De keukenkastjes ophanging zeg maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef DroogDok het volgende:
Wigvormige klosjes aan de achterkant maken. Zoals linksonder op onderstaande plaatje.
[ afbeelding ]
Ja. Old School. Kan ook met een haakprofiel, hoef je geen klosjes te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:44 schreef Deetch het volgende:
[..]
De keukenkastjes ophanging zeg maar.
Er hoeft geen olifant aan te hangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef Deetch het volgende:
Waarom niet gewoon 4 gaatjes in de hoeken van de onderkant en daar een keilbout doorheen.
Kan ook maar ik gebruik graag keilbouten, daar kun je alles mee vastzetten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er hoeft geen olifant aan te hangen.
Plug + schroef + carrosseriering is sterk zat.
Als je het niet vertrouwt kun je voor houtdraadbouten gaan.
Klopt, maar het is nogal overkill.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:42 schreef Deetch het volgende:
Kan ook maar ik gebruik graag keilbouten, daar kun je alles mee vastzetten.
Wat weet een homo nou van klussenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nogal overkill.
Met schroef + plug kun je nog veel meer vastzetten.
Dan kun je ook in hout uit de voeten. Hou je nog een plug over ook; da's alvast geld verdiend.
sja:) als je graag een auto aan de muur hangt zou ik ook keilbouten gaan gebruiken:)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:42 schreef Deetch het volgende:
[..]
Post een een paar plaatjes voor voorbeelden. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:42 schreef Deetch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:33 schreef appelepent het volgende:
[..]
Post een een paar plaatjes voor voorbeelden. Ben benieuwd!
TS, gewoon de keukenkastjes manier, of gaten in de hoeken en een 50x5 schroef met S6 of S8 plug, die lijken me het handigst.
Ik ben ook wel stiekem een keilbout overkill fanaatquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:54 schreef Deetch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan twee van die M5 dingen kun je zonder probleem 100 kg (Deetch) hangen, mits het plafond structureel in orde is.
Ga dán meteen voor chemische ankers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:59 schreef jogy het volgende:
Ik ben ook wel stiekem een keilbout overkill fanaat.
Ik bedoelde dat ik er wel aan schilderijtje mee aan de muur gemonteerd zou willen zien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:54 schreef Deetch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan twee van die M5 dingen kun je zonder probleem 100 kg (Deetch) hangen, mits het plafond structureel in orde is.
Telt het bevestigingsoog van de staalkabel waarmee mijn TV en computer aan de muur zit ook mee?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:07 schreef appelepent het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik er wel aan schilderijtje mee aan de muur gemonteerd zou willen zien.
Voor 4,5x50 zou ik pluggen 6mm gebruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:33 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Hier op FOK! hangen ze nog een fotolijstje met 4 keilbouten op, Jezus Christus.
Maar waarom niet gewoon 2 gaatje boren in de bodem/achterwand,
2 stuks 8mm gaatjes in de muur
2 stuks 8mm pluggen erin
2 stuks 4,5x50 schroeven incl carrosseriering.
Komen wat kinderboekjes in, hij gaat er geen rollen daklood in opbergen.
Al zou ik dat met 2 goede pluggen en een fatsoenlijke muur ook nog aandurven.
Eerder dat het veilingkistje uit elkaar valt dan dat die pluggen los komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |