Die heb ik regelmatig gebruikt in een kantoor in Duitsland.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:34 schreef GekkePoes het volgende:
Paternoster, die zie je nu niet zo veel meer
the line to Ryan is deadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:48 schreef P8 het volgende:
Ryan Dunn belde, hij wilde zijn grap terug.
LOLZquote:
Die kale kop deed me denken aan dit oude legendarische gifje:quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die kale kop deed me denken aan dit oude legendarische gifje:
[ afbeelding ]
Mijn mobiel kan het niet aan, maar als het daadwerkelijk een vis is die pokemon speelt door te zwemmen ofzo dan vind ik het mooi.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Mijn mobiel kan het niet aan, maar als het daadwerkelijk een vis is die pokemon speelt door te zwemmen ofzo dan vind ik het mooi.
quote:
Dat is Route 1 net onder Virdian city, jij cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]Held. Waar is dit? Helemaal aan het begin toch? Ziet er uit als de stad van Giovani, maar zo goed ken ik het niet meer. :p
Het is Viridian, cultuurrabarber.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is Route 1 net onder Virdian city, jij cultuurbarbaar.
160 uur onderweg. Progress:quote:
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Het is Viridian, cultuurrabarber.
Maar dat is dus vlak boven Palletsorteertown?
Een man met een ijsje ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef OuwePers het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen kent deze:
[ afbeelding ]
Maar niet deze
[ afbeelding ]
Corn dog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:19 schreef Maringo het volgende:
In spoiler want lang:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mee bekant vangde gin haas.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die kale kop deed me denken aan dit oude legendarische gifje:
[ afbeelding ]
zo is het beterquote:
Omdat het een gallery is en geen afbeeldingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo is het beter
[ afbeelding ]
vaag, waarom doet ie raar?![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
I was in the VIP lounge last week en route to Seattle. Whilst in the lounge, I noticed Bill Gates sitting on the chesterfield enjoying a cognac.
I was meeting a very important client who was also flying to Seattle with me but she was running a bit late. Being a forward type of guy, I approached Mr. Gates and introduced myself. I explained to him that I was conducting some very important business and how I would appreciate it if he could throw a quick "Hello Chris" at me when I was with my client.
He agreed. Ten minutes later while I was conversing with my client, I felt a tap on my shoulder. It was Bill Gates. I turned around and looked up at him. He said, "Hi Chris, what's happening?" To which I replied:
"Fuck off Gates, I'm in a meeting."
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
I was in the VIP lounge last week en route to Seattle. Whilst in the lounge, I noticed Bill Gates sitting on the chesterfield enjoying a cognac.
I was meeting a very important client who was also flying to Seattle with me but she was running a bit late. Being a forward type of guy, I approached Mr. Gates and introduced myself. I explained to him that I was conducting some very important business and how I would appreciate it if he could throw a quick "Hello Chris" at me when I was with my client.
He agreed. Ten minutes later while I was conversing with my client, I felt a tap on my shoulder. It was Bill Gates. I turned around and looked up at him. He said, "Hi Chris, what's happening?" To which I replied:
"Fuck off Gates, I'm in a meeting."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |