam dat ik ze al had. Volgende week komt een nieuw boek uit van een van mijn favoriete schrijvers. Ik ben een naar omstandigheden blije zwabber.
Alles is relatief. Ik zou er op in gaan, maar niet in dit topic. Het valt wel mee, ik sta alleen een beetje alleen in de chaos.quote:
Tetten picsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sssst we concentreren ons alleen op het positieve vanavond.
Dat is kut en herkenbaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is relatief. Ik zou er op in gaan, maar niet in dit topic. Het valt wel mee, ik sta alleen een beetje alleen in de chaos.
Ken je Shan Taun? Wel iets voor jou dacht ik. Omdat het mooi is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed. Ik vind wel een liefhebber, zo duur waren ze niet. Het zal me bijna de helft van de prijs kosten om ze terug te sturen naar Engeland, dus dan geef ik ze liever weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, een blije zwabber.![]()
En die dubbele zul je vast wel weer kunnen verkopen ofzo.
germ. ik maak morgen cocktails met 't ij witbier. moet ik een glaasje opsturen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is relatief. Ik zou er op in gaan, maar niet in dit topic. Het valt wel mee, ik sta alleen een beetje alleen in de chaos.
Of gewoon bewaren tot je ze wel voor dezelfde prijs weg kan doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed. Ik vind wel een liefhebber, zo duur waren ze niet. Het zal me bijna de helft van de prijs kosten om ze terug te sturen naar Engeland, dus dan geef ik ze liever weg.
Nee, eens even kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ken je Shan Taun? Wel iets voor jou dacht ik. Omdat het mooi is.
http://www.shauntan.net/books.html
Geen manga, anime...maar mooie tekenstijl. Vooral The arrival.quote:
Whehe, ik rommel eigenlijk nooit met m'n bier. Enige wat ik een keer gedaan heb is een iStout van 8-wired uit Nieuw-Zeeland gecombineerd met een paar bolletjes stracciatella-ijs. Dat was niet slechter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
germ. ik maak morgen cocktails met 't ij witbier. moet ik een glaasje opsturen?
Ik lees niet alleen maar mangaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen manga, anime...maar mooie tekenstijl. Vooral The arrival.
het is een aardbei iets. geen idee. moest een cocktail maken wat ik nooit doe.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe, ik rommel eigenlijk nooit met m'n bier. Enige wat ik een keer gedaan heb is een iStout van 8-wired uit Nieuw-Zeeland gecombineerd met een paar bolletjes stracciatella-ijs. Dat was niet slechter.
Brobeer mijn dak maar te vindenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er is altijd wel een manier om bewijs te leveren.
Ik wil geen bewijs van je dak.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Brobeer mijn dak maar te vinden
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:47 schreef isax het volgende:
[..]
het is een aardbei iets. geen idee. moest een cocktail maken wat ik nooit doe.
ik moest nog aan je denkenwas een jongen van 18 ofzo, je kent het wel, zo'n kakker achtige gozer.
nou kwam dus bier kopen, wist er geen flikker van en kwam in slaan alsof het bavaria was![]()
die verkoopster vond het belachelijk en ik dacht als zwabber dit zou zien.
was niet normaal joh
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Brobeer mijn dak maar te vinden
ook, en nog niet eens goed bier, gewoon de dure dingenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon maar wat in een mandje flikkerde of zo?
wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
Ik vind mn lippen wel OK, maar die ongeschoren bek er omheen ... dus geen bewijs
Probeer al jaren iets van een baard te kweken maar het wil nog niet echt lukken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
Ik vind mn lippen wel OK, maar die ongeschoren bek er omheen ... dus geen bewijs
Lekker gladquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb me vandaag weer netjes geschoren![]()
quote:
Nee dat gaat je ook nooit lukken PP met dat gladde gezichtje van jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Probeer al jaren iets van een baard te kweken maar het wil nog niet echt lukken.
Ik wou dat ik baardgroei uit kon zetten, ik ga in een maand van babybillen naar Hagridquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Probeer al jaren iets van een baard te kweken maar het wil nog niet echt lukken.
er is duur en duurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, de dure dingen? Als in een mand vol met bier van 15 euro per fles?
Wat is dat toch en mannen en hun baard niet bijhouden.quote:
ik zit dan ook niet echt te volgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik volg hem wel. Jij niet dit keer.
Is toch briljant hier.
/carequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is dat toch en mannen en hun baard niet bijhouden.![]()
Moet een vrouw eens doen, haar benen niet op tijd scheren ofzo.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat is je duurste biertje geweest?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het kan erger, je zal maar een biernerd zijn die bier koopt van 45 euro per flesje
Vrouw mensen moeten datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha. Dan snap ik jou ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit dan ook niet echt te volgen.
ben nashville aan het kijken.
En mannen moeten zich ook scheren.quote:
Geen last van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En mannen moeten zich ook scheren.
Een man met i.i.g. een snor zoenen is soms vet pijnlijk en de volgende dag loop je voor lul als vrouw zijnde. Scheren die handel. Allemaal.
moest het in 1 keer leeg?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat bier van 41% verdomd moeilijk is om te maken.
[ afbeelding ]
Nee, kreeg er een hersluitbare kurk bij. Ik zie net dat de tekst op het bier anders is dan bij de mijne. Op de mijne stond IPA for the dedicated, hier staat iets over gedestilleerde drank. Vrees dat dat een of andere Amerikaanse wetgeving is of zo, omdat het zo sterk is. Niet gedestilleerd though, bevroren en het water er uit gehaald ja, gedestilleerd nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
moest het in 1 keer leeg?
wel geniaal.
Wat een lelijk etiket.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat bier van 41% verdomd moeilijk is om te maken.
[ afbeelding ]
klinkt ingewikkeld enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, kreeg er een hersluitbare kurk bij. Ik zie net dat de tekst op het bier anders is dan bij de mijne. Op de mijne stond IPA for the dedicated, hier staat iets over gedestilleerde drank. Vrees dat dat een of andere Amerikaanse wetgeving is of zo, omdat het zo sterk is. Niet gedestilleerd though, bevroren en het water er uit gehaald ja, gedestilleerd nee.
Je gaat naar Frankrijk, komt door België en gaat dan eerst bier halen in NL?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
klinkt ingewikkeld enzo![]()
ik ga volgende week een fles of 2 bier in de stad halen.
zodat ik mijn eerste avond in frankrijk een goed biertje heb.
Ja want Belgisch bier is hier niet te krijgen verder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat naar Frankrijk, komt door België en gaat dan eerst bier halen in NL?
ik ga de snelweg niet afquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat naar Frankrijk, komt door België en gaat dan eerst bier halen in NL?
Want Belgisch bier smaakt lekkerder als je een omweg maakt terwijl je her ook hier om de hoek kan kopen en meenemen?quote:
ik vind het best praktisch om bij de bierkoning binnen te lopen als ik er toch zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ongefundeerd superioriteitsgevoel.
Sjezus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een Collega waarmee ik een stoom lekkage aan het dichten was heb ik zijn arm en gezichthelft zien verbranden![]()
The fuck. Heelde dat nog een beetje degelijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een Collega waarmee ik een stoom lekkage aan het dichten was heb ik zijn arm en gezichthelft zien verbranden![]()
Het is flink goedkoper daar en beetje overdreven postquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ongefundeerd superioriteitsgevoel.
Ja, maar dat is geen duidelijk antwoord.quote:
Daarom, ik loop ook gewoon naar de slijter om de hoek. Heeft een heeel goed assortiment in whisky, en goed genoeg in bier om af en toe wat lekkers te halen. Prima toch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:15 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het best praktisch om bij de bierkoning binnen te lopen als ik er toch zo
wat woon
Die heb ik nooit meer gezien maar die heeft lelijke littekkensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen duidelijk antwoord.![]()
Hoe gaat het met hem nu? Heelt het goed en dergelijke.
als ik heel lui ben loop ik gewoon naar de prael.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom, ik loop ook gewoon naar de slijter om de hoek. Heeft een heeel goed assortiment in whisky, en goed genoeg in bier om af en toe wat lekkers te halen. Prima toch.
Dat zal wel, maar ik denk dat dat verschil toch wel wegvalt als je er voor om moet rijden. Er vanuitgaande dat ze niet een krat inslaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is flink goedkoper daar en beetje overdreven post
Yes, wat dat betreft doe jij het beter, ik moet 20 minuten de trein in als ik wat exotischer bier in wil slaan. Of naar Amsterdam. Of bestellen in het buitenland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
als ik heel lui ben loop ik gewoon naar de prael.
Dat geloof ik meteen ja. En dank voor je betere uitleg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die heb ik nooit meer gezien maar die heeft lelijke littekkens
Ik wens je verder veel plezier in Frankrijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar ik denk dat dat verschil toch wel wegvalt als je er voor om moet rijden. Er vanuitgaande dat ze niet een krat inslaat.
Ik zei dat omdat je wel heel erg overtuigd bent van jezelf, het is licht irritant.
Ik ga daar niet heen. Keep up.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wens je verder veel plezier in Frankrijk.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zozo, zuipschuit.
*kastdeur achter zich dichttrapt*
nee? shit ben net een lijstje aan het maken wat je moet maken.quote:
Het is hier best wel erg, ik dronk al maanden uit mijn kast voordat ik weer eens de neiging kreeg om hem bij te vullen, hij was nog niet halfleegquote:
heb jij een echte bierkast?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is hier best wel erg, ik dronk al maanden uit mijn kast voordat ik weer eens de neiging kreeg om hem bij te vullen, hij was nog niet halfleeg
Belgisch bier kan ik wel maken, maar de kleding gaat er niet goed uit zien. Het is al even geleden dat ik voor het laatst een naaimachine aangeraakt heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:26 schreef isax het volgende:
[..]
nee? shit ben net een lijstje aan het maken wat je moet maken.
14 onderbroeken
14 sokken
14 shirts.
14 broeken
krat belgisch bier.
zo ver was ik dus
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:26 schreef isax het volgende:
[..]
nee? shit ben net een lijstje aan het maken wat je moet maken.
14 onderbroeken
14 sokken
14 shirts.
14 broeken
krat belgisch bier.
zo ver was ik dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |